Kellään kokemuksia Fitline tuotteista ?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Erehdyin liittymään syyskuun lopulla Fit Line tuotteisiin joita kehuttiin että auttaa mm.diabetekseen ym.ym.Kokemukseni nyt n.2 kuukauden jälkeen ei minkäänlaista vaikutusta olotilaan eikä muuhunkaan.Verensokeri on päinvastoin noussut .aivan täyttä humpuukia sama kuin söis sokerijauhoja.meni n.250euroa aivan kankkulan kaivoon. Nimimerkillä Pettynyt
 
vierailija
Kokeilin ja seuraus oli mieletön huimaus, vintti sekaisin, tärinää ym... Purkki täynnä makeutusainetta ja kofeiinia. Tulin tulokseen ettei terve ihminen tarvi purkista mitään jos syö monipuolisesti. Kukaan ei ole noilla pelkästään laihduttanut vaan mukana liikuntaa jotenh aivan samallalailla ilman noita lisiä kilot lähtee, kun katsoo mitä syö. Lapsilleni en ikinä antais!! Tässä minun kokemukseni näistä!
Ei niillä laihduttanut,vaan ruokavalio ohjeilla jotka tulevat mukana. Monipuolisten vitamiinien tukemana. Se on ennemminkin elimistön puhdistuskuuri jossa bonuksena paino putoaa rutkasti jos tarvetta siihen on.
 
vierailija
Kuulin hyviä kokemuksia fitskuista vuosi sitten,niinpä sorruin minäkin näihin kalliisiin tuotteisiin.Toki laihduin,kun 28 vrk noudatin tarkkaa ruokavaliota,kukapa ei laihtuisi niillä ruuilla,toki tämä opetti syömään terveellisesti ja säännöllisesti.Ainoa hyvä puoli fitskuissa oli,että otettuani sitä punakantista tuotetta,olin energisempi,mutta kaikki muut pillerit,jauheet sun muut ei kyllä vaikuttaneet millään lailla ihoon,hiuksiin,kynsiin,allergiaan,tai suolistovaivoihin....jne...söin näitä liki vuoden,nyt on monta purkkia laatikon pohjalla,enkä pysty niitä käyttämään,lyö vastaan,ällöttää....No hyvä,jos moni kokee näillä ihmeparantumisen.Ja kaikki pudotetut kilot on tottakai tulleet takaisin...;)
 
Äh, mistä sitä tietää mitä syödä, ja ketä kuunnella näissä asioissa. Fitlinen edustajat on yhtä innokkaita kuin Arctic Nutritionin, mut olisi kiva kuulla tieteellisiä tutkimuksia noiden kahden firman tuotteista.
 
vierailija
[QUOTE="Heh";28197186]Sponsored by Fitline :D

Älkää hyvät ihmiset lähtekö humpuukiin... Tiedättekö oikeasti yhtään hyvää ja toimivaa verkostomarkkinointituotetta? Jos aineet toimisivat ihan aikuisten oikeasti niin niitä ei todellakaan myytäisi verkostomarkkinoinnilla.
Moikka,

kuulen tosi usein tätä samaa läpänderiä että jos ne toimis niin niitä ei myytäis verkostomarkkinointina. Hmmmm miksi ei? Itse olen saanut tuotteista paljon apua ja hintaakin pidän suht edullisena. Vähemmän mulla niihin menee ku päivittäin Robets Coffeehen :D Peruspillereihin en enää koskis mutta jos niitä joku haluaa käyttää niin onneksi on vapaus valita.

No anyways, monen mielestä tuote vaikuttaa hyvältä mutta ei haluta ostaa koska kyseessä on verkostomarkkinointi. Eli siis jos ottaisin paikallisesta kauppakeskuksesta liiketilan, palkkaisin työntekijöitä, tilaisin hillittömät varastot purnukoita jotka myisin asiakashintaan ihmisille niin sittenkö voisitte niitä ostaa? :)

Edellisessä tilanteessa mulla olisi iso laina ja olisin lähtötilanteessa kivasti miinuksella. Oon katsonut tässä mitä tahtia yrittäjät joutuvat lopettaa kun kauppa ei käy ja mietin vaan että onneksi mulla on näin huikea tuote ja onneks sitä myydään verkostomarkkinointina. Oon siis saanut itselleni uuden ammatin ja lisäksi voin tarjota samaa muillekin, mun mielestä huippua! :)

No tää ei ollu sponsored by fitline vaan tekstin takana seison ihan minä itse ^^[/QUOTE]


Moikka..kertoisitteko millä tuotteilla aloititte?
 
vierailija
Kolmas viiko menossa. Mitään oireita ei tullut, ja suolaton ruoka on tosi hyvää. Se oli iso yllätys. Mitä olen saanut? No, nestettä on poistunut, vatsani toimii vuosien ongelmien jälkeen normaalisti, nukun uskomattoman hyvin (olisipa ollut tämä kuuri jo aikoja sitten!) ja energiaa on huomattavasti enemmän kuin muutama viikko sitten. Kallista tämä toki on, mutta olen ostanut vatsaoireisiini niin reseptilääkkeitä kuin luontaistuotteita puolessa vuodessa ainakin kolme kertaa kalliimmalla kuin tämä kuukausi minulle maksaa. Uskon kuitenkin siirtyväni vähitellen "normaaliin" terveelliseen ruokaan ilman noita jauheita. Jos teen vain itselleni, saatan hyvin jatkaa suolatonta, sillä kyllä piilosuolaa on niin paljon kaikessa. Ainoa kaipaamani ruoka-aine on juusto.
Mikäli lopetat vitamiinien käytön ja jatkat suolattomalla,ole varovainen. Elimistö tarvii tietyt suolat ja siksi tuo Cellreset kuuri on turvallista noiden vitamiinien kanssa!
 
Terveydeksi
Hyvä, kallis ystäväni. Syönyt kohta kaksi vuotta, välillä koettanut jättää pois, mutta väsymys palaa takaisin.
Kilpirauhasen vajaatoimintaa sairastavana, voin suositella ainakin kokeiluun, nivelkivut väheni, yöunet parani, virkumpi olo. Jätin kahvin pois, niin saan nyt loistavasti aamusumpit coctailista. En myy enkä välitä, olen tyytyväinen käyttäjä vain
Olkoon blaseboa tai ei, toimii ja se on se juttu.
 
vierailija
Lihavien ihmisten kustannuksella on tehty ja tehdään edelleen niin suurta bisnestä, että huhhuh. Ainoa tavoite on, että maksu tulee perille.
Hyvään oloon tarvitaan terveellistä ruokaa, paljon vettä ja normaalia liikuntaa. Ruokailu kertoja tulee päivän mittaan olla useita ja annokset pieniä. Ei pidä venuttaa vatsalaukkua suureksi.
Aikoinaan ihmiset saivat riittävän määrän liikuntaa jo työstään ja kotiolojen askareista. Nykyisin työ on usein hyvinkin vähän kuormittavaa ja yksipuolista, mahdollisesti istumista päivästä toiseen. Nyt pitää liikkua ja taas liikkua. Liikunta ei maksa juuri mitään, kunhan valitsee liikuntamuodoksi vaikka kävelyn, pyöräilyn, uinnin tai vaikka hiihtämisen vuodenajasta ja keleistä riippuen.
Itse en tilaa verkkokaupasta ainakaan mitään syötävää. Apteeksita ostan tarvittavat vitamiinit ja kaupasta suomalaista puhdasta ruokaa. Voin oikein hyvin ja rakastan elämää.
 
vierailija
Näissä tuotteissa taitaa olle se juju, että kun sulle vakuuttavasti kerrotaan jostain tuotteesta niin sä alat uskomaan, että se auttaa. Siis ihan psykologin juttu.
Sama juttuhan se on lumelääkeiden kanssa. Sulle syötetään vaikka kalkkitablettia ja kerrotaan, että se auttaa vaikka jännittämiseen. Ja hups jännittäminen loppuu:)
 
  • Tykkää
Reactions: Occamin partaveitsi
Näissä tuotteissa taitaa olle se juju, että kun sulle vakuuttavasti kerrotaan jostain tuotteesta niin sä alat uskomaan, että se auttaa. Siis ihan psykologin juttu.
Sama juttuhan se on lumelääkeiden kanssa. Sulle syötetään vaikka kalkkitablettia ja kerrotaan, että se auttaa vaikka jännittämiseen. Ja hups jännittäminen loppuu:)
Näin masennuslääkkeetkin toimivat. Tutkimuksissa teho on placebon luokkaa. Fitline on humpuukia siinä missä moni muukin vastaavat.

Vitamiineista sen verran, että elimistömme osaa tuottaa suurimman osan ihan itse, jos vain ravitsemus on kohdillaan. Mikäli syö purkista suoraan, voi olla, että biokemialliset reaktiot, joilla vitamiineja tuotetaan, hiipuvat.
 
Siis... Eikös suurimmalla osalla apteekin tuotteista (mm .reseptilääkkeet) ole patentti? Eihän se patentti jälleenmyyntiä estä, päinvastoin.
Patentti on voimassa 20v ja sitten niitä lääkkeitä saa tehdä kuka vaan. Myyntiin se ei vaikuta. Ratiopharm on tästä tyypillinen yritys. Luonnon tuotteisiin ei kuitenkaan saa patenttia. Eli mikään sellainen luonnollinen asia, joka parantaisi, ei tuottaisi fyrkkaa.
 
vierailija
Onkohan kirjoittaja esa armias enää hengissä kun hän aiemmi sanoi aloittavansa fitlainen kokeilun ja aikoi parin kuukauden kuluttua kirjoitella miten hälle kävi. Huolestuttaa,,,,,,
 
vierailija
Laitanpa minäkin vielä muutaman vuoden takaisiin keskusteluihin oman näkemykseni ja kokemukseni näistä Fit Line - tuotteista, jotka tuntuvat taas pulpahtaneen pinnalle.

Itse olen ko. tuotteita käyttänyt reilut 10 v. enkä jättäisi mistään hinnasta pois. Kun tarkastelen ennen ja jälkeen Fit Linen, voin verrata kuin ennen ja jälkeen kuoleman rajan. Lääketieteellisesti minulle annettiin viikko elinaikaa, olin todella kuolemansairas, hoidossa teholla. Pääsin toivomuksestani kuitenkin kotiin, elimme hetken kerrallaan. Olin jo jokin aika sitten kokeillut noita ravintolisiä, mutta jättänyt tauolle hintansa vuoksi. Kotiuduttuani menin puolisoni kanssa silloin Oulussa sijainneeseen Saravyöhykkeeseen, jossa sain minun tilanteeseeni räätälöidyn ohjeen ravintolisien käyttöön, mitä ja millä annostuksella. Minulle ei tuputettu koko arsenaalia, vaan nimenomaan parilla, toisiaan täydentävillä tuotteilla aloitimme. Tuosta alkoi myös elämän jatkoaika, josta saan yhä nauttia terveen kehon ja mielen hyvässä tasapainossa. Minä, joka aiemmin vähääkään ravintolisistä kuullessani ja ihmeparantumisista lukiessani naureskelin kaikelle, päätin kokeilla ystäväni kehotuksesta tuotteita, olen ikionnellinen, etten jättänyt skeptisyydessäni kokeilematta.

Jo kahden viikon jälkeen iho muuttui "kuin vauvan pehmeä iho", kuten puoliso asian ilmaisi. Veriarvot, jotka olivat romahtaneet, eikä mitkään keinot piikityksistä veritankkaukseen auttaneet, alkoivat kohota. Solujen uudistumisen myötä myös elämän tasapaino alkoi löytyä; puolisokealle sanottiin, ettet tarvitse enää kuin lukulasit, kortisonia pumppaavalle lääkäri antoi luvan täsmähoitoon flunssa-aikoina, jos silloinkaan on tarvetta, jatkuvat antibioottikuurit ja estolääkkeet krooniseen virtsatieinfektioon, joita olin syönyt alle kouluikäisestä lähtien olivat kk käytön jälkeen historiaa, fibromyalgian oireet eivät ole vuosiin vaivanneet, nivelrikko pysyy aisoissa, kun ottaa silloin tällöin nivelkuntokuurin. Sydän ei enää reistaile, veri on sopivan sakeaa, ei ole tulpan vaaraa. Lääkärit eivät ole kyseenalaistaneet ravintolisieni käyttöä, päinvastoin tuumanneet, että taidanpa suositella omillekin potilailleni. Olihan kävelevästä, kuolemansairaasta luurangosta kuoriutunut kävelevä esimerkki hyvää tekevistä ravintolisistä. Totuus on siinä, miten niitä käytetään. Kaurapuurokin on myrkkyä jos sitä liikaa syö.

Sijoittaa voi monella eri tapaa. Toinen sijoittaa autoon joku huvijahtiin tai osakkeisiin. Minä sijoitan hyvään elämään, siihen ainoaan, joka meillä on vain kerran käytettävissämme. Kaikilla on oikeus sananvapauteen, kaikille eivät samat asiat toimi kuten jollekin taas toimii todella hyvin. Kaikkien on vain kokeiltava ja löydettävä itselleen se oikea väylä, jota pitkin kulkea ja saada elämä tasapainoon vaikka sitten paljon parjatuilla ravintolisillä. Itse en voi muuta kuin suositella nimen omaan Fit Lineä, jos olet jo kaikkia mahdollisia kokeillut etkä ole saanut mistään aiemmin kokeilluista oikeaa vastetta hyvinvointiisi. Joku tällä palstalla mainitsi testin, iltajuoman. Muuta en tarvitse nukkuakseni hyvät yöunet. Suosittelin viime syksynä vuosien takaiselle koulukaverilleni, jonka sattumalta tapasin ja joka sanoi, ettei 10 v. ole nukkunut kuin pätkissä ja muutaman tunnin yössä. Hän kokeili. Kk päästä kyselin kuulumisia; hän ei ikinä jätä restoa pois, nukkuu todella hyvin yönsä! Hänen unettomuutensa aiheuttamat terveyshaitat ovat alkaneet hävitä - ja elämä hymyilee!

Kiitos, kun jaksoit lukea minunkin kokemukseni, sen yhden muiden joukosta. Hyvää alkanutta, kohden kevättä rullaavaa vuotta kaikille!
Ei helkkari sulla on pokkaa.. Aivsn käsittämätöntä, häikäilemätöntä paskapuhetta.

Tuo klamydiajuttu oli minun silmissäni veto näitä ihmeparantumisjuttuja vastaan. Juoksu ei pulvereilla kohene ja laktoisi-intoleranssi ei parane, kun ei ole sairaus vaan elimistön normaalitila, joka on meillä harvinaisempi kuin monissa muissa maissa. Elimistö, joka ei tuota laktoosia pilkkovaa entsyymiä tuota, ei sitä ikinä ala tuottaa.

Hankkikaa ihmiset koulutusta ja tietoa, ettei tarvitse uskoa kaikkea kuonaa. Ihminen laihtuu, kun kuluttaa vähemmän kuin syö. Söi sitten vaikka pölyä. Vitamiinit tulevat parhaiten ruuasta ja toden totta tuntemattomien aineiden syöminen aiheuttaa pahimmassa tapauksessa maksavaurion (ja kuoleman). Ympäristömyrkkyjä voi toki olla ruuassakin, mutta siinä tapauksessa niitä on myös näissä tuotteissa - mitä näissä on noin muuten.. Ette tiedä. Yllättävän moni vetää kritikittä. Odotettavissa ei ihmeparantumista. Tätä soopaa täällä viljelevät tasan myyjät.
 
vierailija
Hei Sylvi,

Mullakaan ei ensimmäiseen 4kk tapahtunut oikeen mitään muutosta. Aluksi jopa paheni mm. iho-ongelmat, tuntui että näppyä riitti.
Sitten sain ohjeen, että voin lisätä sitä iltajuomaa eli ottaa sitä myös päivällä. Ja johan alkoi tapahtumaan. Mun kroppa oli ilmeisesti vaan niin hapan, koska olin jo pitkään harrastanut liikuntaa aktiivisesti ja kroppa oli sisäisesti rapakunnossa.

Nyt 2 vuotta käyttänyt ja edelleen havahdun tuotteiden toimivuuteen. Matkan varrella olen saanut apua unen laatuun, vatsa/suoliongelmiin, palautumiseen ja yleiseen jaksamiseen. Nyt viimeisimpänä apuna aivan lääkäriltä tulleen diagnoosin mukaan, endometrioosini leviäminen on hidastunut.. johtuneeko sitten mistä, mutta itse kiitän Fitlinen tuotteita ja sitä kautta saamaani apua monipuolisien ravinteiden riittävään saantiin. <3 Pois en vaihtaisi.
Aivan ihanaa. Paraniko klamydiakin? Mies muuttui George Clooneyn nuoremmaksi versioksi ja v-mäinen naapuri on nykyään yhtä hymyä. Äi niin ja pieru haisee wunderbaumille.
 
vierailija
Mielestäni ainoa hyvä asia on se n. 20 eur maksava jogurttiastia. Muuten esittelyssä ainakin touhu vaikutti todella epätieteelliseltä ja suorastaan huijaamiselta. Heidän jogurttinsa maistuu pahalta ja on aika lirua. Parempaa saa kun tilaa eBaysta kefiirin ja probioottien yhdistelmää. Maksaakin noin euron per satsi, Fitlinen sotku maksaa n. 4 euroa per pussi (joista litra jogurttia). Probioottijogurtin näen hyväksi immuunipuolustuksen lisäksi myös laihdutuksessa. Tunnettu fakta on se, että lihavien suolistobakteerikanta on köyhä.

CellReset jne hömpötyksissä on taustalla oikea ajatus, mutta ratkaisu väärä. Lihavuus voidaan nähdä hormonaalisena epätasapainona ja mikäli hormoni-reseptori-askeli saadaan toimimaan, ihminen laihtuu itsekseen (koska ei ihminenkään syö yli tarpeensa jos ei ole tarvetta). Korjaaminen lähtee siitä, että syö sellaista ruokaa, joka geeneille sopii (ns. nutrigenomiikka). Siihen eivät kuulu mitkään viimeisen 100. vuoden aikana kehitetyt aineet, eikä mikään luonnollinen järjettömän suurina määrinä.
 
vierailija
Rypälesokeria tarvitaan, aina vitamiineissa jonkin verran se on fakta. Vitamiinit tarvitsevat kuljetuslaustakseen aina sokeria, muuten ne eivät pääse elimistöön, kaikissa kasviksissa ja hedelmissä ja marjoissa on "sokeria" sillä on merkitystä minkälaisessa muodossa se sokeri on kemiallisesti siis lähinnä kaavamainen muoto, Kaikki luonnollinen voidaan purkaa kemiallisikis kaavoiksi on kysymys koostumuksesta. Itse en lähtisi käyttämään mitään apteekkien enkä luontaisutotekauppojen vitamiinivalmisteita, koska ne eivät ole tutkittuja, ja niissä on hurjan paljon käytetty täyteaineita, selluloossaa, jne, jne, jotka elimistön täytyy prosessoida saadakseen vitamiinit käyttöön, ja silloinkin nämä täyteaineet kertyvät elimistöömme, Nestemäisissä ravintoaineissa on se hyvä puoli että ne imeytyy, ja ylimäärä tulee virtsan mukana pois, joten se minkä elimistö tarvii sen se otttaa ja kaikki muu tulee ulos, näin se vain on ja jos ei käytä tuotteita ei voi sanoa kokemuksia muutaman kokeilun perusteella koska kaikissa tuotteissa on oma vaikutusaikansa ei ne tavanomaiset pilleritkään heti tehoa. Jos elimistössä on paljon epäpuhtuksia ne yleensä alkavat ilmenemään sairasteluina, ja silloin kun puhdistusprosessi alkaa elimistömme "purkaa" epäpuhauksia ulos ihooireina, flunssina jne .... se on vain puolustusjärjestelmämme luonnollinen keino,
 
kaikkinimimerkitonvarattu
Näin masennuslääkkeetkin toimivat. Tutkimuksissa teho on placebon luokkaa. Fitline on humpuukia siinä missä moni muukin vastaavat.

Vitamiineista sen verran, että elimistömme osaa tuottaa suurimman osan ihan itse, jos vain ravitsemus on kohdillaan. Mikäli syö purkista suoraan, voi olla, että biokemialliset reaktiot, joilla vitamiineja tuotetaan, hiipuvat.
Älä puhu paskaa. Psyykenlääkkeet testataan vertailemalla lääkettä käyttävien ja placeboa saavien kontrolliryhmien prosessia. Plasebo-lääkkeillä on yleisesti noin 15% mahdollisuus vaikuttaa positiivisesti ja jos oikea lääke ylittää tämän, sitä voidaan alkaa myymään hoitokeinona sairauteen. Esimerkkinä aika yleinen SSRI-lääke Sertralin, jonka vaikutusprosentuaalisuus on yli puolet placeboa suurempi.
 
vierailija
[QUOTE="miracle";29920040]Koklasin testikuurin läpi, ja mulla alkoi heti flunssakierre ja lapsilla korvatulehdukset. Lisäksi virtsatessa rupesi kirvelemään aika lailla. Kävin lääkärissä ja olin saanut näistä fitline -mömmöistä klamydian. KIVA! Ukolta se ei ole voinut tulla, koska hän sanoi ettei se voi olla häneltä peräisin. Itse en ole pariin viikkoon harrastanut avioliiton ulkopuolisia salarakas-suhteita, joten mitään muuta vaihtoehtoa ei klamydian lähteeksi jää kuin nämä lisäaine-mömmöt. Mikäköhän lisäaine aiheuttaa klamydiaa ja nuhaa?
Mikä on testikuuri Fitline jutuissa?
Mikä on klamydian itämisaika? Et ollut kahteen viikkoon ollut vieraissa??? Hmmm.. :/
Käyttikö lapsesi myös näitä tuotteita?
Tiesitkö että kaikkien solujen uusiutumiseen menee kolme kolmekuukautta...joten sen aikaa olisi testi pitänyt tehdä jotta lopputulos olisi näkynyt uusissa soluissa!
Mietin vain..ainahanhelpompaa syyttää muuta kuin itseään :D[/QUOTE]
 
vierailija
Hei, optimaalisettiin kuuluu kolme perustuotetta; Basics, Activize sekä Restorate. Nykypäivän ruoat ovat pullollaan lisäaineita, säilöntäaineita, väriä- ja koostumusta muuttavia aineita, jotka kuormittavat suolistoa. Ne puhtaat kasvikset, vihannekset, marjat ja lihat (joita ei ole pakattu) on valitettavasti nykypäivänä melko ravintoköyhiä. FitLinen tuotteet ovat onneksi täysin puhtaita eivätkä sisällä synteettisiä lisäaineita ja tärkeimpänä; ne imeytyvät 90-95%!! Ruokakauppojen tai luontaistuotekauppojen tuotteet imeytyvät keskimäärin 10-30%, sillä ne ovat synteettisiä valmisteita. Itse olen käyttänyt FitLinen tuotteita puolisen vuotta ja saanut niistä paljon positiivista elämääni. Enkä todellakaan jättäisi niitä pois mistään hinnasta. Etenkin väsymykseen auttaa Activize. Näitä ainakin pystyn 110% käsi sydämellä suosittelemaan oman kokemuksen kautta. (y)
FitLine Optimal Set, ainesosia kuten Fruktoosi (16 mg vuorokaudessa, hedelmäsokeria edistää 50% painonnousua) ja asesulfaami K makeutusaineena, karbonaatit ja sitraatit Ca ja Mg (sama kun söis liitua ja suolaa). Lisäksi näissä on sitruunahappoa (hampaat saa kyytiä ja todennäköisesti tuotettu GM maissitärkkelyksestä, natriumseleniitti ja sitruunahappo siis). Pienet määrät vitamiineja lisättynä eivät edistä tällaisen roskan jälkeen mitään terveyttä. Lisänähän näissä on tehostettuna vaikutuksena on "ayurvedic yrtti" mikä tarkoittaa ihan tavallista pippuria. Lisäksi osaan tuotteista on lisätty kofeiinia joka tuottaa tuon myyntihurmoksen sen lisäksi, että pitäisi saada omat rahat pois. PS. 99% verkostomarkkinoinnissa mukana olevista ei koskaan rikastu. Älkää vaan menkö tähän huijaukseen mukaan!! tämä on TOSI ja TUTKITTU :D
 

Yhteistyössä