Kaverin unelmavaimo

  • Viestiketjun aloittaja "VSM"
  • Ensimmäinen viesti
"jep"
Eihän tuossa mitään pahaa ole. Jokainen valitkoon oman onnensa tavallaan.

Sinänsä kyllä jännä, että kärjistetysti suomalainen mies ei ole valmis panostamaan suomalaiseen naiseen eli auttamaan mm. kauneudenhoitokuluissa, vaatteissa, koruissa jne mutta palvelua vaaditaan silti. Ei siis ihme miksi ne nyrpeilee.. kun pitää hoitaa koti, lapset ja käydä töissä maksaakseen puolet kuluista. Sitä se valitettavan usein on. Mutta esim.thai-vaimolle kustannetaan kaikki, se on itsestäänselvyys heti. Joten kyllähän tyytyväinen nainen, joka tuntee itsensä arvostetuksi mielellään miestään miellyttääkin. ;)
Monissa maissa miehet vastaa enemmän perheen kuluista, koska nainen vastaa kodista. On kauniita vaimoja tietysti koska eivät tarvitse valita ostaako lapsille ne haalarit vai käykö kauneushoitolassa ym.

Onneksi löytyy Suomestakin silti miehiä, jotka panostaa siihen suomalaiseen vaimoonsakin. Ei tarvitse nyrpeillä..
niinpä :)
 
"niin"
En nyt tiedä, että onko unelma vaimo. Kaikki tosin on suhteellista. Huonoista oloista hyvinvointi yhteiskuntaan niin kyllä sitä kielimuurin ja koulutuksen puutteen vuoksi mielellään passaa ulkolaista miestään :). Oma passaaminen tosin loppuu siihen kun toinen ei tee mitään, se käy pidemmän päälle väsyttämään kun on työt ja lapsetkin hoidettavana harrastuksineen.
 
miten on
[QUOTE="VSM";30809045]No ei oo mun kaveri lihava, että silleen. Olis kyllä saanut suomalaisen naisenkin ja olikin parisuhteessa vuosia. Sitä vaan rupes vituttamaan kun ite tienas sen 5000 kuussa ja muija sitten jotain 1500. Voitte kuvitelle kuka makso? 5000 muijalle muuten ei 1500 äijät kelpaakkaan... että sama asetelma se on tossa kuin jonkun thaikkuvaimon kanssa.

Silti tää muija kitisi ja nalkutti. KAveri sanokin, että helvetin hyvä ettei ainakaan lapsia ruvennu sen kans tekemään. Nyt tää ex on kaapannut kai uuden uhrin. Köyhemmän mutta nössömmän tyypin

Enkä usko että mun kaveria kukaan säälii. Ja jos säälii, se on oma häpee. Saattaa olla enempi kateutta kun sääliä. Miehellä on hyvä duuni, hieno kämppä, unelmavaimo + rahaa kaikkeen ylimääräiseenkin. JA vaimo ei oo mikään orja tosiaan. Mies hommas hänet heti autokouluun kun Suomeen tuli ja kun kortin sai, muija sai heti oman autonkin...[/QUOTE]

Kuinka paljon tämä uusi thaikkunaikkonen tienaa? Taitaa tulla miinusta miehen tilipussiin pitkä viiva. Halvemmaksi tulisi käydä huorissa ja palkata siivooja.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
norminainen
:D Voi luoja mikä määrä katkeruutta ja kitkeryyttä mahtuu yhteen ketjuun! :LOL:

Mutta näinhän se menee. Ulkomaalaisen naisen ottanut suomimies on luuseri (joka ei saa suominaista), mutta ulkomaalaisen miehen ottanut suominainen on voittaja (jolle ei suomimies kelpaa). Menkää itseenne.
 
miten on
:D Voi luoja mikä määrä katkeruutta ja kitkeryyttä mahtuu yhteen ketjuun! :LOL:

Mutta näinhän se menee. Ulkomaalaisen naisen ottanut suomimies on luuseri (joka ei saa suominaista), mutta ulkomaalaisen miehen ottanut suominainen on voittaja (jolle ei suomimies kelpaa). Menkää itseenne.
Jokainen täysijärkinen tajuaa, että köyhistä oloista Suomalaisen juopon kanssa pariutunut ja lapsensa mahdollisesti kotimaahansa jättänyt, ei ole miehen kanssa rakkaudesta, vaan ihan muista syistä. Sama juttu, jos suomalainen siiderivalasnainen näkyy tummapintaisen köyhästä maasta tulleen käsipuolessa.
 
joopa joo
Jokainen täysijärkinen tajuaa, että köyhistä oloista Suomalaisen juopon kanssa pariutunut ja lapsensa mahdollisesti kotimaahansa jättänyt, ei ole miehen kanssa rakkaudesta, vaan ihan muista syistä. Sama juttu, jos suomalainen siiderivalasnainen näkyy tummapintaisen köyhästä maasta tulleen käsipuolessa.
Ja mitähän helvetin väliä sillä sinullekin on, mistä syistä joku jonkun kanssa on? Miten se sinun persettäsi puristelee? Varmaan ne Hjalliksenkin naiset ovat sen kanssa vain jja ainoastaan sen vuoksi, että se on niin helvetin komea ja mukava mies.

Ja juoppo harvemmin tienaa 5000e/kk.
 
miten on
Ja mitähän helvetin väliä sillä sinullekin on, mistä syistä joku jonkun kanssa on? Miten se sinun persettäsi puristelee? Varmaan ne Hjalliksenkin naiset ovat sen kanssa vain jja ainoastaan sen vuoksi, että se on niin helvetin komea ja mukava mies.

Ja juoppo harvemmin tienaa 5000e/kk.
Ei sillä mitään väliä minulle olekaan, mutta ei minusta kuulosta ihan unelmavaimolta/mieheltä, jos toista ei oikeasti rakasta. Kukin tietenkin määrittelee unelmaliittonsa ihan itse. Aloittajalle selvästikin riittää se, että kumppani toimii panopuuna ja palvelijana ja pitää suunsa kiinni.
 
Kuluu muutama vuosi ja thaimaalaisvaimo on oppinut suomen kielen. -Ja tavat. Avioero ja mies maksaa kiitettävät elarit tai ellei lapsia ole, puolet talosta eksvaimolleen. Toki sit voi hankkia uuden thaikkuvaimon jos kukkaro kestää.

Mun ystävä muutti indonesiaan netistä löytämänsä naisen luo. Ideana oli asua auvoisesti miehen sairaseläkkeellä. Lopputuloksena miehen eläkkeellä ois pitänyt elättää koko naisen suku ja oluen juomista (miehen lempiharrastus) pahekuttiin samaisen suvun voimin ja parin vuoden kuluttua mies palasi suomeen -mielenterveydelliseen hoitoon.
 
Helppo nakki
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30809464:
pakkohan se on miehessä joku vika olla jos haluaa vaimon muualta kun suomesta.
:rolleyes: :LOL:
Läskejä luusereita ne on olleet joita olen nähnyt, tv:ssä tai livenä. Eihän se tietty kaikkiin päde.

Esim. Keskisen Vesalla on kaunis nainen Brasiliasta. Vesa on nyt siinä ja siinä että on läski, mutta luuseri nyt ei kuitenkaan, vaan varmasti heillä on hyvä, kumpaakin tyydyttävä suhde. Siltä ainakin vaikuttaa.
 
tämäkinvielä
Läskejä luusereita ne on olleet joita olen nähnyt, tv:ssä tai livenä. Eihän se tietty kaikkiin päde.

Esim. Keskisen Vesalla on kaunis nainen Brasiliasta. Vesa on nyt siinä ja siinä että on läski, mutta luuseri nyt ei kuitenkaan, vaan varmasti heillä on hyvä, kumpaakin tyydyttävä suhde. Siltä ainakin vaikuttaa.
Vesa Keskinen on juoppo.
 
.vieras.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30809464:
pakkohan se on miehessä joku vika olla jos haluaa vaimon muualta kun suomesta.
:rolleyes: :LOL:
En ole vielä yhteenkään ap:n kuvailemaan menestyjään törmännyt thaikkuvaimo käsipuolessaan. Thaikkuvaimoja täällä pk-seudulla kyllä on, yhteisenä nimittäjänä heidän aviomiehillään on hyvin pitkälle joko hyvä viinanmaitti tai etova ulkomuoto. Jotta voinee siitä jotain tuon suuntaista päätellä.
 
the small difference
:D Voi luoja mikä määrä katkeruutta ja kitkeryyttä mahtuu yhteen ketjuun! :LOL:

Mutta näinhän se menee. Ulkomaalaisen naisen ottanut suomimies on luuseri (joka ei saa suominaista), mutta ulkomaalaisen miehen ottanut suominainen on voittaja (jolle ei suomimies kelpaa). Menkää itseenne.
En ole missään kuullut, että ulkomaisen miehen "ottanut" nainen olisi voittaja. Ensinnäkään harva nainen lähtee jonnekin ulkomaille ihan _hakemaan_ itselleen miestä palvelemaan arvon neitoa, kuten tuomaan bisseä ja herkkuja pöytään, kun rouva ystävineen makaa sohvalla passattavana. Tuo ajatus on jo järjetön normaalille ihmiselle, että menee viikoksi Thaikkuihin etsimään nöyrän vaimon. Tosi voittajamies sellainen...

Ihan eri asia on, jos olisi rakkausliitto kyseessä, eikä siis niin, että mies valitsee tahdottoman vaimon kodinkoneeksi, kuin uudet verhot Hobby Hallin kuvastosta. Mulla ei ole sitten mitään väliä, vaikka koko Suomen miesväestö löytäisi ulkomaisesta naisesta elämänsä rakkauden.

Mutta mitä mä aivottomalle selostan, kun et ymmärrä kuitenkaan eroa.
 
Suomalainen nainen
En näe tuos mitään ongelmaa jos kerran molemmat täysi-ikäisiä ja tykkäävät toisistaan. Tiedän onnistuneen liitonkin. Positiivista myös se että käsittääkseni ainakin suurin osa itävaimoista kunnioittaa vanhempia ihmisiä ja haluaa olla hyvissä väleissä puolisonsa omaisiin...kun kärjistetysti sanoen suomalaiset naiset vihaavat etenkin anoppejaan ja pitävät kotia linnanaan johon ei kukaan saa astua ilman heidän lupaansa. Ei miehen kaveritkaan.
 
the small difference
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30809464:
pakkohan se on miehessä joku vika olla jos haluaa vaimon muualta kun suomesta.
:rolleyes: :LOL:
Miten sunkin ajatuksenkulku menee nykään noin pimeitä latuja? Ketään ei kiinnosta, jos suomalainen mies, hui ollakaan (!), löytää ulkolaisen puolison. Jos luulet, että suomalaiset naiset sellaisen miehen sankoin joukoin tuomitsee, taitaa se kertoa enemmänkin omasta ajatusmaailmastasi. Tuomitsetko itse mielessäsi suomalaisen naisen, jolla on ulkomainen puoliso? Mietipä sitä. Mutta suurin osa ihmisistä ei ajattele, kuten sinä.

Tuossa aloituksessahan mies oli menossa Thaikkuihin _hakemaan_ vaimoa, joka osaa palvella miestä, ja on tyytyväinen osaansa mukinoitta. Ei tuo muistuta varmaan monenkaan versiota avioliitosta. Ensinnäkin se, että menee HAKEMAAN puolison, niin kuin hakemaan koiranpennun kennelistä. Toisekseen se, että hakee puolison palvelemaan itseään ja kavereitaan.

Mutta joo, eihän teille kannata selittää, kun ymmärrys parisuhteesta on tuota tasoa.
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt
"eräs vain"
Kyllä mä kuskaan miehelle ja sen kavereille kaljaa ja syötävää jos kattovat meillä peliä tmv, enkä todellakaan katso pahalla vaan osallistu itsekin illanistujaisiin. Ja ihan suomalainen olen. Ylipainoinenkin vielä ja silti mieheni rakastaa. Kohtelee hyvin, kuten minäkin häntä. Kunnioitus molempiin suuntiin suuri.

Miksi pitää yleistää kaikki suomalaiset naiset samaan lokeroon?? En voi ymmärtää.
 
Just sayin
Kukas tuossa kuviossa nyt pelaa itsensä ulos muuten kuin omasta halustaan? Tuskin monikaan länsimainen nainen on valtavan pettynyt, että menetti taas yhden potentiaalisen karjun aasialaisille. Win-win-win!
 
"mei"
Tunnen useita thai-kuumeeseen sairastunutta miestä. Sinänsä en näe siinä mitään pahaa. Silti, liian usein kuulee miten taikut ovat todella mustasukkaisia, vievät rahat jne..
Naapurissa asui 60-v suomalainen mies jolla oli vajaa 40 vuotias thaimaalainen nainen ´seksilomilla´silloin tällöin. Meillä on yhteinen lämminvesivaraaja, ja nainen kävi iltaisin yli 2 h suihkuissa ja seinän takaa kuului kuinka itki.... :( Lämmin vesi loppui joka ilta, vaikka ei koskaan lopu edes meidän suurperheen saunoessa ja suihkutellessa..
Päivisin kävelivät onnellisen näköisenä käsi kädessä. Itse näin sitten tuon kulissin taakse..

Henk koht en haluaisi harrastaa seksiä ihmisen kanssa joka pitää minua kuvottavana. Uskon rakkauteen ja parisuhteeseen..
 

Yhteistyössä