Kakskymppiset yrittäjät 2012

Pamsku älä muuta sano, tää touhu tuntuu tosiaan välillä olevan sellaista avaruustiedettä etten vaan pysty käsittämään et miten joillakin tärppää heti ekalla yrityksellä..Ja sitäkin mietin, et mitenköhän se on niiltä lääkäreiltä pois jos nyt oltais nostettu sitä annostusta. Okei sit ois varmaan kannattanut mennä jo heti uudestaan sinne seurantaultraan ja kai niillä ei sit vaan oo aikaa sellaiseen..:|
Mäkin nostaisin sitä annostusta erittäin mielelläni, mut tosiaan kun ei tuota seurantaa ole niin kiva siellä sit selitellä kun kohta oiskin jotkut vitoset mahassa :D

Ja sunflower aloita ihmeessä blogin kirjoittaminen :)
 
Amalia totta.. Mieskin sanoi, että mitä me sitten tehdään, jos ei saadakkaan yhtä vauvaa vaan neljä?? Voiko osan antaa pois? Pidetään kaikki tietysti..

Nonii. Nyt sitte menin ja tilasin h&mltä äitiystakin, vauvalle ugit ja nallehaalarin. Voi tsiisus mies tykkää :D Tulis nyt äkkiä se plussa testiin, niin ei haittaa, vaikka kaappiin ilmestyykin uusia vauvanvaatteita.
"ugit"
Product Detail | H&M FI
"nallehaalari"
Product Detail | H&M FI
 
Viimeksi muokattu:
Negaa näytti r-testi.. Seuraavaks testaan vasta maanataina jollei oo täti siihen mennessä kurvaillu paikalla.. Mut luulenpa et kellon tarkasti tulee sunnuntaina..


(muoks.) roskinhaamun sain, mut eipä tuo mitään ennenkään tarkottanu..
 
Viimeksi muokattu:
Nyt on testattu r-testillä ja nega sieltä tuli, sit kokeilin samasta pissasta testata uudestaan o-testillä ja sekin oli paljon haaleampi, nyt en ihan ymmärrä, ei voi olla että ovis olis ollu eilen??? jos nyt on jo kp 34 menossa... Tai miksipä ei, ei tää ole kun vasta 2 kierto km jälkeen, ja silloin heti km jälkeisellä kierrolla en edes testannut ovista.. ei, nyt en pysy mukana, ja ei olla peittojakaan heiluteltu vähään aikaan.
 
miwwi pahoittelut negasta. :hug: Mulla on muutaman kerran ovistesti näyttäny melkein plussaa pari päivää ennen tädin saapumista.. Toivottavasti sulla olis kuitenkin ovis vasta nyt ja ehtisitte hyödyntämään sen! :)
 
Kyyneltenhymy no juu testasin, mutta pelkään et näyttää edelleen sitä keskenmennyttä raskautta 3kk takaa :/

Miwwi täällä hieman sama kuvio..:hug: negaa vaan en oo vieläkään saanu vaikka mulla tais tuo kkm olla ennen suakin.. huhtikuussa siis oli.
 
Pahoittelut negoista!

Miramei miks et soita lääkäriin et saisit lähetteen verikokeisiin, siltähän selviis tarkalleen.. Koska eikös se keskenmenon hcg pitäs olla jo kadonnu!?

Ainii, 30päivä on lääkäri aika! Pelkään et se sanoo "mee akka kotia ja laihuta!"
 
Jos sulla on miramei 2 kk sitten ollut arvo enää 11, ei sen pitäis enää missään näkyä testeissä! jos siitä johtuen on hgc vieläkin muka ylhäällä, eikö siihen pitäisi olla joku syy? Vaadi nyt ihmeessä uusi veritesti! Hophop :)
 
Aloitan omanapailulla, sori: Tulipas sitten aamupäivällä "äkkilähtö" sisätautien päivystykseen! Lääkäri soitti siinä kymmenen aikaan labra ja röntgen tuloksista, labrat oli ihan hyvät, mutta keuhkokuvissa näkyi jotain varjostumaa ja lääkäri kun ei osannut sanoa sille syytä pisti mulle lähetteen erikoissairaanhoidon puolelle. Sain äidin sitten lähtemään mulle kuskiksi ja seuraksi, sillä me kun asustellana Raumalla ja vaikka meillä on niin hieno uusi OMA sairaala, niin sehän on kiinni heinäkuun (ja siellä on kaiken lisäksi niin pieni erikoissairaanhoidon puoli, että tuskin olisin sieltä muutenkaan apua saanut) eli taas kerran oli pakko lähteä Poriin. Sisätautuien ja kirurgian puolelle oli sellaiset 5-6 tunnin jonot, onneksi mut otettiin kai aika kiirreellisenä sisään niin selvisin n. 4 tunnilla (siis kunnes näin lääkärin ekan kerran :D). Eivät nyt ihan 100% varmoja ole, mutta epäilevät kuumeetonta keuhkokuumetta vaikka kaikki oireet eivät ihan täsmääkään. Eli antibiootit siihen ja maanantaina tai tiistaina takaisin Poriin ja otetaan uudet keuhkokuvat ja katsotaan mihin suuntaan on olo mennyt. Nyt pitää ottaa rauhallisesti, vaikka olo on pieniä hengitysvaikeuksia lukuun ottamatta ihan normaali. =)

Pahoittelut negoista ja uusista kierroista! :hug:

Pamsku: Voi ei noi ugit on ihanat! :heart:

Amalia: No voihan nyt mikä lääkärikäynti! : / Toivottavasti saisitte sen plussan nyt kuitenkin näillä eväillä ja näiden kolmen kuukauden aikana! =)
 
Eikö tässä ollu vähänaikaa puhetta näistä otsikoista; Juu, oon huomannu saman ja taas viimeks; Vappu Pimiä ei peittele raskauttaan - upeampi kuin koskaan sai mut semmosen suruhyökyn alle ettei toista. :ashamed: Mut nauroin kyl itse jutusta löytyvälle (joo, luin sen silti) lausahdukselle "Vaikka vauvamaha onkin jo melko iso, pystyy hän silti liikkumaan." :D jaa, eihä sitä sen mahan kans normaalisti sit liikuta? :confused: :D

No mutta. Tänne tullu kauheena tekstiä yht äkkiä ja väsyneenä nopeasti vain kahlasin läpi :ashamed:

Pamsku kiva huomata, että muutkin ostelee jotain, etten ole ihan ainoa ja outolintu :D

Grill onneksi huomasivat moisen!! Itsellä ei ollut edes kuumeeton keuhkokuume jokunen vuosi sitten, ja vaati 5 (!!) terveyskeskuskäyntiä ennenkuin todettiin.. :kieh: Jaksamisia, ja muista levätä ahkerasti! :hug: :)

ja Mirameille (ja tietysti muillekkin) peukut pystyssä! :heart:
 
Grill No hyvä, ettei ongelma oo meidän nettiyhteydessä.. Ku mietin, että minkä ihmeen takia en nää Grillin kuvia..
Ja hui kamala sentään!! Onneksi syy selvisi - nyt muistat LEVÄTÄ! :heart:

Mun vatsa- ja nivuskivut vaan pahentuvat.. Istumaan käyminen ja ylös nouseminen pitää tehdä tooooooodelllla hitaasti, jotta ei repäise. Tallettelut eivät tule kuuloonkaan, mulla varmaan paikat repeis!

muoks. soitin polille ja kysäisin asiaa (tuli jälleen ihan tyhmä olo, miksi soitin??). No, kätilö puhelimessa sanoi, jotta ihan normaalia ovulaation jälkeen nuo voimakkaatki kivut - etenkin nyt, kun ollaan lääkkeiden kanssa siellä pörräämässä. Se on merkki, että munasarjat ovat elossa ja toiminnassa.. Jos ei panadol auta, niin sitten voipi mennä näytille..
 
Viimeksi muokattu:
Naspula, Pamsku: Jepjep. :) Kyllä mä töihin tulin, mutta kun täällä on niin hiljaista ollut koko heinäkuun että kaikki työt kun tulee, tehdään tietokoneella, niin enhän minä itseäni kovasti tässä istumalla rasita. Ja jos nyt jotain ihmeempää sattuis tulee, niin olen ilmoittanut etten voi kantaa mitään ja muutenkin pitää ottaa rauhallisesti.

Pamsku: Voi ei, onpas kummaa! Vaikkakin nuo sun oireet kuulostaa ihan samoilta mitä mulle tulee yleensä oviksen jälkeen. :O Tai siis tuo "yhdyntä-ongelma". Tässä kierrossa sitä ei kyllä oo ollut... :confused:

Naspula: Hah mikä lausahdus! :D Minä osaan ottaa tuon Vappu Pimiän raskauden vielä ihan hyvin, hänellä kun ei ole lapsia ennestään ja hänhän on joutunut kokemaan myös yhden keskenmenon, eli kyllä hän saa sympatiat multa. :) MUTTA tuo Kaisa Liski... :kieh: Luoja että mulla kiehuu joka kerta kun näen sen mainoksen "Kaisa ja puoli valtakuntaa", missä se nousee siitä tuolilta sen saakelin vauvamahansa kanssa!! Vanha ämmä saakeli ja sillä on hei joku melkein 30-vuotias lapsi jo ennestään! Nice...
 
  • Tykkää
Reactions: Naspula
Grill no, mutta muistat olla vaan _tekemättä mitään_, sulla on nyt hyvä syy! :)
Mulla ei oo taas koskaan sattunut näin ovulaation jälkeen. Tosin, nyttenhän otin sen kaksi clomia per päivä, että ehkä se vaikuttaa asiaan... Alavattakin on ihan tuvoksissa (siis ihan alavatsa), ei mahamaha.. Siis kohdun kohta. Ennen menkkoja maha turpoo ja on ihan pallo.. Nyt mahan alapuolella sellanen turvonnu alue. Näyttää tyhmältä.
 
MUTTA tuo Kaisa Liski... :kieh: Luoja että mulla kiehuu joka kerta kun näen sen mainoksen "Kaisa ja puoli valtakuntaa", missä se nousee siitä tuolilta sen saakelin vauvamahansa kanssa!! Vanha ämmä saakeli ja sillä on hei joku melkein 30-vuotias lapsi jo ennestään! Nice...
KIITOS Grill päivän ensimmäisistä nauruista!! :LOL:

No mutta siis joo, kyllä muakin aina ärsyttää huono hetkenä kun jotkut mummelit saa lapsia tuosta vaan ja itse ei vaikka on muka olevinaan siinä hedelmällisimmässä iässä.:headwall:

Niin ja hyvä et asia selvis Grill! Ja Pamsku eiköhän nuo sun kivut tosiaan johdu sit tuosta clomi-annostuksen nostamisesta, ainakin toimivat :)

ON: Mä näin jo viime yönä untakin et menin omin päin nostamaan sitä clomiannostusta..leikkasin siinä unessa sellainen yhden pikkuriikkisen pillerin neljään osaan et ei ollut kyllä kovin kummoinen annostuksen nosto :D
 
Naspula Haha, mikä lausahdus.. :D niimpä, eikö sen kans muka liikuta! :D

Grill Sama täälä, kiitos nauruista! :D Ja samaa mieltä sun kanssa tossa Kaisa jutussa!!! :|


Mua muuten jäi mietyttää tää...

Jos mun laskujen mukaan ja muutenkin niin ovis olis ollu kp 13 kohdassa ja jos lasketaan niin nytten olis sitte dpo 23, niin pitäiskö jo iltapäiväpissasta näkyä edes haamu r-testissä, jos mun muutama kierto on ollu raskautta ennen kp 36 ja km jälkeen 40? Nyt olis siis kp 35, eli menkat ei vielä olisi myöhässä.
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



PERJANTAI 20.7.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Hopeakissa......kp67/28-38............24v.........yk7.................1.lapsi
Agnes...............kp50/28..........24v............yk2................1.lapsi
Haidi89...........kp48/31-48..........23v...........yk5..................1.lapsi
Jonna_91..........kp44/28-30...........21v..........yk4..............1.lapsi
Sunflower11......kp38/24-28........23v..........yk20...............3. lapsi
miuku9............kp38/26-30...........21v.........yk31.................1.lapsi
Miramei...........kp37/33-40.............24v.........yk1(7)..............1.lapsi
Anlii...............kp37/28-30...........23v.........yk10.................1.lapsi
Miwwi..............kp35/28-35...........21v............yk1(4)............1.lapsi
murkku...........kp34/35-38............ 24............yk1..............1.lapsi
Nelistin............kp31/26...............23v...........yk5..............1.lapsi

Kp 21-30


Lindu...............kp30/28................22v.........yk5...............1.lapsi
-es-................kp26/24-30............21v.......yk15.................1.lapsi
Taru_..............kp24/40-60..............21v.........yk3................1.lapsi
thewholestory.....kp24/28-30.......24v..........yk3................1.lapsi
Grill................kp23/25-35.............22v........yk10.................1.lapsi
Henkari............kp23/26..............23v.........yk3......... .....3.lapsi
lumihiutale92.....kp21/29...............20v........yk6.................1.lapsi
nepulis.............kp21/24-31.........21v..............yk2.............1.lapsi

Kp 11->20


Ruby88...........kp20/28-30..........23v.........yk11................1.lapsi
Pamsku............kp15/17-52...........22v.........yk9..................1.lapsi
AnnisK............kp15/28-32.........23v............yk4................1.lapsi
Amalia89..........kp13/46-160........22v.........yk12.................1.lapsi

Kp 1-10


Anlii...............kp10/27-30...........23v.........yk11.................1.lapsi
memsie............kp8/27-37..........21v.........yk5.................2.lapsi
Nemppis..........kp8/??................20v.........yk1.................1.lapsi
Naspula............kp7/30-32??.........20v........yk17.............1.lapsi
Mosmos..........kp4/30-32.............22v.........yk2(3)............1.lapsi
Marpa..............kp3/25-31.............23v.........yk7...............1.lapsi
KyyneltenHymy..kp2/27..............23v........yk7(13)............2.lapsi
susupala..........kp2/37...............22v.........yk2..................1.lapsi

Kp??/tjot


Sachie.....................................20v...............................1.lapsi
kurasaapas.................................22v.............................2.lapsi

Mukana menossa

Pienoinen
Kiiruna
Punnabis


Hiljentyneet:

PisaraSadetta
fairytonia
minssu



Plussanneet



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
JeNski91
Amore

HEINÄKUU



Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Kiitti Amalia ja miwwi! :) Kiva jos piristin teidän päivää! ;) Se nyt oli mun osalta joku ihmeen tunteenpurkaus. :D

Miwwi: Kyllä se iltapissankin pitäis ihan käytännössä yhtä hyvää olla kuin sen aamuisenkin, kunhan on 4 tuntia pidättänyt ja ei oo paljoa juonut sinä aikana. Mutta, toki itse kyllä luotan aamuiseen enemmän. :D Ja sitten jos ajatellaan noita sun kiertopäiviä, niin... No ehkä odottaisin vielä pari päivää ja testaisin sitten.

ON: Unohdin muuten kertoa, että se kaverini jonka pakoitin tekemään r-testin ei onneksi ole raskaana! Huh! :x
 
Viimeksi muokattu:
Sunflower11
Grill ihan hyvä vissiin ettei oo raskaana sit?

Mä oon ihan elin otsassa tän kropan toimimattomuuden kans. Alkais nyt prkl se kierto ni pääsis sit uuteen "nousuun". Josta toivottavasti seurais plussa et sais lääkkeet alotettua jne.

Sori vaan kaikil kun oon niin omanapainen, ei vaan tuu mitään ja ärsyttää kun joka puolella kuulee jostain suunnasta kuinka se ja se on raskaana ja on ostettu vauvalle sitä tätä ja tota (mitä tekee minä? Myy kaikki vauvaa muistuttavatkin härpäkkeet pois :D) ja joka päivä yksikin laittaa kuvaa "vauvasta" ts. mahastaan.

Anteeksi :D Tiedän että hehkuttaisin itsekin varmasti, tosin ehkä en joka päivä ;) mutta kun minäminäminä ja mun tunteet.

Ja meinas leikkaa kiinni kun pari päivää sitten mulle sanottiin käytännössä niin että mun pitäs unohtaa vauvahaaveet ja keskittyä näihin nykyisiin että moni olisi tyytyväinen yhteen. Sanoin kyllä melko nätisti että toivoisin mulla olevan oikeus tunteisiini ja ONNEKSI netissä on "kavereita" jotka ymmärtää.
En mä todellakaan ole unohtanut näitä nykyisiä. Se että mä purkaan tänne, tai jonnekin muualla nettiin näitä on just se mun keino etten itkee pillitä tyyliin kotona sohvalla ja unohda muksuja :D Tätä datausaikaakin tässä on niin vähän, nytkin kaikki kolme täällä kotona nukkuu (lapset ja ukko) ja mie 3h yöunilla kituuttelen täällä vertaistukea hakemassa :D

Mä taidan todella tarvita sitä blogia :D
 

Yhteistyössä