❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

@Lumi87 kuullostaa hyvältä :) ja uskon kyllä et folli on lähtenyt kasvuun :). jep mullakin oli kp3 otetuissa labroissa lh 2,5 ja fsh oli 4,3 eli mullekkin tosiaan vois noi piikitykset sopia paremmin.. mulla on letrokierroissa olleet kp 13 13mm folli ja sitten seuraavassa letrokierrossa kp 14 oli jo munasolu irronnut eli oli varmaan folli ollut sen 20mm-24mm..ennen puhkeamista.. mutta niin yksilöllistä et miten lääkkeet vaikuttaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Lumi87
@Lumi87 Kiitti tsempistä! :) oishan se aika tuuria, et nyt tärppäis! Pääsis mies pälkähästä näytteensä suhteen :p En oo ukkelia uskaltanut alkuviikon jälkeen ahdistaa näytteellä. Viikonloppuna puserrettava vastaus ulos, muuten siirrettävä lääkäriaikaa.

@Kinder_Kitty et sitten tilauksen suhteen säästellyt! :ROFLMAO:
 
Mä muuten huomasin huokaisevani helpotuksesta, kun ovis oli bongattu. Ei enää digitikkujen tuijottelua aamusta, pissan pidätystä kotiin töistä ja kellon tarkkailua, liuskkatestien tulkintaa. Jotenkin olin vaan niin onnellinen, että muutaman viikon saa taas "levätä" siitä touhusta. Vaikka bongailun ei mua pitänyt stressata, niin tuosta huomasin, et kyllä se vaan stressaa.
 
  • Tykkää
Reactions: AuliMari
@Lumi87 oon täysin samaa mieltä! :) @Josia mua itteeni taas helpottaa ovistestailu kun ainakin tiedän siitä et mun kehossa on toimintaa mut kyllä se toisaalta sitten taas stressaakin kun sitten murehtii sitä jos tulee o-plussa et irtooko se munasolu ja et alkaako menkat ajallaan.. siinä on kaks puolta :D ekana yritysvuoden aikana en tikuttanut ovista kun ehkä kerran.. mut nyt viimevuoden puolella alotin sit ja kun hoidoissakin oltiin niin ovistestailut kuulu ihan asiaan klinikan käskystä..ja jep voin niin alle kirjoittaa sen kun saa bongattua sen plussan on sillain et jes ei enää kauheeta pissan panttausta sen 4h :D välillä tekee niin tiukkaa pidättää onneks ei oo kertakaan viä lurahtanut housuun! :LOL::ROFLMAO::D ja mitä sitä turhia säästelemään, kun halvalla saa :LOL: miten niin muka mainoksen uhri ja halpojen hintojen uhri! :giggle:;)
 
  • Tykkää
Reactions: AuliMari
Tikuttaminen tuottanut positiivista tulosta..eli ovis tapahtumassa. Jännää...nyt on peitto heilunu ja vielä heilutellaan. Olisihan se käsittämätöntä jos letroilla ja dhealla tärppäisi heti. Pahinpaan ollaan kuitenkin varauduttu.... viikonloppua kaikille ja plussa tuulia!
 
  • Tykkää
Reactions: -dino- ja Lumi87
Ultrassa käyty. Tiistaista tähän päivään kohdun limakalvo paksuuntunut 3mm -> 6,7mm ja munarakkula kasvanut 11mm -> 16mm. Nyt ovistestejä tänään ja huomenna, jos tänään pos saa laittaa pregnylin, huomenna kuulemma näyttää tikku mitä vaan niin irrotuspiikki kehiin. Ovis on siis viikonloppuna. :love: Ja mikä tärkeintä tää hoito toimii! Jos ei nyt tärppää niin ens kuussa samat systeemit, alkuun letrot ja niiden perään Menopur-pistokset.

Tuntuu ihan lottovoitolta, mulla ei ole ikinä ultrattu noin isoa follia eikä noin paksua limakalvoa. Ja kuulin että miehen supersiittiöt on vieläpä normaalin muotosiakin. :D:D
 
@Lumi87 ihan mahtavaa! :love: nyt sit vaan lempi leiskumaan! ;)(y)
täällä on oikein ihanat kuvotus olot.. johan taas toiveet nousee nyt on vasta dpo6..yöllä tunsin alavatsassa kohdun kohdilla 3 kovaa vihlasua.. viimekierrossakin kuvotti et ei mitään uutta.. mun on varmaan pakko testata jo ens keskiviikkona dpo11 sillon.. ja tiiättekö naiset et mää testasin eilen mamin 25 puikkotestillä muutaman tunnin lirusta ..niin kaunis toinen punertava viiva ilmestyi mutta tuohan viiva on vain pregnylin aikaan saama kun siinä on sitä hcg:tä :D halusin vaan huvikseen testata et mihin kohtaan sen viivan sit pitäis tulla :D voihan nää olot johtua ihan pregnylistäkin.. mut tosiaan tää on eka päivä pregnylin jälkeen kun kuvottaa..ja pregnyl näkyy siis 10pvää testeissä..
 
pregnylistä on tänään siis jo 7pvää.. mähän siinä ekassa raskaudessa tunsin kiinnittymisen se oli just semmosta 3 nopeeta vihlontaa.. ja se oli n.viikko oviksesta ja viikko tuosta kiinnittymiskivusta testi näytti plussaa.. muistan vieläkin sen tunteen kun näin et jumankauta siinä on toinenkin viiva.. meinasin pöntöltä pudota :ROFLMAO: ja voi sitä itkun määrää.. mää olin ihan varma et se testi oli viallinen.. kun yritystä takana sen 1,5v.. :D toivottavasti saan pian kokea saman onnen hetken! mulla oli siis jo oireita ennen sitä plussa testiä, 24/7 kuvotusta ja kuvotus alko samantein kiinnittymisen jälkeen..
 
@-dino- kiitos :). joka kierto koitan aina kovasti olla innostumatta :D mut se ei nyt oikeen oo onnistunu :D ja siksi pudotus on sit niin kova kun menkat alkaa..mut ei sitä voi ittelleen mitään et haluaa toivoa.. ens viikolla on taas ison itkun paikka jos menkat alkaa.. oon ollu etuoikeutettu kun oon saanut olla kerran raskaana edes sen kerran ja hetken ja se oli niin ihanaa se onnen tunne mikä oli kokoajan.. toivon meille kaikille plussaa! :)
 
@Lumi87 jee että hoidot toimii! :)

@Josia mullakin on joskus ollut kauhea stressi oviksen tikuttamisesta. Nykyään oon kai asennoitunut enemmän niin, että kunhan tiedän oviksen ajankohdan ni tiedän milloin odotella menkkoja, kun en enää vedä hirveää stressiä. Onkohan tämä jo liian outoa? o_O

@Kinder_Kitty peukut ja varpaat pystyyn, että olisi sitä itseään! ;)

Vaikka tuo oviksen tikutus ei siis stressaile enää, niin se saa kyllä välillä hajoilemaan omaan kroppaansa. Ei "vieläkään" plussaa tikussa, haaleaa haamua vaan. Hajottaa, jos se plussa tulee vasta joskus ensi viikolla, kun tulee sitten tosi pitkä kierto pitkästä aikaa.. Tosin oon aina tikuttanut ekan plussan iltapäivän/illan aikana, en varmaan koskaan päivällä. Eli koska tänään ostin lisää testejä (kun en oo muistanut tai raaskinut tilata), niin voin vielä illalla tikuttaa paremman onnen toivossa :LOL::LOL:
Kauhea nälkä koko ajan.. Ihan ku ois menkat alkamassa kun saa syödä koko aika..
 
@-dino- mä hermostun pian sun puolesta kun ei vastauksia kuulu! Jo on ihme homma. o_Oo_O

@Kinder_Kitty onpa lupaavia oireita! Ai että mä toivon sulle plussaa! :love:

@Josia on ne kierron vaiheet rentouttavia kun ei tarvii pissata kuppiin eikä ottaa mitään lääkkeitä ja voi keskittyä muuhun elämään... Eli ehkä menkkojen ekat päivät ja muutama päivä ennen ku jännää menkkojen alkua. :ROFLMAO:

@AuliMari siellä alkaa jännäily, peukut pystyyn!

@Nonsk mikä kp sulla on? Löytyispä se ovis nyt pian!

Kauhee mietintä... ovistesti oli nega ja pistin vikan menopurin, huomenna pregnyl. Esikoinen kuumetaudissa ja pelkään että saadaan se miehen kanssa eikä vkl:n hommailuista tuu mitään. Nyt spekuloin jatkuvasti että onko ihan idioottimaista heiluttaa peittoa jo tänään silläkin uhalla, ettei mies huomenna pitkän työpäivän jälkeen illalla enää jaksa/onnistu uusinnassa? Vai otanko riskin lekurin ohjeesta seksiä huomenna... Sit jos sairastutaan eikä seksiä ole niin on ainakin varmasti epäonninen kierto. o_O
 
@Lumi87 mun mielestä voitte hyvinkin talletella joka päivä varsinkin kun miehellä on laadukasta tavaraa (y);) eli tänään ja huomenna ja ylihuomenna (y) eihän se maailmanloppu ole jos mies ei huomenna jaksa..kuhan suunnilleen joka toinen päivä ois talletteluja
ja kiitos <3 tulee niin uskomattoman hyvä mieli kun jaksatte tsempata ja toivoa mun puolesta :)
 
o_O:confused: tää sai sit burnoutin...:alien:
Ei vaan jaksa..Tuli totaalisen pälliolo töissä..:cry: oikeestaan se lähti jo viime lauantaina ku oli yhet "kinkerit"...siellä oli taas niin ehtoollisen notkeesti pullat uunissa olevia. Sama ku tikarilla ois vedetty...töissä stressiä niin boom..töitä tulee kaatamalla lisää mutta kiitos ei näy missään. Päinvastoin..

Oviksen pitäis kai olla hollilla mut ton itkupitku vollon jälkeen inspiraatiota saa hakea...:cry:talletettu on mut...:poop: potkitaan muhun energiaa...
 
@Wolt tsemppiä! Täällä kanssasisaret ymmärtävät tunteesi ja varmasti jokainen voi jollain tapaa samaistua.

@Lumi87 mulla on nyt menossa kp16. Viimeisimmät ovisplussat mitä muistan tikuttaneeni on olleet kp17, 16, 22, 16 ja 15. Ja dpo15 alkaa menkat. Mutta, voihan se hailura haamu olla esim huomenna on jo plussa, kun sitäkin tapahtunut että hyppää vuorokaudessa ja sit näkyy plussana pari päivää ja hiipuu pois :p Eiköhän se vielä tulossa ole, en usko että olisi vielä ollut tällä kiertohistorialla :)
Tänään vain siellä peitto heilumaan! ;)
 
@Wolt voimia! Ja miksei tietysti kaikki muutkin. Tää on ihana ryhmä ja ootte kaikki parhaita <3

@Lumi87 nyt kuulostaa lupaavalta! :love: mulla on ihan sellaset fiilikset että siellä plussataan kohta!

@-dino- joo soitelkaa ihmeessä sinne testitulosten perään! Luulis että ne simpat on tähän mennessä jo väkisinkin testattu!

@Nonsk ille oviksenbongausonnea!

Täällä on ollut kauhee stressi ja mahdollisesti sen takia ovis myöhässä. Ei varmaan helpota että eilen sen (ja kaverini valmistumisen) kunniaks vetäsin kunnon kännin. Talleteltu ollaan mut sitä en tiedä selviytykö ykskään siittiö eilisestä, itse ainakin selvisin vaan hädin tuskin. Ovisplussaa muuten odottelisin tälle päivälle jos en nyt sotkenut koko kroppaa. Ei vaan jotenkin näin pitkän yrittämisen jälkeen jaksa välittää, niin monta kiertoa oon eläny ku suoraan oppikirjasta ilman plussan plussaa niin tuskin muutama alkoholiannos sinne tänne vaikuttaa niin kauheesti.
 
V*tuttaa niin etten pysty kommentoida nyt just muuta. En eilen ollut hereillä kun mies kotiutui ja me nähdään seuraavan kerran huomenna. Nyt jos tää ovis menee ohi ja satoja euroja valuu vessasta alas niin mä en kestä. :cry::cry::cry:
 
@Wolt kuulostaa tosi rankalta. :( koitahan nyt levätä ja yrittää suunnata ajatukset muualle vaikka se ei varmasti helppoa olekkaan.. :/ tsemppiä ❤

@Yuna hyvä ku oot kuitenki ite selvinny eilisestä :D kyllä ne siittiötki selvii! Ei ne yhet kännit mitään estä, vai mitä luulet montako juhannus ja uudenvuoden iloittelua tallaa tuolla katuja ;)

@Lumi87 voi itku! Mut nyt mietit niitä supersiittiöitä jotka hoitaa sit homman kotiin vaikka ajoitus ei oliskaan niin justiin! Uskon et harmittaa ku paljo laitettu rahaa tähä ovikseen :(

En tiiä onko kevät laittamassa mun päätä sekasin mut oon alkanu taas suunnitteleen elämää pidemmälle ku yhden kierron päähän. Olo on siis toiveikkaampi pitkällä tähtäimellä, yksittäisiin kiertoihin ei oo oikeen toiveita. Lisäks meinasin tänää nettishoppailun yhteydessä tilata jotain vauvanvaatetta! :eek: onneks vielä maltoin mieleni. Huhhuh.
 

Yhteistyössä