JYVÄSKYLÄ HUOM! (koiran katoamisilmoitus kuvan kera) *KOIRA LÖYTYNYT*

Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
Taidan soittaa jonkin ajan päästä sille omistajalle, jos vaikka vastaisi.
Jos edes vaatteita sieltä sais haettua, jos ei viitti tulla ite paikanpäälle :/
Aivan.. Ja mä kyl aion tivata niiltä sen koiran oikean nimen ku tuntuu että se noteeraa mitenkään sen nykyistä nimeä :/
Ihme porukkaa. Mennääs kaikki mammat kimpassa vähä kyseleen :D

Ei kukaan voi olla noin julma ihminen :headwall: Vaikka olis kyllästynytkin koiraan, niin silti pitäis kiinnostaa kun kerran 2v on ollut niillä. ei tajua, ei :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
Taidan soittaa jonkin ajan päästä sille omistajalle, jos vaikka vastaisi.
Jos edes vaatteita sieltä sais haettua, jos ei viitti tulla ite paikanpäälle :/
Aivan.. Ja mä kyl aion tivata niiltä sen koiran oikean nimen ku tuntuu että se noteeraa mitenkään sen nykyistä nimeä :/
Ihme porukkaa. Mennääs kaikki mammat kimpassa vähä kyseleen :D

Ei kukaan voi olla noin julma ihminen :headwall: Vaikka olis kyllästynytkin koiraan, niin silti pitäis kiinnostaa kun kerran 2v on ollut niillä. ei tajua, ei :|
Sehän siinä ku koira ollut niillä vain syksystä asti :| Eli koira siis ollut parilla ihmisellä ennestään. Ei ihme että juokse karkuun
 
Oletteko jyväskylän alueen radioihin soitelleet ja kyselleet apuja sieltä?
Missäpäin koira on viimeksi nähty?
Mites ois, onko siellä Jyväskylässä koirarankkureita? Jos saisitte sieltä apua?

Haluatteko, että ilmoitan paikallisiin radiokanaviin asiasta?
 
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Oletteko jyväskylän alueen radioihin soitelleet ja kyselleet apuja sieltä?
Missäpäin koira on viimeksi nähty?
Mites ois, onko siellä Jyväskylässä koirarankkureita? Jos saisitte sieltä apua?

Haluatteko, että ilmoitan paikallisiin radiokanaviin asiasta?
keski-suomen radio ei ilmoita. soitettiin sinne, muihin ei olla soitettu. mutta jos viitsit kysellä niin olisi helpotus. Minä menen aina ihan sekaisin ku ujostelen soittelua.

Koiran näin eilen viimeksi kaakolammen pururadalla.. siitä se katos. Jälkiä seurattiin vesitornille asti ja sit ne katos :/ Enpäs tiedä koirarankkureista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Oletteko jyväskylän alueen radioihin soitelleet ja kyselleet apuja sieltä?
Missäpäin koira on viimeksi nähty?
Mites ois, onko siellä Jyväskylässä koirarankkureita? Jos saisitte sieltä apua?

Haluatteko, että ilmoitan paikallisiin radiokanaviin asiasta?
keski-suomen radio ei ilmoita. soitettiin sinne, muihin ei olla soitettu. mutta jos viitsit kysellä niin olisi helpotus. Minä menen aina ihan sekaisin ku ujostelen soittelua.

Koiran näin eilen viimeksi kaakolammen pururadalla.. siitä se katos. Jälkiä seurattiin vesitornille asti ja sit ne katos :/ Enpäs tiedä koirarankkureista.
Joo, hyvä, mä ilmottelen muutamille tahoille asiasta...palailen kohta takaisin.....
 
Alkuperäinen kirjoittaja saimaanrannan äippä:
onko mahdollisuus käyttää toista koiraa etsintään? Mie luin jostain että on olemassa koiria jotka on koulutettu etsimään karkureita.
Eilen oli yksi koira jäljittämässä jälkiä. Ja hyvin osasi asiansa niin kauan että jäljet katos jopa meidän ihmisten näkyvistä. Tehnyt koira jonku u-käännöksen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Oletteko jyväskylän alueen radioihin soitelleet ja kyselleet apuja sieltä?
Missäpäin koira on viimeksi nähty?
Mites ois, onko siellä Jyväskylässä koirarankkureita? Jos saisitte sieltä apua?

Haluatteko, että ilmoitan paikallisiin radiokanaviin asiasta?
keski-suomen radio ei ilmoita. soitettiin sinne, muihin ei olla soitettu. mutta jos viitsit kysellä niin olisi helpotus. Minä menen aina ihan sekaisin ku ujostelen soittelua.

Koiran näin eilen viimeksi kaakolammen pururadalla.. siitä se katos. Jälkiä seurattiin vesitornille asti ja sit ne katos :/ Enpäs tiedä koirarankkureista.
Tarviiko se muuten olla just paikallinen radiokanava? Jos ihan vaikka novalle soittais ja kertois asiasta!
 
harmaus
poliisille kannataa soittaa koska jos joku näkee koiran tai saa kiinni yleensä eka soittavat poliisille............mun koira karkas soitin poliisille jotka lupas pitää silmät auki ei mennyt kovin kauaa kun koiran oli joku löytänyt ja poliisi ilmoitti mulle mistä voin hakea.

koira on kodinvaihtaja sille on uusi nimi?
ilman muuta koiran oikea nimi on saatava selville.............soitto myös koiran kasvattajalle ei olisi pahiteeksi........................ja ne ex-omistajat paikalle,ei ne voi olla niin tunteettomia.

tsemppiä sinne,toivottavasti tänään saisitte koiran kiinni.

novassa olen kuullut koira ilmotuksia
 
Alkuperäinen kirjoittaja harmaus:
poliisille kannataa soittaa koska jos joku näkee koiran tai saa kiinni yleensä eka soittavat poliisille............mun koira karkas soitin poliisille jotka lupas pitää silmät auki ei mennyt kovin kauaa kun koiran oli joku löytänyt ja poliisi ilmoitti mulle mistä voin hakea.

koira on kodinvaihtaja sille on uusi nimi?
ilman muuta koiran oikea nimi on saatava selville.............soitto myös koiran kasvattajalle ei olisi pahiteeksi........................ja ne ex-omistajat paikalle,ei ne voi olla niin tunteettomia.

tsemppiä sinne,toivottavasti tänään saisitte koiran kiinni.

novassa olen kuullut koira ilmotuksia
Poliisille pariin otteeseen soitettu. Se ilmoitus vanhenee joka ilta seitsemän maissa. joten joka päivä joutuu soittaa uudestaan :(
 
vieras


Aivan.. Ja mä kyl aion tivata niiltä sen koiran oikean nimen ku tuntuu että se noteeraa mitenkään sen nykyistä nimeä :/ [/quote]


ei pahalla , mutta etkai ostanut varastettua koiraa ?
 
Itselläkin kolme koiraa, ni mie jo jännitän täällä JanusLiituksen koiran takia :/ Kyllä sitä itsekkin ois sekasin ja hädässä jos joku noista omista karkais. Ja kaikista eniten pelkäisin sitä, et joku hölmö metsästäjä ampuis metsässä, ku on suden näköisiä... Mut onneks niitä susiakaan ei tuosta noin vaan saa ampua. Mut noi varmaan menis innolla tutustumaan metsässä liikkujaan, ni paniikkihan sitä vois metsäläiselle iskeä :whistle:
 

Yhteistyössä