❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

eihän himotestaaja voi itelle mitään, kunnon himotestaaja kastaa vielä päiväpissasta myös mamin puikko r-testin:ROFLMAO::LOL: ja mies lupas tuoda kaupasta yhden paketin vielä pc:n testejä :D nyt on kyllä jokapäivälle testejä :LOL::giggle: hyvä seurata samalla merkillä sitä viivan vahvistusta :) ja tulokset: ovistesti melkein plussa ja mamin puikossa vaaleenpunertava haamu! :love: voi ole nyt oikea viiva eikä mikään vale viiva enää! laitan kuvaa :Dhttp://aijaa.com/ZnNTgv ylempi on se r-testi..kyllä siinä ehkä jotain haamua kuvassakin pilkottaa.. mut kylläpäs vie aijaa värejä tosta o-testistä..ei se nyt noin vaalee ole laitan siitä yksittäis kuvan vielä http://aijaa.com/SArJKV ja tossa o-testi dpo10
 
ja nyt on tullu lisää oireita.. keskenmenneessä raskaudessa mulla oli kauhee nälkä kokoajan ja nyt sama homma.. ja iskee siitäkin pahoinvointia jos vatsa kurnii ja on nälkä ja se helpottaa heti syödessä.. täähän on siis ihan klassinen raskausoire (y) mut herttinen mikä mun olo on sit ens viikolla tai kuukauden päästä jos mun olo on jo nyt tämmönen :sick::ROFLMAO: monethan naiset ei edes tiedä tässävaiheessa olevansa raskaana.. mut en valita yhtään :love: nyt on yk7 km:n jälkeen ja mulla on oikeus todellakin intoilla kaiken tän jaskan jälkeen. yritys alkanut jo tammikuussa 2015.. vastoinkäymisiä on riittänyt.. ja mää menetin jo toivoni lähes kun km jo aikaa näinkin paljon.. et oliko se mun ekaa ja viimeinen raskaus..
 
Tämä ketju on tarkoitettu jo vähintään vuoden plussaa odottaneille vauvakuumeilijoille.

Tervetuloa mukaan, et ole yksin :)

Listalle muutamia perustietoja; monesko kiertopäivä nyt menossa/kuinka pitkä kierto normaalisti (esim. kp 10/32), monesko lapsi toiveissa ja milloin yritys on alkanut. Toivon että listaan muuttuvat/ilmoitettavat asiat laittaisitte punaisella korostaen niin huomaan ne varmasti :)




14.3.2017

✪ -tanjuska (22) | kp 8/26~73(143) | 1.lapsi | ya 1/-13

✪ Nonsk | kp 20/32-33 | 1.lapsi | ya 9/-15

✪ Dino (24) | kp 14/27-29 | 1.lapsi | ya 6/-15

✪ Yuna (25) | kp 19/27 | 1. lapsi | ya 9/-15

✪ kunnon kinttaat (31) | kp 33/28-30 | 2.lapsi | ya 3/-15 (letrot 6/-16 alkaen)

Wolt (35) | kp 15/28 | 2.lapsi | ya 2/-15

susanmaaria (31) | kp ?/26 | 3.lapsi | ya 7/-15

Jutska | 3.lapsi | ya -15

Valonkantaja (26) | kp 30/31-34 | 1.lapsi | ya 2/-14

marrasmai (35) | 1.lapsi | ya -15

Välli (25) | kp 53/30 | 2.lapsi | ya 8/-15 (Letro+Pregnyl+Lugesteron)

kiuski | kp 29/? | 1.lapsi | tjot 9/-15, ya 5/-16

Kinder_Kitty (24) | kp 26/36-39 | 1.lapsi | ya 01/-15 (km 6/-16)

MMiHa (33) | kp 8/27 | 2.lapsi | ya 9/-15

virvatulia (34) | kp 20/32-39 | 2.lapsi | ya 12/-12

Karkki95 (21) | kp 23/28 | 1.lapsi | ya 4/-15 (km 1/-17)

Lumi87 | kp 18/30-35 | 2.lapsi | ya 3/-16

aavalvar | kp 30/31-33 | ya 1/-16

Nanna-87 | kp 3/24-27 | 2.lapsi | yk 17

kinttumarkki (26) | kp 29/? | 1. lapsi | ya 12/-13

Aulimari | kp 19/28-31 | 1. lapsi | ya -12




✪ Iitata (19) | 1.lapsi | ya 8/-14

✪ Muruhaave (36) | 1.lapsi | ya 10/-15
 
Viimeksi muokattu:
@rosmarin en laittanut sua vielä listalle kun en ollut varma haluatko mutta lisään kyllä jos haluut!

@Lumi87 oisin niiiin halunnu pistää sut piinailijalistalle mutta en löytänyt dpo:ta!

@Nonsk illa niin kaunis ovisplussa että jo on kumma jos ei tosta raskaudu :love:

Ja @Kinder_Kitty llä niin jännät paikat että mä en kestä! <3

Onko sulla @-tanjuska kierrot säännöllistyny? Muistelen että sulla ois aikasemmin ollu jotain superpitkiä megakiertoja mutta nyt on ilmeisesti ollut lyhyempiä? Se on ainakin aika hyvä merkki!!

@-dino- joko on ovisplussaa näkyny? Olen vähän masentunut kun meidän kierrot ei enää synkkaa :cry:

@Juliet86 ihan selvä viiva ja punertaakin vielä, apua!! :love::love:
 
Kiitos onnitteluista :D Kyllä se viiva yleensä aina jossai välis on tommonen, yleensä kyl eka testaan tasavahvan ja sit tommosen megaplussan. Onko tasavahvalla viivalla ja tommosella tummalla jotain eroa? Tarkottaako toi tumma että nyt irtoaa? :alien:(n) JA riittääköhän toissailtaiset, eilisiltaiset ja jos-tänään-vielä-saisi sessiot? Saaneet simot matkata eteenpäin yön aikana kun en oo todellakaan noussut sängystä ennen aamua:D En tiedä riittääkö mun kikat enää huomiselle kun saanut väsytettyä tuota miekkosta nyt niin paljon... :ROFLMAO:

@Juliet86 näkyy viiva tosiaan sulla!
 
@Juliet86 kyllä siinä aivan selvästi kaksi punaista viivaa näkyy! :love::love: Onnea aivan älyttömästi! Oliko lopulta luomuplussa vai ehdittekö te aloittaa hoitoja? Kaikkea hyvää sinulle odotukseen. <3

@Yuna mulle voi laittaa tänään vaik dpo1. :D La illalla pistin pregnylin ja eilen oli sellaset kivut että jo on ihme jos ei ovulaatio ollut.

@Kinder_Kitty kyllä mäkin jotain noissa testeissä nään mutta kauheen vaikee kännykän näytöltä tihrustaa. Toivottavasti huomenna ei tarvii miettiä enää mitään vaan ois selvä plussa. :love:

@Nanna-87 pahoittelut uudesta kierrosta ja tsemppiä siihen, että jaksaa taas asennoitus uuteen mahdollisuuteen.

@Nonsk jos ei noi tallettelut riitä ni mä en raskaudu ikinä. :ROFLMAO: Mulla ainoo potentiaalinen tallettelu sunnuntaina ja eilen uskoakseni täytynyt olla ovis pregnylin jäljiltä. o_O Meillä ei oo vuosiin ollut seksiä peräkkäisinä päivinä eikä varmaan ihan heti tuukaan. :mad: Mutta mä koitan suhtautua rauhallisesti, että ihmisiä raskautuu vahingossa ja laskematta ja mun miehen siittiöt on niin hyviä et ne kyllä varmaan pysyy hengissä. :ROFLMAO:
:ROFLMAO: Ja upea ovisplussa sulla!

Oma napa: Tänään tullut ihan järjettömästi limaa alapäästä. Ihan niin ku ovislimaa paitsi ettei mulla oikein ikinä tuu sellasta. Tekeekö hormonit tepposiaan vai voiko tää olla ovis? Ei sopis yhtään pregnyl-kuvioon. o_O Pitäis huomenna aloittaa luget mutten tiedä mitä nyt teen.
 
@Lumi87 jep toivotaan! :) hmm mulla tuli pregnylin aikana melko vähän limaa..mut oli kuitenkin vähäsen. sillo melkee 2vkoa sitten lauantaina tuli aika valuvaa valkovuotoa :D ja paljon :D ootko lämpöjä mittaillu? hmm no ehkä kantsii kuitenkin mennä ohjeen mukaan ja alottaa ne luget..toivottavasti se ovis on vaan tapahtunut ennen sitä. eiköhän se ole noista kivuistakin päätellen
 
Täytyy kyllä minunkin sanoa jos en vielä ole sanonut, että tämä on mahtava ketju! Missä muualla sitä pohtisi miten seksielämä sujuu vai sujuuko ollenkaan ja meneekö se oviksen kanssa yksiin vai ei? ;):LOL::ROFLMAO: Vaikka lapsettomuushoitoja läpikäyvän (inssissä olivat viimetteiksi) kaverin kanssa paljon pohditaan millon ovis on, testien tuloksia ym tämmöistä, niin ei kyllä tuota seksielämää ruodita kuitenkaan.

@Lumi87 tuntuu, että meilläkin harvoin on perättäisinä päivinä, tai sitten juuri ennen ovista saattaa olla putki ja edeltävä seksikerta on ovisplussaa edeltävä ilta. Eli voi olla että tämäniltainen menee tällä historialla kankkulankaivoon..
 
@Nonsk mää en todellakaan sillon kun tänne liityin niin kuvitellu et ruotisin täällä seksiin liittyviä asioita :ROFLMAO: mutta joo eipä sitä ilman seksiä niitä lapsia laiteta alulle:ROFLMAO: eli kuuluu ihan olennaisena asiana tähän hommaan :D kyllä mua itteenikin välillä niin huvittaa just antaa neuvoja muille :D ja lukea muiden juttuja. mut se on kato tää kokemus mitä on kertyny tässä yritysaikana niin osaa jo neuvoakkin muita ;) mut siis tossa yks päivä mietin et miten kauheen paljon mä olen oppinut asioita tän yrityksen aikana :) olen ottanut itse todella paljon asioista selvää lapsettomuudesta ja kaikista hoidoista ja ovulaatiosta :) ja musta on kyllä hienoa et tiedän näinkin paljon :) ja se on hienoa jos pystyn omilla tiedoillani muita auttamaan :)
 
  • Tykkää
Reactions: Nonsk
Heh, oon aika avoin ihminen noin muutenkin mutta en oo kyllä muualla tällä tavalla meidän seksielämää ruotinut kuin täällä. Mies kun tietäis mitä kaikkea tänne raportoin niin kieltäis varmaan koko palstailun. :ROFLMAO::ROFLMAO: Mut eipä sitä tosiaan lapsia pyhästähengestä valitettavasti tule niin onhan seksi aika olennainen osa tätä hommaa. Mahtava fiilis jos tallettelut menee hyvin ja voi sitä masennusta jos ei mee putkeen. :D

Mä oon kanssa lueskellut niin paljon hoidoista, lapsettomuuden syistä ym. että oon pian itseoppinut professori. :D Mutta itse ainakin oikein imen tietoa kun se kiinnostaa ja koskettaa itseä.
 
@Lumi87 jep nimenomaan! :) joo mun mies kans kun tietäs mitä tänne kirjottelen niin vois kyllä kattoa vähän pitkään:ROFLMAO: tai pitää ihan sekona :LOL: onneks ei tiedä toivottavasti ei käy lueskelemassa kun tietää mun nimimerkin meinaa :giggle: no ei oo ainakaan mitään sanonu :cool: voi mun tulee ikävä tätä ketjua jos mun tieni käy plussaneisiin. täältä on saanu niin valtavasti tsemppiä sillon kun iteltä usko meinaa loppua ja kun huono fiilis iskee ja sitä vertaistukea :)
 
  • Tykkää
Reactions: Nonsk ja Lumi87
Ja @Kinder_Kitty en oo lämpöjä mittaillut. Mulla on niin epäsäännöllinen elämä etten pystyis mitata samaan aikaan päivästä ainaenkä ees muistais ennen sängystä nousemista. Nyt ois varmaan pitänyt mittailla niin ei tarttis arvailla ja ihmetellä eritteitä. :ROFLMAO:
 
Saanko vähän udella @iitata että millaisia soppareita oot tehnyt? :geek: Lähinnä jäin sun tekstissä pohdiskelemaan, että mikä on sellainen tilanne, että tarkoituksella ei raskautta voisi koittaa kolmeen vuoteen, mutta onnellinen "vahinko" olis ok? :p Noi tilanteet on varmasti hankalia ja kurjia, kun on vielä sekin pähkittävänä, että kumppani on eri mieltä asiasta ja itteekin pelottaa. (n) Tsemppiä joka tapauksessa haasteisiin ja päätöksiin! (y)
Sori, jäänyt ihan vastaamatta. Mutta oon 3v määräaikaisella sopimuksella nyt franchising yrittäjä :D

Piti tulla täältä kaivelemaan millon viimeks on ees ollu menkat.. :eek:

Ja ei hitsi onnea tänne, täältä keskustelustahan löytyi plussaa ja haamua!!! :love:
 
Viimeksi muokattu:
@Juliet86 todellaki näkyy! Paljon onnea ❤

@Nonsk tsemppiä piinailuun! Kyllä nuo tallettelut riittää :D

@iitata onnea matkaan yrittäjänä!

@Yuna öö.. En oo nyt ihan varma alotinko tikuttelun liian myöhää. Tänään tummempi ku eilen mutta alamahassa tuikkinu tänään niin että irtoskohan jo. No väliäkös tuolla, seksiä viimeks varmaa perjantaina :D katotaa jos tänää vielä jaksais. Joo vähä harmi ettei kierrot nyt mee samaa tahtia :(

Hui ensikäyntiin aikaa enää kaks viikkoo!
 

Yhteistyössä