kahvikirahvin jalkoväli

  • Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27700219]Ehkä sua miellyttää katella tällä palstalla haarakuvia. Ehkä me muut ei haluta.

:)[/QUOTE]

EN ole moisiin törmännyt enkä odota törmääväni.
Tämän aloituksen tapaisin ilkeämielisiin kiusausketjuihin ja omahyväisiin "milloin - minkin -kauhisteluihin" olen sen sijaan törmännyt useinkin ja ne kuvottavat joka kerta.
Vaikea tajuta että joku niin törkeitä kirjoittava edes kehtaa olla närkästyvinään toisen ihmisen kuvassa näkyneistä pikkuhousuista.
 
Khimaira
Itse kuvaa en ole nähnyt, joten sitä on paha kommentoida.

Mutta: ihanko tosiaan te ( ketkä tästä kuvasta olette niin tuohtuneita..) olette netissä niin suojatuissa yhteyksissä ettei mitään vahingossakaan vilahda? Eikö noissa HM:n mainoksissakin jo aika haarukkaan mennä..? Puhumattakaan alusvaatemainoksista, joissa nännit loistaa läpi..

Ja kauhee: olin lasten kanssa kaupungilla ja vastaan tuli mies fillarilla. Pelkissä valkoisissa boksereissa :O Lapset saivat elinikäiset traumat ( ja mä jotain muuta ) :'(

Ja esim. pakkotoiston foorumeilla on aikamoisia kuvia sielläkin...ei niistäkään varmaan kukaan varoittele, että hei- täällä näkyy reittä ja mustaa aukkoa..
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
"vieras"
EN ole moisiin törmännyt enkä odota törmääväni.
Tämän aloituksen tapaisin ilkeämielisiin kiusausketjuihin ja omahyväisiin "milloin - minkin -kauhisteluihin" olen sen sijaan törmännyt useinkin ja ne kuvottavat joka kerta.
Vaikea tajuta että joku niin törkeitä kirjoittava edes kehtaa olla närkästyvinään toisen ihmisen kuvassa näkyneistä pikkuhousuista.
Tämä on sun mielipide, jota en ymmärtänyt.
Mitenhän se on kiusaamista, jos kehotetaan omaksumaan jonkinlaisia käytöstapoja.
Toisaalta ymmärrän, olethan itsekin kuulemma kova avautumaan täällä kuvinesi. Sitä en tiedä millasia kuvia laittelet, kun ketjujasi en avaa.
 
"vieras"
Itse kuvaa en ole nähnyt, joten sitä on paha kommentoida.

Mutta: ihanko tosiaan te ( ketkä tästä kuvasta olette niin tuohtuneita..) olette netissä niin suojatuissa yhteyksissä ettei mitään vahingossakaan vilahda? Eikö noissa HM:n mainoksissakin jo aika haarukkaan mennä..? Puhumattakaan alusvaatemainoksista, joissa nännit loistaa läpi..

Ja kauhee: olin lasten kanssa kaupungilla ja vastaan tuli mies fillarilla. Pelkissä valkoisissa boksereissa :O Lapset saivat elinikäiset traumat ( ja mä jotain muuta ) :'(

Ja esim. pakkotoiston foorumeilla on aikamoisia kuvia sielläkin...ei niistäkään varmaan kukaan varoittele, että hei- täällä näkyy reittä ja mustaa aukkoa..
Mä en voi vaikuttaa mainosten sisältöön, mutta tän palstan sisältöön toivoakseni me kaikki voidaan osaltamme vaikuttaa.
Eikö olisi kiva, että tuollasta paskaa ei ainakaan täällä tarvitsis katsella.
 
[QUOTE="vieras";27700320]Tämä on sun mielipide, jota en ymmärtänyt.
Mitenhän se on kiusaamista, jos kehotetaan omaksumaan jonkinlaisia käytöstapoja.
Toisaalta ymmärrän, olethan itsekin kuulemma kova avautumaan täällä kuvinesi. Sitä en tiedä millasia kuvia laittelet, kun ketjujasi en avaa.[/QUOTE]

Minä en näe palstakiusaamisia "jonkinlaisina käytöstapoina", mutta kunnioitan oikeuttasi ihailla ilkeämielisyyttä ja "vihjailla" ihan sen mukaan mitä sielusi syvyyksistä irtoaa. Etovaa se tosin on silti.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Khimaira
[QUOTE="vieras";27700336]Mä en voi vaikuttaa mainosten sisältöön, mutta tän palstan sisältöön toivoakseni me kaikki voidaan osaltamme vaikuttaa.
Eikö olisi kiva, että tuollasta paskaa ei ainakaan täällä tarvitsis katsella.[/QUOTE]

ei tarttee kun ei mene siihen ketjuun/ kuvaketjuihin?

en minäkään aukaise tiettyjä ketjuja/ tiettyjen nikkien ketjuja koska tiedän ettei kiinnosta..
 
"vieras"
ei tarttee kun ei mene siihen ketjuun/ kuvaketjuihin?

en minäkään aukaise tiettyjä ketjuja/ tiettyjen nikkien ketjuja koska tiedän ettei kiinnosta..
Miksi sun mielestä yhdessä ketjussa ei päde samat säännöt kuin muissa?
Vaikka mä en kävis kyseisessä ketjussa, en mä halua että sellanen tissi/haaraketju on tässä osiossa, seksijutuille on seksiosio.
 
[QUOTE="vieras";27700336]Mä en voi vaikuttaa mainosten sisältöön, mutta tän palstan sisältöön toivoakseni me kaikki voidaan osaltamme vaikuttaa.
Eikö olisi kiva, että tuollasta paskaa ei ainakaan täällä tarvitsis katsella.[/QUOTE]

No mikä on sitten sallittua?

- tietynlainen istuma-asento?
- ei saa olla spagaatissa?
- housut pitää olla tietynlaiset?

Palstalla kiertää myös sellainen huhu että tässä ko. kuvassa ei ollut housuja lainkaan:O

Näistä aloituksista huomaa että ovat pelkkää provoamista ja trollaamista.
Silti pakko lähteä mukaan näihin, näköjään:D
 
Minäkään en ole sitä kuvaa nähnyt, joten en voi sen kummemmin kommentoida. MUTTA eikös se ole hyvä, että noille "törkyjutuille" kuitenkin on oma ketjunsa?

Ne ketkä ei sitä halua lukea (kuten minä :saint:) ei myöskään nää niitä haarakuvia sun muita, mistä mielensä pahoittaa. :)

Toisaalta tähän on pakko lisätä, että entäs jos joku mies olisi laittanut kuvan itsestään, alapäästä kalsareissa?
Se olisi kyllä varmasti saanut vielä pahemman kohun aikaiseksi, tämä kun kuitenkin on Kaksplussan keskustelupalsta eikä mikään itsensäpaljastamo. :xmas:
 
Khimaira
Minäkään en ole sitä kuvaa nähnyt, joten en voi sen kummemmin kommentoida. MUTTA eikös se ole hyvä, että noille "törkyjutuille" kuitenkin on oma ketjunsa?

Ne ketkä ei sitä halua lukea (kuten minä :saint:) ei myöskään nää niitä haarakuvia sun muita, mistä mielensä pahoittaa. :)

Toisaalta tähän on pakko lisätä, että entäs jos joku mies olisi laittanut kuvan itsestään, alapäästä kalsareissa?
Se olisi kyllä varmasti saanut vielä pahemman kohun aikaiseksi, tämä kun kuitenkin on Kaksplussan keskustelupalsta eikä mikään itsensäpaljastamo. :xmas:
On ollut, samoin ilman housuja- versio :whistle:
 
"vieras"
EN ole moisiin törmännyt enkä odota törmääväni.
Tämän aloituksen tapaisin ilkeämielisiin kiusausketjuihin ja omahyväisiin "milloin - minkin -kauhisteluihin" olen sen sijaan törmännyt useinkin ja ne kuvottavat joka kerta.
Vaikea tajuta että joku niin törkeitä kirjoittava edes kehtaa olla närkästyvinään toisen ihmisen kuvassa näkyneistä pikkuhousuista.
Mutta etkös eilen harmitellut, että joku tissi-haaraketju ehti poistua, ennenkuin ehdit lukea...:D
 
hhm
Minustakin ap:n aloitus on vähintäänkin kyseenalainen (joskaan en tiedä, mistä puhutaan), mutta jotenkin haittaa nähdä juuri Mummeliisan valittavanilkeämielisestä vihjailusta.

Sori.
 

Yhteistyössä