Kenelle on ihan aikuisena laitettu suppo persrööriin?Tai käytätkö ihan muutenkin niitä lääkkeenä?

vierailija
Anaaliseksiin en varmasti suostu ikinä, mutta kyllä sen supon ottaa mieluusti siinä kohtaa kun kaiken vatsaan menevän oksentaa. Sairaalassa lääkkeet yleensä saa aina suoraan verisuoneen, joten suppoja ei ole tarvinnut käyttää kuin kotona. Ja myös lapseni oksentaa kaikki lääkkeet, joten seuraavakin sukupolvi tottuu suppoihin. Ilmeisesti oksenteluherkkyys periytyy.
Suppoja ei enää nykyään suositella lapsille, koska tutkimuksissa supon laiton on havaittu olevan seksuaalinen kokemus ja siten vanhemman suorittamana rinnasteinen insestiin.
 
vierailija
Suppoja ei enää nykyään suositella lapsille, koska tutkimuksissa supon laiton on havaittu olevan seksuaalinen kokemus ja siten vanhemman suorittamana rinnasteinen insestiin.
Imetys on sitten varmastikin myös seksuaalinen kokemus ja rinnasteinen insestiin, ihan samalla tavalla lapsi imee siinä rintoja, ja usein vielä toisella kädellä räplää toista nänniäkin. Ja herranjestas, synnytys se varmasti seksuaalisesti traumaattista onkin, ja pitää kieltää, jotta kaikki lapset saadaan ulos sektiolla eikä tarvitse tulla insestisesti äidin sukupuolielimien kautta. Varsinaisia paukapäitä taas liikkeellä.
 
vierailija
Väität siis, että suppojen käyttöä on yhtäkkiä alettukin suositella, eikä siitä ole mitään vahinkoa lapselle?
Ei siinä mitään yhtäkkistä ole, koska ei suppoja ole koskaan lakattukaan suosittelemasta. Eikä ole vahinkoa, sen enempää kuin pillerinkään antamisesta. Minä itse lapsena pyysin lääkkeet mieluummin suppoina, kun lääkkeitä en suun kautta saanut alas sitten millään, ja ne vähäisetkin jotka menivät alas, oksensin samantien ylös. Äitiäni kyllä harmitti tämä, ja hän yritti patistaa minua syömään mieluummin pillereitä.
 
vierailija
Suppoja en ole käyttänyt. Esikoista synnyttämään mennessä yli 10 v. sitten sain peräruiskeen. Kokemus sekin. :/
MÄ SAIN KAKARA SUPPOJA KUN OLI KOVAKUUME ÄITI OLI SITÄ MIELTÄ ETTÄ LÄÄKE ANNETAAN PERÄPUIKKOINA EI SIINÄ AUTTANU VASTAAN LAITTAA MUUTAKU PYLLISTÄÄ ÄIDILLE EN ENÄÄ ANTAISI NÄIN AIKUISENA SUPPOJA LAITTAA JA EI KAI AIKUISET PERÄPUIKKOJA KÄYTÄ
 
vierailija
MÄ SAIN KAKARA SUPPOJA KUN OLI KOVAKUUME ÄITI OLI SITÄ MIELTÄ ETTÄ LÄÄKE ANNETAAN PERÄPUIKKOINA EI SIINÄ AUTTANU VASTAAN LAITTAA MUUTAKU PYLLISTÄÄ ÄIDILLE EN ENÄÄ ANTAISI NÄIN AIKUISENA SUPPOJA LAITTAA JA EI KAI AIKUISET PERÄPUIKKOJA KÄYTÄ
JOS JOSKUS SAAN LAPSIA NIIN LAITAN NIILLE JOKAPÄIVÄ VÄKISIN AINAKIN KYMMENEN SUPPOA. IHANAA KIIHOTTUA SUPOISTA.
 

Yhteistyössä