Kaksikymppiset toiveilijat 2013

Mojito kurja kuulla että saitte vähän huonoja tuloksia ja inhottavaa ettei tullut selviä "ohjeita" tai suunnitelmaa jatkolle :/ ne sanoo siellä aina että "teijän tilanne on ihan hyvä, ootte vielä nuoria".
Me tosiaan oltiin helmikuussa ekassa yhteisessä käynnissä. Molemmista otettiin labroja, mulle tehtiin ultra ja kierron kartoitus eli kierron eri vaiheissa otetaan labroja ja tehään folliultra. No mun tuurilla kävi niin että mun labranäytteet jotekin katosi eli joudun mennä uusiin, pidettiin yks luomukierto välissä eli en syönyt teroja ollenkaan. Folliultrassa ei näkyny johtofollia eli ovulaatiota ei TAASKAAN tapahtunu. Oon ovuloinu luomusti 7kk aikana 4krt. Nyt siis meen uuden kierron aikana uusiin kokeisiin ja katotaan ultra muutama päivä myöhemmäksi ku viimeksi. Oli puhetta myös inseminaatiosta yhdistettynä clomeihin mut miehen pitää vielä kk kuluttua käydä uusimassa spermanäyte kun voi vaihdella paljonki. Ja tosiaan mun miehellä on kanssa tilavuus niukka, ja siittiöiden määrä myös. Hyvä juttu oli että hyvämuotoisten ja liikkuvien osuus hyvä. JA seuravasta kierrosta aukiolotutkimus. Oon pitänyt vähän taukoa täällä pyörimisestä :/
 
mä huutelen täältä välillä! :) eli kp 13 menossa, edellinen kierto jäi 25 päivän mittaseks vaikka aina ollu se vakio 29 päivää. :D Joten tässä kuussa ollu ovisliuskat käytössä ja eilen tuli vahva plussaviiva ja sitä on hyödynnetty. :) en oo ehtiny täälä nytten käymään kauheesti ku on ollu koulun kanssa kiirettä. :)

ainiin ja latasin puhelimeen womanLog appsin johka voi merkata kiertopäivät ja oireet ja se laskee hedelmälliset päivät ja muuta. :D
 
Ui vitsi tuo womanLog, paljon siistimpi kuin laittaa vaan peruskalenteriin kännykässä! :D kiitti vinkistä Mamiksi!

Ai ja mulla oli jääny kokonaan huomaamatta toi sun viesti Aadaaz, toi keksiminen on tuttu tunne :D Toivottavasti ei oo vaan myöhässä ;)
 
verppu Pahoittelut ja voimia jatkoon! Samoin sulle Nyu, hyvä jos alkaa olla jo valoisampaa :hug:

Millinkäinen Kiitos, kyllä se tästä aina... :)

Helena2013 Juu ehdottomasti, mukaan vaan :wave: en tunne itseänikään ehkä sit ihan niin ikälopuksi :LOL:

tarana kiva kuulla susta, vaikka varmasti tekee hyvää pitää vähän taukoa :hug:
Meillä on se yksi käynti tosiaan kanssa takana ja otettiin kans noita labroja. Mul oli loppukierto silloin meneillään ja ultrattiin (olin siinä kierrossa saanut ekaa kertaa ikinä ovisplussahymiön digiin) ja lääkärikin uskoi mun ovuloineen, tarkistettiin verikokeella vielä. Sit tän kierron alussa kävin alkukierron kokeissa ja mies simppanäytteessä. Sit vaan sanottiin, että varaan sen aukiolotutkimuksen ensi kierrolle. MUTTA nyt mies tosiaan selvitti tuon hommansa, niin se joku toinen lääkäri oli sanonut ettei mun vielä kannatta varaa sitä aukkariaikaa, kun miehellä se toinen näyte edessä... Äääh. No kunhan seuraava kierto alkaa, nii täytyy alkaa selvittää asiaa. En tiiä noista labroistakaan mitään tuloksia, niiden olis pitänyt soittaa, jos jotain ihmeellistä on, mutta eipä oo kuulunut ja eipä tosiaan miehellekään mitään soiteltu, vaikka kaikki ei nyt ollutkaan ihan normaalisti. Onneksi itse selvitti. Saattaapi meilläkin olla edessä sitten tuo clomit ja inseminaatio. Mutta odotellaan nyt kiltisti vaan. Tsemppiä hei teille myös kovasti jatkoon.
 
  • Tykkää
Reactions: tarana
Huutelempa arvonnasta blogissani! Jos lapsettomuus-aiheinen kirja palkintona kiinnostaa, tervetuloa osallistumaan. Täälläkin on useampia pidempään toiveilleita, joten ehkä aihe kiinnostaisi, vaikka muuten asia ei ehkä ole ajankohtainen? Itselläni ainakin kirja avarsi hurjasti ajatusmaailmaa ja laittoi miettimään. Ja tottakai jokainen voi osallistua, jos aihe vain tuntuu mielenkiintoiselta!
Kirja käsittelee lapsettomuushoidoissa olevan parin arkea, välillä hyvin raadollisestikkin, mutta rehellisesti. Tervetuloa osallistumaan! Blogissa on terkempi kuvaus kirjasta ja arvonnan "säännöistä". :)

Se haaveiden taivaan kirkkain tähti: Arvontaa!
 
Noi ei kuulosta yhtään kivoilta noi kaikki testit, ja varsinkaan se miten ne hoidetaan. Koko ajan tuntuu olevan epäluuloa siitä miten toimitaan ja millon pitää tehä mitäkin ja missä, ja ne tulokset, niitä on vissiin niin vaikea saada! Toivottavasti en ite joutuis sinne asti.. :s Eipähän sitä varmasti kukaan toivo! Joskus on vaan pakko.

Pidätte varmaan mua ihan hulluna nyt kun avaudun näistä mun tuntemuksista, mutta pakko! Jos saisitte mut vaikka järkiin..
Alotin siis eilen sen tero kuurin ja voin kertoo et mun maha ei tykkää niistä yhtään, ihmeellisiä alavatsa kipuja ja sitä ilman määrää mikä kiertää mahassa!
Mun maha kasvaa koko ajan, se näyttääki ihan raskausmahalta! Seriously, mult tultii kysyy kaupassa et millo mul on laskettu aika... IT IS HUGE! Mutta, en tiedä miten ajatella, kun oma pää väittää koko ajan, että mitä jos sielä kaikesta huolimatta kasvais joku, kaikki nää kipuilut, päänsäryt, vihlomiset mahassa, menkattomuus, ruokaan suhtautumisen muutokset, kaikki! Ne selittyis sillä.. Ja siis tää mahan kasvu..
Joten siis, voiko jollain ihmeen taikakeinolla ollakin mahollista, että olisinkin raskaana? fiilikset sinne suuntaan on vahvat..
Mietin tässä, että minkähän hintaista olisi jos yksityisellä kävis pyytää ultrausta ihan vaan oman mielenrauhan vuoksi, suostuvatko edes siihen?

Taidan olla vaan niin kiintyny siihen ajatukseen sillon alkuajasta kun oli kiertomyöhässä, että sielä joku kasvaisi, että siitä on vaan niin vaikea päästää irti..
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



TIISTAI 12.3.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


haaveilija93....kp91/28-29..........19v..........yk3(ya 10/-12).......1.lapsi
kinuzki............kp58/??.................22v............yk1...............1.lapsi
Ansku-89........kp51/31................23v.........yk2(ya1/13).......1.lapsi
MaailmaOnMeidän..kp49/28.........22v................yk9..............2.lapsi
Melody89........kp44/29-39(87).......23v..........yk8(ya2/12).....1.lapsi
pantera...........kp39/27-33...........20v.............yk7..............1.lapsi
Caro...............kp39/31-41............20v..........yk8(3/2012)...........1.lapsi
~Pähkinä........ kp38/28................21v...............yk1............1.lapsi
Nuttis.............kp33/29-30..............20v............yk7................1.lapsi
tarana.............kp31/26-28..........25v............yk12...............1.lapsi
Mojito...........kp31/35...............26v..........yk13(ya12/11).......1.lapsi

Kp 21-30


Iippari.............kp24/27-30................21v.............yk3..............2.lapsi
millinkäinen......kp23/25-40.........22v........yk12(ya4/12).........1.lapsi
Laurushka.........kp23/29............. 22v.......yk~3-6...........1.lapsi
Miwwi..............kp22/30-36..........22v.......yk2(10)(ya2/12)......1.lapsi
Henksuliini93...kp21/28-30.............19v..........yk9..............1.lapsi

Kp 11->20


sinsa..............kp18/30....................20v...........yk3.............1.lapsi
Helena2013.....kp17/30..................28v...........yk2.............1.lapsi
lilja. ...........kp16/30-33..................23v..............yk2............1.lapsi
Lauramom ......kp15/30-35...............19v.........yk4........... 2.lapsi
Anlii...............kp14/27-30(54).........23v........yk18(ya3/2011)......1.lapsi
Mamiksi.......... kp14/29..................21v.............yk10............1.lapsi
Alexandra89.....kp13/28-30..............23v........yk3.................1.lapsi
Grill................kp11/29-32...........22v........yk18(ya09/11)..........1.lapsi
Divinee............kp11/??............... 24v.............yk5...........1.lapsi

Kp 1-10


memsie...........kp7/37-38..........22v..........yk12(ya3/12)........2.lapsi
verppu...........kp5/28................23v.............yk4................1.lapsi
Sunflower11...kp2/25-30.........24v..........yk29(ya12/10)..........3.lapsi
Nyu...............kp??/27................24v........yk5......................1.lapsi
Aadaz...........kp??/??.................21v...........yk1..................1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki..........dpo.......jännäpäivä
Millinkäinen......dpo8.......31.3.
Melody89.........dpo6.......20.3.
Caro...............dpo5........21.3.


Mukana menossa
-es-, Leva, nnela


Plussanneet




2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

TAMMIKUU
Skeggo
Supermassive
piupiuu
Mona Lisa
Hopeakissa

HELMIKUU
(Nyu)
josmu
icy
Miramei
(verppu)
Kyyneltenhymy
susupala

MAALISKUU
tipunen8
Minnah88
hensq



Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013


Yritys-/raskausblogeja:

odotan. (Yritysblogi/lapsettomuus Grill)
haaveissa oma pieni (Odotusblogi Pamsku)
Onnenpotkuja odotellessa (Odotusblogi Lumihiutale92)
Ei niin yksinkertaista (Odotusblogi Taru_)
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti (Odotusblogi Hopeakissa)
Rakkauden Melodiaa.. (Yritysblogi Melody89)
Elä unelmilla (Yritysblogi Millinkäinen)
Erilainen Päiväkirja (Yritysblogi Alexandra89)

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa takaisin Sunflower! :wave: Menikö ikä oikein? Ihan vaan ulkomuistista heitin sen... :cool:

haavelija: Niin no... Onhan se nyt kai mahdollista että olisitkin raskaana, mutta melkoisen epätodennäköistä. Mites sä olitkaan noita r-testejä tehnyt?

lilja.: Mulla tuli viime kierrossa heti oviksen jälkeen ja siitä melkein tädin tuloon asti pikkuisen rusehtavaa vuotoa. Ja siinä ihan muutama päivä oviksen jälkeen tuli pikkuisen myös kirkasta punaista. Mutta niin, en sitten tiedä mitä oli... :confused: Kyllä mä ainakin menkat tunnistan kivuista.
 
Grill Testejä tehty siis kp 40 kun havahduin että vuoto myöhässä, sitten tais mennä parikin viikkoa kun odottelin tätiä ja taas testattu, sitten helmikuussa ottivat virtsa testin labrassa negaa sekin ja nyt vielä toissa vklp testattu.. Että hyyvin epätodennäköstä..
Toiveet on vaan niin suuria, että sitä rupeaa ajattelemaan hulluja!

Ja osasko joku vastata tohon mitä kyselin aikasemmin, että onko se ihan okei jos syön vaan 7pv kuurin teroja, vai pitääkö olla just se 10pv?
ihmettelen, etteivät apteekissa sanonut mitään niitä ostaessa vaikka lukee se 10pv kuuri 2krt pvässä niin myi silti 14kpl pakkauksen..

Stressi nostaa taas päätään, just laskeskelin tossa, että jossen nyt jollain taikakeinolla oo tullu raskaaks niin tuleva lapsi syntyy aikasintaan 2014..! :( Toki ihanahan se on saada milloin vaan, mutta se 20vuoden ikäero olisi ollut vaa niin helppo muistaa ja muutenkin olisi kiva :)
 
Elikkäs mukana menossa -listalta lähti nyt seuraavat pois: Nemppis, Helluunen, Ruska-, Lindu, thewholestory, nepulis, PisaraSadetta, minssu, miuku9, Agnes, Haidi89, Jonna_91, kurasaapas, Sachie, Dreamer2, Nelistin, maijac, -90, Ole luonani aina, Nenni88. Osa heistä on näköjään plussannut ilmoittamatta tänne, osa ei ole käynyt Kaksplussassa moneen kuukauteen ja osalla ei ole tässä ketjussa ollut pitkään aikaan mitään toimintaa. Jos joku haluaa takaisin listalle, niin ei sitten muuta kuin ilmoitusta tänne päin! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Helena2013
Millinkäinen
Helena tervetulloo! :)

Pantera pahoittelut negasta :hug:

Sunflower tervetuloa takaisin ja toivottavasti pääsisit pian poiskin :hug:

Grill kiitos listan siistimisestä - on jo pitkään "häirinny" :)

Haaveilija mitä terojen pakkausseloste sanoo? Ja yksityinenhän maksaa :( mullon joka kerta (4 kertaa) maksanu 100-140 €, kun on myös ultrattu. Ensimmäiset kolme käyntiä 10-15min/käynti ja viimenen ainaki 45min (ja makso vaan pari kymppiä enemmän).

VAROITUS: Grillin blogi voi aiheuttaa tahatonta toimintaa ja omien periaatteiden murtumista.. :p Ostin sitä luettuani ensimmäisen vaatteen vauvalle :stick: :ashamed: :headwall:
(ja siis sarkasmia tämä... blogi on ihana ja kirjoittaja vaikuttaisi olevan kans :) )
 
Heippa!

Täällä tuli täti kylään vihdoin ja viimein maanantaina ja vuoto jatkuu edelleen.

Ilmoittelinkin tossa jo muutama viikko sitten,että mikäli en viime kierrosta raskaudu niin "joudumme" lykkäämään vauvantekohommia syksyyn. Eli minut voi poistaa listoilta, siirtää vaikka "mukana menossa" listaan..

Varmaan käyn kuin käynkin täällä lueskelemassa aina välillä mitä teille kuuluu :) mutta yritän tietysti ottaa etäisyyttä näihin asioihin, jotta pääsisin harmituksestani yli ja keskityn itseni hoitamiseen kuntoon tulevaa äitiyttä varten. Saadaanpahan sitten nauttia vielä miehen kanssa tämä kesä kaksin.

Lopuksi toivotan plussarikasta kevättä teille kaikille <3
 
Millinkäinen Täytyypä tarkistaa tuo pakkausseloste, en oo sitä vielä itseasiassa vilkassukkaan:ashamed: Ehkäpä sitä pitäis vaan luottaa siihen, ettei sielä mikään kasva kun sillon helmikuussa se lekuri teki sisätutkimuksen ja sano vaan, että kohtu on kyllä ihan pieni.. Niin kaipa se olisi kasvanut, eli oon vaan fiilis lihonu tässä ajan saatossa :D niin mua!
Mähän kerroin aikasemmin, että mulla on noita vauvanvaatteita vinot pinot tuola odottamassa, nyt tsemppasin itteeni ja annoin ne kahdelle kaverille käytettäväksi kun saavat molemmat lapset tässä 2kk sisään. Suotta mä niitä sielä kaapissa seisotan, ja kaikki oli niin tyttöpainotteisia, että mitä jos saankin pojan joskus niin eihän sille voi vaaleanpunaista laittaa päälle! Joten kaapit tyhjeni ja vaatteet saapi kohta ensimmäisen käyttäjän, toki otan takaisin hyväkuntoiset jos ne vielä silmää miellyttää :) Eiköhän se oli suurin ilo kun joskus vihdoin saa sen plussan testiin, niin ostella niitä uusia vaatteita, täysin sitä omaa nyyttiä ajatellen :)

Täälä on pääkoppa niin sekasin noista teroista, etten edes muista ottaa niitä. Eilen illalla unohtui jo napata kun väsymys iski ihan yllättäen.. Noh en sitten viittiny aamulla napata tuplaa koska maha jo nyt niin ärtyny noista, en edes halua tietää mitä se olisi jos kaksipilleriä ottaisi kerralla!
 
Millinkäinen
Ansku pahoittelut uudesta kierrosta ja tsempit jatkoon! :hug:

Haaveilija Lääkeinfo.fi - TEROLUT 10 mg tabletti (ABBOTT) tuolta voi sen vilkaista nopsasti koneella käydessään. Lukee ohjeet unohtamisen varalta, mihin vaivaan minkäki verran teroja yleensä määrätään ja mainitaan että pitäisi ottaa juuri lääkärin määräämän verran, eikä pitäisi lopettaa lääkkeen käyttöä ilman keskustelua lekurin kanssa. Jospa olis jotain apua :)
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



KESKIVIIKKO 13.3.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


haaveilija93....kp92/28-29..........19v..........yk3(ya 10/-12).......1.lapsi
kinuzki............kp59/??.................22v............yk1...............1.lapsi
MaailmaOnMeidän..kp50/28.........22v................yk9..............2.lapsi
Melody89........kp45/29-39(87).......23v..........yk8(ya2/12).....1.lapsi
pantera...........kp40/27-33...........20v.............yk7..............1.lapsi
Caro...............kp40/31-41............20v..........yk8(3/2012)...........1.lapsi
~Pähkinä........ kp39/28................21v...............yk1............1.lapsi
Nuttis.............kp34/29-30..............20v............yk7................1.lapsi
tarana.............kp32/26-28..........25v............yk12...............1.lapsi
Mojito...........kp32/35...............26v..........yk13(ya12/11).......1.lapsi

Kp 21-30


Iippari.............kp25/27-30................21v.............yk3..............2.lapsi
millinkäinen......kp24/25-40.........22v........yk12(ya4/12).........1.lapsi
Laurushka.........kp24/29............. 22v.......yk~3-6...........1.lapsi
Miwwi..............kp23/30-36..........22v.......yk2(10)(ya2/12)......1.lapsi
Henksuliini93...kp22/28-30.............19v..........yk9..............1.lapsi

Kp 11->20


sinsa..............kp19/30....................20v...........yk3.............1.lapsi
Helena2013.....kp18/30..................28v...........yk2.............1.lapsi
lilja. ...........kp17/30-33..................23v..............yk2............1.lapsi
Lauramom ......kp16/30-35...............19v.........yk4........... 2.lapsi
Anlii...............kp15/27-30(54).........23v........yk18(ya3/2011)......1.lapsi
Mamiksi.......... kp15/29..................21v.............yk10............1.lapsi
Alexandra89.....kp14/28-30..............23v........yk3.................1.lapsi
Grill................kp12/29-32...........22v........yk18(ya09/11)..........1.lapsi
Divinee............kp12/??............... 24v.............yk5...........1.lapsi

Kp 1-10


memsie...........kp8/37-38..........22v..........yk12(ya3/12)........2.lapsi
verppu...........kp6/28................23v.............yk4................1.lapsi
Sunflower11...kp3/25-30.........24v..........yk29(ya12/10)..........3.lapsi
Nyu...............kp??/27................24v........yk5......................1.lapsi
Aadaz...........kp??/??.................21v...........yk1..................1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki..........dpo.......jännäpäivä
Millinkäinen......dpo9.......31.3.
Melody89.........dpo7.......20.3.
Caro...............dpo6........21.3.


Mukana menossa
-es-, Leva, nnela, Ansku-89


Plussanneet




2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

TAMMIKUU
Skeggo
Supermassive
piupiuu
Mona Lisa
Hopeakissa

HELMIKUU
(Nyu)
josmu
icy
Miramei
(verppu)
Kyyneltenhymy
susupala

MAALISKUU
tipunen8
Minnah88
hensq



Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013


Yritys-/raskausblogeja:

odotan. (Yritysblogi/lapsettomuus Grill)
haaveissa oma pieni (Odotusblogi Pamsku)
Onnenpotkuja odotellessa (Odotusblogi Lumihiutale92)
Ei niin yksinkertaista (Odotusblogi Taru_)
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti (Odotusblogi Hopeakissa)
Rakkauden Melodiaa.. (Yritysblogi Melody89)
Elä unelmilla (Yritysblogi Millinkäinen)
Erilainen Päiväkirja (Yritysblogi Alexandra89)

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Anteeksi jo etukäteen tämä omanapaisuus :D

Tänään suuntaan ovistestejen ostoon. Jotkut stressaa tikuttamisesta, mutta minun mieltä se on rauhoittanut niin tietää missä vaiheessa kiertoa ollaan menossa ja milloin odotan punanuttua saapuvaksi.
Viimekierrossa meinas pää levitä, kun en tikuttanut. Tai käytin vikan ovistestin huvikseen "raskaustestinä" sillon kun luulin, että menkkojen ois pitäny alkaa. (Muistaaksein oli kp 28-30). Ja tulos oli plussa enkä oikeesti sillon tajunnu, että mulla oli noin myöhäinen ovis. Tajusin vasta, kun menkat alko kaks viikkoo sen jälkeen.

Sitten lasketusta-ajasta sen verran, että jos tässä kierrossa plussaan, niin la on joulukuussa. Se nyt on mun mielestä ihan huonoin mahdollinen kuukausi syntyä äitiysrahoja ajatellen, lapsen tulevien syntymäpäivien kannalta ja säiden kannalta.
Ajattelin ensin, että skipataan tässä kuussa yritys kokonaan, mutta sitten aattelin, että meidän tuurilla just tää on se kuukaus missä varmiten tärppi käy :LOL:
Todennäköisesti joku asia tapahtuu mulle aina silloin, kun ei tarviis.. :headwall:
 
Divinee: Tota syntymäkuukausiasiaa muuten meilläkin pohdittiin, ja meinattiin myös pitää parin kuukauden tauko yrityksessä, ettei nyt ihan keskellä talvea ainakaan syntyisi. Plus että mä en todellakaan halua viettää jouluaattoa laitoksella. :D Eipä sitten maltettukaan odottaa, ja yritys jatkuu entiseen malliin. Katsotaan nyt sitten kuinka käy. :)
 

Yhteistyössä