K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mulla on suhtautuminen K:hon ollut jo pidemmän aikaa ristiriitaista, ja ehkä se on niin, ettei ole mun juttu kuitenkaan. Tykkään monesta jutusta, mutta enemmän alkaa olla niitä juttuja, josta en tykkää. Ja kai se on ihan fine täälläkin sanoa, ne tykkää, jotka tykkää.
Mä tykkään näistä alt räppeistä ja heidän huumoristaan. Luokittelen K:n tähän samaan genreen. Jaksoin pitkään olla vauvalla sen takia, kun fiilistelin (ehkä vähän shippasinkin) K&B:tä. En saa Joksuista enää oikein mitään valitettavasti irti, en kuumistelu mielessä enkä musiikillisesti. Jostain syystä Damon sai mut hetkeksi kiinnostumaan Joksuista uudelleen, mutta se kipinä ei pitkälle kantanut. Kai mä pikkuhiljaa teen kokonaan irtioton näistä ketjuista, koska en saa niistä enää kauheasti mitään irti.
 
vierailija
Periaatteessa ymmärrän pointin, mutta pakko huomauttaa, että vertaus vähän ontuu. Jos nyt kyseessä olis tää alkuperäinen pari, josta Vauvalla unelmoidaan, niin oon aika varma että toinen niistä ei kyllä mitään Dostojevskia lue.
Sun huomautus otettu nöyränä vastaan.😂 No jos toinen lukee Dumasta ja toinen Räikkösen elämäkertaa, sopiiko tämä sulle?😜 Äläkä nyt liian vaativaksi sentään rupea.
 
vierailija
Taas sama K dissaus alkanut, huokaus. Ihme valitus tämä floppaus tai yhden hitin ihme narina. Eihän Joksutkaan ole tehneet yhtään hittiä Viisujen jälkeen, vaikka kielenkin ovat vahtaneet osaksi enkuksi. Eli niiden urakin on siis tämän palstan mukaan flopannut. K:lla on jo sitäpaitsi toinenkin hitti. Välillä ihmettelen, että onko suomalaiset tosiaan näin kateellisia ja pikkumaisia, että kuola valuen odotetaan että päästään haukkumaan. Mukava elämä teillä
Mitä kadehdittavaa siinä on, että, biisi on kamala.
Olisin halunnut kuulla Klta vähän tasokkaampaa musaa.
Myötähäpeä on sana, jota tunnen, kun tuota tiputanssia esittää.
 
vierailija
Mä tykkään näistä alt räppeistä ja heidän huumoristaan. Luokittelen K:n tähän samaan genreen. Jaksoin pitkään olla vauvalla sen takia, kun fiilistelin (ehkä vähän shippasinkin) K&B:tä. En saa Joksuista enää oikein mitään valitettavasti irti, en kuumistelu mielessä enkä musiikillisesti. Jostain syystä Damon sai mut hetkeksi kiinnostumaan Joksuista uudelleen, mutta se kipinä ei pitkälle kantanut. Kai mä pikkuhiljaa teen kokonaan irtioton näistä ketjuista, koska en saa niistä enää kauheasti mitään irti.
Samat sanat
 
vierailija
Taas sama K dissaus alkanut, huokaus. Ihme valitus tämä floppaus tai yhden hitin ihme narina. Eihän Joksutkaan ole tehneet yhtään hittiä Viisujen jälkeen, vaikka kielenkin ovat vahtaneet osaksi enkuksi. Eli niiden urakin on siis tämän palstan mukaan flopannut. K:lla on jo sitäpaitsi toinenkin hitti. Välillä ihmettelen, että onko suomalaiset tosiaan näin kateellisia ja pikkumaisia, että kuola valuen odotetaan että päästään haukkumaan. Mukava elämä teillä
JO on sentään tehnyt hyviä biisejä, vaikkeivät hittejä ookaan. Tuota Kn uusinta tuskin pystyn edes kuuntelemaan kokonaan. Kyllähän mä Käärijääkin kehuisin, jos ois aihetta. Viisuaikoina tykkäsin hänestä kovasti, mutta sen jälkeen on ollut yhtä alamäkeä.
 
vierailija
Taas sama K dissaus alkanut, huokaus. Ihme valitus tämä floppaus tai yhden hitin ihme narina. Eihän Joksutkaan ole tehneet yhtään hittiä Viisujen jälkeen, vaikka kielenkin ovat vahtaneet osaksi enkuksi. Eli niiden urakin on siis tämän palstan mukaan flopannut. K:lla on jo sitäpaitsi toinenkin hitti. Välillä ihmettelen, että onko suomalaiset tosiaan näin kateellisia ja pikkumaisia, että kuola valuen odotetaan että päästään haukkumaan. Mukava elämä teillä
Joksuilla ei ole yhtäkään hittiä, jos Kärtsään aletaan heitä vertaamaan. Aika tasapaksuja biisejä heillä ja sitä kunnon listoja räjäyttävää hittiä heiltä yhä odotelleen.
 

Yhteistyössä