K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei B ole missään sanonut että ovat vain ystäviä. Voivat ihan hyvin seurustella tai olla ystäviä, kummastakaan ei ole todisteita suuntaan tai toiseen.
Juuri näin, tässä nyt vähän unohtuu että B ei ole sanonut tästä suuntaan eikä toiseen sanaakaan. Voi olla tai olla olematta. Ja mikäli entinen toimintatapa jatkuu, mitään vahvistuksia ainakaan seurustelun puolesta ei tule, vaikka yhdessä olisivatkin. Toki heidät väistämättä jossain kohtaa joku bongaa ja kuvia voi alkaa levitä.
 
vierailija
Älä käsitä väärin. Lähinnä vaan huvitti tämä keskustelu B:n mahdollisesta suhteesta. Mua ei nimittäin näiden suhde statukset kiinnosta yhtään, mutta siis jatkakaa toki. Missä kaikki pervot kuumistelijat piileksii nykyään?
Vitsillä yritinkin laittaa että me (ilmeisesti) tykätään vääntää milloin mistäkin vaikka sillä ei olisi edes väliä. Mä olen yksi kuumistelijoista mutta en yksinäni saa näköjään mitään aikaiseksi.
 
vierailija
Olikos joku perehtynyt tarkemmin noihin instatilien sijainteihin
Damonilla on nimittäin edelleen se että toimii paikassa Yhdysvallat, mutta Simon Lööf meni oman stoorinsa mukaan Lontooseen silloin kun he kuvasivat. Tai kai se on voinut mennä siitä eteenpäinkin, jos siellä oli vaan joku välilasku. Vai onko Damon nyt vaan päättänyt jäädä sinne? Vai onko sillä aina ollut se Yhdysvallat, jos se on asunut siellä kun liittyi instaan ja on estänyt sen sijainnin muuttumisen?
Ainakin silloin kun B oli Nykissä Dllä oli että toimii paikassa Yhdistynyt Kuningaskunta kun muistan että kävin itsekkin sen silloin tsekkaamassa useamman kerran ja täällä oli silloin siitä keskustelua myös joka varmasti löytyy edelleenkin tästä ketjusta jos viitsii selata :D
 
vierailija
Saatteko te linkitettyä tänne vähän tuhmempia kuvia? Mun eiliset linkit eivät ole tulleet haavista ulos.
Mode ottaa ne omaan käyttöönsä. No ei vaan miten tuhmia yritit laittaa ja miten tuhmalta sivustolta? Ainakin puutarhan puolelle on tullut tumblerin jne piirroslinkit läpi mutta ehkä ne ei tule jos on oikealta prnosivustolta tai muuten epäilyttävästä paikasta. Olisko joku muu tapa millä saat ne tänne?
 
vierailija
Laitatko linkkiä? Itse muistan vaan miten se joku ökybileiden ruotsalaisosallistuja kertoi mitä K oli sanonut mutta mielellään kuulen sen ihan K itsensä sanomanakin jos on mennyt multa ohi.
Ei sellaista linkkiä löydy. En usko, nimittäin kyllä me oltaisiin se jo nähty. Tämä kyseinen osallistuja kertoi eteenpäin, että mitä K oli hälle sanonut. Sanoi myös K:ta selväksi heteroksi.
 
vierailija
Mun twitteri on ihan täynnä tuota S ja B juttua ja aika varmoina sitä pitävät lähes kaikki. Yritin oikoa omassa postauksessa että tuosta haastattelun käännöksestä ei olla yksimielisiä ja ettei kannattaisi levitellä vääriä tulkintoja. Ei se näytä ketään kiinnostavan, siellä vaan vauhti kiihtyy.
 
vierailija
Juuri näin, tässä nyt vähän unohtuu että B ei ole sanonut tästä suuntaan eikä toiseen sanaakaan. Voi olla tai olla olematta. Ja mikäli entinen toimintatapa jatkuu, mitään vahvistuksia ainakaan seurustelun puolesta ei tule, vaikka yhdessä olisivatkin. Toki heidät väistämättä jossain kohtaa joku bongaa ja kuvia voi alkaa levitä.
Tätä mietinkin. Miten voi seurustella pitkiä aikoja niin ettei tule nähdyksi koskaan yhdessä. Kai sekin on mahdollista, jos suunnitellaan hyvin. Miksi ylipäänsä pitäisi salata, jos yhdessäolosta tulee ihan vakiintunutta? Ymmärrän että aluksi ei haluta kertoa.
 
vierailija
Mun twitteri on ihan täynnä tuota S ja B juttua ja aika varmoina sitä pitävät lähes kaikki. Yritin oikoa omassa postauksessa että tuosta haastattelun käännöksestä ei olla yksimielisiä ja ettei kannattaisi levitellä vääriä tulkintoja. Ei se näytä ketään kiinnostavan, siellä vaan vauhti kiihtyy.
Mulla sama, hyvin varmana suhdetta pidetään. Ja onhan siihen suuntaan toki paljon merkkejä.
Itseäni ärsyttää vain, että jos B/S-suhde on totta, mutta tieto oli tarkoitus pitää yksityisenä, se tulee julki noin ajattelemattomalla tavalla, vaikka varmaankin vahingossa. Eikö ole itsestään selvää, että toisten ihmisten mitään yksityisasioita ei kerrota eteenpäin, eikä nyt ainakaan missään haastattelussa julkisuuteen!?!
 
vierailija
Mun twitteri on ihan täynnä tuota S ja B juttua ja aika varmoina sitä pitävät lähes kaikki. Yritin oikoa omassa postauksessa että tuosta haastattelun käännöksestä ei olla yksimielisiä ja ettei kannattaisi levitellä vääriä tulkintoja. Ei se näytä ketään kiinnostavan, siellä vaan vauhti kiihtyy.
Sillä ei ole väliä mitä twitterissä hölistään, itse en usko kuin ystävyyteen ennen kuin toisin todistetaan
 
vierailija
Mulla sama, hyvin varmana suhdetta pidetään. Ja onhan siihen suuntaan toki paljon merkkejä.
Itseäni ärsyttää vain, että jos B/S-suhde on totta, mutta tieto oli tarkoitus pitää yksityisenä, se tulee julki noin ajattelemattomalla tavalla, vaikka varmaankin vahingossa. Eikö ole itsestään selvää, että toisten ihmisten mitään yksityisasioita ei kerrota eteenpäin, eikä nyt ainakaan missään haastattelussa julkisuuteen!?!
Mitä ihmeen merkkejä? Yksi valokuva, jossa ovat kaukana toisistaan
 
vierailija
Mulla sama, hyvin varmana suhdetta pidetään. Ja onhan siihen suuntaan toki paljon merkkejä.
Itseäni ärsyttää vain, että jos B/S-suhde on totta, mutta tieto oli tarkoitus pitää yksityisenä, se tulee julki noin ajattelemattomalla tavalla, vaikka varmaankin vahingossa. Eikö ole itsestään selvää, että toisten ihmisten mitään yksityisasioita ei kerrota eteenpäin, eikä nyt ainakaan missään haastattelussa julkisuuteen!?!
Juu ihmiset vain tuolla naureskelee ja meemeilee. Pitävät Lasagnea hauskana kun paljasti ja fanittavat vain enemmän. Sais koko jätkä painua hevon vttuun.
 
vierailija
Tätä mietinkin. Miten voi seurustella pitkiä aikoja niin ettei tule nähdyksi koskaan yhdessä. Kai sekin on mahdollista, jos suunnitellaan hyvin. Miksi ylipäänsä pitäisi salata, jos yhdessäolosta tulee ihan vakiintunutta? Ymmärrän että aluksi ei haluta kertoa.
Ilmeisesti aivan hyvin, koska kymmenien miljoonien seuraamasta sadiestakaan ei ole yhtään kuvaa joksujen kiertueelta, vaikka niin moni sen sanoi nähneensä.
 
vierailija
Juu ihmiset vain tuolla naureskelee ja meemeilee. Pitävät Lasagnea hauskana kun paljasti ja fanittavat vain enemmän. Sais koko jätkä painua hevon vttuun.
Tumblrissa on muutama vinoilu asiasta ja rasittaa kun kukaan ei puhu asiasta suoraan vaan kaikki vaan virnuilevat kuin olisivat parhaimmassakin salaseurassa. Ketään ei ilmeisesti kiinnosta tarkistaa lähteitä.
 

Yhteistyössä