Kellä muulla raskausaikana tullut himo mandariiniin ja appelsiiniin

A shadieeyah
Oli ja ei..olin anoppilassa puolet raskausajasta.
Tavallisesti en syöny niitä hirveesti..mut siellä ollessa anoppi ja appi kanto aivan hirveet määrät niitä joten kyllähän siihen himokin tuli..
ja se himo jatkuu pojalla..pussi ei kauaa vanhene.
 
Outolintu
En ole vuosiin syönyt appesiineja kotimaassa, kun kerran olen syönyt niitä suoraan puusta. Mutta nyt loppuraskaudesta olen syönyt niitä pussikaupalla! ja juonut litran päivässä tuoremehua..
 
nam
kiitos sille joka tän nosti, muistin että pakastimessa on tiikerijätskiä :p

Mulle kävi eilen kaupassa ihan paska mäihä kun aattelin ostaa kerralla kunnolla aplareita ettei heti lopu. Niitä sitten kertyi siihen melkeen 7 kiloa :D Ja v*u s*na ne on niitä huonoja, ihan kuivia! Yleensä mitä oon ottanu samanmerkkisiä, ovat olleet ihanan mehukkaita

Tästä tulikin mieleen, että tietäskö joku mitä niistä voi tehdä, jotain jälkkäriä esim? Kun ei noita voi tollasenaan syyä :(
 
Esikoista (poikaa ) odottaessani söin kilokaupalla mandariineja.
Niin paljon etten sitten syönytkään niitä ennenkun aloin odottamaan tätä kuudetta 14v myöhemmin :whistle: :D
Nyt on mennyt mandariineja ja appelsiineja ihan tolkuton määrä, mutta tällä kertaa meinasivat ainakin ultrassa että tyttö olisi tulossa.
 
Alkuraskaudesta appelsiinit ja mandariinit olivat lähes ainoita mitkä menivät alas ja poika tuli. Tässä raskaudessa himo sitrushedelmiin hieman laimeampi, mutta tunnistettavissa kyllä :)

Ainakaan tämän threadin otoksen mukaan sitrushedelmähimo ei todellakaan tunnu todistavan vauvan sukupuolta... ehkä se on vaan se kun ne ovat raikkaita ja se helpottaa oloa alkuraskaudessa.
 
Suzyanne
Alkuraskaudesta himoitsin porkkanoita, sen jälkeen oli puolukanhimoitsemis-kausi, ja nyt viimeiset 3 viikkoa olen popsinut appelsiineja sekä juonut appelsiinimehua ihan urakalla. B) Juuri äsken pistelin tuossa muutaman aplarin.. :whistle:
 

Yhteistyössä