Kekckman vaihda avatar.

  • Viestiketjun aloittaja anteeksnytvaan
  • Ensimmäinen viesti
Nyt kyllä petyin. Kaikkien muiden kysymyksiin olet antanut pitkät vastaukset ja minä saan tuollaisen lyhyen vastauksen. Ilmeisesti sitten kirjoitat pitkästi vain aiheista jotka sinua kiinnostavat, mm. sinä itse. Huoh.
No jos suo nyt välttämättä kiinnostavat minun aiemmat pohdinnot aiheesta, niin niitä pääset lukemaan esimerkiksi tämän linkin: http://personal.inet.fi/koti/keckman/poistettu.html takana olevien linkkien kautta.

Itse en enää muista mitä kaikkea pashaa sinne tuli aikoinaan kirjoitettua.
 
kysymys
No jos suo nyt välttämättä kiinnostavat minun aiemmat pohdinnot aiheesta, niin niitä pääset lukemaan esimerkiksi tämän linkin: http://personal.inet.fi/koti/keckman/poistettu.html takana olevien linkkien kautta.

Itse en enää muista mitä kaikkea pashaa sinne tuli aikoinaan kirjoitettua.
Pääsittekö koskaan oikeuteen saakka Suomi24:n kanssa? Ja eikö sua yhtään pelota pitää henkilötunnustasi netissä kaikkien nähtävillä? :O
 
säpäle harmaana
[QUOTE="nanna";30670837]Hei Keckman. Pysy vaan palstalla, kyllä sun kommentit on ainakin perusteltuja, eikä niitä jo aiemmin mainittuja oikein/väärin väittelyitä.

Mulle on ihan sama mitä kukakin on aiemmin kirjoitellut.[/QUOTE]

Näin. Minustakin Kekcman on tähänastisen perusteella mukava keskustelukumppani. Ja toinen uusi nimimerkki, josta tykkään on AV-mamma.
 
  • Tykkää
Reactions: TiiBii
kevkkiii
keckmann vois kuolla ja painuu helvettiin samallalailla ku mies1 aikoinaan. tollasta kuvottavaa tyyppiä tänne kaivata. onko teidän mielestä jotenkin sexyä toi tyyli miten toi roska puhuu? hyi saatana, jos vastaan kävelis tommosia juttuja puhuva tyyppi niin eipä kantais jalat enää kauaa roskalla.
 
blondi misu
oli ihmisestä mitä mieltä tahansa, niin ei voi kellekään tulla mitään kuoleman toivotuksia huutelemaan. jos jutut ei miellytä niin jätä lukematta. eikai se kekkis kenenkään kotiin änkeä väkisin silmien eteen työntämään ajatuksiaan. tai pärstäänsä.
 
keckmann vois kuolla ja painuu helvettiin samallalailla ku mies1 aikoinaan. tollasta kuvottavaa tyyppiä tänne kaivata. onko teidän mielestä jotenkin sexyä toi tyyli miten toi roska puhuu? hyi saatana, jos vastaan kävelis tommosia juttuja puhuva tyyppi niin eipä kantais jalat enää kauaa roskalla.
Kiva että sinunkaltaisesi tyypit haluavat pysyä erossa ja kaukana minusta! :) Kiitos! Onko sinulle muuten jokin ihmisen sexykkyys tärkeäkin hänen arvoaan mittaava piirre, kun erityisesti sellaista mokomaa pohdit?
 
Viimeksi muokattu:
kevkkiii
Kiva että sinunkaltaisesi tyypit haluavat pysyvät erossa ja kaukana minusta! :) Kiitos! Onko sinulle muuten jokin ihmisen sexykkyys tärkeäkin hänen arvoaan mittaava piirre, kun erityisesti sellaista mokomaa pohdit?
eiks vaa

no ei ole tärkeä. enkä muutenkaan tarkottanut sexyllä mitään ulkonäöllistä seksikkyyttä. en vaan tajua millasia akkoja noi on jotka ottaa ilomielin tollasen kuvotuksen vastaan tänne. jätkällä ei oo minkäänlaista arvostusta naisia kohtaan edes. saasta
 
eiks vaa

no ei ole tärkeä. enkä muutenkaan tarkottanut sexyllä mitään ulkonäöllistä seksikkyyttä. en vaan tajua millasia akkoja noi on jotka ottaa ilomielin tollasen kuvotuksen vastaan tänne. jätkällä ei oo minkäänlaista arvostusta naisia kohtaan edes. saasta
No eihän kukaan ihminen ansaitse arvostustaan pelkästään sillä, että on nainen ja omaa jotain muuta kuin mies haarojensa välissä. Tunnen ainakin yhden naisen ystävistäni tarpeeksi henkilökohtaisesti, jotta voin sanoa, että arvostan häntä helevetin paljon. Kerran aikoinaan oli yksi työkaveri nainen, jota arvostin todella paljon ihmisenä. Tunnen aika vähän naisia, mutta joistakin julkisuuden henkilöistä tai historian hahmoista löytyy kyllä paljon esimerkkejä naisihmisistä, joita arvostan hyvin paljon.
 
kevkkiii
No eihän kukaan ihminen ansaitse arvostustaan pelkästään sillä, että on nainen ja omaa jotain muuta kuin mies haarojensa välissä. Tunnen ainakin yhden naisen ystävistäni tarpeeksi henkilökohtaisesti, jotta voin sanoa, että arvostan häntä helevetin paljon. Kerran aikoinaan oli yksi työkaveri nainen, jota arvostin todella paljon ihmisenä. Tunnen aika vähän naisia, mutta joistakin julkisuuden henkilöistä tai historian hahmoista löytyy kyllä paljon esimerkkejä naisihmisistä, joita arvostan hyvin paljon.
aha plaplapla
 
Pääsittekö koskaan oikeuteen saakka Suomi24:n kanssa?
Emme. Muistaakseni, en ole ihan varma, tein netissä rikosilmoituksen, missä oli linkki tuohon itse kirjoittamaani rikosilmoitukseen, mutta mitään vastausta ei Poliisilaitokselta tullut.
Ja eikö sua yhtään pelota pitää henkilötunnustasi netissä kaikkien nähtävillä? :O
Ei. Miksi pelottaisi? Ei minua pahemmin mikään pelota. Luotan ihmisiin ja heidän hyväntahtoisuuteen. Millähän tavalla joku voisi väärinkäyttää henkilötunnustani?
 
Ei. Miksi pelottaisi? Ei minua pahemmin mikään pelota. Luotan ihmisiin ja heidän hyväntahtoisuuteen. Millähän tavalla joku voisi väärinkäyttää henkilötunnustani?
Identiteettivarkaus sekoittaa elämän | Kuningaskuluttaja | yle.fi

sotu kannattaa kyllä pitää omana tietonaan. Se on yleensä ainoa asia, jota sinä (tai joku muu) tarvitsee todistaakseen, että olet virallisesti sinä etkä kukaan muu.
 
huoh.
Emme. Muistaakseni, en ole ihan varma, tein netissä rikosilmoituksen, missä oli linkki tuohon itse kirjoittamaani rikosilmoitukseen, mutta mitään vastausta ei Poliisilaitokselta tullut.

Ei. Miksi pelottaisi? Ei minua pahemmin mikään pelota. Luotan ihmisiin ja heidän hyväntahtoisuuteen. Millähän tavalla joku voisi väärinkäyttää henkilötunnustani?
No esimerkiksi voi ostaa sun nimiin mitä ikinä huvittaa, saada tavarat tai palvelut ja lopulta SINÄ joudut maksumieheksi. Oletko ihan tollo?
 
Samusoosi

Yhteistyössä