"Kehuuko" miehenne teitä koskaan kauniiksi/sieväksi? Heräsin juuri, että mieheni ei ole koskaan sanonut sellaista

Mitäs huumorintajun testaamista tuo on että sanoo tyhmän kommentin? Se huomautus että kannattaa pitää mielessä että maailma on täynnä kauniita naisia ja joidenkin mielestä paljon kauniimpia kuin itse, on aika itsestäänselvyys, en ole vielä tavannut naista joka on mielestään maailman kaunein, piste.

Ja nimenomaan sanonut että on maailman kaunein. Voihan sitä käyttäytyä kuin itserakas ääliö, mutta ei se ole sama kuin toteaisi tuon aiemmin mainitun.
Edes minä en ole kutsunut itseäni maailman komeimmaksi ilman ironiaa :p
 
  • Tykkää
Reactions: astrolabe
Mua masentaa kun luen näitä teidän kommentteja :( Melkein kaikkien miehet kehuvat... Omakin joskus seksin tiimellyksessä on sanonut seksikkääksi tms, mutta se tuntuu vain olevan sellainen heitto. Muuten ei mitään. Jos muut eivät olisi sanoneet mitään, niin olisin varmaan ajatellutkin, että en sitten vaan ole minkään näköinen. Mutta voisi kait sitä omaa puolisoa siltikin vähän kehua? Sanoa vaikka nätiksi jos ei ihan oikeasti ole kaunis.

Joo mutta totuuden nimessä on sanottava, että enpä minäkään tosiaan paljon miestä kehu. Joskus sanon sille, että näyttää hyvältä tms. Ehkä pitäisikin alkaa kehumaan enemmän ja katsoa mikä vaikutus sillä olisi.
 
Kepsis
Mua masentaa kun luen näitä teidän kommentteja :( Melkein kaikkien miehet kehuvat... Omakin joskus seksin tiimellyksessä on sanonut seksikkääksi tms, mutta se tuntuu vain olevan sellainen heitto. Muuten ei mitään. Jos muut eivät olisi sanoneet mitään, niin olisin varmaan ajatellutkin, että en sitten vaan ole minkään näköinen. Mutta voisi kait sitä omaa puolisoa siltikin vähän kehua? Sanoa vaikka nätiksi jos ei ihan oikeasti ole kaunis.

Joo mutta totuuden nimessä on sanottava, että enpä minäkään tosiaan paljon miestä kehu. Joskus sanon sille, että näyttää hyvältä tms. Ehkä pitäisikin alkaa kehumaan enemmän ja katsoa mikä vaikutus sillä olisi.
No jos nyt on suhde joltisenkin kunnossa niin kyllä se metsä monasti vastaa niinkuin sinne huudetaan, tai on vastaamatta kun ei huudella :D
 
Sun mies on vaan niitä, jotka ei puhu sellaisia. Sille oli varmaankin se tuttavan kehuista kertominen sama kuin kehuisi itse. Varmasti oli ylpeä kun vaimoa kehuttiin. Ja muista tosiaan kehua sitä. Mutta älä sano komeaksi jos se ei sitä ole. Keksi joku muu juttu;-)
 
123456
Mua masentaa kun luen näitä teidän kommentteja :( Melkein kaikkien miehet kehuvat... Omakin joskus seksin tiimellyksessä on sanonut seksikkääksi tms, mutta se tuntuu vain olevan sellainen heitto. Muuten ei mitään. Jos muut eivät olisi sanoneet mitään, niin olisin varmaan ajatellutkin, että en sitten vaan ole minkään näköinen. Mutta voisi kait sitä omaa puolisoa siltikin vähän kehua? Sanoa vaikka nätiksi jos ei ihan oikeasti ole kaunis.

Joo mutta totuuden nimessä on sanottava, että enpä minäkään tosiaan paljon miestä kehu. Joskus sanon sille, että näyttää hyvältä tms. Ehkä pitäisikin alkaa kehumaan enemmän ja katsoa mikä vaikutus sillä olisi.
Ehkä sun miehes ei "osaa" kehua, pelkää kuulostavansa kornilta? Tuo että hän kertoi kaverisi kehuneen sinua saattaa olla hänen tapansa yrittää.
 
"-p-"
Eipä tule kehuja täälläkään, vaikka pidän mielestäni itsestäni huolta ja tykkään pukeutua hyvin. Olen aiemminkin tästä miehelle sanonut, mutta on sivuuttanut yleensä aiheen jotenkin. Nyt laitoin hänelle tämän keskustelun linkkinä, niin vastaus oli että hän ei ymmärrä, miksi tällaisia keskusteluja pitää lukea. Selvä.
 
ei ennen juuri kehunut
mun (muuten ihana!) mieheni ei ennen oikein osannut kehua. Ei ole kotonaan oppinut siihen, että "tuhlaillaan" sanoja eikä oikein edes osannut halailla ja kosketella ym. Itse olen kova koskettelemaan ja puhumaan ja kehumaan, ja kärsin alussa tuosta miehen (minun näkökulmastani) välinpitämättömyydestä. Vuosien myötä mies on kyllä osoittanut, että rakastaa yli kaiken ja meillä on kaksi lasta ja muuten tosi ihanaa. Jossain vaiheessa sitten ihan hyvässä hengessä kerroin miehelle, että mun naiseuteni jotenkin vähenee siitä, ettei hän mielestäni huomaa minua eikä kehu vaikka kehumalla suorastaan kukoistan :) Itse kuitenkin usein kehun ja sanon komeaksi (aihettakin on).

Aika kauan meni, ennen kuin alkoi itse omasta aloitteestaan kehuja ladella, ja vieläkin joskus saan ihan kärttää (siitä on tullut vähän vitsi) että "sano nyt jotain kaunista, ainakin kaksi asiaa"... Mutta asiat ovat nyt paremmin ja toisaalta, se että mies silloin tällöin sanoo ihan vakavissaa, silmiin tiukasti katsoen "sä olet todella kaunis ja ihana" tms. kuittaa monta kevyemmin heitettyä "ootpa kaunis" -kommenttia, jotka joskus jäävät puuttumaan.

Mutta siis tosiaan ihan kyselin silloin jossain vaiheessa, että mitä ne sanat maksaa, miksi ei niitä voi sanoa ääneen jos kuitenkin kauniina pitää? Että tyttärellekin pitää sanoa sen olevan kaunis, ettei sitten tarvii joskusepätoivoisena joltain teinipojalta etsiä niitä kehuja kun ei kotona oo saanu (kehun kyllä itse, tytär onkin kyllä kaunis ).

Eli aloittaja ei ne kaikki kehu, jotkut sitten oppii kun kauniisti sanotaan :)
 
"niin"
Mä olen mun miehen mielestä maailman kaunein. Myös silloin, kun kuljen vanhassa pyjamassa hiukset pörrössä :) Se kehuu mua ja se opettaa pojille, et naisia pitää kehua, ne tykkää siitä :D

Ja ihan sama oonko oikeesti maailman kaunein sen mielestä, musta on kivaa kun se sanoo niin ja uskon kyllä että olen mielestään kaunis.
 
Kyllä me kehutaan molemmat. Ei nyt jatkuvalla syötöllä, mutta usein kuitenkin.
Etenkin aamuisin saattaa sanoa, että "näytät hyvältä". Se riittää mulle, liian siirappista ei saa olla!

Mä taas sanon usein miehelle kun se on alasti, että on tosi seksikäs. Miehelläni on aivan ihana kroppa ja voisin tuijotella sitä tuntikausia.
Kehuja tärkeämpää mulle on kuitenkin se, että haluaa olla usein lähellä, sängyssäkin tulee ihan liki. Se on rakkautta se. <3
 
"vierailija"
Kehuu se. Aina kun olen laittautunut ja lähdössä johonkin, se kehuu kauniiksi. Tarkoitan tällä siis sitä että ihan vaikka shoppailemaan/kaverin luo/leffaan tms. lähdössä, ei juhliin välttämättä. Kehuu myös muulloin, kun hillun alusvaatteisillani usein kotona. Kehuu silloin yleensä vartaloani. Vaikka olen synnyttänyt pari kuukautta sitten, eikä niin paljon tule kotona ollessa laittauduttua.
 

Yhteistyössä