Käy sääliksi naapurin miestä...

  • Viestiketjun aloittaja joopa
  • Ensimmäinen viesti
mlps
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
meiän naapurissa on vähän sama juttu, 3 lasta synnyttänyt vaimo vaan ei ole jaksanut huolehtia itestään ja on melko turskissa kunnossa. mies sen sijaan on melko vetävä tyyppi ja meillä on ollut sen kanssa sutinaa jo pari vuotta. se kai pysyy tyytyväisenä vaimonsa kanssa kun saa multa=hoikalta naiselta aina välillä laadukasta seksiä.
Vaimo saa perheen, talon, elatuksen, sä kikkeliä. Hmm, kumpi voitti?
Ehkäpä vieraan naapurin äijän ois kantsinu hoidella lapsia vieraan sutimisen sijaan...ehkäpä sillä vaimolla ois sitten ollut aikaa hoitaa itseään...
 
vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
meiän naapurissa on vähän sama juttu, 3 lasta synnyttänyt vaimo vaan ei ole jaksanut huolehtia itestään ja on melko turskissa kunnossa. mies sen sijaan on melko vetävä tyyppi ja meillä on ollut sen kanssa sutinaa jo pari vuotta. se kai pysyy tyytyväisenä vaimonsa kanssa kun saa multa=hoikalta naiselta aina välillä laadukasta seksiä.
Vaimo saa perheen, talon, elatuksen, sä kikkeliä. Hmm, kumpi voitti?
mulla on perhe, talo ja elatus ihan omasta takaa. sen LISÄKSI mä saan vähän ekstrakikkeliä sillon tällön, naapurin mies hyvää seksiä ja naapurin vaimo voi ahtaa sitä suklaata napaansa. täähän on win-win-win-tilanne. :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja xyz:
Mietitäänpä toisinpäin. Jos teillä olisi tosi kaunis ja kaikenpuolin tyylikäs ystävätär (nainen), jonka mies olisi parisataakiloinen kaljanlitkijä, eikö teillä oikeasti kävisi ikinä mielessä miten tuo nainen jaksaa sitä miestä katsella?
Ei. Paitsi jos vaimo olisi absolutisti ja vihaisi alkoholia. Tai jos mies hakkaisi vaimoaan tai harrastaisi henkistä väkivaltaa, tai käyttäisi selvästi vain hyväkseen. Mutta pelkästään noista mainitsimistasi syistä, ei kävisi.
 
hei
Sillä vaimolla voi olla myös joku aineenvaihduntasairaus, nimittäin aika usein sellaisissa perheissä muut perheenjäsenet ovat normaalipainoisia. Työn puitteissa on muutamaankin otteeseen tullut vastaan tuollainen tilanne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Anteeksi nyt vaan, mutta ulkona yhdessä liikkuessaan ne näyttää siltä, että se vaimo on vetänyt perheen kaikki ruuat. Mies ja lapsetkin on hoikkia. Näyttää ulkopuolisen silmiin siltä, ettei se vaimo todellakaan kuulu joukkoon. Vaikutelma ois ihan eri, jos sen vaimon tilalla kulkisi joku urheilullinen nainen. Mahtaa sitä miestä hävettää niillä kisapaikoilla, jos sen vaimo on mukana.
Niin ja tämä ilmenee miten? Mies kävelee 10m kauempana sormus taskussa eikä puhu vaimoilleen julkisesti, ja sanoo tutuilleen jotka totuuden tietävät että joo tossa tuli 10v hääpäiväki just vietettyä ja muuten ihan säälistä?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
meiän naapurissa on vähän sama juttu, 3 lasta synnyttänyt vaimo vaan ei ole jaksanut huolehtia itestään ja on melko turskissa kunnossa. mies sen sijaan on melko vetävä tyyppi ja meillä on ollut sen kanssa sutinaa jo pari vuotta. se kai pysyy tyytyväisenä vaimonsa kanssa kun saa multa=hoikalta naiselta aina välillä laadukasta seksiä.
Vaimo saa perheen, talon, elatuksen, sä kikkeliä. Hmm, kumpi voitti?
mulla on perhe, talo ja elatus ihan omasta takaa. sen LISÄKSI mä saan vähän ekstrakikkeliä sillon tällön, naapurin mies hyvää seksiä ja naapurin vaimo voi ahtaa sitä suklaata napaansa. täähän on win-win-win-tilanne. :D
miks sulle ei riitä oma miehes? miks naapurinmies ei halua sulta muuta kuin pillua, miks se aina palaa vaimonsa luo?
 
vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
meiän naapurissa on vähän sama juttu, 3 lasta synnyttänyt vaimo vaan ei ole jaksanut huolehtia itestään ja on melko turskissa kunnossa. mies sen sijaan on melko vetävä tyyppi ja meillä on ollut sen kanssa sutinaa jo pari vuotta. se kai pysyy tyytyväisenä vaimonsa kanssa kun saa multa=hoikalta naiselta aina välillä laadukasta seksiä.
Vaimo saa perheen, talon, elatuksen, sä kikkeliä. Hmm, kumpi voitti?
mulla on perhe, talo ja elatus ihan omasta takaa. sen LISÄKSI mä saan vähän ekstrakikkeliä sillon tällön, naapurin mies hyvää seksiä ja naapurin vaimo voi ahtaa sitä suklaata napaansa. täähän on win-win-win-tilanne. :D
miks sulle ei riitä oma miehes? miks naapurinmies ei halua sulta muuta kuin pillua, miks se aina palaa vaimonsa luo?
kaks on aina enempi kuin yks. pientä jännitystä elämään. :) emmä tota naapurin miestä ees ottas kokopäiväsesti, mutta sängyssä se on kyllä hyvä.
 
M.
Näin ajattelevia ihmisiä on oikeasti olemassa -naisissa ja miehissä. Olen menettänyt monta "kaveria" kun lapsen kuoleman jälkeisenä aikana lihoin monta kiloa. Nämä ihmiset eivät tervehdi minua nykyisin. Tuntevat varmasti, kun liikun yhdessä mieheni kanssa. Olen muuttanut elämäntapojani ja aion seurata reaktioita. Maailmasta löytyy onneksi tosiystäviä ja yksi heistä on mieheni. Hän rakastaa minua isona ja pienempänä -haluan itse parempaan kuntoon. Itseni takia.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
meiän naapurissa on vähän sama juttu, 3 lasta synnyttänyt vaimo vaan ei ole jaksanut huolehtia itestään ja on melko turskissa kunnossa. mies sen sijaan on melko vetävä tyyppi ja meillä on ollut sen kanssa sutinaa jo pari vuotta. se kai pysyy tyytyväisenä vaimonsa kanssa kun saa multa=hoikalta naiselta aina välillä laadukasta seksiä.
Vaimo saa perheen, talon, elatuksen, sä kikkeliä. Hmm, kumpi voitti?
mulla on perhe, talo ja elatus ihan omasta takaa. sen LISÄKSI mä saan vähän ekstrakikkeliä sillon tällön, naapurin mies hyvää seksiä ja naapurin vaimo voi ahtaa sitä suklaata napaansa. täähän on win-win-win-tilanne. :D
miks sulle ei riitä oma miehes? miks naapurinmies ei halua sulta muuta kuin pillua, miks se aina palaa vaimonsa luo?
kaks on aina enempi kuin yks. pientä jännitystä elämään. :) emmä tota naapurin miestä ees ottas kokopäiväsesti, mutta sängyssä se on kyllä hyvä.
eli jostain syystä olet joutunut tyytymään mieheen joka ei riitä tyydyttämään sua eikä ole tarpeeksi jännittävä sulle. onkohan luonteesi viehättävyydellä osuutta asiaan?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja M.:
Näin ajattelevia ihmisiä on oikeasti olemassa -naisissa ja miehissä. Olen menettänyt monta "kaveria" kun lapsen kuoleman jälkeisenä aikana lihoin monta kiloa. Nämä ihmiset eivät tervehdi minua nykyisin. Tuntevat varmasti, kun liikun yhdessä mieheni kanssa. Olen muuttanut elämäntapojani ja aion seurata reaktioita. Maailmasta löytyy onneksi tosiystäviä ja yksi heistä on mieheni. Hän rakastaa minua isona ja pienempänä -haluan itse parempaan kuntoon. Itseni takia.
Tai sit sun kohdalla noitten kavereiden/ihmisten reaktioissa oli kyse siitä, etteivät he lapsenne kuoleman jälkeen osanneet enää kohdata sinua. Eivät tienneet mitä sanoa, ja alkoivat sitten vältellä. En siis usko, että liittyi sun kiloihin millään tavalla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Anteeksi nyt vaan, mutta ulkona yhdessä liikkuessaan ne näyttää siltä, että se vaimo on vetänyt perheen kaikki ruuat. Mies ja lapsetkin on hoikkia. Näyttää ulkopuolisen silmiin siltä, ettei se vaimo todellakaan kuulu joukkoon. Vaikutelma ois ihan eri, jos sen vaimon tilalla kulkisi joku urheilullinen nainen. Mahtaa sitä miestä hävettää niillä kisapaikoilla, jos sen vaimo on mukana.
Tai sitte ei. Ehkäpä se mielummin kulkee pullukan ja ystävällisen naisen kanssa, kuin laihan ja ilkeän.
No eihän kaikki laihat naiset ole ilkeitä tai lihavat ystävällisiä. Typerää yleistämistä.
Sinä, et ainakaan kuulosta siltä ystävälliseltä ihmiseltä.
Niinpä :whistle:

 
M.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja M.:
Näin ajattelevia ihmisiä on oikeasti olemassa -naisissa ja miehissä. Olen menettänyt monta "kaveria" kun lapsen kuoleman jälkeisenä aikana lihoin monta kiloa. Nämä ihmiset eivät tervehdi minua nykyisin. Tuntevat varmasti, kun liikun yhdessä mieheni kanssa. Olen muuttanut elämäntapojani ja aion seurata reaktioita. Maailmasta löytyy onneksi tosiystäviä ja yksi heistä on mieheni. Hän rakastaa minua isona ja pienempänä -haluan itse parempaan kuntoon. Itseni takia.
Tai sit sun kohdalla noitten kavereiden/ihmisten reaktioissa oli kyse siitä, etteivät he lapsenne kuoleman jälkeen osanneet enää kohdata sinua. Eivät tienneet mitä sanoa, ja alkoivat sitten vältellä. En siis usko, että liittyi sun kiloihin millään tavalla.
Satun tietämään, että johtuu kiloistani. He sanovat asiat suoraan, eivät tosin minulle-mutta miehelleni. Ja minä kuulin keskustelun tai irvailun. Ovat aina vihanneet lihavia. Mutta kuten kirjoitin, ei pidä jäädä suremaan sellaista mille ei voi mitään vaan keskittyä asioihin, joille jotakin voi. Näin oma elämä kohenee.

 
Yksvaan
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja popsu:
:LOL: ei noin saa aatella
paitsi että itsellä myös tuttu pariskunta jotka oli monta vuotta naimisissa. lapset öö. no oli sillon 4- ja 2-vuotiaat, nainen ei todellakaan mikään kedon kaunein kukka edes kasvoista ja myös lihava, mies komea lätkänpelaaja.
ihmettelin että miten tuo kestää.
no eipä se kestänyt. mutta kyllä ne pitkään olivat yhdessä.
nyt miehellä yli kymmenen vuotta nuorempi nainen ja ovat siis eronneet.
Toi mun puhuma pariskunta on ollu kaikkiaan yhdessä 13 vuotta. Ja mies kyllä on fiksumpi kuin yksikään jäkiksen pelaaja. Mikään pullistelija ei ole kyseessä.
Kuka meidän naapureista olet? Et maininnut että ootan neljättä?
 
Hmmm
Alkuperäinen kirjoittaja joopa:
Sillä on lihava vaimo (muuten ihan nätti) ja sen valaan kanssa sillä on sit kolme lasta. Mies on urheilullinen ja komea, harrastaa kilpaurheilua. Kuulin vielä postilaatikolla, että niillä on kesällä ollut 10-vuotishääpäiväkin. Miten ihmeessä se mies viittii olla sen vaimonsa kanssa, kun saisi paljon paremmankin? Vai onkohan ne yhdessä lasten takia? Ihan varmasti se mies häpeää vaimoaan ja toivoisi hänen olevan hoikka.
Voiskohan se vaikka rakastaa sitä "valastaan" tai jopa pitää vähän pyöreämmästä naisesta...?
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:
Puhutko meistä? Ai juu, me ei olla naimisissa eikä mies häpeä mua. Se häpeää sinunlaisiasi, sori :hug:
Mun sormilla kirjotettu :D
Eilen just keskusteltiin siitä ettei ulkonäkö ole parisuhteessa koskaan pääasia, ja sitä paitsi, toiset tykkää muhkummasta ;)
Eipä mun kihlattu ennen mua olettanut seurustelevansa ylipainoisen bruneten kanssa, mutta kun kolahtaa niin sitten kolahtaa. Ja kyllä mä uskon siihen että ukkoni mielestä hyvännäköinen olen. Eihän sillä muuten edes joka ilta seisois :LOL:
 
Joo
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
meiän naapurissa on vähän sama juttu, 3 lasta synnyttänyt vaimo vaan ei ole jaksanut huolehtia itestään ja on melko turskissa kunnossa. mies sen sijaan on melko vetävä tyyppi ja meillä on ollut sen kanssa sutinaa jo pari vuotta. se kai pysyy tyytyväisenä vaimonsa kanssa kun saa multa=hoikalta naiselta aina välillä laadukasta seksiä.
Vaimo saa perheen, talon, elatuksen, sä kikkeliä. Hmm, kumpi voitti?
mulla on perhe, talo ja elatus ihan omasta takaa. sen LISÄKSI mä saan vähän ekstrakikkeliä sillon tällön, naapurin mies hyvää seksiä ja naapurin vaimo voi ahtaa sitä suklaata napaansa. täähän on win-win-win-tilanne. :D
Päinvastoin - sä oot luuseri!!!
 
Minna
Mäkään en ymmärrä, että mitä mun mies mussa näkee. En ole mielestäni kaunis, mun mielestä sais jonkun kauniimman. Laiha en ole koskaan ollut, hoikempi kuin nyt kylläkin. Mun on vaikea ymmmärtää miksi mies haluaa olla minun kanssa, ja miksi haluaa harrastaa minun kanssani seksiä. Miestä ei hävetä kulkea minun kanssani, mutta minua sen sijaan hävettää.

Mä en tajunnut sitä silloinkaan kun me tavattiin. Vaikka olen todella monelta ihmiselta kuullut olevani kaunis, musta ei tunnu siltä, eikä ole koskaan siltä tuntunut. Mun on aina ollut vaikea ymmärtää miksi kukaan haluaisi olla mun kanssa, ja mun on edelleen vaikea ymmärtää miksi mun puolisoni on edelleen mun kanssa, koska varmasti saisi helposti jonkun toisen.

 
pläski vaimo
Oho, ap taitaa puhua meistä :D
Ap, ei mun mies sua halua. Sitä lähinnä ällöttää sun tyrkky olemus ja tyhjä pää. Samaa sanoo toi toinen naapuri myös. Joten sori, et ole kuuminta hottia tällä alueella.
 

Yhteistyössä