JYVÄSKYLÄ HUOM! (koiran katoamisilmoitus kuvan kera) *KOIRA LÖYTYNYT*

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja aa:
mun on pakko kysyä et minkälainen se pinseri on luonteeltaan??? oon kuullu et oppisivat huonosti sisäsiisteiksi ja helposti näykkivät.....
Ne ovat tunnetusti vaikeita, sisäänkuseskelijoita ymym. Naapurin oli lopulta pakko viedä piikille sinänsä kaunis koira, kun verhotkin kusi.
Voi voi, enpä usko tuota että koira joutuu piikille parin verhon takia :kieh:
 
Tampereelta n.70km ylöspäin on yksi pentutehdas. Olen siellä henk.koht käynyt poliisien kanssa kerran, ja aika rankan näköistä menoa. En muista oliko niillä pyös pinsereitä, mutta juurikin paperittomia rotukoiria kauppasivat.
 
Ihmemaan Liisa
Alkuperäinen kirjoittaja avulias:
Alkuperäinen kirjoittaja laiska:
voisiko joku kertoa tämän ketjun lyhyesti? en jaksa koko 30 sivua lukea
ensin koira karkas sit se löydettiin ja välissä selvis, että se on paperiton hämäräheikiltä ostettu koira. Ovat omasta mielestään lähes pyhimyksiä kun "pelastivat" koiran, pimeän bisneksen tukeminen on ok.

Mutta nyt siis tilanne se, että koira paperiton ja sairas, eikä myyjä kerro mitään koiran taustoista.
näin

No eikö tässä just yritetä koiran taustoja selvittää ihan tosissaan?? Ei kuulosta mitenkään pimeän bisneksen tukemiselta mun mielestä. Minä huolestuisin, jos tässä nyt todettaisiin että koira löytyi ja that's it.

JanuLiitukselle ja kumppaneille tsemppiä ja onnea taustojen selvittämiseen!
 
Hoomenta :wave:

Juu kaddy tuo oli kussu yöllä/aamulla iiiiisoooon läntin keittiöön :saint: Mut eipä se paljon mua haittaa, mut jos sulta nyt lähtis se kuume pois :D

Ja taas jollekin vieraalle: aluksi nosti kinttua paikkoihin, mutta nyt se on jäänyt vain siihen että yön jäljiltä saattaa olla joko pieni tai iso läntti lattialla. Mut eiköhän se totu meidän ulkonakäyttö rytmiin jossain vaiheessa =)

poppaliina: Ei ole paljon levätty ei :( Nyt on siis molemmilla lapsilla entero. Viime yönä nousin pienen tytön takia sen 20 kertaa |O ( <---- haukotus )
 
kylläpä sitä nyt sairastetaan... mäkin kotona juniorin kanssa. aamulla heitti laatat vessan lattialle, vaikka mun mielestä nykyiset laatat on ihan passelit :LOL: . meinattii et oltas tänään tultu rietua moikkaa, mutta jos jätetään toiseen kertaan. vaikka toisaalta, ei nää muksut enää kipeemmäx voi varmaankaan tulla

mutta kahtellaan taas :wave:
 
Voihan nenä, sitä näköjään sit sairastellaan kaikilla :hug: Meilläkin oli pojalla eilen 39C kuumetta...
Mutta kunhan tässä tervehdytään ja on sopivat kelit ulkona, niin voitas tulla koirien kans lenkkeilemään tutuille poluille :D :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Voihan nenä, sitä näköjään sit sairastellaan kaikilla :hug: Meilläkin oli pojalla eilen 39C kuumetta...
Mutta kunhan tässä tervehdytään ja on sopivat kelit ulkona, niin voitas tulla koirien kans lenkkeilemään tutuille poluille :D :heart:
Voi kurja teidän poikaa :/ Toivottavasti paranee pian =)

Juu tänne vaan, johan mulla onkin ikävä tuota "lenkkeilyä" :D :LOL: Mites on, laitetaanko joku kerta grillaukset pystyyn? ;) Sitäkin jäin kaipaamaan :whistle: :D :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja aa:
mun on pakko kysyä et minkälainen se pinseri on luonteeltaan??? oon kuullu et oppisivat huonosti sisäsiisteiksi ja helposti näykkivät.....
Ne ovat tunnetusti vaikeita, sisäänkuseskelijoita ymym. Naapurin oli lopulta pakko viedä piikille sinänsä kaunis koira, kun verhotkin kusi.
Voi voi, enpä usko tuota että koira joutuu piikille parin verhon takia :kieh:
Niin siinä vain kävi. Usko tai ole uskomatta. Naapurini ei enää koskaan ota pinseriä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja aa:
mun on pakko kysyä et minkälainen se pinseri on luonteeltaan??? oon kuullu et oppisivat huonosti sisäsiisteiksi ja helposti näykkivät.....
Ne ovat tunnetusti vaikeita, sisäänkuseskelijoita ymym. Naapurin oli lopulta pakko viedä piikille sinänsä kaunis koira, kun verhotkin kusi.
Voi voi, enpä usko tuota että koira joutuu piikille parin verhon takia :kieh:
Niin siinä vain kävi. Usko tai ole uskomatta. Naapurini ei enää koskaan ota pinseriä.
Puhutko pinseristä vai kääpiöpinseristä? Ovat eri asioita.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Sharona:
http://www.vartti.fi/artikkeli/b0600202-7900-4f84-a0e5-db736969c825
Keskiviikkona televisiossa FST-kanavalla nähtävässä Koirat kauppatavarana -dokumentissa arvioidaan, että Suomessa on parikymmentä hämärää koirakauppiasta. Suomisen mukaan koiranpentutehtaiden tarkkaa määrää on vaikea veikata, mutta koiraharrastajien keskuudessa hämäriä kauppiaita kyllä tiedetään.

Muistaisikohan tuota katsoa...

 
kiinnostunut
huh, olen lukenut tässä päivän aikana koko keskustelun läpi..

Olisi kiva tietää miten rietu voi? Onko selvinnyt yhtään enempää sen kasvattajasta tai mistään? Miten jalan kävi/käy?

Voimia teille!
 

Yhteistyössä