Käy sääliksi naapurin miestä...

  • Viestiketjun aloittaja joopa
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja muu:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Niinku miten paremman se sais?
Kyllähän sen miehen aika moni nainen voisi olla valmis ottamaan miehekseen. Hyvännäköinen, fiksu ja viettää aikaa lastensa kanssa. Aika helposti sille vois joku tarttua koukkuun, jos se ite ois kiinnostunut.
eli siis sä!

mut meijän tuttavapariskunnassa on vähän samantapainen juttu. tosin mies ei urheile mut on huomattavasti paremman näkönen ku vaimonsa. oon monesti miettinyt että ottaako miestä päähän lihava vaimonsa, joka pukeutuu Aina samoihin vaatteisiin. ja onko vaimo oikeasti sinut itsensä kanssa? toivon että on, mutta onko.
Puhutko sinäkin minusta? Te ootte hauskoja :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja lyyti:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Niinku miten paremman se sais?
Samaa mietin ;) Miten paremman? Laihemman? kauniimman?
Ehkä se nykyinen on miehen mielestä kaunis, älykäs, hauska, hyvä vaimo...
Ap taitaa olla vuosimallia 94 tai jotaki... Luulee että ulkonäkö tekkee suhteesta jotenki paremman. Ja juu, en ole lihava, alipainonen kyllä, mie ja mies ollaan molemmat hyvännäkösiä, mut vielä ei oo tullu mulle aikuisiällä vastaan sellasta tilannetta että oisin miettiny mitä joku tyyppi vaimossaan/miehessään näkkee!
Kas kun se ulkonäkö ei merkitte kaikkea, kivaa plussaa joo, mut jos sen perässä vain juoksee, voi olla aika varma että loppuelo on yksinäinen ja katkera.
 
muu
Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:
Alkuperäinen kirjoittaja muu:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Niinku miten paremman se sais?
Kyllähän sen miehen aika moni nainen voisi olla valmis ottamaan miehekseen. Hyvännäköinen, fiksu ja viettää aikaa lastensa kanssa. Aika helposti sille vois joku tarttua koukkuun, jos se ite ois kiinnostunut.
eli siis sä!

mut meijän tuttavapariskunnassa on vähän samantapainen juttu. tosin mies ei urheile mut on huomattavasti paremman näkönen ku vaimonsa. oon monesti miettinyt että ottaako miestä päähän lihava vaimonsa, joka pukeutuu Aina samoihin vaatteisiin. ja onko vaimo oikeasti sinut itsensä kanssa? toivon että on, mutta onko.
Puhutko sinäkin minusta? Te ootte hauskoja :D
en tiiä, puhunko? mulle siis on ihan sama, mutta epäilen vahvasti että tää mun kaveri ei ole tyytyväinen :( mun puolesta saa painaa vaikka 300kg jos se on itselle ihan oikeasti ok.
 
vieras
Niin, nainenhan ne 3 lasta on kuitenkin miehelle kantanut. Että sinällään sekin kannattaa ottaa huomioon. Toisaalta, jos on Tiina Jylhään uskominen, niin "ei sun tarvii olla läski vaik oisitki raskaan". Plöäh.
 
..
minä oon pullukka ,mieheni tykkää, toki saan laihduttaa mutta eipä nuo kilot ole kumpaakaan haitannu( no ei niitä nyt hirveesti oo mut pyöree olen kumminki.. mieheni on komea urheilullinen jne mutta ei ikää kuulema ottais semmosta hoikkaa ku ei tykkää..
 
vieras
mun mies on ollut pullukkansa kanssa 17vuotta, säälikää porukalla :D
me ollaan onnellisia, mies ei välitä mun kiloista, vaan siitä, että olen iloinen, innostunut, reipas, enkä koskaan naama norsun vituralla... päin vastoin mies sattuu tykkää musta just semmosena ku oon =)
 
ap
Anteeksi nyt vaan, mutta ulkona yhdessä liikkuessaan ne näyttää siltä, että se vaimo on vetänyt perheen kaikki ruuat. Mies ja lapsetkin on hoikkia. Näyttää ulkopuolisen silmiin siltä, ettei se vaimo todellakaan kuulu joukkoon. Vaikutelma ois ihan eri, jos sen vaimon tilalla kulkisi joku urheilullinen nainen. Mahtaa sitä miestä hävettää niillä kisapaikoilla, jos sen vaimo on mukana.
 
vieras
Oon muutes pistäny merkille saman et just n.35-45v pariskunnissa on usein komea mies ja vähän elähtänyt lihavahko nainen. Mun tekis aina mieli nähä näitten pariskuntien hääkuva tai joku kuva, kun ne on tavannu, et onko nainen silloin ollut jo lihava vaiko hoikka/normaali ja nätti.

Ja sitten taas tuntuu et TODELLA useat miehet komistuvat vanhetessaan. Jos vaikka näkee ihmisiä yläaste-ajoilta, niin ne jotka olivat ei niin komeita pojankloppeja, ovatkin muuttuneet sammakoista prinsseiksi.

Toki on naisia, jotka pysyvät aina hoikkina ja nätteinä, mutta tää ilmiö on vaan jotenkin osunut silmään, et komealla miehellä on rupsahtanut vaimo.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Anteeksi nyt vaan, mutta ulkona yhdessä liikkuessaan ne näyttää siltä, että se vaimo on vetänyt perheen kaikki ruuat. Mies ja lapsetkin on hoikkia. Näyttää ulkopuolisen silmiin siltä, ettei se vaimo todellakaan kuulu joukkoon. Vaikutelma ois ihan eri, jos sen vaimon tilalla kulkisi joku urheilullinen nainen. Mahtaa sitä miestä hävettää niillä kisapaikoilla, jos sen vaimo on mukana.
Tai sitte ei. Ehkäpä se mielummin kulkee pullukan ja ystävällisen naisen kanssa, kuin laihan ja ilkeän.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Anteeksi nyt vaan, mutta ulkona yhdessä liikkuessaan ne näyttää siltä, että se vaimo on vetänyt perheen kaikki ruuat. Mies ja lapsetkin on hoikkia. Näyttää ulkopuolisen silmiin siltä, ettei se vaimo todellakaan kuulu joukkoon. Vaikutelma ois ihan eri, jos sen vaimon tilalla kulkisi joku urheilullinen nainen. Mahtaa sitä miestä hävettää niillä kisapaikoilla, jos sen vaimo on mukana.
Tai sitte ei. Ehkäpä se mielummin kulkee pullukan ja ystävällisen naisen kanssa, kuin laihan ja ilkeän.
No eihän kaikki laihat naiset ole ilkeitä tai lihavat ystävällisiä. Typerää yleistämistä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Anteeksi nyt vaan, mutta ulkona yhdessä liikkuessaan ne näyttää siltä, että se vaimo on vetänyt perheen kaikki ruuat. Mies ja lapsetkin on hoikkia. Näyttää ulkopuolisen silmiin siltä, ettei se vaimo todellakaan kuulu joukkoon. Vaikutelma ois ihan eri, jos sen vaimon tilalla kulkisi joku urheilullinen nainen. Mahtaa sitä miestä hävettää niillä kisapaikoilla, jos sen vaimo on mukana.
Tai sitte ei. Ehkäpä se mielummin kulkee pullukan ja ystävällisen naisen kanssa, kuin laihan ja ilkeän.
No eihän kaikki laihat naiset ole ilkeitä tai lihavat ystävällisiä. Typerää yleistämistä.
Sinä, et ainakaan kuulosta siltä ystävälliseltä ihmiseltä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Anteeksi nyt vaan, mutta ulkona yhdessä liikkuessaan ne näyttää siltä, että se vaimo on vetänyt perheen kaikki ruuat. Mies ja lapsetkin on hoikkia. Näyttää ulkopuolisen silmiin siltä, ettei se vaimo todellakaan kuulu joukkoon. Vaikutelma ois ihan eri, jos sen vaimon tilalla kulkisi joku urheilullinen nainen. Mahtaa sitä miestä hävettää niillä kisapaikoilla, jos sen vaimo on mukana.
Jos oikeesti se äijä häpeis, niin miten se on saattanut lisääntyä sen valaan kanssa ja millainen nyhverö se on jos valitsi valan kaikista maailman naisista??? Kerropa ap, kun sä tunnut tietävän. Sua ilmeisesti kiihottaa nyhverömiehet, tarvitset kumppanin jolle voit leikkiä äitiä?
 
vierailija
meiän naapurissa on vähän sama juttu, 3 lasta synnyttänyt vaimo vaan ei ole jaksanut huolehtia itestään ja on melko turskissa kunnossa. mies sen sijaan on melko vetävä tyyppi ja meillä on ollut sen kanssa sutinaa jo pari vuotta. se kai pysyy tyytyväisenä vaimonsa kanssa kun saa multa=hoikalta naiselta aina välillä laadukasta seksiä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
meiän naapurissa on vähän sama juttu, 3 lasta synnyttänyt vaimo vaan ei ole jaksanut huolehtia itestään ja on melko turskissa kunnossa. mies sen sijaan on melko vetävä tyyppi ja meillä on ollut sen kanssa sutinaa jo pari vuotta. se kai pysyy tyytyväisenä vaimonsa kanssa kun saa multa=hoikalta naiselta aina välillä laadukasta seksiä.
Vaimo saa perheen, talon, elatuksen, sä kikkeliä. Hmm, kumpi voitti?
 
mlps
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Anteeksi nyt vaan, mutta ulkona yhdessä liikkuessaan ne näyttää siltä, että se vaimo on vetänyt perheen kaikki ruuat. Mies ja lapsetkin on hoikkia. Näyttää ulkopuolisen silmiin siltä, ettei se vaimo todellakaan kuulu joukkoon. Vaikutelma ois ihan eri, jos sen vaimon tilalla kulkisi joku urheilullinen nainen. Mahtaa sitä miestä hävettää niillä kisapaikoilla, jos sen vaimo on mukana.
Kun minä liikun ukkoni ka niin kaikki varmaan aattelee, että se on syönyt kaikki meiän perheen ruuat ja vähän käyny naapurissakin tankkaamassa. Ukko pukeutuu ...no joo kai niitä vaatteiks vois kutsua. Mut kun minä tykkään hyvin syöneistä miehistä vaikka itte oonkin laiheliini. Joillekkin ihmisille ne ulkonäköjutut vaan ei merkkaa just mitään tai toiset meistä vaan tykkää jostain muusta ku sixpäckvatsaisista lihakimpuista. kyll läskiä saa rakastaa. Ap. sun ajatusmallis on aika ilkee. Keskity kehittämään sisäistä kauneuttas. Me laihat naiset rypistytään yleensä nopeemmin...
 
xyz
Ap taisi aloituksessaan sanoa sen mitä moni meistä ajattelisi tuollaisen pariskunnan nähdessään. Mutta eihän lihavuuteen saa puuttua! Rakkaus ei katso ulkonäköä. Vain sisin on tärkeää. Just joo naiset, mietitääs uudelleen. Tuo mies voi kyllä rakastaa vaimoaan, mutta ikävä kyllä on sillä toisen ulkoisellakin olemuksella merkityksensä.

Mietitäänpä toisinpäin. Jos teillä olisi tosi kaunis ja kaikenpuolin tyylikäs ystävätär (nainen), jonka mies olisi parisataakiloinen kaljanlitkijä, eikö teillä oikeasti kävisi ikinä mielessä miten tuo nainen jaksaa sitä miestä katsella?
 

Yhteistyössä