Kehtaakos collageenihousut jalassa ponppia tramboliinilla?

Itse ponpin siis äsken ja naapurit keskeytti pienon soiton heti kun näkivät ikkunasta ponpintani. En käytä kyseisiä housuja juuri koskaan mutta ponpinnassa housut ovat sopivan elaastiset. :)

Olenko liijan nolo mammaksi?
 
Tihis
Riippuu asutteko Älsspyyhuussissa. Sano naapureille että ostavat paksumpaa Gybrockia seiniin, niin ei häiritse. Ja oliko ne sinun gollecehousut ostettu KapAhalista? Kunhan ei vain ollut Fleessetakkia päällä.
 
Miä
Kehtaa, itse laittaisin vielä fleegen ja lekninksit päälle. Ei enään palella ainankaan =) Ponpinta tekee hyvää sydämmelle, syö sen jälkeen vaikka makaroonia ja appellssiiniä.
 
tomantti
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Kehtaa, itse laittaisin vielä fleegen ja lekninksit päälle. Ei enään palella ainankaan =) Ponpinta tekee hyvää sydämmelle, syö sen jälkeen vaikka makaroonia ja appellssiiniä.
Eikun meillä syyvään applesiiniä. :p
 
kolmen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Ei saa sitten ponppia kroksit jalassa! Voi nyrjähtää nilkka... Ekkot olis parenmat käytössä.
Ei käyttää mitn kenkkiä, paljain varbain lukee säännöissä. Mut jos onpi kylmä, laittaisi fliitsin pääle.
 
kolmen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Jokurtti on kanssa hyvä ponppimisen jälkeen. Voit mennä ja liotella niitä nyrjähtäneitä nilkkoja punkassa ja syödä jokurttia siinä samalla.
Miten niin punkassa? Sehä o sänky :eek:
Mut jos on saona, ni se vois tehä hyvvää ja sit vastalla hakata. Saonassa voi juua rippimehun jo on jano.
 
vintiö
Meillä päin ne on tehty siittä gollage kankaasta ne kollece housut. Paremmat kesällä entä fliitsi. Ketä tykkää fliissi housuista? Allerkisena en enään pysty tuota panaania tai kivi hedelmää syömään, mutta kuullostaa hyvältä! Mää hypin tuolla meijän tramboliinilla yleensä teepparissa tai mamma housuissa, kun oon kodin hoito tuella. Meitän isäntä tykkää että parenpi teeppari entä stingi housu!
 
höh
Alkuperäinen kirjoittaja vintiö:
Meillä päin ne on tehty siittä gollage kankaasta ne kollece housut. Paremmat kesällä entä fliitsi. Ketä tykkää fliissi housuista? Allerkisena en enään pysty tuota panaania tai kivi hedelmää syömään, mutta kuullostaa hyvältä! Mää hypin tuolla meijän tramboliinilla yleensä teepparissa tai mamma housuissa, kun oon kodin hoito tuella. Meitän isäntä tykkää että parenpi teeppari entä stingi housu!
Daiju! Etkö oo kuulu siitä siejätyshoijosta?? Ihan turha on allerkiasta valittaa, jos ei ees kokeile sitä siejätyshoitova. Siinähä saa niiku syyä kaikkee, mut vaa vähä ja sit jos tulee reagtio ni sit voi uskoo ettei kannata enään kokeilla. Ja sit vasta kandee sanoo, et o allerkia. Mut tota saa koklata vaan läkärin valvonnasa.
 
voi
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Alkuperäinen kirjoittaja vintiö:
Meillä päin ne on tehty siittä gollage kankaasta ne kollece housut. Paremmat kesällä entä fliitsi. Ketä tykkää fliissi housuista? Allerkisena en enään pysty tuota panaania tai kivi hedelmää syömään, mutta kuullostaa hyvältä! Mää hypin tuolla meijän tramboliinilla yleensä teepparissa tai mamma housuissa, kun oon kodin hoito tuella. Meitän isäntä tykkää että parenpi teeppari entä stingi housu!
Daiju! Etkö oo kuulu siitä siejätyshoijosta?? Ihan turha on allerkiasta valittaa, jos ei ees kokeile sitä siejätyshoitova. Siinähä saa niiku syyä kaikkee, mut vaa vähä ja sit jos tulee reagtio ni sit voi uskoo ettei kannata enään kokeilla. Ja sit vasta kandee sanoo, et o allerkia. Mut tota saa koklata vaan läkärin valvonnasa.
Girurginko? Vai kynekolookin valvonnassako? Mää en ala tuota etu pyllyä esittelemään, vaikka sitte reakoisin miten. Siittä voit olla aikas varma!
 

Yhteistyössä