Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

Tulen nyt tännekkin päivitteleen kun kaikki ei tuolla fb;ssa ole...

Pahoinvointi siis palasi! :x. Kaksi viikkoa oksentamatta, ollut kyllä kestokrapula välillä, mutta välillä oli kausi ettei mitään.Tänään lähdin töihin, hyppäsin bussiin ja jouduin puolessa välissä matkaa jäädä pois ja mennä puskaan oksentaan!:mad:
Ei jaksais enää..


Viime vklla kerroin teille että isäni on tulossa kylään ja pohdin kovasti kertomista.. Tosiaan halusin salata tämän kun tilanne on mikä on eikä aiemminkaan onnistteluja ole rapissut..
Noh, mentiin sitten isää ja sen vaimoa satamaan vastaan. Jo autossa alkoi se kaljan tarjoaminen, " ota nyt yksi kun on niin kuumakin". Kieltäydyin tylysti. Koko matkan meille asti mietin mitä sanon ja selitän. Tulimme sitten meille ja alettiin syömään... Isä kysyi sitten siinä että olenko absolutistiksi alkanut vai olenko oikeasti raskaana! Mulla meni pasmat sekaisin, alkoi itkettään, tuijotin vaan seinään ja sanoin tylysti; näin on päässyt käymään ja se siitä aiheesta sitten! Isän vaimo meinasi tukehtua ruokaansa uutisen kuullessaan, isä jäi tuijottaan mua, Mikko tuijotti paniikissa lautastaan ja esikoinen (kohta 12v) joka on ollut autuaan tietämätön asiasta ja on hirveessä esimurkkuiässä juuri nyt,otti lautasensa, painui huoneeseensa ja paiskasi oven kiinni. Se hillitön hiljaisuus mikä siitä seurasi, oli niin piinaavaa että olisin halunnut vajota maan alle.. Minuttien hiljaisuuden jälkeen yritin vaihtaa taktisesti puheenaiheen muualle ja heidän vierailunsa aikana asiasta en sitten puhunut. Että sillain se nyt sitten tuli julki : /. Nyt odotan ehkä hieman kauhulla sitä seuraavaa puhelua isän kanssa, kyllä se varmast jossain vaiheessa asiaan vielä palaa...

Kirppa & möykky 10+2
 
Tervehdys kaikille!!!

soitin aamulla teekoohon. Sain ajan. Sisätutkimus tehtiin ja katottiin vielä kohdunsuun tilanne.. se on hieman auki, niinku kuulemma yleensä uudelleensynnyttäjillä on.. ei mitään hälyyttävää..ei ainakaan mikään viitannu keskenmenoon. Sydänäänet kuulu eli elossa on. Verta vaan tiputtelee ohutta ja kirkasta.. vuoto nyt hieman laantunut. Meinasi ensin lääkäri kun kohtua tunnusteli sisäkautta ja ulvoin kivusta,että kohtutulehdus.. joutui soittamaan lukuisia kertoja gynelle joka sitte sano että ei missään nimessä määrätä turhaan lääkkeitä, että viikon sisää pitäs tulla äitipolille läheteaika ultraan postissa kotiin.. lääkäri kuitenki sano,että sitä ei voi tietää meneekö kesken vai ei mutta sano että aika epätodennäköistä. Siellä joku vuotaa, ja se selviää siellä äitipolilla sitte että onko istukassa jotain häikkää,esim hematoomaa yms..
melkosta saikkausta taas!!! sukupuolitautitestitki otettii kun piti pissanäyte antaa.. vaikka oon 100% varma ettei mulla mitään sellasta oo!! nyt sitte viikko kitua. :heart::kieh:
 
Viimeksi muokattu:
Voi kirppa mitä ihmisiä sinulla on lähipiirissä :( Mun on niin paha mieli sun puolesta. Sinuna ottaisin reilusti välimatkaa kaikkiin tuollaisiin ihmisiin ja keskittyisin itseeni ja lapsiin. Jos isäsi soittaa ja alkaa vaahtoamaan, sulje puhelin. Sun ei tarvitse kuunnella mitään poikkisanaa tilanteesta kun se on vaikea muutenkin. Tsemppiä ja sydämelliset halit sinulle :hug:
 
  • Tykkää
Reactions: Kirppa 79
Kaikille menetyksen kohdanneille hurjasti voimia :hug:

Neuvolasta Mulla on sama neuvolantäti kun esikoisella ja hän on kyllä ihan mahtava. Kaikesta voi puhua ja kysellä ja aina saa apua. Voi soittaa mihin aikaan vaan päivästä ja voi olla varma että kyllä soittaa takaisin jos ei just sillon ehdi vastaamaan. Meillä ei ole täällä kuin kaksi neuvolantätiä ja siitä toisesta en niin välitä joten onneksi ei meillä hän ole. Kaikkien kanssa kun ei vaan kemiat kohtaa ja varmasti olisin pyytänyt että pääsen toiselle jos hänelle olisin joutunut.

Ummetus argh. täällä kärsitään siitä myös. Nyt on pari päivää onneksi ollut helpompaa mutta sitten menee väliin päiviä ettei mitään tule. Ja sitten on niin turvonnut olo ja maha kipeä. Kuivattuja luumuja en pysty oksentamatta syömään joten niitä en edes oo kokeillu. Täytyy varmaan lähtee apteekkiin ostoksille...

).( Oireetonta on. Ja sekös huolestuttaa. Mutta jospa kaikki olisi hyvin. Pitkä aika vielä kesäkuun 4. päivän nt-ultraan. Maha on kyllä kasvanut ja enää ei hirveesti peitellä. Varsinkin kun on noi helteet niin vaatetuskin on sen mukasta ja maha näkyy. Eilen ensimmäiset sukulaiset kenelle en ollu kertonut kysyivät että ootanko. Mieliala on edelleen maassa. Jotenkin niin alakuloinen olo kokoajan. Enkä ymmärrä miksi. :|

Juhlamekoista Mulla olis kolmet häät tänä kesänä mihin pitäis osallistua. Kesäkuussa, heinäkuussa ja syyskuussa. Mä en ole mikään mekko ihminen joten en todellakaan meinaa jokaiseen juhlaan hommata mekkoa. Eli pitäisi löytää mekko mikä menis kaikissa juhlissa päälle. (Syyskuussa kuitenkin jo varmaan aika tankki.) Eli vinkkejä mistä kannattais etsiä? Jostain syystä haluisin äityismekon koska niissä on kuitenkin leikkaukset niin että se asettuu hyvin. Tavan mekon kun ostaa niin se ei varmasti asetu päälle oikein. Argh, vihaan mekkoja :headwall:

Kirpalle erityis tsempit. :hug: Olen sarasofian kanssa samaa mieltä. Välimatkaa sellaisiin ihmisiin jotka aiheuttaa pahaa mieltä ja keskityt vaan itseesi ja lapsiin. Loppujen lopuksi kyse kuitenkin sinun päätöksistä ja elämästä ja läheisten pitäisi niissä olla tukena, olivatpa itse mitä mieltä tahansa.

Nioliina ja Sintti 9+3
 
  • Tykkää
Reactions: Kirppa 79
Huomenta :) Joo, olipa kiva herätys kun koppiainen käveli sisällä sängyssä ja kutitteli:x Eilen löysin eksyneen muurahaisen vessasta. Ärsyttävää! Asutaan kerrostalossa toisessa kerroksessa, mutta näköjään ne otukset löytää tänne meille sisälle asti parvekkeen kautta. Ollut niin kuumaa, että täytynyt pitää parvekkeen ovea ja ikkunoita auki. Näköjään saamme sitten koko kesän epämukavia yllätysvieraita ulkosalta : /

Parina aamuna on mennyt kupillinen kahvia, ihmetys! Tavallaan ihan jees, olenhan ollut kahvin suurkuluttaja aiemmin. Mutta heti huolestuttaa, että ei kai raskausoireet ole vielä häviämässä...ei oo nyt siis kolmeen päivään tehnyt huonoa.

Kirppa, voi että miten harmillinen kahakka teillä sattui tuon isän vierailun myötä :( Mutta onpa sulla kiva ja rento isä, kun tuolleen tarjoilee olutta...mun vanhemmat on kauheita tiukkapipoja ja absolutisteja. Mä oon joskus ollut kade ystävälle, joka pystyy viettämään iltoja äitinsä kanssa tissutellen ja höpötellen, meillä ei tulis kuuloonkaan...mun ei siis tarvi pelätä, että mulle olutta tarjottaisiin sukulaisissa :D Tosin en tiedä milloin seuraavan kerran heitä näenkään, ehkä joskus kesällä kun menemme lomalla käymään ja silloin varmaan pitää jo kertoa raskaudesta. Odotan nyt ainakin nt-ultran ohi ennen kuin kerron...

Oletko kuitenkin edelleen tekemisissä tulevan lapsen isän kanssa, oliko hän siis se kyseinen Mikko joka tuijotti paniikissa lautastaan? :kieh: Oikeastaan on tiedätkös hyvä että asia tuli nyt esille pöytäkeskustelussa, kun isäsi palaa siihen myöhemmin (puhelimessa) niin kerro ihan rehellisesti miten tulevan lapsen isä on asiaan suhtautunut ja kuinka raskasta sulla on ollut. Että isäsi ymmärtää, ettet jaksa ainakaan enemmän paheksuntaa, vaan enemmänkin tukea.

Nioliina, mä taas olen ihan hame-ja mekkoihminen. Mun pitäis kans löytää joku mekko ylioppilasjuhliin, mutta mielellään sellainen mitä voi käyttää muutenkin. Väljä sen pitää olla ja peittävä, en halua vielä paljastua;)

Mukavaa keskiviikkoa kaikille!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Kirppa 79
Huhhuh, nyt jännittää! Tänään vihdoin ensimmäinen neuvola. :)
Mies joutui töihin, joten odottaa puhelin kädessä kärsimättömänä.

Ystävä pelasti hädässä ja lainasi iltapukua, joka lähtee levenemään armollisesti jo rintojen alta. Perjantaina juhlitaan! :)

Miten juukelissa tätä nesteturvotusta ja ilmapalloa saa pois? Iltaa kohti ihan mahdoton koko maha. Ei sentään enää pahemmin kuvota.

Tiimama ja murunen 9+1
 
Huomenta kaikille!

Kirpalle voimia hankalaan tilanteeseen. Pieni etäisyys voisi varmaankin tehdä hyvää.

Me oltiin just äidin ja siskon kanssa baari kierroksella ennen raskautta joten Juhannuksena kun viinit ja kuoharit jää väliin niin raskaus kyllä paljastuu. Saa nähdä mitä mieltä ollaan. Varmasti ovat onnellisia mutta ajankohtaa todennäköisesti ihmettelevät kun on työpaikan vaihtoa yms. Ja mä just ilmoitin et meille ei toista lasta tule kun en vauvoista niin välitä :LOL: Oon siis aina halunnut lapsen/lapsia mutta vauvat...Voisiko se syntyä valmiiksi 18kk vanhana? Mies taas rakastaa vauvoja.

hameet/mekot mä olen kanssa mekko ihminen ja välttelen housuja kesäsin. Muutenkaan nykyinen housumuoti ei mun ruhoa oikein imartele. Mulla oli viime raskaudessa ihan tavallinen mekko joka on sellaisella koriste(kumi)nauhalla tiukka rintojen alta ja siitä sitten leveni. Jos mahasta tulee pysty mallinen niin sit pituus edestä käy lyhyeksi mutta mä olin sellainen tasapaksu tynnyri. Äitiyspaidat ja mekot ei siis sopinut päälle ollenkaan kun etuosa roikkui 10cm alempana kun takakappale.

).( oireet.. Heti jos väsyy niin tulee kamala olo. Mulla on myös nyt selkä ollut aika kipeä ja mahaa nipistelee. Pikkasen myös tullut tuhrua taas. Selkeästi on kaava että väsynyt/tehnyt liikaa --> kamala olo, selkä ja maha kipeät, oksettaa --> tuhrua. Jos ottaa iisisti niin ei ole mitään. Vaikka ultrassa oli kaikki hyvin joten riskin pitäisi olla pieni niin oon jotenkin vieläkin henkisesti varautunut keskenmenoon. Jos sitä doppleria koittaisi...

kahvista mullekaan ei ole kahvi kauheesti maistunut. Mutta nyt jäälatte on super herkkua.
 
Viimeksi muokattu:
Nioliina Alakuloisuus on myös yksi raskausoire. Tajusin kunnolla vasta ehkä viikko sitten kuinka alakuloinen olen ollutkaan, kun nyt se on alkanut väistymään. Itselläni kyllä varmasti myös väsymys vaikuttanut asiaan. Luin neuvolasta saadusta vihkosesta tuosta alakuloisuudesta ja usein menee alkuraskauden jälkeen ohi.

Onnea LilyAlice ja tuulentyttö hyvistä ultrakuulumisista!!

Hempsuli kuulostaa mielestäni repäisykivuilta, jotka jollain tavalla liittyvät kohdun kasvamiseen tai kohdun kannattimien löystymiseen, mutta joka tapauksessa raskauteen :). Itselläni ollut repäisykipuja esim. sängyssä kääntyessä ja aivastaessa.

Lurtsi Voimia viikon odotteluun, mutta onpa hienoa, että uutiset olivat nyt noin hyviä :)

Mekot
Tänä kesänä ei taida olla kuin yhdet yo-juhlat ja muutama päivä sitten testasin, niin muutamakin mekko menee vielä päälle, joten toistaiseksi ei tarvitse murehtia tuota.

Aurinkorasvat
Pitäisikö oikeasti osaa aurinkorasvoista välttää? Aiheuttaako ne jotain pahaakin sikiölle? En ole tullut edes ajatelleeksi.

).( Turvotusta ei enää ole niin valtavasti! :) Muutama päivä vatsa on ollut vähän järkevimmissä mittasuhteissa illalla. Paljon helpompi olla (ja peittää vatsa), kun ei turvota enää niin paljon.

Huomenna ultra. Olen peloissani edelleen. Eilen, rauhoittaakseni itseäni, kuuntelin pitkään vauvan sydänääniä ja ne löytyi tällä kertaa todella helposti. Voi miten rakastankin jo sitä pikkuista :heart:.

rv 12+2
 
Mulla on noissa maksimekoissa se ongelma ettei mikään oo ikinä tarpeeksi pitkä mulle. Ku haluisin sitten että olis kunnolla yli nilkkojen, eli melkein laahais maata mutta ku oon 182 pitkä niin ei löydy mistään niin pitkiä. Tulee olemaan kyllä niin hermoja raastava mekko etsintä tiedossa että huoh.

Kahvi maistuu aamulla edelleen. Juon sen pari kupposta aamulla mutta iltapäivällä ei enää oikein maistu.

Tuoremehuaddikti on musta tullut. Joisin sitä vaikka kuus litraa päivässä. Mutta yritän rajottaa ku eikö sitäkin voi liikaa juua?

Laitoinkin tuonne FB:n puolelle kuvan mahasta. Tänne en osaa sitä laittaa. Kyllä se jo raskausmahalta näyttää vaikka kyllä se iltasin tuntuu ihan vaan turvonneelta pallolta...

Toothie Juuh. Kyllä mäkin luin että alakuloisuus on ihan normaalia mutta en kuvitellut että ihan näin iskis. Mutta toivottavasti alkais pian helpottaa.
 
Viimeksi muokattu:
toothie Musta tuntuu että aurinkorasvat on vähän samaa kategoriaa kun jotkut hiusvärit ja meikit. Oman fiiliksen perusteella siis. Mä vaan noita eri sortteja joskus selvittelin kun lähdettiin sellaiseen paikkaan esikon ollessa ihan pieni jossa jotain rasvaa tarvitsi. Kemikaalisuojaa ei alle 1vlle suositella. Mä ainakin käytän ihan tavallista rasvaa koska en tosiaan halua olla tahmainen ja valkoinen
 
Heips kaikille!

Täältä tulee ultra-kuulumisia! Kaikki oli hyvin ja nähtiin todella hyvin pikkuista ja pitkään, kun ultraaja ei meinannut saada mittoja :LOL: laskettu aika menikin neuvolan mukaan 5.12. Huuh, kyllä helpotti! Näin eilen koko yön painajaisia, kuvitellen kaikki mahdolliset vaihtoehdot, mitä sieltä löytyisi. Tsemppiä kaikille muille :heart:

Murunen ja pöntsykkä rv 12+0 :heart:
 
Lurtsille tsemppiä odotteluun :hug:

Ja Kirpalle myös tsemppiä tuohon tilanteeseen :hug:

Mekoista, meillä on useammat häät tänä kesänä ja taidan mennä aikalailla samassa mekossa, tai sitten viimeisiin täytyy vaihtaa mekkoa, kun on samoja sukulaisia paikalla :D Tykkään kanssa maksimekoista ja toinen hyvä malli, josta pidän, on empire-tyylinen leikkaus.

).( väsymys vaivaa, tekisi mieli vain nukkua ja nukkua... Illalla on ihan töttöröö ja valmis kaatumaan sänkyyn. Jotenkin tulee huono olokin helpommin, jos ei saa nukkua pitkiä unia.
Eilen oli tosi kuuma ja touhusin aika paljon kaikkea kotihommaa, kyllä tuntui mahassa ja olossa illalla!

Aurinkoisia päiviä kaikille :wave:

Karhunvatukka ja tahvo 8+0 POKS! :heart:
 
Kävin verikokeissa tänään ja kävin samalla äitipolilla varaamassa ultraan ajan. Se on 5.6 eli 15 päivää odotettava... Ja varmaan jos siellä kaikki olisi ok, alamme kertoa lähipiirille.
Huomenna lähen pariksi päiväksi reissuun. Ahdistaa jo pitkät junamatkat ja muutenkin syömisen järjestyminen...
 
Lurtsi, ihania uutisia :) hyvä homma!

).( tissit ihan kosketusarat ja jatkuva nälkä.

Eilen teki makeaa niin älyttömästi mieli ja oli koko ajan itku herkässä. No lopulta itkin, kun duudsoneissa auttoivat yhtä koulukiusattua poikaa. Niin ja ihme mustasukkaisuusoireita havaitsen itsessäni, mut mieheltä viel onnistunu peittään. Toivottavasti nämä menee vain hormonien piikkiin..

Unista.. Plussauksen jälkeen näin pari kolme seksiunta, nyt niitä ei ole enää tullut. Mut viimeyönä näin unta et oli jo vauva ollu useemman viikon syntyneenä ja mä yhtäkkiä huomasin et "sitä täytys vissii imettääki" :D ja mun olemattoman pienistä tisseistä tuli vaan semmosta heraa/paksua maitorahkaa :D

Tääl välillä ressaa, kun tullu hyvän ruokahalun myötä semmone vararengas mahan kohalle, et pitäskö siit päästä eroon ennen ku raskausmaha puskee esiin. Mut eiköhä ne kaikki kilot jaksa synnärille asti kantaa. Ruokahalu on edellee liianki hyvä, tuntuu että nälkäkuolema iskee.. Ja herkut toimii hyvänä lohdukkeena, muiden kiellettyjen juttujen korvikkeena.

Iisibeibi ja m.u. Abauttiarallaa rv.10
 
Ultrassa kaikki hyvin ja samalla ajalla jatketaan, LA 23.12. :)
2cm muru siellä köllötteli!

Olipas melkoinen paperisouvi ekalla neuvolakerralla eivätkä entiseltä paikkakunnalta tilatut 17 ja 13 vuotta vanhat paperit olleet (tietenkään) tulleet.
Seuraava käynti onkin jo lääkäri/nt-ultra 2.6. kun sitten ei ole lääkäriä liian moneen viikkoon. Huhhuh!

Oi että helpotti nähdä syke ja nyt tämä olotila sai täyden oikeutuksen! :)

Nyt tirsoille ja iltaspinningiin ettei aivan kunto rupsahda. Eipä vissiin... ;)

Tiimama ja muru 9+1
 
Viimeksi muokattu:
).( Vihdoinki eilen tuli postissa nt-ultraan aika. Aika monta päivää mä olinki jo postia vahdannu ;D 3.6 ois sitte totuuden hetki :)

Nyt pari päivää tiputellu vähäistä vuotoa. Sellasta ruskeaa tai vaaleanpunaista. En ala vielä panikoimaan tai heittämään kirvestä kaivoon, mutta kyllähän se silti pientä pelkoa tuo persiiseen.

Täällä ollaan ihan karmivan flunssan kourissa. Kehkoputken tulehdukseen sain tänään antibiotit. Eivät meinanneet antaa ollenkaan aikaa tervariin tänään. mä sitten hormoonihöyryissäni aloin itkemään sille hoitajalle siihen puhelmeen ja lopulta sain ajan 15min päähän :D Karmivaa kyllä tää sairastelu näin raskaana. Muutenkin ihan veto veke. Saatika nyt.

Elieli tuoremehuja kovasti litkimällä saa itelleen kerättyä vararenkaan helposti. Edellisessä raskaudessa terkka oikein varoitti niistä ja kertoi että moni ihmettelee miksi lihoo, vaikka syö oikein. Sitte selviää että ne latkii tuoremehuja kauheasti :p Mutta. Sama himo kyllä täälläkin! Voisin juoda ihan hulluna kylmiä tuoremehuja ja samoin noita juissin mehuja.

ummetuksesta Luojan kiitos olen välttynyt. Viime raskaudessa ummetti, kunnes lopussa aloitettu rauta veti pakin ihan löysälle. synnytyksen jälkeenkin oli kaamea ummetus. Siitä palkaksi sainkin sitten ihan karmivat peräpukamat, jotka oli niin kipeitä, että välillä oli pakko imettääkkin seisten, ku ei voinu istua ollenkaan alas. Nyt pyydän varmaan jo valmiiksi ennen synnytystä sitä peräpukamalääkettä jossa oli puudutusainetta mukana. Se oli ainoo joka oikeasti autto.

eka neuvola oli täällä ihan pettymys. Siellä meni 45min, josta puolet siihen, että koneet ei toimineet. Toisaalta en mä ois kauheesti mitään kaivannutkaan. 4v takaa on vielä jutut muistissa ja netistä löytyy kaikki tieto sillon ku sitä tarvii.

Oliko täällä muita jotka odottaa pikkukakkosta? Tää lapsi on todella haluttu, mutta samalla on iskeny pieni paniikki. Poitsu on nyt 4v ja sen kanssa alkaa olee kokoajan helpompaa. Yöt nukutaan, syö ite, leikkii pitkiäkin aikoja itsenäisesti jne.... Tuntuu hullulta aloittaa kaikki uudestaan. Kuin sitä jaksaa? :D

H3n3 ja Emppu 10+5
 
Almandiini; Ollaan oltu jonkinverrn tekemisissä. Vaikka juuri pari pv ennen tuota tapahtumaa oli aivan järkyttävä puhelintaistelu ja ajattelin seuraavana pvnä etten halua ikinä nähdäkkään, mutta kun olin sopinut että haetaan isä satamasta autolla, niin pidettiin sitten kiinni siitä. Ja ajattelin että ei tarvitsisi isälle alkaa sillä paskafiiliksellä alkaa selittään mitään... Mutta vaikka tilanne oli järkyttävä, piinaavineen hiljaisineen minuutteineen, olen silti tyytyväinen että nytpä se tuli esiin ja kävi varmasti selväksi ettei tämä nyt ole tilanne "ihanaa ihanaa, perheeseemme tulee vauva ja sitten hääkellot soi". Kyllä tuli Mikollekin kiire mukaan koiraa ulkoiluttaan mun kanssa, ihan huvitti ja teki mieli kysyä että etkö uskalla isän kanssa kahden jäädä :D.
Päivä kerrallaan tässä mennään, ilman mitään odotuksia ketään kohtaan. Vaikka kaikki tuntui ensin todella loukkaavalta ja paniikki meinasi iskeä, on ajan kanssa asiat ottanut lunkimmin..Jos todella on niin ettei toinen osapuoli isyyteen pysty/halua, se on sitten vaan hyväksyttävä. Hienoa olisi, jos mieli muuttuisi ja haluaisikin olla lapsen elämässä mukana. Onhan hän kuitenkin yhteydessä muihinkin lapsiinsa, vaikka elämä on aikoinaan kolhinut ja tullut sontaa niskaan, eikä lapsia tarkoituksella ole tehty.. Että saattaa se mieli muuttua ajan kanssa ( tiedän useankin tällaisen tapauksen, jopa niin että ollaan ihan naimisissa ja mies uhannut jopa erolla, mutta lapsen synnyttyä sydän onkin sulanut).
Se mitä ihmettelen, on että tuon torstaisen huutoitkupotkuraivaripuhelun jälkeen näkiessämme käytös muuttui oikein helläksi ja huomaavaiseksi :O. Sehän on siis oikein mukava asia, mutta täysin ristiriidassa siihen sontaan mitä puhelun aikana tuli.. Joko sillä on morkkis sanomisistaan ( saa kyllä ollakkin), tai alkoi itse ajatteleen sanomisiaan ja niiden mahdollisia seurauksia ja tuli katumapäälle... Ota noista mieheistä nyt selvää...

Nälkää ja pahoinvointia, housut kiristää, tissit paisuu,ummettaa :headwall:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Almandiini
H3N3 - pikkukakkonen tulossa tänne ja ikä eroa tulee 5 vuotta. Ihan samat fiilikset.. onko sitä ihan hullu kun aloittaa alusta? Mä aina välillä muistan jatkuvan imetyksen ja vaippa shown ja ilta raivarit. Kylmiä väreitä ihan tulee.. elämä on oikeesti tosi helppoa 4 vuotiaan kanssa.
 
Pampula ihanaa kuulla etten ole yksin tunteideni kanssa.

Kirppa mulla oli neuvola 12 pv. siitä asti odottelin. Eli ei oikeesti menny ees kauaa. Mulla se kirje oli eka tullu naikkarilta, sitte siihe oli päälle isketty tarra että tuu sittenki kättärille. Mulle neuvolassa sanottiin, että ultraan voi joutua kumpaan vaan vaikka ois valinnu kättärin synnytystä varten.

Mua ärsyttää ja harmittaa, että haikaranpesä on suljettu nyt. Mulla jäi hyvä kokemus siitä ja oisin halunnu taas sinne. Jos synnytys sujuu oppikirjojen mukaan, ni mä meinaan synnyttää poliklinisesti, eli painella pari tuntia synnytyksen jälkeen kotiin. Onko täällä muita jotka ois jo tehny aikasemmin niin? Kokemuksia? Onko muut uudelleensynnyttäjät ajatellu tällästä?
 
Elieli laitoin sulle faceen kaveripyynnön! :) toivottavasti meni oikeeseen osoitteeseen. En tiedä olisko pitänyt jokin yksityisviesti laittaa myös?

Täällä tekis mieli pitsaa koko ajan! En todellakaan oo syömässä sitä jatkuvasti, mutta miks ne himot pitää tulla aina johonkin epäterveelliseen : / ainakin mulla..huoh..
Kämppäkin on jäänyt siivoamatta, kun ulkona tulee oltua niin paljon, varsinkin kun aurinko paistaa :cool: jospa sitä vähän ryhdistäytyisi.

Jaksamista kaikille ultrien odotteluun ja muutenkin tähän odottamiseen :heart:
 
h3n3 mä en kakkosesta ihan noin nopeesti kotiutunu, mut yhden yön kerkesin oleen ja sitten aamulla kotia. Melko nopeesti verrattuna esikosta jouduin oleen 5päivää ja niin inhosin olla siellä. Tästäkin haluan nopeesti kotiin, heti vain kun mahdollista ja jos kunto antaa myöten :)
 

Yhteistyössä