Joulukuun Toivevauvat 2012 *Toukokuussa*

Ikäero Meil on tyttö 2009, täyttää parin kuukauden päästä sit 4v kun toisen pitäis syntyy. Nyt hiukan harmittaa kun tulee noinkin "iso" ikäero, mut minkäs teet kun ei niitä lapsia enään pitän tulla. :D

Oon vissii aika helposti raskautuvaa sorttia, näin jälkeenpäin kun ajattelee asiaa. :p Ensimmäisestä kerrasta tämä toinenkin lähti matkaan, kuten esikoisestakin.

Nyt täytyis mennä autokouluu ilmottautumaa :pP mitähän siitäkin tulee
 
Osanotot kesken menneille!!! Ja onnittelut ultrasta hyviä uutisia saaneille!! On ihan tosi paljon km tässä ketjussa, harmi :( Mutta myös tuplia on tässä ketjussa tosi paljon!!! :D

Ikäerosta Meillä likka ois noin 2 ku tää toinen syntyis. Toivoinkin pientä ikäeroa.

Ain00 Mä ajoin kortin viime raskauden aikana, tosin mies opetti ja inssiin menin vasta lapsen synnyttyä :) Hyvin meni!

ON Tänne ei kummempia, olo on mitä loistavin!! Vielä 3 viikkoa np ultraan....

Murunmami ja pötkylä 9+1
 
kwaidan: osanotot :hug:

Meillä on esikoinen syntynyt 4/2008 ja kuopus 12/2009. Ikäeroa heillä on 1,5 vuotta mikä oli ihan täydellinen. Nyt ikäero venähtää nyt superpaljon isommaksi, kuopuksen jälkeen laitatin kierrukan jonka otin vuosi sitten heinäkuussa pois. Sen jälkeen tämä on jo 3:s raskaus, mutta toisaalta nyt kun ikäero tulee isommaksi eli kuopukseen 3 vuotta ja esikoiseen 4,5 vuotta, niin ehkä mulla on enemmän aikaa keskittyä vauvaan ja silleen kiva, että mun kotona olo venähtää pidemmäksi eli esikoisen ei varmaan tarvitse ikinä mennä päiväkotiin.
 
Kwaidan, :hug:!! Kovasti jaksuja! Luulin jo, että meidän pinosta ei enää kukaa tippuisi, kun on niin moni tippunut..:'(

Voi ihanaa, lisää kaksosia..:hug: Onnea hurjasti Vauvaton!! Mahtoi olla ylläriuutisia kahden ultran jälkeen..:p

Sofi 13+2
 
Kwaidan, voimia surun keskelle. Jos jaksat jossain vaiheessa kertoa koko tarinan, mielelläni lukisin sen.

Vauvattomalle rutkasti onneatuplaylläristä, en tiennytkään että voi käydä noinkin että on käynyt ultrassa aimmein eiä tuplia ole huomattu.

Oma ultra oli tänään ja asukki voi mainiosti. 2 päivää viikkoja isompi on, mutta la pysyy tietysti samana. Oli oikein vilkas ja esitteli kaikki temput. Mulle tuli tippa linssiin kun rupesin miettimään että tuista olennosta tulee vielä yhtä rakas kuin esikoisesta.

Ikäeroa ykkösen ja kakkosen välille tulee 2,5 vuotta. Ihan sopiva mulle, olen kuitenkin ollut jo vajaan vuoden töissä ja ehdin olla melkein puoltoista. Itselleni ura on tärkeä, ja toivonkin että pääsen taas suht nopeasti takaisin töihin tämän toisen jälkeen. Saa nähdä joudutaanko hankkimaan hoitaja kotiin, esikoinen oli ehkä vhän turhan pieni tarhaan vuoden ja kahden kk ikäisenä.

Undu+ Taimi 11+4
 
kwaidan :hug: voimia.

joo oli kyllä sellanen ylläri että pasmat meni sekasin... osasin odottaa ja epäillä kaksosia kun tulin raskaaksi, mutta kaksi ultrakäyntiä joissa molemmissa vaan yksi sikiö sai mut uskomaan että yksi siellä on. just kun olin oppinu ajattelemaan että oon raskaana ja antanu itteni ajatella että niin on, niin tuli uutta sulateltavaa :) ihanaa ja tosi tosi jännää, kuitenki ensimmäinen raskaus ja odotettu sellanen :heart:
 
kwaidan voimia surun keskelle <3

vauvaton hertsileijaa, aikamoinen yllätys ollu teillä :D on kyllä varmasti sulateltavaa, vaikka ihanaa onkin. Tuo vauvaton -nimimerkki ei tosiaan pian oikein enää sovi sulle, kun vauvoja tuleekin oikein kaksin kappalein.

Itselläni ollut vähän hiljaisempaa tämä tänne kirjoittelu. Oltiin kotiseuduillani Pohjanmaalla juhlimassa kummipoikamme ensimmäistä syntymäpäivää, tuli kerrottua samassa rytäkässä juhlien jälkeen sitten lopuillekin sukulaisille tästä pikkuihmisestä. :) Innolla asia otettiin vastaan. Ihmettelin kyllä, kun ei kukaan kommentoinu sitä, että olen niin nuori (21v.). Toisaalta meidän suvun naiset on saanu ekat muksunsa kans samois ikälukemissa, joten eiköhän se oo heille ihan tuttu juttu :D

Tässä on vähän välit kiristyny appivanhempien kans, sillä appiukko oli mennyt lavertelemaan raskaudesta heti kaikille, vaikka oltiin kielletty ehdottomasti muille kertominen. Ei ole tuota luottamusta ollut heitä kohtaan tähänkään asti, eikä tämäkään tapaus oikein lisännyt sitä. Appeni oli mennyt laukomaan myös härskejä kommentteja meidän petipuuhista miehelleni, mikä ei kyllä mielestäni kuulu kenellekään muulle kuin minulle ja omalle miehelleni. Hyi että.

Onko muilla samoja kokemuksia siitä, että ei oikein tule toimeen appivanhempiensa kanssa? Itse normaalisti olen äärettömän sosiaalinen ja suvaitsevainen, mutta olen joutunut niin monet kerrat loukkaantumaan appiukkoni puheista, että maku on mennyt täysin :(

Muuten raskaus on sujunut oikein hyvin ja vointi on ollut myös ihan toista luokkaa kuin aiemmin. Nälkä vaan on koko ajan :) Paino noussutkin jo tän syöpöttelyn myötä 2,5kg...apuaaa. Mihinköhän painolukemiin tässä vielä päästään :D

dzelli ja Tiuku 12+3
 
Eilen nt-ulrassa käyty ja yksi pieni siellä köllötteli tai nukkui tosi sikeästi, kovasti sai ultraaja tökkiä, että pientä liikettä näyttäisi.. Minähän siinä jo kerkesin ruveta ajattelemaan kaikenlaista.. Pienesti sitten venyteltiin ja jatkettiin unia <3

Täällä kans yks räjähdysaltis mamma, että huh huh!!
Nyt pitäs vissiin käydä pyytään anteeksi tuolta miehekkeeltä, kun tuli taas jostain aivan järettömästä vejettyä pultit tälle päivää.. ja moneen kertaan :D
 
  • Tykkää
Reactions: Rödluvan
Eikö nämä tippuilijat jo riittäis :( ei ois tarvittu tähän ketjuun yhtäkään mutta minkäs teet.
Kivoja ultrakuulumisiakin on saatu, jopa oikein tuplien muodossa :heart:

Piti tulla ilmottautumaan, että elossa ollan. Sen kummemmin ei taas oikein oo asiaa kun ei oo oikein mitään tapahtunukaan. olo on normaaliakin normaalimpi. Tissit on ehkä alkanu tulla taas kipeiks:O ja mies on haltioissaan kun tissit kasvaa :D Vaan ei auta kyllä tässä on lähdettävä uusia isompia ostamaan.
Kotidopplerilla saatiin eilen molempien sydän äänet kuulumaan. on se vaan ihmeellistä köllötellä omalla sohvalla moista kuuntelemassa :heart:

Josko minäkin laittaisin todistusaineistoa kehiin :p Vielä kun masusta kuvan jaksais ottaa. Mulla alkaa maha olla samanlainen kun monella yksösen synnyttäjällä laitokselle mennessä. Tosin on tätä vararavintookin mutta kuitenkiiii :D


:heart: + :heart: 13+4 (tai sit 13+0 kun eivät nyt osaa päättää vaikka LA pysyy samana)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: vauvaton
Moikka taas pitkästä aikaa <3

onpas ollut taukoa kirjoittelusta...

Pahoittelut kaikille huonoja uutisia saaneille :'( <3

Ja onnittelut hyvistä ultrauutisista, vautsi, et näin pitkällä jo aletaan olla :) <3


ihania masuja kaikilla, ihana huomata etten oo ainoo "vähän turvonnut" ;)
Itellä poksuu huomenna 13+0 <3 ja kyllä huomaa että oksennus alkaa onneksi pikkuhiljaa väistyä tieltä :) toki väsy ei, pystyn yhdeksän tunnin työpäivän jälkeen kevyesti nukkumaan kahdet päikkärit plus kymmenen tuntia unta... HUHHUH :)
töissä muutenkin vähän kurjan pitkiä päiviä, miten ne jaksais.....

mielihaluista;
mun tekee mieli tomaatteja (ennen siis INHOSIN tomaatteja :D ) ja jätskii muhun uppoais monta monta litraa ;) alkuraskaudessa vihasin maidon hajua ja makua, nyt juon ihanaa kylmää maitoa ihan tyytyväisenä:D

Onko teillä jo sellaisia visioita, että kumpi siellä masussa köllöttelee? :) meinaatteko ottaa selville kun sen saa tietää?
Itellä aina, ennen raskautta pitkän aikaa aina ajattelin et joojoo tottakai tyttö, mutta nyt tän raskauden aikana on kyllä ihan selvä poikavisio.. en tiedä mistä se tulee, mutta jostain vaan tullut sellanen olo, että siellä on se meidän pikkupoika ;)

hauskaa viikonloppua kaikki! <3
 

Yhteistyössä