kehtaisitko mennä lähikauppaan aamutakissa?

  • Viestiketjun aloittaja "hihihihi"
  • Ensimmäinen viesti
En kehtaisi mutta aika hauska tapaus viime viikolla kun olin valintatalon kassalla ja sitten vasta tajusin että ei viddu mulla oli jalassa vaaleanpunaiset hello kitty aamutossut...hiukka hävetti kun tajusin mutta en usko et kukaan ees huomas...toivotaan :whistle:
 
[QUOTE="hihihihi";26758395]sen alla vaan pyjama? :D jos olisit niin laiska etkä jaksaisi laittautua ja ajaa isoon markettiin[/QUOTE]

Riippuneisi aamutakista. Sain mieheltä ekaksi joululahjaksi (oltiin seurusteltu sillon reilu kuukaus virallisesti..) sellaisen aivan järkyttävän kirkkaanpunaisen kovaa froteematskua olevan takin, kruununa sellaiset skottiruudullisen hihan- ja kauluksenkanttaukset. :x Siinä en. Tod. Kotonakin hävetti pitää mutta toisen mieliksi oli pakko, hyväähän tuo oli tarkottanut, meni vaan pahasti pieleen.

Mutta jos hieno olisi niin kyllä mä entisen kämpän lähi-Siwassa olisin aamulla voinut piipahtaa.
 
Aamutakissa en. Jos mulla olis joku iloisenkirjava flanellipyjama ja käyttäisin sitä, niin siinä kyllä kehtaisin mennä, voi olla että olisi kerran jos toisenkin tullut Siwassa pyörähdettyäkin siinä.

Jos mulla on asiaa lähikauppaan, niin hyppään suorilta autoon ja menen sinne, katsomatta sen kummemmin mitä mulla on päällä. Kunhan nyt jotain on.

Ja näin sivuhuomautuksena, mun mielestä on jotenkin oudon (ei hassun) näköistä kun porukka kävelee reinot ja ainot jalassa ulkona. Mun mielestä ne on sisäkengät.
Mä kuljeksin vaaleanpunaisissa reinoissa harva se päivä. Lähikaupassa, tai ihan vaikka isommassakin marketissa.
Ne on mukavat, mulle on ihan sama mitä joku muu on asiasta mieltä.
 

Yhteistyössä