K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Juuri näin, tässä nyt vähän unohtuu että B ei ole sanonut tästä suuntaan eikä toiseen sanaakaan. Voi olla tai olla olematta. Ja mikäli entinen toimintatapa jatkuu, mitään vahvistuksia ainakaan seurustelun puolesta ei tule, vaikka yhdessä olisivatkin. Toki heidät väistämättä jossain kohtaa joku bongaa ja kuvia voi alkaa levitä.
Mä syön ne kamelin kuuluisat kimallehaalarit jos heistä nyt saadaan joku paparazzikuva pussaamasta Nykissä. En usko alkuunkaan tähän.
 
vierailija
Ei ole suhdetta ollut koskaan bllä ja kllakaan ja silti sitä on pohdittu jo yli vuosi. Kyllä meki voidaan pohtia tätä vaikka hamaan tappiin asti. Munki piti viime yönä valvoa ja tän päivän oon ollut silmät ristissä töissä. Ohan tää mielenkiintosta!
No sinähän et sen paremmin tiedä sitäkään onko jotain juttua ollut B ja K välillä että näin
 
vierailija
Mulla sama, hyvin varmana suhdetta pidetään. Ja onhan siihen suuntaan toki paljon merkkejä.
Itseäni ärsyttää vain, että jos B/S-suhde on totta, mutta tieto oli tarkoitus pitää yksityisenä, se tulee julki noin ajattelemattomalla tavalla, vaikka varmaankin vahingossa. Eikö ole itsestään selvää, että toisten ihmisten mitään yksityisasioita ei kerrota eteenpäin, eikä nyt ainakaan missään haastattelussa julkisuuteen!?!
En mä usko että tällainen niille mikään iso isku on. Siis varmaan nyt kelle hyvänsä 22-25-vuotiaalle on ikävää jos suhdehuhut leviää ennen kuin mikään on kunnolla ihan alkanutkaan, mutta heistä on varmaan kummastakin tahollaan moneen kertaan levitetty vastaavia huhuja ennenkin. Sadie ei ole ainakaan tainnut edes hymähtää tällaisia juttuja päin.

Enemmän ihmettelen sitä että se lasagnanpoikanen on niin itsevarmasti lähtenyt kertomaan että hän ja bojan "met on a deeper level" ja sit se kuitenkin antaa esimerkiksi keskusteluista sen että toinen kyselee mihin oot menossa ja toinen vastaa että tyttöystävän luo.
 
vierailija
Yksikään Sadieta seuraava tili ei mainitse niin tuskin kovin laajalle levinnyt
No eipä niillä olisi oikein mitään millä mällätä. Yksi kroaatti ehkä kertoo että slovenialainen muusikko sanoo menneensä prepartyjen jälkeen tyttöystävälleen. Ei mitään tietoa sadiesta. Heidän kannaltaan se pelkkä idrijan pitsi ei vielä ole ehkä ihan riittävän vahva tieto.
 
vierailija
No eipä niillä olisi oikein mitään millä mällätä. Yksi kroaatti ehkä kertoo että slovenialainen muusikko sanoo menneensä prepartyjen jälkeen tyttöystävälleen. Ei mitään tietoa sadiesta. Heidän kannaltaan se pelkkä idrijan pitsi ei vielä ole ehkä ihan riittävän vahva tieto.
Ja välttämättä ei edes ole se slovenialainen muusikko, joka tyttöystävän luo oli menossa.
 
vierailija
Ei sellaista linkkiä löydy. En usko, nimittäin kyllä me oltaisiin se jo nähty. Tämä kyseinen osallistuja kertoi eteenpäin, että mitä K oli hälle sanonut. Sanoi myös K:ta selväksi heteroksi.
Sanoi se kyllä openminded ihan omalla suullaan. Mutta se nyt oli sellanen vantaalaisen heteromiehen ainoa sosiaalisesti korrekti vastaus vihreässä futuristisessa bolerossa nännit paljaana, läähättävien stereotyyppihomojen ympäröimänä.
 
vierailija
Sanoi se kyllä openminded ihan omalla suullaan. Mutta se nyt oli sellanen vantaalaisen heteromiehen ainoa sosiaalisesti korrekti vastaus vihreässä futuristisessa bolerossa nännit paljaana, läähättävien stereotyyppihomojen ympäröimänä.
Mä oon kans ihan varma että näin videon jossa se itse sanoo tuon, mutta ne klipit kai kaikki poistui §niin ei pääse tarkistamaan mistään
 

Yhteistyössä