Kenellä palstan suurimmat tissit ?

  • Viestiketjun aloittaja "koko"
  • Ensimmäinen viesti
HG, sulla on varmasti ihanat rinnat :) Tässä esim. on 65d koon rinnat eli sulla on varmaan saman tyyppiset :p


Kyllä noita oikein mielellään hyväilisi ja imeskelisi, se vois olla niille hyvää liikuntaa ;)
Ei ole lähellekään noita ja veikkaan noiden olevan photoshopatut tai silikonit. Ihan ylisuuret muuhun kroppaan nähden.

Ja mä luulen et sun on parempi etsiskellä tosielämästä se nainen josta voit fantasioida ja ehkä siitä kehkeytyy jotain syvempää jos/kun kohtelet naisia hyvin. Toivon onnea jatkoon!
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
"hmm"
Pieni huomautus vaan: 65 D ei ole mikään iso koko eikä todellakaan ole tuon kuvan naisen koko. Rinnakkaiskoko 70 C:lle ja 75 B:lle. Näissä siis kaikissa sama kuppi eri ympäryksellä. Itsellä 65 DD/70D ja mielestäni mulla on aika pienet rinnat. 65 F ois mulle täydellinen koko mutta joudun tyytyä näihin kun en halua tekotissejä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ymmärtäkään nyt;29807837:
D-E kupit ei ole vielä isoja.
No kyllä ne minusta on!
Riippuu tosin siitä millaisessa varressa ne on kiinni?
 
Peyote
Mikäs sinä olet sanomaan sitä? Onko sinulla joku kansallinen määräysvalta siihen miten ihmiset näkevät kuppikoot?
No. Kun halutaan liivit pienellä ympäryksellä, niitä ei usein löydy tavallisista kaupoista. Esimerkiksi 65 on niin pieni ympärys, että pitää mennä Changeen ostamaan. Siellä taas se ympärys onkin niiden mallistossa 60, eikä 65. Ja kuppikoko saattaa olla tavallisessa kaupassa ihan vaan A tai B, mutta Changessa se voikin olla D.
 
No. Kun halutaan liivit pienellä ympäryksellä, niitä ei usein löydy tavallisista kaupoista. Esimerkiksi 65 on niin pieni ympärys, että pitää mennä Changeen ostamaan. Siellä taas se ympärys onkin niiden mallistossa 60, eikä 65. Ja kuppikoko saattaa olla tavallisessa kaupassa ihan vaan A tai B, mutta Changessa se voikin olla D.
Niin noh, on olemassa ainakin se kaksi eri tapaa mitata. Mutta edelleen se, että sanotaan kirjain, ei ole jonkun päätäntävallassa sanoa, että ette te saa sanoa että se on iso.

D on ihan tasan iso jos mennään "minun lapsuuden" Suomessa käytetyillä kuppikoko merkinnöillä.

Se, taas jonkun mielestä jos tissien pitää olla isommat kuin perse, että ne on isot, on ihan sen ihmisen oma käsitys.

Sinänsä kun niiden tissien koko on minun mielestä sivuseikka. Himot syntyy naisesta kokonaisuudessaan, ei yhdestä ominaisuudesta.

Näin miehenä oma mielipide asiasta. Jollakin muulla toki voi olla toinen mielipide, pitäköön sen, en ainakaan yritä selittää että minun tulkinta on ainoa oikea.
 
Peyote
Niin noh, on olemassa ainakin se kaksi eri tapaa mitata. Mutta edelleen se, että sanotaan kirjain, ei ole jonkun päätäntävallassa sanoa, että ette te saa sanoa että se on iso.

D on ihan tasan iso jos mennään "minun lapsuuden" Suomessa käytetyillä kuppikoko merkinnöillä.

Se, taas jonkun mielestä jos tissien pitää olla isommat kuin perse, että ne on isot, on ihan sen ihmisen oma käsitys.

Sinänsä kun niiden tissien koko on minun mielestä sivuseikka. Himot syntyy naisesta kokonaisuudessaan, ei yhdestä ominaisuudesta.

Näin miehenä oma mielipide asiasta. Jollakin muulla toki voi olla toinen mielipide, pitäköön sen, en ainakaan yritä selittää että minun tulkinta on ainoa oikea.
Samaa mieltä että se on sivuseikka. :D
 

Yhteistyössä