❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

Tein tässä kierrossa clear bluen digin (kaksoishormoni) ja rinnalla rfsu ja ihan näyttivät saman tuloksen.:) Mä kun en pitkään aikaan noita liuskoja oo jaksanut, ne on musta niin rasittavia. Digit on helppoja ja luotettavia, ei tarvi arvailla, vaikka tosi kalliita ovatkin :censored:
 
  • Tykkää
Reactions: Nonsk
@Nonsk No joo hyvä että toimii! Mä en ole ikinä saanut siihen oikein mitään kun sitten taas esim pregcheckki näyttää todella vahvaa :) hyvä että testasit viel illalla (y)
Pitäsköhän munkin ostaa huomenna pcn ovistestejä ja testata miten ne sopii mulle. :) Päivällä tein viimeisen, mutta luultavasti liian laimeasta pissasta kun ei näyttänyt oikein mitään. Nyt koen kauheaa mielipahaa, kun tein sen niin hätäisesti, enkä löytänyt lähiprismasta tai s-marketista yhtään pakettia ovistestejä, enkä jaksanut lähteä tuonne kauppakeskukseen kun siellä niitä tiedän olevan. :unsure: Taas kipuilee vasemmalta kovastikin, mutta en voi olla varma onko tämä nyt sitä the oviskipua, kun to ja pe oli samanlaista... Täytyy käydä huomenna tutkailemassa antimia ja pidätellä riittävästi ja toivoa, että jotain vielä näkyisi jos vielä näkyy edes. :ROFLMAO:

PS. Lisää outoja unia. Näin viime yönä unta, että mies paljasti lukevansa tätä palstaa ja kommentoi jotain mun tekstiä. Mun mielestä se liittyi jotenkin noihin labra-arvoihin. Joku teistä oli sanonut jotain siihen liityvää ja itse kauhistelin että pitäskö soittaa ja kysyä kun olin katsonut niin ja niin ym, mutta mies sanoi että no se --- kommentoi että ei hätää ni ei ole hätää :D :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: kiuski
Minäkin täältä huikkaan olemassa olostani, jee! Mitään hehkeää kerrottavaa ei tosin sitten olekaan. Tänään vedetty vika tero naamaan, en jaksanut jäädä odottelemaan että tapahtuuko ovista vai kun alkoi jo muutenkin olemaan myöhässä siinä kohtaan ja ei mitään merkkejä mistään. Tänään (tälleen hienosti aamuyön tunteina täällä kirjoittelen) on kanssa sitten 3v siitä kun jätettiin ehkäisy. Ihan vaan pikkuisen alkaa jo kyllästyttää tää juttu...
Noh, pistän toivoni ensi kuuhun ja mahdolliseen letrojen uudelleenkokeiluun.

Tervetuloa kaikille uusille, onnea onnekkaille ja tsemppiä muille odotusta odottaville minunkin puolestani.~
 
@Valonkantaja en voi kuin kuvitella kuinka raskasta noin pitkä odotus on! Oliko teillä ennestään lapsia vai odotatteko ensimmäistä?

Lääkäri soitti. Prolaktiini oli ollut 544, eli ei nyt kamalan korkea. Sano kuitenkin että se on syytä tarkastaa että lapsettomuus johtuu todnäk siitä. Sanoi myös että voi ihan johtua vain päivästäkin, että saattaa heitellä. Pistää lähetteen nyt naisten tauteihin että kattovat että mistä se on koholla. Jos en olisi viikonloppuna tutkinut asiaa itse niin voisin kyllä olla melkoisessa paniikissa kun sanoi että "se voi olla kasvain. Yleensä noi arvot viittaa siihen." :ROFLMAO: Eli tässä nyt sitten odotellaan kirjettä kotiin! Toivottavasti posti toimii ja tuo sen ajan pikapikaa... :poop:
 
  • Tykkää
Reactions: Karkki95
Sana kasvain on todella kammottava, vaikka kuinka vakuuteltaisiin, ettei ole vaarallinen :confused: Mutta yhteys tervenhuoltoon saatu, hyvä niin @kiuski (y) Ja jos tosiaan olis niinkin "pieni vaiva", että koholla oleva arvo vaikuttaa, niin toivotaan nopeaa aikaa!!

Täällä alkaa jännittää, perjantaina se aika ekalle lapsettomuuskäynille! Apua... Mies on paniikissa, ei suostu etukäteen asiasta puhumaan, ihan hiljainen on. Voi poloinen (n)

Ja minäkin näin vauvaunen viime yönä!!!! Voi, se oli ihana! Pikkuinen heräs just päikkäreiltä syömään unisena.:love: En kestä. :unsure:
 
@kiuski joo joskus kannattaa googletella :D

Flunssasta pikkuhiljaa selviämässä. Tänää piti tehä r-testi ku menkat jäi nii lyhkäseks. No negahan se oli. Ovistesti puolestaan oli jo melko tumma et saa varmaa tikutella nyt päivittäin.

Mut suuri huolenaihe on nyt se että missä viipyy mun prolaktiini vastaus!! Aattelin että ois tänää tullu postissa (muutki labrat tuli kirjallisena) mutta ei. Onko kuitenki nii että siinä jotain häikkää ja siks ei tuu!? Apua, mihinköhän sitä kehtais soittaa :D no jos maltan vielä..

@Valonkantaja voimia ❤
 
Tämä ketju on tarkoitettu jo vähintään vuoden plussaa odottaneille vauvakuumeilijoille.

Tervetuloa mukaan, et ole yksin :)

Listalle muutamia perustietoja; monesko kiertopäivä nyt menossa/kuinka pitkä kierto normaalisti (esim. kp 10/32), monesko lapsi toiveissa ja milloin yritys on alkanut. Toivon että listaan muuttuvat/ilmoitettavat asiat laittaisitte punaisella korostaen niin huomaan ne varmasti :)





07.02.2017

✪ -tanjuska (22) | kp 19/26~73(143) | 1.lapsi | ya 1/-13

✪ Iitata (19) | kp 22/28 | 1.lapsi | ya 8/-14 (letrot)

✪ Nonsk | kp 17/32-33 | 1.lapsi | ya 9/-15

✪ Dino (24) | kp 9/27-29 | 1.lapsi | ya 6/-15

✪ Yuna (25) | kp 9/27 | 1. lapsi | ya 9/-15

✪ kunnon kinttaat (31) | kp 28/28-30 | 2.lapsi | ya 3/-15 (letrot 6/-16 alkaen)

Wolt (35) | kp 9/28 | 2.lapsi | ya 2/-15

Juliet86 (30) | kp 25/29-31 | yk 16 / ya 11/-15

Muruhaave (36) | kp 87/30 | 1.lapsi | ya 10/-15

susanmaaria (31) | kp 45/26 | 3.lapsi | ya 7/-15

tokoliina (30) | kp 119/25-31 | ya -15

kismett- | 3.lapsi | ya 7/-15

Jutska | 3.lapsi | ya -15


valonkantaja (26) | kp 30/31 | 1.lapsi | ya 2/-14

marrasmai (35) | 1.lapsi | ya -15

Välli (25) | kp 45/30 | 2.lapsi | ya 8/-15 (3. inseminaatio Letro+Pregnyl+Lugesteron)

kiuski | kp 22/? | 1.lapsi | tjot 9/-15, ya 5/-16

Kinder_Kitty (24) | kp 25/36-39 | 1.lapsi | ya 01/-15

MMiHa (33) | kp 26/27 | 2.lapsi | ya 9/-15

virvatulia (34) | kp ?/32-39 | 2.lapsi | ya 12/-12

Karkki95 (21) | kp ?/? | 1.lapsi | ya 4/-15 (km 1/-17)

Lumi87 | kp 10/30-35 | 2.lapsi | ya 3/-16

aavalvar | kp 27/31-33 | ya 1/-16




Kinder_Kitty dpo 10
Juliet86 dpo 9
kiuski dpo 6
 
Viimeksi muokattu:
Ai kauheeta kun minä näin täältä tuon mamin alennus"linkin" niin johan repes :D Lähti ehkä vähän lapasesta, tilasin 50 ovistestiä ja 15 raskaustestiä..okei, nuo ovistestit on ihan tarpeellisia juu mutta että r-testit.. lisää negoja, lisää pettymyksiä :sleep: ja molempia löytyy ennestään kaapista monen kuukauden tarpeiksi.. mutta hei, kun halvalla sai! :ROFLMAO:
 
Hupsista meni vähän labrat sekas. (joku vähän googletellu liikaa..) No ei se mitään soitin kuitenki mikä se mun progesteroni (ei siis prolaktiini..) arvo on. 1,4 eli viitearvoissa näyttää olevan. Saimpas mielenrauhan :D
 
Kyllä nyt vastustaa.

Sain letroista hiivan. :cry: Eli nyt kun ekaa kertaa vois olla vaikka mahiskin raskautua en voi edes ajatella seksiä. Kaiken lisäksi tota diflucania mitä löytyi kaapista ei suositella raskauden aikana tai jos haaveilee raskaudesta. Ja huomenna maksan itseni kipeöksi seurantaultrasta jonka tiedoilla en tässä kierrossa tee mitään. Ai että ottaa päähän.

@kiuski hyvä että sait labratulokset vaikka harmi ettei kaikki olleet viitearvoissa. Tsh on tosiaan kilppariarvo ja tuo arvosi on aika korkea. Onhan kasvain pelottava sana mutta toivotaan tosiaan ettei sellaisesta johdu kun tuo kilpirauhasarvo on korkea ja jos kerran voi siitä johtua! Voikun oliskin vaan joku helposti hoidettavissa oleva ongelma. :) Miten tutkimuksia jatketaan? Mä en ole vieläkään nähnyt labratuloksia mutta huomenna kuulen ne...

@Josia tsemppiä perjantaille! Voin kuvitella kun tuon ukko-kultani raahaan ekaa kertaa mukaan näissä asioissa... ei se reppana osaa oikein mulle edes näistä asioista puhua. Ja se simppatesti - en tiedä koska meinaa aikaa varata...

Sori nopea viesti, pitää löhteä töihin...
 
Viimeksi muokattu:
Omaa napaa pikaisesti ja sit meen jatkaa masentumista.. No ei, yllättäen ei niin hirveästi masenna vaikka ei inssikään meille nyt plussaa tuonu. Tiputtelu alko eilen ja kunnon tulvaa voi sit varmaan ke-to odotella. Rinnat on edelleen arat ja isot! Oon myös ollu todella ärtynyt lähes heti inssin jälkeen ja asiaa tutkailtuani ovitrellen tuoteselosteessa mainittiinkin ärtymys, masennus ja rintojen kipuilu melko harvinaisiksi oireiksi. Eli mikäli kaikki menee niinku strömsössä ja päästään heti seuraavasta kierrosta uuteen inssiin, niin hermojen menetystä ja kipeitä tissejä on luvassa tälle keväälle.. On tämä kyllä touhua.

I'll be back, tuun lueskeleen kirjoitukset semmosella iloisemmalla mielellä :)
 
WARNING Omaa napaa täälläkin..
En haluaisi valittaa mutta.. tänään on ihan kamala päivä, kaikki vituttaa ja ahdistaa niin suunnattomasti, olen kamala hormoonihirviö ja otsassa pitäisi olla "räjähdysvaara" kyltti. Mielialat pomppii sekunnissa toiseen. Vituttaa niin paljon että melkein naurattaa. Tiedättekö tunteen?
Kiitos ja anteeksi mutta oli pakko antaa tulivuoren purkautua :poop::LOL:
Oiskohan päiväkirjan kirjoittaminen parempi vaihtoehto :rolleyes:
Voisi harkita tosissaan, viimeksi olen sitä harrastanut 10-vuotiaana. Kirjoittaako nykyään kukaan enää päiväkirjaa, edes lapset?
 
Oon ite kanssa ollut tosi räjähdysaltis ja huonolla tuulella. Shalutkaan ei oo normaalit kun letroilin tämän kierron. Alan tosissaan inhota moisia nappeja :mad:

Ei mitään kummempia oloja, tänään aamusta tuli jotain limoja?! Oviksen olis pitänyt olla noin viikko sitten. En kylläkään tikutellut :D

Mamin testit tuli! Tuli itekkin hamstrattua hillitön läjä.:ROFLMAO:
 
Mä tässä kotiuduin karkkikaupan kautta aukiolotutkimuksesta. En osaa vielä päättää jäikö hyvä fiilis vai ei. Tuubat on auki ja kaikki muukin just niinku pitääkin, paitsi että mulla on tiputteluvuotoa ja miehellä siittiöt on epänormaalin muotosia. Luget mulle määrättiin välivuotoihin mutta lääkäri sano että niistä ei tutkimuksissa oo löydetty juuri mitään hyötyä et voi hyvin olla ettei ne auta. Muuten ohjeeksi annettiin vaan jatkaa yrittämistä ja palata kesän jälkeen asiaan.

Toisaalta oon helpottunut että kaikki on hyvin ja että ei jouduta vielä hoitoja stressaamaan, mut toisaalta mun on tosi tosi vaikee uskoo että tässä seuraavan puolen vuoden aikana tärppäis yhtään sen enempää kun tähänkään mennessä. Mut eipä se puol vuotta silti loppujen lopuks niin paljon oo, ehkä siitä selvitään, keskitytään vähän muihin juttuihin ja toivotaan ihmettä.
 
Täälläkin on vähän huonoa tuulta! Kylläpä on itsekullakin, mites se nyt näin? Mun syynä on ehkä se, että ovis on kipuillut koko viikonlopun ja nyt vielä mies pistää liinoja kiinni sängyn puolella, mikä on vielä enempi mua ärsyttämään. Mieshän laskee suurin piirtein millon ovuloin, joskus pistää täysin liinat kiinni ja joskus kelpaa. En tiedä mitä tästäkin pitäs ajatella.. http://aijaa.com/otwkYF tässä hetki sitten tehty rfsun ovistesti, kuka sitä kyselikään miten ne mulla toimii,. :D Pitää vielä illalla tehdä uusi niin ehkä on jo plussa. Toivottavasti!

Olen myös tässä pari päivää pyöritellyt mielessä, että mitä jos mussa (tai meissä) on jotain vikaa ja ei saada ikinä sitä pikkuista mitä haluttaisiin, toinen nopeammin ja toinen hitaammin? Että mitä jos ollaan tuhlattu aikaa vaan tähän tjottailun tyyppiseen yrittämiseen, ja kaikki turhaan? Pitäisi kai saada itseä niskasta kiinni. Vähän on käynyt kyllä jo mielessä, että paskaakos tässä. Miksi olen koskaan hankkinut ehkäisyn, kun ei näin ilmankaan raskaaksi tule? Enkä oikein jaksa välittääkään enää. Tiedän, että n.16pvän päästä mulla on menkat taas.

@-tanjuska kyllä mä kirjoittelen välillä päiväkirjaa, mutta se on nykyään mun koneen tiedostoissa. :D Mulla on utelias mies, joka on löytänyt mun käsinkirjoitetun päiväkirjan "villeiltä" nuoruusvuosiltani... :whistle:
 
@Lumi87 harmi toi sun tilantees, vielä ku joutuu ite maksaan.. Ja toki taas ku joutuu odotteleen ensi kiertoa, tätä odottelua ku on kyllä muutenki tarpeeks.

@kunnon kinttaat <3 :(

@-tanjuska ja @iitata tsempit teille hormoonihirviöille :p suklaata nassuun ja nukkuun. <3 Ite en oo päiväkirja-tyyppiä. Ensinnäkin pelkäisin että joku löytääis ja lukis mun kirjotukset. Toisekseen saattaisin seuraavana päivänä repiä edellispäivän kirjotukset ku enää ei tunnukkaan siltä ku eilen :D

@Yuna eikä. :( no näin jälkeenpäin voin sanoo että meni se puoli vuotta aika nopeesti, ja nyt on vielä kesä tulossa, mutta silti. :poop:

No tänään se ois tullut postissa se puuttuva arvo :D ja tulipa sieltä muutaki, nimittäin ensikäynti aika maaliskuun loppuun. :confused:
 
Hei kaikille! Ajattelin nyt sitten minäkin liittyä tähän ketjuun mukaan. Alusta saakka tätä ketjua olen seurannut ja elänyt mukana teidän vaiheissa. Aiemmin olen väliin kirjoitellut muissa pinoissa, mutta tämä tuntuu itselle kaikkein omimmalta paikalta/täällä on samanlaisessa tilanteessa olevia ja vertaistukea.

Taustoja. Meillä on 2014 syntynyt tyttö, joka tärppäsi viimein reilun vuoden yrityksen jälkeen yk16. Tuolloin oli tutkittu jo simpat, multa verikokeet otettu ja lähete lapsettomuustutkimuksiin saatu. Aika ensikäynnille tuli samoihin aikoihin, kun sitten vihdoin sen kaivatun plussan testiin sain. Niinpä tarkempiin tutkimuksiin ja hoitoihin ei tuolloin jouduttu. Noissa kokeissa, mitä kerättiin ottaa, ei ollut lääkäreiden mukaan mitään hälyttävää...

Nyt tätä toista lasta kuumeilu ja yritetty 1/2016 lähtien. Eikä mitään tulosta. Kyllähän sitä uskoi ja toivoi, että tää toinen olisi tullut helpommin, mutta ei se vaan niin mennyt. Mun kierto on tasainen 24-27 päivää, parilla päivällä lyhentynyt ensimmäisen raskauden jälkeen. Ovulaation tunnistan limoista, kivuista ja testeilläkin. Hyödynnetty aina, mutta ei vaan nappaa. Mulla varattuna ensiviikolle lääkäri, joka määrää verikokeet ja kirjoittaa sitten lähetteen tutkimuksiin. Mies kävi eilen antamassa simppanäytteen, tulokset tulee parin viikon päästä. On ristiriitainen ja pelokaskin fiilis. Jotenkin toivoo, että nyt tälläkin kertaa plussa tulisi ennen kuin hoitoihin mennään, mutta mitä jos ei? Pelottaa missä se vika piilee, onko minusta käymään hoidot läpi ja pelottaa ajatus, että entä jos ei koskaan saadakaan sitä kaivattua toista lasta...

Näissä tunnelmissa tällähetkellä ja kuitenkin taas toiveet korkealla, koska ovis oli viime keskiviikkona ja se on taas hyvin hyödynnetty. Mitenhän sitä aina jaksaakin odottaa ja toivoa, vaikka niin monta pettymystä on takana?

Tällainen "lyhyt" esittäytyminen tähän alkuun. Toivottavasti tänne mahtuu porukkaan mukaan.
Minut voisi myös lisätä listoille:
Nanna-87 kp 18/24-27 yk15 ja dpo6
 
Kiitos @Lumi87 tsempistä, sitä tullaan tarviimaan perjantaina! :) Mä oon jo kuukauden päivät stressannut sitä tilannetta, mistä @Yunakin puhui, eli että kaikki näyttäisi päälisin puolin olevan suht kunnossa, mutta mitään ei tapahdu. Toisaalta sitä toivoo, mutta toisaalta haluaisin syyn tälle omalle "epäonnistumiselle". :(
Mä nyt edelleen odotan sitä ihmeraskautumista, kun ensikäynti tulossa. :ROFLMAO: Tyhmää, mutta mä niin toivon, että voisin sinne mennä ja kertoa, että plussaa näyttää. Dpo10 ja negaa näytti aamulla, että eipä taida toteutua...
Ja tervetuloa @Nanna-87! Melko samoissa yrityksen kanssa mennään, erotuksella että esikoinen meillä toiveissa. :)
 

Yhteistyössä