Kävin tänään alkossa ja tyttö jäi odottamaan ulkopuolelle

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Oltiin siis ostoksilla ja kun tulin viinakaupasta niin tyttö kertoi, ettei hän ole ikinä käynyt alkossa (24 vee). Kivakiva äidin mielestä. Juo se joskus jotain lonkeroita tai sidukoita.
 
"Vieras"
Hyvä että ei ole asioinut alkossa, mjtta voitko olla varma ettei piikitä marihuanaa puistossa kun kerran alkoholi ei maistu. Nuorilla kun tuntuu olevan tarve saada pää sekaisin aina välillä.
 
"vieras"
[QUOTE="Vieras";24867931]Hyvä että ei ole asioinut alkossa, mjtta voitko olla varma ettei piikitä marihuanaa puistossa kun kerran alkoholi ei maistu. Nuorilla kun tuntuu olevan tarve saada pää sekaisin aina välillä.[/QUOTE]

Tää tuntui pelottavan osuvalta. Pitäkää nyt teineistänne huolta, että tuota pääsisi tapahtumaan :D
 
"aloittaja"
[QUOTE="Vieras";24867931]Hyvä että ei ole asioinut alkossa, mjtta voitko olla varma ettei piikitä marihuanaa puistossa kun kerran alkoholi ei maistu. Nuorilla kun tuntuu olevan tarve saada pää sekaisin aina välillä.[/QUOTE]

En minä sitä usko. Tuolla on kolme suskoiraa, joita käyttää näyttelyissä ja siinä kyllä riittää puuhaa työn ohessa. Kiltti tyttö se on. Asuu keskellä ei mitään ja osaa tehdä leivinuunissa ruokaa :)
 
[QUOTE="vieras";24867989]Naura sinä. Tiesin jo kirjoittaessani, että tuo kuulostaa hullulta, mutta minä en esmes osaisi näilläkään kymmenillä, vaikka olen maalaistalon tyttö.[/QUOTE]


Mut ei hän vissiin kovin kova kokkaaja ole, kun ei ole alkossa käynyt. Tai siis kun itse en koskaan alkossa käy juotavaa ostamassa, mutta leivonta ja ruokatarpeita satunnaisesti.
 
..
No musta se on ainakin ihan hyvä juttu ettei ole käynyt Alkossa. Itse olen ja ei se varmaan musta tee yhtään huonompaa ihmistä silti. Mutta kyl mä luulen et munkin äiti ois salaa tyytyväinen jos sanoisin, etten oo ikinä käynyt alkossa. Olen 23v.

ps. Leivinuunin käyttöä aion harjoitella kun sellainen varmaan tänne hankitaan, sitten osaan minäkin.;)
 
[QUOTE="Vieras";24867931]Hyvä että ei ole asioinut alkossa, mjtta voitko olla varma ettei piikitä marihuanaa puistossa kun kerran alkoholi ei maistu. Nuorilla kun tuntuu olevan tarve saada pää sekaisin aina välillä.[/QUOTE]
Kannabiksenpiikittäjät hyökkä!!
 
Ihan kun Alkossa käyminen merkkais sitä, että sieltä ostetaan vaan viinaa ja ollaan juoppoja. :D Saahan sieltä ihan ne samat siiderit ja oluet kun ruokakaupoistakin + viinejä sun muita. :) Kai se on jonkinlainen "saavutus" sekin, että on jo nätisti päälle 20, eikä ole käynyt Alkossa. Tokihan se on vaan hyvä asia, ettei alkoholia käytä, mut jotenkin musta erikoista tehdä siitä ihan "juttu". :)
 
33v
Jaa, olen 33-vuotias ja kävin viimeksi alkossa muistaakseni 4 vuotta sitten. Silloinkin olin raskaana, joten en ostanut itselleni... En muista, milloin olen alkosta jotain itselleni ostanut. Ruokakaupasta ostan saunasiiderit.
 
"vieras"
Jos lapset on mukana, niin otan ne mukaan Alkoon iästä riippumatta. En jättäisi ulos odottamaan. Vanhin on jo täysi-ikäinen. Itse kävin Alkossa eka kertaa vasta, kun sain töistä määräyksen asioida siellä. Äidilleni Alkossa käynti oli iso juttu. Minusta on parempi, ettei Alkossa käynti ole sen kummempaa kuin muissakaan kaupoissa käynti.
 
reettu
"voitko olla varma ettei piikitä marihuanaa puistossa"

Kyllä tästä voi olla aika varma. :) :)
nyky ajan nuoret on aika fiksuja. Niille ei ole puhuttu huumeista samoin kun meille ja ne tietää ihan oikeesti, ettei niitä kannata käyttää. Nuoret ei juuri käytä mietojakaan huumeita kuten heroiinia joten tuskin kannattaa ensimmäisenä olla huolissaan marijuanasta
 

Yhteistyössä