Kekckman vaihda avatar.

  • Viestiketjun aloittaja anteeksnytvaan
  • Ensimmäinen viesti
Multa ei kysytty, mutta vastaan omasta puolestani: huonoa suomenkieltä, ei tee mieli lukea paria virkettä pidemmälle. Menee pakottamalla. Ideoista ja ajatuksistakin on hankala saada kiinni, ehkä juuri em. syystä?
ok, niinno, ehkä kaikilta naisilta ei voida älyllisesti liikoja vaatia, sellasille ei minulla olekaan sitten mitään käyttöä., ei edes sitä yhtä missään sen moninaisissa ilmenemismuodoissa, joten en ole kiinnostunut alkamaan keskustelemaan aiheesta sinun kanssasi enempiä. Tai ehkä tuollaisen voisi palkata vessanpöntön puhdistajaksi.
 
Viimeksi muokattu:
LÄSSYNLÄÄLÄÄ
Passikuvassa saa käyttää silmälaseja. Ne vaan eivät saa estää silmiä näkymästä.

Sitä vaan ihmettelen suuresti miten joku voi tietää miltä pedofiili näyttää? Tai murhaaja. Tai talousrikollinen. Semmoiselle kyvylle olisi viranomaisilla käyttöä.

Keckman on ilmeisesti avatarissaan passikuvallaan? Jos tuon näköinen mies eksyy nurkkabaariini, niin kyseessä on ihan tavallisen näköinen keski- ikäinen äijä. Ei hullumpi kuin muutkaan. Siellä on huomattavasti hullummankin näköisiä otuksia ja osa heistä on nuoria ja kauniita naisia.

Ainii. Että kenenkään ei tartte käynnistää väittelyä silmälasien käytöstä passikuvassa, niin tossa on poliisin ohjeet:

Ilmeet ja asusteet
Nehän niitä pedofili- raiskaus ja murhatilastoja juuri kaunistavat.

Naapurit sanovat jälkeenpäin "Se oli ihan tavallinen mies. Mukava ja tuli kaikkien kanssa toimeen.. plää plää"
 
tiedottaja
ok, niinno, ehkä kaikilta naisilta ei voida älyllisesti liikoja vaatia, sellasille ei minulla olekaan sitten mitään käyttöä., ei edes sitä yhtä missään sen moninaisissa ilmenemismuodoissa, joten en ole kiinnostunut alkamaan keskustelemaan aiheesta sinun kanssasi enempiä. Tai ehkä tuollaisen voisi palkata vessanpöntön puhdistajaksi.

Sulla on naisista aika rajottunut kuva. Ei me kaikki olla tyhmiä seksikkyyttä tyrkyttäviä bimboja, vaikka töllöä katsomalla sen vaikutelman voi helposti saada.
 
Sulla on naisista aika rajottunut kuva. Ei me kaikki olla tyhmiä seksikkyyttä tyrkyttäviä bimboja, vaikka töllöä katsomalla sen vaikutelman voi helposti saada.
Enhän minä ole niin väittänytkään, vastasin hänelle jota jtuuni eivät kiinnostaneet ja joka eimjaksanut niitä edes lukea. ! . Rakastan ainakin kahta suomalaista naista, joista minulla tavalla tai toisella on päähäni saatu jonkinlainen kuva. Toisen kanssa oltuamme joskus 25 vuotta sitten hetken samalla työpaikalla ja toisesta olen saanut kuvan lukemalla hänen ajatuksiaan netistä. Toki on useita muitakin naisia maailman meret ja järvet pullollaan, kuten julkkiksia, kuten Kate Bush, joita arvostan. höh.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä