Kaks vaihtoehtoa pojan nimeksi (vannoin etten enää kysele, mut toisin kävi)

:ashamed:
Molemmat ihania ja ei, en osaa päättää kumpi on parempi..

Onni Emil Antero ( kuvastaisi niin mun onnea ja rakkautta tuota poikaa kohtaa )
Vai

Emil Onni Antero ( Antero nimi kulkee miehen suvussa ja Emil nimi myös miehen papan isän toisena nimenä )

Näistä pitäis nyt päättää.. Nimen keksiminen on ollu tosi hankalaa ja vannoin että annan sen nimen joka tuntuu heti hyvältä ja nyt niitä on sit kaks :eek: Mikään muu nimi ei ole iskeny muhun näin paljon..
 
vaikka Onnikin mukava
Alkuperäinen kirjoittaja Januliittus:
:ashamed:
Molemmat ihania ja ei, en osaa päättää kumpi on parempi..

Onni Emil Antero ( kuvastaisi niin mun onnea ja rakkautta tuota poikaa kohtaa )
Vai

Emil Onni Antero ( Antero nimi kulkee miehen suvussa ja Emil nimi myös miehen papan isän toisena nimenä )

Näistä pitäis nyt päättää.. Nimen keksiminen on ollu tosi hankalaa ja vannoin että annan sen nimen joka tuntuu heti hyvältä ja nyt niitä on sit kaks :eek: Mikään muu nimi ei ole iskeny muhun näin paljon..
Laittaisin Emil Onni <Antero. Antero on kolmas nimi myös yhdellä pojistani.
 
Non compos mentis
Alkuperäinen kirjoittaja Nappi1984:
Emil olis mun valinta.. onni on tosi yleinen pienten poikien nimi just nyt.
Onni on ollut yleinen jo yli vuosikymmenen ja tunnen useamman alle kouluikäisen Emilinkin. Mutta ei ap yleisyydestä kysellyt.

Suosittelen lausumaan nimet peräkkäin ääneen useampaan kertaan, sitten se tuntuma löytyy, mikä kuulostaa parhaalta. Kutsumanimi voi olla muukin kuin se eka. Esim. kukaan ei kutsu minua nimirimpsuni ekalla nimellä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Riksis:
Emil Onni Antero sointuu paremmin..

Onni Emil jotenkin töksähtää..
Onni Emil sopii paremmin mikäli se jää siihen, mutta kun kerta laitatte kolmannenkin nimen, niin sitten Emil Onni siihen alkuun on paremman kuuloinen! Ja muutenkin, Onni on nyt niin suosittu että ihan huvittaa kun joka viikko kastetuissa on yks tai kaks Onnia.
 

Yhteistyössä