JYVÄSKYLÄ HUOM! (koiran katoamisilmoitus kuvan kera) *KOIRA LÖYTYNYT*

vieras
valitettavasti tuolla ulkona on noin pienen vaarallista liikkua. asut vielä isolla paikkakunnalla. jos se ei oo jäätyny johonkin niin joku on voinu sen napata itselleen eikä aikomustakaan palauttaa. tai sitten joku eläin on voinut sen napata.
toinen on vieraalla paikkakunnalla yksin,se ei tiä minne vois mennä jos on arkakin.
kamala tilanne toiselle.
toki toivon että löytyy mutta itse varautuisin pahimpaan.
jos sitä ei löydy mistään niin kannattaa tulevaisuudessa seurailla varuiksi myynti ilmoituksia..
 
Jep soitan kun oon siinä, mulla vielä hetki menee..
Tuli mieleen että se polku jonne päin nyt ilmeisesti lähti, johtaa oikeastaan aika suoraan junatunnelille, voiskohan sellasessa olla lämmin, edes vähän jos olis siellä yön viettänyt? Huonona puolena on tietty se että sitä kautta pääsee jo sitten halssilaan ja kangasvuoreen asti, eli etsintäalue laajenee..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:
Jep soitan kun oon siinä, mulla vielä hetki menee..
Tuli mieleen että se polku jonne päin nyt ilmeisesti lähti, johtaa oikeastaan aika suoraan junatunnelille, voiskohan sellasessa olla lämmin, edes vähän jos olis siellä yön viettänyt? Huonona puolena on tietty se että sitä kautta pääsee jo sitten halssilaan ja kangasvuoreen asti, eli etsintäalue laajenee..
ok.. ei mitään hajua :| käydään etsimässä, jos raukka olis jääny johonkin suojaan.
 
hei
laita apulaan ilmoitus ja toi radio ilmo hyvä,karkureiden sivulle..
pidän peukkuja se on kamala tunne kun koira katoaa me ehdittiin asua viikko uudessa kodissa kun meijän vanha rouva katosi viime vuonna tammikuussa pakkasta oli -15 itkua väännettiin ja yötä ei nukuttu.Koira oli vuorokauden kateissa ja löytyi hyvä kuntoisena tosta lähimetsästä.Onneksi paksu karva howart,kultsu mixeri
 
vieras
Mitään uutta?

Sinuna soittaisin paikallisradioon, kuten joku jo ehdottikin ja lupaa löytöpalkkio. Laittaa laiskemmankin ihmisen liikkeelle.

Toivon mukaan pikkuinen löytyy pian!!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitään uutta?

Sinuna soittaisin paikallisradioon, kuten joku jo ehdottikin ja lupaa löytöpalkkio. Laittaa laiskemmankin ihmisen liikkeelle.

Toivon mukaan pikkuinen löytyy pian!!
Systeri ja Kaddy on ettimässä nyt tuolla metässä...
Voi olla aika hakuammuntaa, mutta parempi tietenkin kuin kotona istua toimeettomana.
Meinaan, että pelästynyt koira voi juosta kymmeniä kilometrejä :(.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitään uutta?

Sinuna soittaisin paikallisradioon, kuten joku jo ehdottikin ja lupaa löytöpalkkio. Laittaa laiskemmankin ihmisen liikkeelle.

Toivon mukaan pikkuinen löytyy pian!!
Systeri ja Kaddy on ettimässä nyt tuolla metässä...
Voi olla aika hakuammuntaa, mutta parempi tietenkin kuin kotona istua toimeettomana.
Meinaan, että pelästynyt koira voi juosta kymmeniä kilometrejä :(.
Saattaahan se ollakin, mutta tosiaan ei se nyt huono ajatus kuitenkaan ole tuolla yrittää ettiä ja saattaahan vastaan tulla porukkaa joilta voi kysellä onko näkyny...
 
kaik kehiin
otappa selvää vapaaehtois etsivistä tai ainakin täällä meillä uusimaan alueella on koira joka lähtee hakemaan "reittiä mihin karkulainen on lähtenyt tämä ihminen tekee sitä vapaaehtoisesti
 

Yhteistyössä