Kellään kokemuksia Fitline tuotteista ?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vanha ketju ja täynnä negatiivista.. mutta pakko kommentoida. Kiitos näiden tuotteiden sain toimivan vatsan ja suoliston takaisin ja jaksamisen. Kesti aika kauan että positiiviset asiat nousi esiin, olin kärsinyt kroonisesta vatsakalvontulehduksesta, pohjukkaissuolihaavasta, ärtyneestä suolesta ja ummetuksesta koko aikuisiän, kunnes onnettomuuden vuoksi antibiootit tuntuivat tuhoavan viimeisetkin rippeet. Kuukausi kuukaudelta olo on koheni. Nyt olen koittanut lopettaa näitä ja pitää taukoa, mutta väsymys on parin kk päästä niin hillitön ja suolisto alkaa kiusata, joten palaan aina uudelleen käyttämään. Muitakin valmisteita on kokeiltu mutta en saa samaa vaikutusta aikaan. Ja tosiaan itelleni vaan ostan ja ittekseni käytän ilman isompaa meteliä. Riittää
mulle että jostain löytyi apu :)
 
vierailija
vierailija
[QUOTE="Käyttäjä";28124736]Hei, olen käyttänyt FitLine tuotteita yli vuoden ja pois en vaihda. Flunssakierre on historiaa, vatsavaivat helpottaneet ja energiaa löytyy jokaiseen päivään. Kolmesta tuotteesta saan kaikki vitamiinit, antioksidantit, kivennäiset ja maitohappobakteerit, joihin aiemmin tarvitsin hirveän määrän purkkeja. Tykkään :)
Sponsored by Fitline :D

Älkää hyvät ihmiset lähtekö humpuukiin... Tiedättekö oikeasti yhtään hyvää ja toimivaa verkostomarkkinointituotetta? Jos aineet toimisivat ihan aikuisten oikeasti niin niitä ei todellakaan myytäisi verkostomarkkinoinnilla.[/QUOTE]

Ei se ole humpuukia, kun on vuodesta 2005 asti pysynyt terveenä, ilman lääkärien apua ja on kohta 80 v. Ennen käyttöä oli monia vaivoja ja varmasti olisi tullut lisääkin iän myötä.
Jopa urheilijat pääsevät nyt kokeilemaan tuotteita, koska suomalainen labra tutki tuotteet ja totesi ne hyviksi ja ilman dopingia toimiviksi. . En vaihda, vaikka menisi viimeiset sentit. Terveisin vaan iloinen ja terve käyttäjä.
 
vierailija
Tätä ketjua kun lukee niin ei voi kuin nauraa. Fitline myyjät ovat kuin kiihkouskovaisia jotka eivät suostu kuuntelemaan kylmää faktaa ja järkipuhetta. Mikä saa ihmisen hurahtamaan tällaiseen hulluuteen? Eikö terve maalaisjärki jo kerro että jos jokin lisäravinnevalmistaja sanoo tuotteen auttavan lähes kaikkeen mahdolliseen vaivaan, jotain on vialla? Joku käyttäjä jo uhosi toisessa viestiketjussa fitlinen parantaneen hänen 10 vuotta jatkuneen pitkäaikaisen suolistosairauden.. Oikeasti? :D
 

Yhteistyössä