Joulukuun 2016 muruset <3

Soittelin neuvolatädille ja sovittiin, että hän ultraa ensi viikon perjantaina ja sitten vasta sovitaan varsinainen neuvola-aika. Saadaan varmistus, että mennäänkö alkumetreillä vai jo pidemmällä. Niiden niukkojen kahden päivän menkkojen vuoksi halusi ensin varmistaa. Sanoi, että jos olisikin pidemmällä, niin hän sen näkisi, mutta jos on näillä alkumetreillä, (mitä luulen) niin sitten ei näe mitään.

Itellekin ihan kiva saada jonkunlainen varmuus.:love:
 
Tervetuloa uudet ja onnea odotukseen! :love:

Täällä kärsitään i-han kamalasta flunssasta. Töistäkin oon joutunu oleen pois. On ihan sellainen olo ettei masussa kukaan ole voinu selvitä hengissä tässä rytäkässä..:( Oireetkin tuntus lieventyneen ja sekös pistää miettimään..ja pelkäämään. Mutta ei se auta kuin koittaa luottaa siihen et elämää tuolla on.

Mulla on ollut pahoinvointia..tai semmosta etovaa oloa. Helpottaa joksikin aikaa kun syö jotain, mutta tulee sitten uudestaan. Mua on mietityttäny tässä erilaisten mahatuntemusten puuttuminen? (n) Kuopusta odottaessa alkuraskaudessa oli milloin minkäkinlaisia nippailuja ja repäisykipuja. Mä kun tän flunssan takia aivastelin ihan hulluna pari päivää niin ihmettelöin kun ei repäissyt kertaakaan! Tosi outoa mun mielestä...jos raskaus kerran etenee eikö mahassakin pitäisi alkaa pikku hiljaa tuntumaan jotain?! o_O

MiNalo rv 5+3
 
Moikka!

Taas on tullut kovasti kaikkea uutta. On ollut pakko pysytellä pari päivää palstalta pois kun olo on ollut niin hirveä.

Tsemppiä kaikille jotka kamppailee kotiasioiden kanssa. On kurjaa jos se kumppani ei ole innoissaan. Mä en voinut olla soittamatta miehelle kun olin testin tehnyt ja hn sanoi mulle että "Onneksi olkoon sulle!" Mua alkoi oikein naurattaa kun oli niin tökerösti sanottu. Ihan kuin minä tässä olisin "projektissa" yksin ollut. Toki ymmärsin laittaa sammakon hämmenyksen piikkiin. Hän on nyt toki ihan mukana. Tosin hänelle tuntuu aina pakenevan veri kasvoista kun kiusaan että kaksosetkin saattaa tulla. Meillähän tämä raskaus on saanut alkunsa hedelmöityshoitojen avulla ja oli useampi rakkula. Lapsillekin on jo kerrottu kun muuten olisi vaikea selittää sitä miksi en pysty käymään töissä tai tekemään ruokaa ja miksi nukun kokoajan.:sleep:

Täällä on muitakin jotka kamppailevat pahan pahoinvoinnin kanssa. kovasti myötätuntoa täältä!Oksennan joo mutta en ihan kokoajan sentään, kuten esikoisesta, mutta olo on jatkuvasti sellainen että yäkkään ja sappinesteet tulee suuhun. Väsymys niin valtava että olo on ihan humalainen. Lauantaina kävi työkavereita kylässä ja ne arvas heti kun en pystyyt pidättelemään yökkimistäni mitenkään. Syöminen on niin ja näin. Joskus menee jotain alas, useimmiten ei. Joku kyseli voiko huono olo alkaa jo 5.viikkolla. Mulla oli jo silloin, kunnolla alkoi tuossa 5+3

Kuulin aikanaan sellaisen uskomuksen että tyttövauva tuottaa äidilleen enemmän pahoinvointia. Mulla oli esikoinen tyttö ja silloin olin tosiaan ihan sairaalakunnossa oksenteluineni. Mietin vaan voiko väitteessä olla mitään perää? Onko täällä joukossa sellaisia jotka kärsinneet kovasti pahoinvointia pojasta, tai päinvastoin ?(toki ymmärrän ettei kyseessä ole mikään vakavasti otettava indikaattori, kunhan olen utelias :))

mukavaa päivää kaikille,


Cherokee ja Papu 6+6
 
Voi mua alko aivan itkettää tuo ajatus et saajaan tonttunyytit <3 Meillä mies on tosi innoissaan tästä vauvasta ja laittaa päivän aikana viestejä ja kyselee olosta:love: Mulla on tissit tosi kipeet ja kasvanu jo nyt hurjasti :D
Mä syön sitä raskausajan monivitamiinia, misä on myös sitä foolihappoa. Meillä ois varhaisultra reilun kahen viikon päästä, ei kyllä jaksais millään oottaa!!
Tänää 5+4
 
Oisko teillä kokemusta tai jollain kertoa mitäs nyt pitäis tehdä/ajatella?

Tosiaan sain ekan haamun viime torstaina, perjantaina oli jo hyvin selkeä viiva testissä. Mutta sitten alkoi samana päivänä verinen vuoto.Vuotaa edelleen, testien viiva haaleni viikonlopun aikana. Ja tänään päätin tehdä sen viimesen että varmasti näyttää jo negaa. Mitä vielä, tummempaa näytti kun lauantaina mutta ei yhtä selkeetä viivaa kun perjantai aamuna.
Ja tänään olis siis rv 4+2 about menossa, voi heittää päivällä suuntaansa.
Onko tämä nyt se "kemiallinen" vai mitä häh täh..kyllä mulla viimeks kemiallisessa nega tuli hyvin äkkiä testiin ja oireet katos.
Mulla oireet nyt vaan vahvenee, lämmötkin edelleen koholla. Ja oon haamuillu nyt jo 5 päivää ja vuotanut 4 päivää..sekoan kohta :D

muoks..ja siis tuo viiva on todella vaalea mikä testeihin tulee..eiköhän tässä vaiheessa pitäis jo tulla kunnon viivaa..hämää silti miks se ei mennytkään enemmän negaa koti vaan tummeni parissa päivässä..
 
Mulla oli viime kierrossa kemiallinen (tai mistä sitä tietää vaikka olis ollut KU), ekan haamun sain dpo10, dpo14 digillä 1-2, dpo17 alkoi pikkuhiljaa vuoto joka kesti 6 päivää. En testannut vuodon aikana kun aavistin kovista menkkakivuista, että tää oli tässä ja nännitkin lakkas olemasta kipeet tokana vuotopäivänä. Testin tein heti kun vuoto loppui ja oli jo ihan nega. Eli viimestään viikon päästä tuhrun alkamisesta oli jo nega, en tiedä olisko ollut jo aiemmin. Eli periaatteessa vaikuttaa ihan lupaavalta, että saat vielä haamuja ja oireetkin tallessa! :) Mitäs jos käväsisit lääkärissä tsekkaas hcg:t?
 
Ainiin ja mietin noita sun viikkoja, onko sulla yleensä ollut säännölliset menkat? Aattelin kun jos oot nyt 4+2 niin olisko sulla nyt menkat pari päivää myöhässä jos ei lasketa noita vuotoja? Alkoko vuoto ennen kuin menkkojen olis pitänyt alkaa? Mä oon elänyt siinä käsityksessä, että kemiallinen alkaa yleensä vuotaa vasta kun menkat on muutaman päivän myöhässä, ei ennen?
 
Mä laskin dpot ja viikot oviksen mukaan. Kierrothan on mitä vaan pcon takia. Mutta bongasin oireilla ja testillä oviksen.
Vuoto alkoi päivää-kahta ennen kun menkkojen piti alkaa. Ja nyt ois menkat pari päivää myöhässä jos ei tota vuotoa olis.

Niin mun viime kemiallinen alkoi vuotaa vasta joskus rv 4+3 eikä ennen ku menkkojen piti alkaa niinku nyt..
Tän takia olenkin ihan pihalla.. Miksi testit haamuilee, ei näytä kunnon plussaa? Välillä melkein nega, sit taas tummempi viiva? Vuodan oudosti jne.. Ei ymmärrä o_O
 
En osaa sanoa Haaveilija-31, että mikä sulla olis tilanne, varmaan vaan aika ja lääkäri osaa kertoa.

Pikkasen huolestuttaa, söin eilen kylmäsavustettua lohta, joka oli vakuumissa. Kuinka todennäköistä listeria on? Pitää varmaan sanoa tosta neuvolassa sitten? Vai oonko ihan höpö?

Mä ostin nyt myös omega3, mutta kauheen monta kapselia sitäkin pitää vetää päivässä o_O

4+4
 
Joulukuun muruset 2016

1.12

Tupsuli / 31 / 2.lapsi / OYS
SaaraN / 37 / 4.lapsi
Thirtythree / 33 / 2. lapsi / Kos
Not alone / 25 / 2.lapsi
Jennii / 25 / 2.lapsi / HYS

2.12
Banna / 31 / 2.lapsi / JS
Cherokee / 34 / 2.lapsi
Poppie / 31 / 1. lapsi

3.12
Mantelikaneli / 1.lapsi
ninnnura27 / 27 / 3.lapsi / OYS
sileh / 2.lapsi

4.12
Catharin / 25 / 3. lapsi / satKS

5.12
MimSe / 35 / 5.lapsi / KHKS
Pipo-otus / 3.lapsi
Josefinaa

6.12
Nienji / 26 / 2.lapsi / K-SKS
Eepuli / 34 / 2. lapsi
minna97 / 18 / 1.lapsi

7.12
Pähkinä89/ 26 / 3.lapsi / OAS
Haada

8.12.
Illuminated / 26 / 1. lapsi / PHKS
hipeltäjä89 / 27 / 1.lapsi / OAS

vemila / 24 / 3. lapsi / K-SKS
venla90 / 25 / 1.lapsi / EKKS
Suxuu / 31 / 4.lapsi

9.12

MiNalo / 31 / 3. lapsi / OYS
Aurankukka / 3.lapsi
Yllätyssonni / 27 / 3.lapsi / OAS

10.12
miss_piggy / 34 / 2.lapsi / KPKS
_Henriikka_88 / 27 / 2. lapsi / LS

11.12


12.12
Riiviöidenäiti / 28 / 7.lapsi / JS
Zipi / 33 / 4.lapsi / SeKS
mizzim / 32 / 1.lapsi / PS

13.12

14.12
Kielokukka / 29 / 1.lapsi / KOS/NKL
Camy / 29 / 1.lapsi
Toukokuinen / 28 / 1. lapsi
Nipsunen86 / 1.lapsi

15.12

16.12

17.12

18.12

19.12

Hymynaama95 / 1.lapsi
Anianna / 30 / 3. lapsi /

20.12



Menetyksen kohdanneet:
Piinamiina


SYNNYTYSSAIRAALAT

JS = Jorvin sairaala
SAS = Salon aluesairaala
KOS = Kätilöopisto
NKL = Naistenklinikka
PS = Porvoon sairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään aluesairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PKS = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kymenlaakson Keskussairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
LAS = Loimaan aluesairaala
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
OAS = Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy
 
Mahtaako kaikki olla nyt listalla? Huudelkaa sit jos joku puuttuu. :)

Mulla edelleen kovaa väsymystä. Paha olo on ollut tänään kauheen aaltoilevaa. Nytkin tekis mieli oksentaa, mut ei sit kuitenkaan.

Catharin & mini 6+1
 
Paljon onnea muille plussanneille :)
Kaipa itsekkin uskallan tänne ilmottautua. Pe dpo 13 saatu digiin 1-2 (muutama haamu dpo 10 lähtien) ja tänään tein digin näytti 2-3 eli hienosti on noussut. La olisi 12.12 menkkojen mukaan mutta oletetun oviksen mukaan 17.12. Ensimmäinen aika äitiysneuvolaan varattu ja se on reilu parin vkon kuluttua :) oireita löytyy sellasia että nälkä koko ajan ja jos ei syö tulee huono olo, tissit tooodella kipeät ja tänään iski väsymys.. Kovia vihlasuita tulee alavatsalle välilä, tänään olleet kovempia kun aikasempina päivinä, tämä normaalia?

Haaveilija24/ 25/ 1. Lapsi /satKs
 
Haaveilija24 muakin sattuu välillä vatsaan. On kipristelyä, nipistelyä, jomotusta, venymistä ja vihlasuja, mutta ne kestää muutamia minuutteja vähän kovina. Sitten helpottaa ja osa päivästä saattaa olla ihan oireeton olo. Säpsähdän silti aina kun vihlasee.
 
Toukokuinen joo ei kovin monia minuutteja kestä kerrallaan mutta tulee monesti päivän aikana. Samanlaista säpsähtely täällä ja sit iskee pelko että nyt ne menkat alkaa mutta eipä alkanukkaan. Ensimmäinen kerta kun odottaa ei osaa ollenkaan päätellä mikä nipistys on normaali ja mikä ei. Kiitos sinulle :)
 
Joulukuun muruset 2016

1.12

Tupsuli / 31 / 2.lapsi / OYS
SaaraN / 37 / 4.lapsi
Thirtythree / 33 / 2. lapsi / Kos
Not alone / 25 / 2.lapsi
Jennii / 25 / 2.lapsi / HYS

2.12
Banna / 31 / 2.lapsi / JS
Cherokee / 34 / 2.lapsi
Poppie / 31 / 1. lapsi

3.12
Mantelikaneli / 1.lapsi
ninnnura27 / 27 / 3.lapsi / OYS
sileh / 2.lapsi

4.12
Catharin / 25 / 3. lapsi / satKS

5.12
MimSe / 35 / 5.lapsi / KHKS
Pipo-otus / 3.lapsi
Josefinaa

6.12
Nienji / 26 / 2.lapsi / K-SKS
Eepuli / 34 / 2. lapsi
minna97 / 18 / 1.lapsi

7.12
Pähkinä89/ 26 / 3.lapsi / OAS
Haada

8.12.
Illuminated / 26 / 1. lapsi / PHKS
hipeltäjä89 / 27 / 1.lapsi / OAS

vemila / 24 / 3. lapsi / K-SKS
venla90 / 25 / 1.lapsi / EKKS
Suxuu / 31 / 4.lapsi

9.12

MiNalo / 31 / 3. lapsi / OYS
Aurankukka / 3.lapsi
Yllätyssonni / 27 / 3.lapsi / OAS

10.12
miss_piggy / 34 / 2.lapsi / KPKS
_Henriikka_88 / 27 / 2. lapsi / LS

11.12


12.12
Riiviöidenäiti / 28 / 7.lapsi / JS
Zipi / 33 / 4.lapsi / SeKS
mizzim / 32 / 1.lapsi / PS
Haaveilija24/ 25 / 1.lapsi / SatKS

13.12

14.12
Kielokukka / 29 / 1.lapsi / KOS/NKL
Camy / 29 / 1.lapsi
Toukokuinen / 28 / 1. lapsi
Nipsunen86 / 1.lapsi

15.12

16.12

17.12

18.12

19.12

Hymynaama95 / 1.lapsi
Anianna / 30 / 3. lapsi /

20.12



Menetyksen kohdanneet:
Piinamiina


SYNNYTYSSAIRAALAT

JS = Jorvin sairaala
SAS = Salon aluesairaala
KOS = Kätilöopisto
NKL = Naistenklinikka
PS = Porvoon sairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään aluesairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PKS = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kymenlaakson Keskussairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
LAS = Loimaan aluesairaala
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
OAS = Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy
 
HAH!! Käytiin tänään mun äidin luona ja hississä sanoi: " vattas pömpöttää, ettet vaan olis raskaana" :ROFLMAO: sit vielä lisää " taitaa olla vaan toi Neule tollein kun korostaa" :LOL: minä siihen vaan, " niin katsoin itsekin, että vähän korostaa"(n)

Kyllä tuo mies on jo vähän katsellut kun oon niin tolkuttoman väsynyt, että eiköhän se kohta ala arvailemaan ;)

Ääh!! Meillä pienimmäisellä löytyi tänään kihomatoja :sick: Kivat siivousprojektit sit tähän väsymykseen ja toivomus vaan, ettei ois tarttunut aikuisiin, kun raskaana ollessa ei pitäis lääkitä (n)

MimSe 5+6(?)
 
Hupaisa oire on nännien havaittava venyminen, jonkin verran niitä kipuja. Mies ja neuvolan täti tietää-aika sovittiin-, muille kerron sitten kun ollaan varmemmilla vesillä. Ruokavaliota on karsittu, karkkilakko voimaan, lupasin toki itselle viimeiselle kolmanneksella tummasuklaa patukoita jos hankalaksi menee. Mitähän sitten näin alussa puolestaan voi? Tarvikkeita hankin myöhemmin, parin kk päästä saanee vaatekappia hiljalleen uusia. Se lasten huoneen remppa alkaa aikanaan, pinnasängyn ehtii makkariin sovitella (ja hankkia). Lehden tilasin, mutta saattaapi olla että perun, samaa postilaatikkoa kun käyttää muutkin ja saattaa juttu levitä ennen aikojaan.
 
Täältä ilmoittautuu mukaan yksi epäuskoinen odottaja. Ikää on 37 vuotta ja ensimmäinen lapsi olisi tulossa. En ole ollut aiemmin raskaana ja yritystä on ollut puolivillaisesti pari vuotta. Tutkimuksiinkin oltiin jo hakeutumassa, kun testi yllättäen näytti plussaa. Ollaan kyllä tosi innoissamme miehen kanssa, vaikka samaan aikaan yritetään pitää päät kylmänä. Tulevana perjantaina on varhaisultra, toivottavasti siellä pieni sydän sykkii. Raskausviikot kai n. 6+4. Kiva olla mukana, vaikka vähän jännittääkin näin "julkistaa" tämä! Tungen sinne Facebook-ryhmään myös viimeistään varhaisultran jälkeen :)

1.12.
Jösse / 37 / 1. lapsi / KOS/NKL
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82 ja MimSe
Joulukuun muruset 2016

1.12

Tupsuli / 31 / 2.lapsi / OYS
SaaraN / 37 / 4.lapsi
Thirtythree / 33 / 2. lapsi / Kos
Not alone / 25 / 2.lapsi
Jennii / 25 / 2.lapsi / HYS
Jösse / 37 / 1.lapsi / KOS/NKL

2.12
Banna / 31 / 2.lapsi / JS
Cherokee / 34 / 2.lapsi
Poppie / 31 / 1. lapsi

3.12
Mantelikaneli / 1.lapsi
ninnnura27 / 27 / 3.lapsi / OYS
sileh / 2.lapsi

4.12
Catharin / 25 / 3. lapsi / satKS

5.12
MimSe / 35 / 5.lapsi / KHKS
Pipo-otus / 3.lapsi
Josefinaa

6.12
Nienji / 26 / 2.lapsi / K-SKS
Eepuli / 34 / 2. lapsi
minna97 / 18 / 1.lapsi

7.12
Pähkinä89/ 26 / 3.lapsi / OAS
Haada

8.12.
Illuminated / 26 / 1. lapsi / PHKS
hipeltäjä89 / 27 / 1.lapsi / OAS

vemila / 24 / 3. lapsi / K-SKS
venla90 / 25 / 1.lapsi / EKKS
Suxuu / 31 / 4.lapsi

9.12

MiNalo / 31 / 3. lapsi / OYS
Aurankukka / 3.lapsi
Yllätyssonni / 27 / 3.lapsi / OAS

10.12
miss_piggy / 34 / 2.lapsi / KPKS
_Henriikka_88 / 27 / 2. lapsi / LS

11.12


12.12
Riiviöidenäiti / 28 / 7.lapsi / JS
Zipi / 33 / 4.lapsi / SeKS
mizzim / 32 / 1.lapsi / PS
Haaveilija24/ 25 / 1.lapsi / SatKS

13.12

14.12
Kielokukka / 29 / 1.lapsi / KOS/NKL
Camy / 29 / 1.lapsi
Toukokuinen / 28 / 1. lapsi
Nipsunen86 / 1.lapsi

15.12

16.12

17.12

18.12

19.12

Hymynaama95 / 1.lapsi
Anianna / 30 / 3. lapsi /

20.12



Menetyksen kohdanneet:
Piinamiina


SYNNYTYSSAIRAALAT

JS = Jorvin sairaala
SAS = Salon aluesairaala
KOS = Kätilöopisto
NKL = Naistenklinikka
PS = Porvoon sairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään aluesairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PKS = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kymenlaakson Keskussairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
LAS = Loimaan aluesairaala
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
OAS = Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy
 
Onnea uusille ❤ alkaa muuten olla tunkua tohon ekaan päivään :whistle::ROFLMAO: mietin et pitäiskö mun kuitenkin ostaa yhet mammapökät, vaikka ne mitä mulla on joskus ollu ni jollain tapaa on mua ahdistanu. Farkkuja/farkkulegginsejä en voi kyllä käyttää, kun puristaa liikaa. Onneks on kaapissa noita venyviä housuja. (n) Tuo vatta on aamusta iltaan pallo, alkaa ihan häpyluusta, ettei pelkkä makkara ole. Mun äiti näki tänään mun vatsan ja se oli ihan kauhuissaan. o_O
 
  • Tykkää
Reactions: Zipi
Haha, on todella tunkua. Saa nähdä, mihin la:t sitten oikeasti meillä asettuu. Ainakin tuo mun päivämäärä on ihan netin raskauslaskurista.

Mä olen aina tykännyt aika tiukoista farkuista, enkä pysty käyttämään niistä puoliakaan enää. Tuntuu ikävältä vatsassa, joka on alkanut jo pullottaa ja tuntua sille, että jotain on "tiellä". Jos luvassa on istumista, tasan yhdet farkut on mun kaapista mahdolliset. Eli farkkuostoksille on suunnattava aika pian, saa nähdä mitä siitäkin tulee :p
 

Yhteistyössä