JYVÄSKYLÄ HUOM! (koiran katoamisilmoitus kuvan kera) *KOIRA LÖYTYNYT*

Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus pikaiseen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuinka muuten koiran jalka nyt "voi"?Nilkuttaako sitä kun on saanut lääkettä siihen?
Juu kyl se sitä ontuu. Mutta menee kuulemma kuukausi että rupeaa toinen lääke vaikuttaa ja jonkun aikaa menee että tuo särkylääke vaikuttaa kunnolla :) Tai ainakin toivon niin että alkaisi vaikuttaa. Hyvin se kuitenkin juoksee jonkun aikaa ja leikkii myös :)
Mites tuon toisen särkylääkkeen pitäisi vaikuttaa/tehdä?Ei siis tuon särkylääkkeen vaan sen toisen?
Sen pitäis tehdä uutta pintaa niveliin tai jotain :D Hyvin olen perillä :whistle: se on siis joku nivelrikkolääke, nimeltään arthyl.
Mie oon tuota Arthyliä saanu polvien takia joskus 3kk satsin juoda (jauhe sekoitettiin veteen ) ja on muuten ihan helevetin pahan makuista. Kuin jois päivän pöydällä seissyttä laimennettua maitoa.
 
Ootteko saaneet levättyä? Toivottavasti :hug: Aika lailla vei mehut tuo pätkän perässä juokseminen... Toivotaan myös että tuo lääke helpottais jalkakipuja ja kunnon ravinto tekis tehtävänsä. Rapsutuksia ja pusuja rietulle :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Ootteko saaneet levättyä? Toivottavasti :hug: Aika lailla vei mehut tuo pätkän perässä juokseminen... Toivotaan myös että tuo lääke helpottais jalkakipuja ja kunnon ravinto tekis tehtävänsä. Rapsutuksia ja pusuja rietulle :heart:
Tuskin hirveesti kun molemmat likat on kipeenä :/ Ja tulihan miunkii likka myös kipeeks, mut arvattavissahan se oli kun oltiin siellä...
 
Terwe kawerit :wave: Mäkin tulin sairaaks tuon reissun jälkeen, sairastuin vakavasti pinserikuumeeseen |O Tänään mä löysin itteni pinserikasvattajien sivuja ihastelemasta :eek:
Mä oon silmät sydämenä muistellut niitä rietun silmiä, sitä katsetta ja miten pehmee ja pieni ja, ja :heart: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:
Terwe kawerit :wave: Mäkin tulin sairaaks tuon reissun jälkeen, sairastuin vakavasti pinserikuumeeseen |O Tänään mä löysin itteni pinserikasvattajien sivuja ihastelemasta :eek:
Mä oon silmät sydämenä muistellut niitä rietun silmiä, sitä katsetta ja miten pehmee ja pieni ja, ja :heart: :heart:
Voi eiiii :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:
Terwe kawerit :wave: Mäkin tulin sairaaks tuon reissun jälkeen, sairastuin vakavasti pinserikuumeeseen |O Tänään mä löysin itteni pinserikasvattajien sivuja ihastelemasta :eek:
Mä oon silmät sydämenä muistellut niitä rietun silmiä, sitä katsetta ja miten pehmee ja pieni ja, ja :heart: :heart:
Voi eiiii :D
Nimenomaan, EI ja vielä kerran EI.. Onneks meitin perheessä edes toisella aikuisella on pieni järjenvalo tuolla pääkopassa, ei mulla ainakaan :saint: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:
Nimenomaan, EI ja vielä kerran EI.. Onneks meitin perheessä edes toisella aikuisella on pieni järjenvalo tuolla pääkopassa, ei mulla ainakaan :saint: :D
Muutaman kerran kun vierailet Rietua kattomassa niin.... :whistle: :LOL:
:LOL: Ukkoparka, ei voi muuta sanoo... "se on niin pienikin, ei se ketään täällä häiritsis, kolme koiraa ei oo paljoo enempää kuin kaks" :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:
Terwe kawerit :wave: Mäkin tulin sairaaks tuon reissun jälkeen, sairastuin vakavasti pinserikuumeeseen |O Tänään mä löysin itteni pinserikasvattajien sivuja ihastelemasta :eek:
Mä oon silmät sydämenä muistellut niitä rietun silmiä, sitä katsetta ja miten pehmee ja pieni ja, ja :heart: :heart:
Voi ei tosiaan :eek: Noita kääpiöpinsereitä onkin aika paljon myynnissä, varsinkin uroksia (niillä kun ei mitään tee ja voi olla merkkausongelmia ym. isottelua) :( Mietinkin kerran että pitäs perustaa joku kääpiöpinserien rescue-palvelu, tosin mä en hennois luopua yhdestäkään :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja aa:
mun on pakko kysyä et minkälainen se pinseri on luonteeltaan??? oon kuullu et oppisivat huonosti sisäsiisteiksi ja helposti näykkivät.....
Se on paljon yksilöstä kiinni kyllä. Meidän 9-v ei ole koskaan merkkaillut sisälle ellei muutamaa pentuvaiheen vahinkoa oteta huomioon.
Toinen taas ei millään osaa olla nostamatta koipeaan, tosin leikkaus voi auttaa. Ja uroksista siis kysymys.
Kääpiöpinseriä en suosittele ensimmäiseksi koiraksi, mutta kärsivälliselle ja omistajalle jolle se todella on perheenjäsen ja saa tarvitsemaansa huomiota.
 
Näin se menee!
Alkuperäinen kirjoittaja Viivi:
Alkuperäinen kirjoittaja avulias:
Alkuperäinen kirjoittaja laiska:
voisiko joku kertoa tämän ketjun lyhyesti? en jaksa koko 30 sivua lukea
ensin koira karkas sit se löydettiin ja välissä selvis, että se on paperiton hämäräheikiltä ostettu koira. Ovat omasta mielestään lähes pyhimyksiä kun "pelastivat" koiran, pimeän bisneksen tukeminen on ok.

Mutta nyt siis tilanne se, että koira paperiton ja sairas, eikä myyjä kerro mitään koiran taustoista.

näin
Totuus on se että kannattaa aina miettiä kun ostaa paperittoman rotukoiran.Jälkeenpäin on turha mennä kolkuttelemaan kennelien ovia tai pyytää apua ex-omistajilta.Tämä on se hinta mikä on maksettava paperittomuudesta.Eli otat koiran sairauksineen ja vikoineen!

Just
 
Alkuperäinen kirjoittaja aa:
mun on pakko kysyä et minkälainen se pinseri on luonteeltaan??? oon kuullu et oppisivat huonosti sisäsiisteiksi ja helposti näykkivät.....
Ne ovat tunnetusti vaikeita, sisäänkuseskelijoita ymym. Naapurin oli lopulta pakko viedä piikille sinänsä kaunis koira, kun verhotkin kusi.

 

Yhteistyössä