Kenelle on ihan aikuisena laitettu suppo persrööriin?Tai käytätkö ihan muutenkin niitä lääkkeenä?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Dogimamma:
Suppoja en ole käyttänyt. Esikoista synnyttämään mennessä yli 10 v. sitten sain peräruiskeen. Kokemus sekin. :/
eiks se ole vieläkin normaali käytäntö tuo peräruiske? ainakin mulle on joka synnytyksessä laitettu ja kaikki syntyneet 2000 luvun puolella.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Dogimamma:
Suppoja en ole käyttänyt. Esikoista synnyttämään mennessä yli 10 v. sitten sain peräruiskeen. Kokemus sekin. :/
eiks se ole vieläkin normaali käytäntö tuo peräruiske? ainakin mulle on joka synnytyksessä laitettu ja kaikki syntyneet 2000 luvun puolella.
Ei mulle oo noiden kahden nuoremman lapsen kohdalla laitettu. Tosin ne molemmat syntyi alle tunnissa siitä kun oltiin päästy sairaalaan (kolmas lapseni 15 minuutin päästä synnärille saapumisesta) niin eipä siinä paljon ruiskeita ehditty tuikkailemaan, se oli menoa se...
 
ennen synnytystä sain nukahtamislääkkeen ja kipulääkkeen suppona kun ei pysynyt edes 1tl vettä sisällä. ei se musta ollut kovin kamalaa. sain laittaa sen ite. kun synnytys eteni sain sit epiduraalin, eikä ne supot auttanut kyllä sit yhtään, oli sen verran kovat kivut ettei kipu lievittynyt eikä voinut nukahtaa suppareilta
 
Alkuperäinen kirjoittaja JaLehmätkinLentää:
Alkuperäinen kirjoittaja CarnevalGirl:
Siis onko ihan tosi aikuisillekin suppoja :ashamed:

On :/

Mulle iskettiin hanuriin pahoinvointia estävä Primperan-suppo. :x

Jep. Juuri nuo pahoinvointilääkkeeton yleisiä suppoina, kun ei kerran suun kautta tee mieli mitään ottaa niin suppo tai iv tietysti sairaalassa.
 
Bannitar
Oon saanut supon keskenmenokaavinnan jälkeen. Akka käski mut kyljelleen ja varoittamatta survasi supon hanuriin. Sattui ihan vietävästi!

Tähystykseen annettiin vesiperäruiske, ku ei uskallettu lääkkeellistä tyhjennystä antaa, kun olin vk 34 raskaana.

Synnytyksissä en ole saanut mitään peräruisketta ja olen kyllä ollunna tyytyväinen, että rööri on tyhjentynyt ihan supistusten voimasta itsekseen ennen synnytystä.

Ei oikein iske tuo ruskea puoli!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bannitar:
Oon saanut supon keskenmenokaavinnan jälkeen. Akka käski mut kyljelleen ja varoittamatta survasi supon hanuriin. Sattui ihan vietävästi!

Tähystykseen annettiin vesiperäruiske, ku ei uskallettu lääkkeellistä tyhjennystä antaa, kun olin vk 34 raskaana.

Synnytyksissä en ole saanut mitään peräruisketta ja olen kyllä ollunna tyytyväinen, että rööri on tyhjentynyt ihan supistusten voimasta itsekseen ennen synnytystä.

Ei oikein iske tuo ruskea puoli!
Ketähän se muka iskisi noin yllätyshyökkäyksenä?

(taatusti kamppaan sen örmyn lääkärin, joka yllärinä iski sormensa persuksiin , jos vastaan kävelee)

(synnytystapatutkimuksessa)



 
Minkä kokoisia aikuisten supot ovat? Uskon että tuollainen lapsen Panadol-suppo ei tuntuisi miltään. Mulle on laitettu vesiperäruiske ja se ei ainakaan tuntunut miltään. On myös tehty paksusuolen tähystys. No se kyllä tuntu jo kyllä :D
 

Yhteistyössä