Kaksikymppiset toiveilijat 2013

KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



PERJANTAI 15.3.

Nimimerkki...............kp.................ikä...........yk(ya)...........toiveissa

Kp 31 ->


haaveilija93....kp94/28-29..........19v..........yk3(ya 10/-12).......1.lapsi
MaailmaOnMeidän..kp52/28.........22v................yk9..............2.lapsi
Melody89........kp47/29-39(87).......23v..........yk8(ya2/12).....1.lapsi
pantera...........kp42/27-33...........20v.............yk7..............1.lapsi
Caro...............kp42/31-41............20v..........yk8(3/2012)...........1.lapsi
~Pähkinä........ kp41/28................21v...............yk1............1.lapsi
tarana.............kp34/26-28..........25v............yk12...............1.lapsi
Mojito...........kp34/35...............26v..........yk13(ya12/11).......1.lapsi

Kp 21-30


Iippari.............kp27/27-30................21v.............yk3..............2.lapsi
millinkäinen......kp26/25-40.........22v........yk12(ya4/12).........1.lapsi
Laurushka.........kp26/29............. 22v.......yk~3-6...........1.lapsi
Miwwi..............kp25/30-36..........22v.......yk2(10)(ya2/12)......1.lapsi
Naspu.............kp25/28...............24v........yk1 ..................2.lapsi
Henksuliini93...kp24/28-30.............19v..........yk9..............1.lapsi
sinsa..............kp21/30....................20v...........yk3.............1.lapsi

Kp 11->20


Helena2013.....kp20/30..................28v...........yk2.............1.lapsi
Lauramom ......kp18/30-35...............19v.........yk4........... 2.lapsi
Anlii...............kp17/27-30(54).........23v........yk18(ya3/2011)......1.lapsi
Mamiksi.......... kp17/29..................21v.............yk10............1.lapsi
jenniii90..........kp16/30...............22v........yk1(ya03/13)......2.lapsi
Alexandra89.....kp16/28-30..............23v........yk3.................1.lapsi
Grill................kp14/29-32...........22v........yk18(ya09/11)..........1.lapsi
Divinee............kp14/??............... 24v.............yk5...........1.lapsi

Kp 1-10


memsie...........kp10/37-38..........22v..........yk12(ya3/12)........2.lapsi
verppu...........kp8/28................23v.............yk4................1.lapsi
Sunflower11...kp5/25-30.........24v..........yk29(ya12/10)..........3.lapsi
Nuttis.............kp5/29-30...........20v..........yk8(ya(/12)..........1.lapsi
lilja. ...........kp4/30-33..................23v..............yk3............1.lapsi
Nyu...............kp??/27................24v........yk5......................1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki..........dpo.......jännäpäivä
Millinkäinen......dpo11.......31.3.
Melody89.........dpo9.......20.3.
Caro...............dpo8........21.3.


Mukana menossa
-es-, Leva, nnela, Ansku-89, kinuzki


Plussanneet




2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

TAMMIKUU
Skeggo
Supermassive
piupiuu
Mona Lisa
Hopeakissa

HELMIKUU
(Nyu)
josmu
icy
Miramei
(verppu)
Kyyneltenhymy
susupala

MAALISKUU
tipunen8
Minnah88
hensq
Aadaz



Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013


Yritys-/raskausblogeja:

odotan. (Yritysblogi/lapsettomuus Grill)
haaveissa oma pieni (Odotusblogi Pamsku)
Onnenpotkuja odotellessa (Odotusblogi Lumihiutale92)
Ei niin yksinkertaista (Odotusblogi Taru_)
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti (Odotusblogi Hopeakissa)
Rakkauden Melodiaa.. (Yritysblogi Melody89)
Elä unelmilla (Yritysblogi Millinkäinen)
Erilainen Päiväkirja (Yritysblogi Alexandra89)

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Millinkäinen
Alexandra mäkin mietin, että jos kävisi tässä kierrossa tärppi, niin äitienpäivänä olis aika kertoa muillekin :) ää.. kaukasia ajatuksia :p

ON: Ja kun eilen pääsin sanomasta, etten tässä kierrossa oo herätelly turhia toiveita, niin johan ne tuli.. :headwall: pitää nyt yrittää keksiä kaikkea muuta ajateltavaa, jottei miettis turhia. Varsinkin kun vatsa oireilee edelleen siihen malliin, että menkat alkaa hetkenä minä hyvänsä :(
 
Kertomisesta: Meillä tietää miehen vanhemmat (mies halus kertoo ja oon huomannu, että kun se välillä pääsee puhuun asioista äiteensä kanssa niin helpottaa sen oloa), miehen yks veli ja mun parhaimmat kaverit. Kavereillekin kerroin oikeestaan tässä tällä viikolla kun piti lähtee kesken koulupäivän poijes ja oli huolissaan musta. Mun vanhemmille kertominen vähän huolettaa, kun varsiniin mun äite on aina niin skeptinen kaikkee kohtaan (esim kun ostettiin talo ja eka koira). Tiiän kyllä että se siitä lämpiää kun tottuu ajatukseen.
 
onnea Aadaz! sie et ehtiny täällä kauaa kuumeilee, mutta hyvähän se niin :)

onnea myös Grill tosta blogijutusta! äänestän sua varmasti :)

(.) ällövaroitus.
mua jännää niiiiiiiiiiiin!!! mul tuli tänään aamulla pieni ihan vaaleen punanen limanen klöntti! ja siis ei mitenkään ruskeeta eikä punasta vaan ihan haalean vaaleen punasta, ja sen jälkeen valunu koko päivän jotain tosi vetistä ja ihan läpinäkyvää!! ääääk koska uskaltaa testaa?? nyt dpo9.. ei oo ikin tullu mitään tän tapasta ennen menkkoja, alkanu aina joko runsaalla ruskeella tuhrulla tai ihan verellä, eikä ikinä oo alun jälkee mitään valkkarii tullu erikseen enää... apuuuaaaaaaaaaaa
lisäks sitten nää kaikki muut jomotukset ja kolotukset niin paketti on valmis!
voiko ihmisen kroppa huijata näin julmasti! :(
 
Grill juu ya 3/13, mutta tarkoitin että esikoinen on syntynyt 3/12 :) Mutta sitähän ei täällä kysyttykään.

Miten voi päivät tuntua niiiiin hitailta?? Vielä melkein kaks viikkoo saa odotella, että pääsee testaileen. Vaikka hyvin vahva tunne koko ajan, että kyllä se nyt tärppää. Tein kaverilta saamiani ovistestejä viime viikon lopusta aina tiistaihin saakka ja tiistaina ovistesti näytti jo lähes samanvahvuista viivaa kun kontrolli eli ovis oli tällä viikolla luultavasti ke tai to. Mutta testailla aion luultavasti 28.päivä, kunhan malttais siihen saakka :D
 
kiitos! ovis oli eilen ilmeisesti kp 19, en jaksanut sitä tikuttaa mut limat katos totaalisesti eilen ja sit onki ollut kuivaa. tänään illalla töissä alko kauhee palelu ja kuumeinen olo, pelkään että tulen taas kipeäksi.. onneks kaveri tulee tänään kylään ja saan ajatukset muualla. vapaa viikonloppu edessä, voi levätä rauhassa. rinnat on tänään olleet tosi kipeet. merkki toivottavasti..
 
Melody: Kiitos! :) Vaikuttaa kyllä tosi hyvältä tuo sun tilanne. :popcorn: Voi kunpa ei kroppa hämäis sua... Testausta odottaisin kyllä sinne dpo14 saakka, mutta mä en olekaan sieltä hätäisimmästä päästä. :D

Johanna: Voi ihanaa, kiitos sulle! :heart:

Jenniii: Aaah, aivan! :D :headwall:
 
Aadaz paljon paljon onnea!! :flower:

Grill taidanpa heti hipsiä äänestään, sun blogi on kyllä kiva. Sitä on mukava lukea :)

Melody toivotaan parasta! Täytyy sanoa että ittelläkin kun viime kierrossa tärppäs vähäks aikaa, niin oireet oli ihan erilaiset kun muissa kierroissa. Malta vaan odottaa testaamisen kanssa ettei tuu turhia nega-pettymyksiä, jos siellä jotain on niin kyllä se siellä odottaa ;) Vaikka ittekin välillä sorrun testaileen vähän aikasessa... :ashamed:

Helena kuulostaa ihan ovikselta, hienoa että bongasit noin ja saitte hyödynnettyä! ;)
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



LAUANTAI 16.3.

Nimimerkki...............kp.................ikä...........yk(ya)...........toiveissa

Kp 31 ->


haaveilija93....kp95/28-29..........19v..........yk3(ya 10/-12).......1.lapsi
MaailmaOnMeidän..kp53/28.........22v................yk9..............2.lapsi
Melody89........kp48/29-39(87).......23v..........yk8(ya2/12).....1.lapsi
Caro...............kp43/31-41............20v..........yk8(3/2012)...........1.lapsi
~Pähkinä........ kp42/28................21v...............yk1............1.lapsi
tarana.............kp35/26-28..........25v............yk12...............1.lapsi

Kp 21-30


Iippari.............kp28/27-30................21v.............yk3..............2.lapsi
millinkäinen......kp27/25-40.........22v........yk12(ya4/12).........1.lapsi
Laurushka.........kp27/29............. 22v.......yk~3-6...........1.lapsi
Miwwi..............kp26/30-36..........22v.......yk2(10)(ya2/12)......1.lapsi
Naspu.............kp26/28...............24v........yk1 ..................2.lapsi
Henksuliini93...kp25/28-30.............19v..........yk9..............1.lapsi
sinsa..............kp22/30....................20v...........yk3.............1.lapsi
Helena2013.....kp21/30..................28v...........yk2.............1.lapsi

Kp 11->20


Lauramom ......kp19/30-35...............19v.........yk4........... 2.lapsi
Anlii...............kp18/27-30(54).........23v........yk18(ya3/2011)......1.lapsi
Mamiksi.......... kp18/29..................21v.............yk10............1.lapsi
jenniii90..........kp17/30...............22v........yk1(ya03/13)......2.lapsi
Alexandra89.....kp17/28-30..............23v........yk3.................1.lapsi
Grill................kp15/29-32...........22v........yk18(ya09/11)..........1.lapsi
Divinee............kp15/??............... 24v.............yk5...........1.lapsi
memsie...........kp11/37-38..........22v..........yk12(ya3/12)........2.lapsi

Kp 1-10


verppu...........kp9/28................23v.............yk4................1.lapsi
Sunflower11...kp6/25-30.........24v..........yk29(ya12/10)..........3.lapsi
Nuttis.............kp6/29-30...........20v..........yk8(ya(/12)..........1.lapsi
lilja. ...........kp5/30-33..................23v..............yk3............1.lapsi
pantera...........kp1/27-33...........20v.............yk8..............1.lapsi
Mojito...........kp1/30-35............26v..........yk14(ya12/11).......1.lapsi
Nyu...............kp??/27................24v........yk5......................1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki..........dpo.......jännäpäivä
Millinkäinen......dpo12.......31.3.
Melody89.........dpo10.......20.3.
Caro...............dpo9........21.3.


Mukana menossa
-es-, Leva, nnela, Ansku-89, kinuzki


Plussanneet




2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

TAMMIKUU
Skeggo
Supermassive
piupiuu
Mona Lisa
Hopeakissa

HELMIKUU
(Nyu)
josmu
icy
Miramei
(verppu)
Kyyneltenhymy
susupala

MAALISKUU
tipunen8
Minnah88
hensq
Aadaz



Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013


Yritys-/raskausblogeja:

odotan. (Yritysblogi/lapsettomuus Grill)
haaveissa oma pieni (Odotusblogi Pamsku)
Onnenpotkuja odotellessa (Odotusblogi Lumihiutale92)
Ei niin yksinkertaista (Odotusblogi Taru_)
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti (Odotusblogi Hopeakissa)
Rakkauden Melodiaa.. (Yritysblogi Melody89)
Elä unelmilla (Yritysblogi Millinkäinen)
Erilainen Päiväkirja (Yritysblogi Alexandra89)

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Aadaz Onnittelut! :flower:

Grill Mahtava tuo blogijuttu, onnea siitä! :) Luen kyllä sun blogia, mutten ole päässyt jälkiäni jättämään, kun anonyymisti ei pysty kommailla, enkä oo laiskana saanut niitä tunnuksia tehtyä... :D Täytyy mennä äänestämään!

Ja sitten... Mulle voi päivittää kp 1/ 30-35 ja yk 14 en saanut millään vaihdettua väriä.
Harmittaahan se, vaikka tuntuu, että odotettavissahan tämä oli.
Yöllä ne alkoi. Eli ilmeisesti ovuloin juuri tasan silloin 2 viikkoa sitten, kun oireet oli niin selvät ja viivat oikeastaan tasapaksut, vaikka hymynaamaa en saanut. Ehkä mulla on niin lyhyt se lh-huippu, että pitäis testaa useammin, jos plussan haluaa nähdä, niinä päivinä oli just melkein 30h testien välissä...
Mutta samapa tuo, oikeastaan luomuna raskautumiseen on jo aikalailla mennyt usko, nytkin harmittelen, että on lauantai, etten pääse lääkärille soittamaan...

Pakko kertoa vielä mun uni :LOL: Tajusin siis aamuyöllä, että menkat on alkaneet ja sit menin vessaan hoitamaan asian ja sen jälkeen takas nukkumaan. Sit näin unta, että olin yksin tämän meitä viimeksi hoitaneen lääkärin vastaanotolla (n.40-v. oikein miellyttävä mies, en kyllä tarkalleen edes muista enää minkä näköinen se oli). Mä makasin siinä jossain sängyllä (what?!:D) ja selitin meidän tilanteesta. Sit tää lääkäri totesi, että aika vaikeaa voi olla meidän saada lasta. Olin tietysti kovin surullinen ja sit tää lääkäri tuli mun viereen ja ehdotti, että mitä jos hän paukauttaisi mut paksuksi... Siis mä en kestä! Miten voin enää mennä tosissaan sinne lääkäriin, jos se on sama heppu! :D

Ihan kauheeta... Oon useammankin kerran nähnyt unta, että meillä on vauva/ lapsia, tai, että teen positiivisen r-testin, mutta tää oli kerta, kun nään tähän tilanteeseen liittyvää unta... Ootteko te nähneet unia, liittyen raskauteen, vauvoihin jne...?
 
  • Tykkää
Reactions: Alexandra89
pantera sulle myös pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta! :hug:

jenniii tervetuloa toiveilemaan :wave:

Melody sulla on jännä tilanne :popcorn:

Helena tsemppiä piinapäiviin! :rolleyes:

Ja kaikille aurinkoista viikonlopun jatkoa! :cool:
 
Unista: Oon tosi usein varsinkin nyt tän yrityksen myötä nähnyt unia raskaudesta ja vauvasta. Kerran esimerkiksi synnytin ämpäriin, kun en tiennyt olevani raskaana ja yhtäkkiä vaan synnytys alkoi. :D Kaikkia muitakin sekopäisiä unia aiheeseen liittyen on tullut nähtyä.
 
  • Tykkää
Reactions: Mojito
Uijui onnea Aadaz

Mojito Voin kuvitella jos joudut samalle lääkärille vielä menemään kuinka naurat sielä yksin pääsis sisällä unisestasi ja koko asia menee aivan ohi :D
Oon itekkin nähny aina välillä vauva unia, mutta en mitään hirveän konkreettista. Aina vaan semmosta normaali arkiunia, että herään vauvan itkuun yöllä ja menen lämmittämään maitoa tms. Naapurissa pieni vauva niin varmaan reagoin hänen yö itkuun unissani :D

kiertopäivät vaan lisääntyy, noh toivottavasti nyt kohta alkaisi vuoto kun tero kuuri loppuu.. pääsis yrittämään uudemmankerran! Näyttää niin hölmöltä että yritysalotettu jo kauan sitten mutta kuitenkaan kertoja ei ole paljoa kun tää vuodottumuus on nyt kestäny jo sen 4kk -.-' !

Tänään käyty kirppiksiä kiertelemässä, ja hipelöity kaikkia mahollisia vauvan nyttyjä, pari ehkä kotiutunkin.. hupsis! :D mutta onneksi kaveripiiriin tulossa vauvoja niin voi sinne tyrkätä ne käyttöön :)

Plussa tuulia kaikille, ps tänään oli ihana keväinen sää, kesä tulee !
 
  • Tykkää
Reactions: Mojito
Vitsi miten uskallatte ostaa vaatteita valmiiksi?

Mä en uskaltanut vaikka lähestyin ennen kkm sitä 12vko niin jotenkin oli takaraivossa sellainen "vasta puolevälin jälkeen, kun tietää että kaikki menee hyvin ja tietää että kumpi on tulossa"-tunne :)
 
Kiitos, kiitos Mojito! :) Nyt muuten pitäis pystyä myös anonyymisti kommentoimaan. ;) Ja kiitos nauruista, ihan uskomaton uni! :LOL: Mutta pahoittelut tädistä... :( :hug:

Unista: Kyllä mä jotain unia olen nähnyt, mutta en mitään kovin mieleenpainuvaa. Mies on nähnyt useammin unia että mä olen ollut raskaana. Sääliksi käy aina silloin sitä raukkaa... :ashamed:

laurushka: Niin, tiedä sitten miten käy jos en koskaan tulekaan raskaaksi... : / Kuinka raskasta olisi niistä muutamistakin tavaroista luopua. Toivottavasti ne kuitenkin vielä saataisiin omaan käyttöön.
 
  • Tykkää
Reactions: Mojito
Oltiin tossa miehen kanssa äidillä syömässä, niin äiti sitten kertoi että olivat töissä puhuneet tulevista lapsenlapsista. Äidiltä oli sit kysytty, et joko se multa odottaa ja oli sanonut, et onhan ne vauvat ihania ja kyllä hän vähän niitä jo oottelee :heart: Siinä olis ollut hyvä aika sanoa, että pientä yritystä kyllä on, mutta ei vaan jotenkin sanat tullu suusta... Silti tuli itelle hyvä mieli noista äidin sanoista:heart:
 

Yhteistyössä