Kehtaakos collageenihousut jalassa ponppia tramboliinilla?

Lissu
Älkää viitikö! Kyllä jokaisen pitäisi tiätää että ei ne pagteerit oo vaarallisia! Vois siitä saaha korkeintaan jonkun allerkisen reagtion mutta onhan teitillä kaikilla allerkia lääkkeet kotsassa? Mä heitän eka nää fliitsi housut tonne pesu koneeseen ja meen sitten tonne meijän pari sänkyyn lukeen jatko romaania.
 
kolmen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
välilihanpullistuuma ja allerkinen erektio on ikääviä.
Joo, noi on pahoi. Mut onneks urolooki ja kynekolooki voi ne parantaa. Tai patolooki sit viimeistää tekee tiaknoosin. Näkyykö ne röngtenissä, tietääkö joku?
 
Älä sitte ponpi jos koitat tulla raskaaks, kun siittimet ei pysy sisällä. Äiti mulle sano et ei tuu raskaaks jos ponppii aina segsin jälkeen. Reippimehu auttaa kanssa jos haluu vauvvan.
Mut pukeutumisesta, mun karderoopi on ain kollageeninen.
 
M
Alkuperäinen kirjoittaja Perskärpänen:
Tuo on ihan ookoo, ellet ole yhdistänyt kollakeeneihisi pleiseriä tai fliisitakkia. Jos olet, älä ponpi enään. Tiedän, että et ole Porvoosta, mutta lienet olet Lappeen rannasta.
Kuislail ranta voi ol lappeellas??? Kenkillä ei sit saa ponppeilla tramboolilla, ap.lle tiedoks.
 
kolmen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Ai sitä piti vielä kysymäni, että oonko nyt raskaana, kun just oli se evoluutio? Ihan samana päivänä, kun olin kanpaajalla vielä.
Ei kait kanpaajalla ole osuutta asiaan??
Mut jos oot rastaana, niin älä ponpi! Saattaa se vauvva ponpahtaa pois.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Ai sitä piti vielä kysymäni, että oonko nyt raskaana, kun just oli se evoluutio? Ihan samana päivänä, kun olin kanpaajalla vielä.
Ei kait kanpaajalla ole osuutta asiaan??
Mut jos oot rastaana, niin älä ponpi! Saattaa se vauvva ponpahtaa pois.
Se oli kyllä mies...en ikinä enään ponpi kanpaajalla,en ainakaan jos plondataan ja sattuu olemaan se evoluutio
 
manna
Alkuperäinen kirjoittaja Lissu:
Älkää viitikö! Kyllä jokaisen pitäisi tiätää että ei ne pagteerit oo vaarallisia! Vois siitä saaha korkeintaan jonkun allerkisen reagtion mutta onhan teitillä kaikilla allerkia lääkkeet kotsassa? Mä heitän eka nää fliitsi housut tonne pesu koneeseen ja meen sitten tonne meijän pari sänkyyn lukeen jatko romaania.
Samaa mieltä!
Kaikilla pitäis olla antti histamiinit varuilla jos tulee se allerkeeninen reagtio.
se voi tulla mettisestä tai amppiasestakin. ihan varulta kantsii ostaa se käärmepaketti apteekkista. ja sit ne varmaseutit ei tiijä mittään sielä, älä kysy, mulkoile pahasti vaan niin ei änkee iholle.
 
manna
Alkuperäinen kirjoittaja Merili:
Älä sitte ponpi jos koitat tulla raskaaks, kun siittimet ei pysy sisällä. Äiti mulle sano et ei tuu raskaaks jos ponppii aina segsin jälkeen. Reippimehu auttaa kanssa jos haluu vauvvan.
Mut pukeutumisesta, mun karderoopi on ain kollageeninen.
Kävisköhän tuo ehkäisystä? jos ei kondommi sovi (kumiallarkenia) ja muutenkin haluis olla luomullinen.
 

Yhteistyössä