K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En mä usko että tällainen niille mikään iso isku on. Siis varmaan nyt kelle hyvänsä 22-25-vuotiaalle on ikävää jos suhdehuhut leviää ennen kuin mikään on kunnolla ihan alkanutkaan, mutta heistä on varmaan kummastakin tahollaan moneen kertaan levitetty vastaavia huhuja ennenkin. Sadie ei ole ainakaan tainnut edes hymähtää tällaisia juttuja päin.

Enemmän ihmettelen sitä että se lasagnanpoikanen on niin itsevarmasti lähtenyt kertomaan että hän ja bojan "met on a deeper level" ja sit se kuitenkin antaa esimerkiksi keskusteluista sen että toinen kyselee mihin oot menossa ja toinen vastaa että tyttöystävän luo.
No siinä on taas puhuttu niitä kuuluisia syvällisiä :D
 
vierailija
Voisko joku katsoa ne Hampurin ja Leipzigin keikat ja vähän analysoida sitä B:n esiintymistä? 🫣 Olen katsonut muutaman pätkän, ja selkeästi vilkuili koko ajan parvelle ja koko mies oli liekeissä. Lantio vatkasi niin, että siinä olisi kermavaahtokin valmistunut.
 
vierailija
Voisko joku katsoa ne Hampurin ja Leipzigin keikat ja vähän analysoida sitä B:n esiintymistä? 🫣 Olen katsonut muutaman pätkän, ja selkeästi vilkuili koko ajan parvelle ja koko mies oli liekeissä. Lantio vatkasi niin, että siinä olisi kermavaahtokin valmistunut.
Berliinin keikalla tais olla eniten liekeissä, silloin D&S oli ilmeisesti olleet jossain salin perällä.
 
vierailija
Voisko joku katsoa ne Hampurin ja Leipzigin keikat ja vähän analysoida sitä B:n esiintymistä? 🫣 Olen katsonut muutaman pätkän, ja selkeästi vilkuili koko ajan parvelle ja koko mies oli liekeissä. Lantio vatkasi niin, että siinä olisi kermavaahtokin valmistunut.
D oli siellä myös. Mä en tiedä miten te uskotte ton Sadie jutun? Mä haluaisin uskoa, se olis söpöä ja ehkä helpompaakin kuin D:n kanssa, mutta ei vaan yhtään tule sellaset vibat. Ei pysty, ei pysty, kun en vaan usko.
 
vierailija
Mä edelleen kaipaan sitä kuvaa missä sadie oli nähty parvella
Siinä Kris F:n Leipzigin livetallenteessa näkyy Dn ja Sn näköiset hahmot parvella kun B on UMn aikana yleisön seassa. Lähempänä lavaa seisoo ensin joku yksi hahmo ja sitten hänestä kauempana on vierekkäin kaksi hahmoa. Toinen on musta selkeästi D. Sellainen lippis päässä mikä Dllä oli tuolla mukana ja vaatetus ja ruumiinrakenne täsmää kun nojailee siinä tankoon. D-oletetun vieressä oleva ei musta ole yhtä selkeä, on pukeutunut löysiin tummiin vaatteisiin, mutta näyttäisi olevan pitkät hiukset ja lyhyempi kuin D-oletettu. Asento hänellä on sellainen mitä olen Sadiella nähnyt aiemmin.

Se UM-karaoke on toisen niistä livetallenteista lopussa. Käykää katsomassa ja tulkaa kertomaan miten itse näette, tykkään analysoida ja keskustella. :D
 
vierailija
Mä en muista laittoiko damon siltä berliinin keikalta videota vai pelkän kuvan itsestään jamittamassa. Siinä näkyi joku taustalla, mutta se oli todella epätarkka kuva, näkyi tyyliin joku käsi josta saattoi päätellä että toinenkin ihminen on paikalla. Luulin ensin että D on miksauspöydän luona mutta ei siitä ollutkaan kyllä mitään näyttöä. Joku on kuitenkin käynyt ottamassa kuvan ja Damon on selvästi siinä kuvaajalle hillunut, eli ei siinä ainakaan mitenkään väistellä kameraa, kuka ikinä onkaan kuvaamassa.
 

Yhteistyössä