JYVÄSKYLÄ HUOM! (koiran katoamisilmoitus kuvan kera) *KOIRA LÖYTYNYT*

Ihmemaan Liisa
Tää voi olla jo hakuammuntaa, mutta Kangaslammeltahan ei ole niin kovin pitkä matka Tiituspohjaan ja Leppävedelle. Jos koiraparka on peloissaan ja suuntavaisto sekaisin, niin saattaisi suunnata sinne. Kannattaisko viedä ilmiotuksia myös sinne suunnalle ja Seppälänkankaalle , siitä Laukaantien kirppikseltä Laukaan suuntaan? Olen miettinyt pääni puhki onko Tiituspohjassa tai Leppävedellä koirahoitolaa tmv. johon joku voisi löytökoiran viedä, mutta ei tule mieleen. Tietääkö kukaan?

Toivottavasti koira jo pian löytyy ja saatte kiinni!!
 
katrin
Alkuperäinen kirjoittaja Ihmemaan Liisa:
Tää voi olla jo hakuammuntaa, mutta Kangaslammeltahan ei ole niin kovin pitkä matka Tiituspohjaan ja Leppävedelle. Jos koiraparka on peloissaan ja suuntavaisto sekaisin, niin saattaisi suunnata sinne. Kannattaisko viedä ilmiotuksia myös sinne suunnalle ja Seppälänkankaalle , siitä Laukaantien kirppikseltä Laukaan suuntaan? Olen miettinyt pääni puhki onko Tiituspohjassa tai Leppävedellä koirahoitolaa tmv. johon joku voisi löytökoiran viedä, mutta ei tule mieleen. Tietääkö kukaan?

Toivottavasti koira jo pian löytyy ja saatte kiinni!!
Itse asun tiituspohjassa ja on muistaakaeni tuolla piilopohjassa koirahoitola mut ei ne sinne mitään karkureita musta ota..
 
Meillä katosi koira, tosin vasta 10 kuinen, mutta metsittyi jo aikalailla kolmessa vuorokaudessa, ja hetken jouduttiin tekemään töitä, että se kiinni saatiin.

Jos siihen "yhteyden" saatte, heitelkää jotain lihaa tai muuta herkkua maahan ja siirtykää itse kauemmaksi ja selkä koiraan päin, itut vaikka kuin tatti, ja sivusta katselet tuleeko yhtään lähemmäksi, ripottele siihen itsesi lähettyville ja ihan viereen sitä pöperöä, mutta älä tee mitään eleitä, ennen kuin olet 110% varma, että saat koiran kiinni. Koira voi kokea melkoisena uhkana teidät, varsinkin kun on varmasti tilanteesta itsekkin ihan ymmällään, mieluummin kaikki muut selkeästi pois ja vain yksi ihminen houkuttelemaan koiraa lähemmäksi.
Jos vaikka saisitte ison kuljetusboxin lainaan, sinne suuntaan sitten niitä herkkuja, ja joku siihen viereen, kutenkin niin, että yltää työntämään luukun kiinni, jos koira sinne menee.

Toivottavasti löytyy.
Meillä myös tuli raunioikoiraporukoista aivan mieletömät määrät porukkaa auttamaan etsinnöissä, kannattaa kysellä, koiraihmiset auliisti auttavat toisiaan :hug:
 
vieras
eikö vieläkään.töissäkin piti koirulia murehtia.
oletteko koirapilliä koittaneet?moni vaikeasti koulutettavakin reagoi koirapilliin.
toivottavasti löytyy ja antaa itsensä kiinni.
 

Yhteistyössä