Kenellä palstan suurimmat tissit ?

  • Viestiketjun aloittaja "koko"
  • Ensimmäinen viesti
Saaks tollasta vaan Oulusta?:O

Onko se kebab missä on kahvia, vai kahvi missä on kebabia?
Eikä kun tuo on sellainen inside läppä mun kaveriporukassa kun kerran kaveri sanoi aamupalaks syöneen muikkuja puol kiloa ja juoneen kahvia, niin sit naljaillaan sille et no oisko muikkukahvien paikka kun muut puhuu pulla(kahveista):p Voihan sitä siinä kahvileipänä ottaa sitä herkkua mitä tykkää eli rättiksen kohdalla vaarmaan kebabbia : D Rättiksen unelmien brunssi: pöytä täynnä kebabbia, kastikkeita, pekonia.. Ehkä siellä Oulussa sellainen kahvio menestyis ihan sillä et se olis kivenheiton päässä rättiksen kämpiltä ;D
 
  • Tykkää
Reactions: Rätti Väsynyt
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29805303:
En tiiä isoimmista, mut voin lyyä vetoa, että mulla on palstan pienimmät. Rintakehässä lukee: Tähän niiden piti kasvaa ja paikoillaan on vain rusinat.
:D
 
iu
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29805303:
En tiiä isoimmista, mut voin lyyä vetoa, että mulla on palstan pienimmät. Rintakehässä lukee: Tähän niiden piti kasvaa ja paikoillaan on vain rusinat.
Mutta pieni on kaunista ja rusinat on hyviä. :D Ja toisaalta, ei oo hyvä olla liian täydellinenkään, tulee muovinen meininki. Jos meidän kauneuspilkku on sitten vaikka ne "vähän pienemmät" tissit. :)
 
Mutta pieni on kaunista ja rusinat on hyviä. :D Ja toisaalta, ei oo hyvä olla liian täydellinenkään, tulee muovinen meininki. Jos meidän kauneuspilkku on sitten vaikka ne "vähän pienemmät" tissit. :)
Niinpä. Of topic: lukekaa pratfall effectistä niin siinä on kyse just siitä että inhimilliset virheet ja mokat tekee ihmisistä vain viehättävämpiä. Edellyttäen että ihminen on kiinnostava ja viehättävä ensin :D
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä