Juhannuksen ruikutuspino :)

Kaikki joukolla rutisemaan :attn:

Mulla on kauhee nuha, ja korvatulehdus.

Ja sitten mut on hylätty; tyttö on kaverin kanssa jossain, ja poika isänsä kanssa miesten asioita hoitelemassa keskustassa, Biltemassa, katsastuskonttorilla. Mul on tylsää |O
 
Mun polvi on aivan saa**nan kipee |O
Kepit hiertää rakot kämmeniin ja kyynärpäät hinkkaantuu kanssa.
Mulla pitää olla pitkähihainen paita sen vuoks päällä joten mulle tulee kuuma. Mulla on kahdet housut jotka mahtuu tuen ja turvonneen polven päälle- yhdet collegecaprit ja isännän siniset verkkarit |O
 
Jos jussina paistaa aurinko ja on tälläinen ilma niin voi ristuksen jee. Sitten anoppi soittaa että tulkaa tänne! No miksette muka tule! TOTTA KAI tulette!! Eikä se usko ei-sanaa vaan ruikuttaa että hän haluaa nähdä pojan... no, minä en halua nähdä ketään |O :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sunny Sunday:
Olen raskaana ja missaan taas kaikki herkut, graavilohet ja mädit.. Sekä sen Fresita-lasillisen!! :kieh:

Jep, ampukaa vaan - raskaana ja NIIIIN kovat juomahalut että harmittaa kun en saa lasillista kuoharia. :xmas:
Aijaiajaijaijai. Huhhuh. Kauheeta.

Paheksuinko tarpeeksi vai jatkanko vielä? :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja Sunny Sunday:
Olen raskaana ja missaan taas kaikki herkut, graavilohet ja mädit.. Sekä sen Fresita-lasillisen!! :kieh:

Jep, ampukaa vaan - raskaana ja NIIIIN kovat juomahalut että harmittaa kun en saa lasillista kuoharia. :xmas:
Aijaiajaijaijai. Huhhuh. Kauheeta.

Paheksuinko tarpeeksi vai jatkanko vielä? :D
Anna tulla vaan niin mä kieriskelen tässä häpeässä vielä vähän lisää. :xmas:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Sunny Sunday:
Olen raskaana ja missaan taas kaikki herkut, graavilohet ja mädit.. Sekä sen Fresita-lasillisen!! :kieh:

Jep, ampukaa vaan - raskaana ja NIIIIN kovat juomahalut että harmittaa kun en saa lasillista kuoharia. :xmas:
laitan paremmaksi ja sanon et oon kans raskaana ja tekis mieli vetää kännit tälläisen ilman kunniaksi... aah, miten ihan oliskaa istua terassilla kylmän siideri tuopin kanssa :)
 
Riperii..
No, mä kotiuduin just vuoden vanhan pojan kanssa Prisma-helvetistä, jossa juhannuskansa tomaatit ja uudetperunat silmillä tuuppii kärryillä tieltä pois ja murisee kassajonossa. Kannoin 3 kassia ruokaa kotiin+lapsen. Pakkasin 3 kassillista vaatteita mökille mukaan. Huomiseksi luvattu sadetta. En näe juhannuskokkoa, koska lapsemme nukkuu jo silloin. Ja tämä on ensimmäinen kerta 24 vuoteen. Aittaan johon majoitumme, ei mahdu kuin 100cm matkasänky ja meidän sänky on 120cm. Oujes. Matkaan pääsemme lähtemään vasta klo 19.00 illalla, koska mies töissä ja lapsi ei todellakaan viihdy autossa 4 tuntia iltapäivällä kun on juuri herännyt päikkäreiltä kun mies pääsee töistä. Olemme perillä illalla klo 23 ja jos hyvä tuuri käy, lapsi ei herää perillä ja luule, että on aamu ja nyt leikitään ja nyt ei mennä nukkumaan, vaikka äiti ja isi on puoli kuollu. Tämän lisäksi luulen, että olen unohtanut pakata puolet tavaroista. Vali vali vali.

Muuten menee ihan hyvin ja iiiiihanaa kun on juhannus. :DD
 
hui
Alkuperäinen kirjoittaja Sunny Sunday:
Olen raskaana ja missaan taas kaikki herkut, graavilohet ja mädit.. Sekä sen Fresita-lasillisen!! :kieh:

Jep, ampukaa vaan - raskaana ja NIIIIN kovat juomahalut että harmittaa kun en saa lasillista kuoharia. :xmas:
Miksi et voisi ottaa vaik puolikasta kuoharilasillista? ..ai niin mutta sithän sä pilaat lapsen,syntyy vielä ykspäisenä,hui.
 
ahdistunut
Pitäis päästä masuasukista eroon=) Siis saada ulos mahasta! Turvottaa, kylmä siideri ois nyt hyvää ja uimaan ois kiva päästä kun on niin kuuma. Mattoja ois kiva pestä, mut ei yllä tän mahan kans...
 
Alkuperäinen kirjoittaja hui:
Alkuperäinen kirjoittaja Sunny Sunday:
Olen raskaana ja missaan taas kaikki herkut, graavilohet ja mädit.. Sekä sen Fresita-lasillisen!! :kieh:

Jep, ampukaa vaan - raskaana ja NIIIIN kovat juomahalut että harmittaa kun en saa lasillista kuoharia. :xmas:
Miksi et voisi ottaa vaik puolikasta kuoharilasillista? ..ai niin mutta sithän sä pilaat lapsen,syntyy vielä ykspäisenä,hui.
Eikun sitten lapsi syntyy alkoholistina, ts. saa syntymälahjakseen viinanhimon.

*palstalla kuultua*
 
mulla hajoo pää ja eilen oli kuumetta 38astetta ja nyt on koko perhe sairaana kun kerran se hiton juhannuskin on tulossa. maalle ei ole mitään asiaa joten eka kerta kaupungissa pitkästä aikaa. sit mun pitää sopii mun vanhempien sisarusten kanssa tilan asioista ja mä vaan haluisin irti koko paskasta riippakivestä joka pyörii kivenä kengässä. asuntokin on sisutamatta kun rahat on loppu kun pitää maksaa vuokraa sekä lainoja eikä siinä o mitää JÄRKEÄ ! mut olosuhteiden pakosta tähän loukkuun ollaan jouduttu. hitto, miten tylsää on täällä neljän seinän sisällä! :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
 

Yhteistyössä