Kengät mekon/leggareiden ja tunikan kanssa kun ei ole avokas/saapikas sää?

  • Viestiketjun aloittaja kenkiä vailla
  • Ensimmäinen viesti
kenkiä vailla
Aukesikohan otsikko kellekkään :D

Välillä nyt jo tuntuu, että saapikkaat on liikaa, mutta avokkaatkin on kyllä vielä liian vähän.

Mitäs sitten jalkaan esimerkiksi mekon kanssa?
 
"mie vaan"
Nilkkureiden puolesta minäkin liputan, korolliset nilkkurit ja ehkä vielä säärystimet (voi pitää tyylikkäästi rytyssä kengän lähellä tai palellessa vetää ylös asti). Tai jos asu rento, niin conversit (tallvimalli).
 
"aapee"
Ja voisko joku nyt linkittää mulle kuvan, missä on nilkkurit ja mekko ja mitkä näyttää HYVÄLTÄ yhdessä? Enpä ole tähän päivään mennessä sellaiseen törmännyt...
 
vierrr
[QUOTE="aapee";29697867]Ja voisko joku nyt linkittää mulle kuvan, missä on nilkkurit ja mekko ja mitkä näyttää HYVÄLTÄ yhdessä? Enpä ole tähän päivään mennessä sellaiseen törmännyt...[/QUOTE]

Whaat?

Laita googleen vaikka hakusanaksi "mekko ja nilkkurit" ja tulee aika sikamonta kuvaa jossa ne näyttää hyvältä yhdessä.

En viitsi linkata suoraan kuvia, kun suurin osa on jostain blogeista.
 
"aapee"
Whaat?

Laita googleen vaikka hakusanaksi "mekko ja nilkkurit" ja tulee aika sikamonta kuvaa jossa ne näyttää hyvältä yhdessä.

En viitsi linkata suoraan kuvia, kun suurin osa on jostain blogeista.
En käytä nilkkureita edes kapealahkeisten housujen kanssa, kun saavat jalan näyttämään järkyttävältä kanootilta. Jotenkin se nilkkurin korkeus vielä katkaisee jalan just sellaisesta kohdasta, että jalka näyttää ihan töks... En osaa selittää. Ehkä ongelma on vaan mulla, kun paljon tätä näkee, mutta minä en ymmärrä :D
 
vierrr
[QUOTE="aapee";29697891]En käytä nilkkureita edes kapealahkeisten housujen kanssa, kun saavat jalan näyttämään järkyttävältä kanootilta. Jotenkin se nilkkurin korkeus vielä katkaisee jalan just sellaisesta kohdasta, että jalka näyttää ihan töks... En osaa selittää. Ehkä ongelma on vaan mulla, kun paljon tätä näkee, mutta minä en ymmärrä :D[/QUOTE]

No joo, tietty se kropan malli vaikuttaa, että jos on lyhyet jalat ja paksut nilkat+reidet, niin jotkut nilkkureista saa jalat näyttämään paksuilta pökkelöiltä.

Mutta malleja on toooosi monia ja jokaiselle ihmismallille löytyy varmasti nilkkuri joka sopii. :)
 
Veer
[QUOTE="aapee";29697891]En käytä nilkkureita edes kapealahkeisten housujen kanssa, kun saavat jalan näyttämään järkyttävältä kanootilta. Jotenkin se nilkkurin korkeus vielä katkaisee jalan just sellaisesta kohdasta, että jalka näyttää ihan töks... En osaa selittää. Ehkä ongelma on vaan mulla, kun paljon tätä näkee, mutta minä en ymmärrä :D[/QUOTE]

No varrettomat nilkkurit sitten.
 

Yhteistyössä