KESÄ 2010 hoidot

Pieni tiikeri ja Desperate: Onnittelut hyvistä ultrakuulumisista!
Eina: Ihanaa että sait pari kyytiläistä matkaan. Tsemppiä piinailuun!
Sera: Hyvän saaliin saitte pakkaseen, ole siitä onnellinen. Kyllä tää aika menee varmasti nopeasti ja saat pian kyytiläiseen mukaan.
Shayna: Olen tosi pahoillani puolestasi. Ei tän näin pitänyt mennä. Toivon kovasti että arvo lähtee vielä nousuun huimasti ja olisi normaali raskaus.
Miimii: Tsemppiä maanantain limisultraan!

Täällä pp12. Eilen aamulla tuli hiven veristä vuotoa mutta se loppui nopeasti eikä ainakaan vielä ole uudestaan alkanut. Alavatsa myös ollut vähän kipeä eilen ja tänään. Eilisen päivän palelin hirveästi ja illalla mittasin lämmön, oli tasan 37 kun normaalisti on 36.2. Tänään lämpö ollut 36.8. Voiko se merkata mitään? Yhtään ei ole tunnetta että olisi flunssa iskemässä. Nyt alkaa jo jännittään kovasti. Huomis aamuna teen testin.
 
Sera:juu onpahan ekat selvät pikkujoulut hehhee , juu ja tosta kertomisesta, että sen verran läheisiä ystäviä tänään pikkiksissä että tietävät tilanteen.ei tätä turvotusta sais ees peitettyy millään, normaalisti mulla ei oo mahaa yhtään ja ny aivan karmee turvotus pömppä:rolleyes:
Wilma:en ny haluu luoda mitään ylimäärästä toivoa mutta mulle kävi justiin noin , eli vuotoa tuli hetken ( olin varma et menkat alkaa) ja loppu ihan yhtä pian kun alkokin, flunssa ja testi plussaa.Mulla siis lämpöjen koholla olo ties flunssaa jo edellisellä viikolla kun menkkojen piti alkaa.ootko yleensä noita llämpöjä mittaillu? mä joskus harrastin sitäkin ja niistä ite tiesin jo ennen testiä et menkat alkaa jos laski normilukemiin ennen menkkoja.Toivottavasti sulle käy meikäläiset ja plussaat huomenna:)
Shayna: miten jakselet?
Miimii: joko ultra jännittää? oothan pysyny terveenä??

hauskaa lauantaiehtoota kaikille ja tämä tyttö lähtee nyt "rilluttelemaan" pikkujoulutunnelmissa!!!
 
Desperate, unohin päivällä onnitella sua ultrasta! Loistavaa, että kaikki hyvin :) Ja sitten taas kohti seuraavia etappeja! Nautihan olostasi :)

Wilma, pakko munkin sanoa, että kuulostaa lupaavalta.. Voi jospa jospa huomenna olis teiän onnen päivä :)

Shaynankin puolesta on edelleen kädet kyynärpäitä myöten ristissä!

Eina, se piti vielä sullekin sanoa, että tuolta toisesta ketjusta just luin, että munisten laatuun, ei niinkään määrään, voidaan lääkkeillä vaikuttaa. Mutta mehän uskotaan, että sun ei tartte näitä asioita enää miettiäkään, kun päräytät joulukuun alussa kaks viivaa tikkuun ;)

Gabi on ollu mielessä, toivottavasti jaksat luottaa parempaan huomiseen!
 
Kiitti kielovanamo kun yrität valaa uskoa muhun! :heart: Vaikka sitä en voi kieltää että olen miettinyt jo että mitä jos ei onnistuta näillä kolmella julkisen tarjoamalla hoidolla.. Tykkään hiukan varalta miettiä vaihtoehtoja, ettei ne sitten vaan yhtäkkiä iske päin naamaa. Ne ei masenna mua, vaan auttaa jaksamaan, kun tietää että on jokin/useampia varasuunnitelmia jos tämä ei onnistukkaan.

Mutta en siis ole toiveita kuitenkaan täysin heittänyt tämänkään siirron suhteen, vaikka ihmehän se tulee olemaan jos onnistaa! :LOL:

Niin ja kiitos kielo myös tuosta tiedosta että lääkkeillä voidaan vaikuttaa laatuun. Näin muistelisin itsekkin joskus lukeneeni jostain, mutta hyvä että kerroit.

Voi wilma et voi uskoa että mua jännittää miten sun käy! Peukut tosi korkeella sulle! Ja vaikutat jotenkin niin rauhalliselta asian suhteen... kunpa itsekkin osaisin olla yhtä tyyni sitten kun sen testin aika koittaa.

Mukavaa rilluttelu reissua despelle! Pidä oikein hauskaa!

Mulle ei oikein mitään ihmeitä.. Olen yrittänyt vaan pitää itseni kiireisenä! :D
 
Täällä on niin paljon tekstiä että oon ihan pää pyörällä, enkä muista milloin oon täällä käynyt kirjoittamassa ja mitä kommentoimassa.. Voi shayna shayna, kyllä nyt piinataan toden teolla :( Mitään en osaa sanoa, mutta tiedän tarkkaan miltä tuntuu, been there!! <3 Mä toivon että kaikki kääntyy parhain päin.

Oonko onnitellut Einaa kahdesta kyytiläistäkään, ei voi muistaa, mutta onnea ja tsemppiä niitten kanssa hirrrmuisesti! Ja kyllä säkin Sera pian pääset siirtoon, oon NIIIIIN kateellinen tuosta teidän katraasta siellä pakkasessa! Ite oon kauhuissani kun meillä on enää 5kpl, ja yks vielä roiskastiin roskiin viimeks :( Täysin mahdollista ettei noista edes selviä siirtoon hengissä yksikään.

Wilma, sitten huomisaamuna ripeästi tänne kertomaan kuulumiset!!! Sulle on tilattu aika monelta eri suunnalta plussaa sinne kuule!

Mua jännittää se maanantai senkin takia niin paljon kun pitää kysyä että onko edelleen voimassa se suunnitelma kahden alkion siirrosta, ja sitten ehkä vielä enemmän jännittää se, että voiko ne kirjoittaa mulle valmiiksi reseptit uuteen IVF:ään ensi vuodelle, ja mahdollisesti PAS:seihin kans.. vaikka eihän niiden alkioiden selviytymisestä ole mitään takeita mutta voisinhan mä nyt lääkkeet ostaa valmiiksi silti kun maksaa kerta vaan 1,50€! Ja mitä kauheeta mä luin jostain että Kela ois ruvennu sakottaa asiakkaita tästä etukäteen kirjoitetuilla resepteillä ostamisesta, edellisen vuoden puolella lääkekaton piikkiin!? :O Ei tuu mitään jos näin muka on!

Mä oon ylimpänä listassa, apua! :O Mitä tapahtui Ellille, tietääkö joku?! Ihana ajatus tuo kilistely! <3 Kannatan :) Tää palsta on todella ollut henkireikä, ja tunnutte aikas läheisiltä ihmisiltä. Ja kiitos kysymästä, tunnen itseni terveeksi, se kortisoni auttoi varmasti, nyt lopetin sen taas vaihteeksi.
 
Mulla on ollu nyt reilu kaks päivää ruskeeta vuotoa... koko ajan lisääntyy. Huomenna taas verikokeeseen. Mä en jaksa tätä enää.
Mä oon niin romuna etten tiedä miten selviän. Makaan vaan sängyssä lamaantuneena enkä saa edes syötyä. En pysty keskittymään mihinkään. En pysty kävelemään huoneesta toiseen, jalat pettää ja jään lattialle itkemään. Mies ja sisko ja äiti on ihan sekaisin ja paniikissa ja mä inhoan olla taakkana, mutta mä en vaan pysty nousta. Mä en pääse ylös. Jos joku päivittää listaa niin poistakaa mut plussanneista ja koko listalta kun en kestä nähdä omaa nimeä siellä. Musta tuntuu, etten enää ikinä palaa entiselleni. Oon niin kuin lasikoriste joka on isketty hajalle monta kertaa ja yritetty teipata kasaan. Ja nyt mä oon vaan rikki. Me on miehen kanssa puhuttu luovuttamisesta kun mä en enää kestä. Sillä on mua ikävä ja mullakin itseäni, mä en enää tiedä kuka peilistä katsoo takaisin. Mun voimat on täysin loppu. Usko on loppu. Elämässä ei ole mitään järkeä ja tuntuu ettei jaksa elää. Yritän vaan selvitä tunnista toiseen.
Mä vielä pidän teidät ajan tasalla miten tämä helvetti etenee, mutta luulen, että kun tää joskus toivottavasti on ohi, me luovutetaan ja poistun takavasemmalle määrittelemättömäksi ajaksi. Valoa ei näy missään ja mä itken pimeässä.
 
Voi Shayna :hug: Sulla on lupa surra ja itkeä. Mutta sun täytyy jaksaa nousta sieltä! Myös sinun mies varmasti suree ja siitä tuntuu taatusti myös pahalta. Jakakaa surunne! Ja sinähän palaat entisellesi, vaikka nyt ei siltä tunnu. Tai et ehkä ihan entisellesi näiden kaikkien hoitojen, odotusten ja pettymysten jälkeen, mutta nouset kuitenkin ylös sieltä pohjamudista! On rankkaa käydä toistuvasti verikokeissa ja aina hiukka toivoa että tilanne näyttäisikin hyvältä ja sitten taas pettyä ja pudota alas sieltä toiveista. Ajattele kuitenkin sitä, että kiinnittyminen on tapahtunut! Teillä on ihan oikeasti toivoa onnistua näillä hoidoilla. Tällä kertaa alkio kiinnittyi väärään paikkaan tai se ei ollut kehityskelpoinen alkio, mutta se kiinnittyi kuitenkin! Joten jatkossakin kiinnittyminen tulee varmasti onnistumaan. Yksi tuttavani raskautui kuudennella hoitokerralla. Teidänkin kohdalla nyt vaan tarvitaan usempia siirtokertoja, mutta älä menetä toivoa!!

Täällä nyt siis kirjoittelee virkeä yökkö, töissä niin rauhallista, että ehtii täällä lorvimaan...

Tsemppiä kaikille muillekin!
 
Shayna: Komppaan ihan täysin evitaa.. sun täytyy jaksaa! Helppoa se ei varmasti ole ja surrahan sun pitääkin, mutta kaikesta huolimatta sun on vaan pakko pitää itsestäsi huolta! Ja tiedän että se ei ole helppoa.. mutta lupaa että yrität! :hug:

Olisko wilmalla meille minkälaisia uutisia?

Mä oon nukkunu koko viime yön kauhean huonosti... Aivan pätkissä mennyt koko yö. Oon heränny vessaan ja juomaan joskus aamuyöllä. (Ei mitenkään mun tapasta) Varmaan tuo lugesteronin aiheuttama turvotus tekee tätä ja sit se, kun kello soi seiskalta aamulla lugejen takia, niin kai sitä alitajuntaisesti ressaa sitä että herää sen kanssa ottamaan! Mulla on taipumus vaan lätkästä herätys pois päältä sen soidessa :D

Näin muuten unta että sain tiedon millasia ne mun kaksi kyytiläistä oikein olivat... Aivan rupu pask**ja! Pitäs ehkä ruveta miettiin jotain ihan muuta, kun näkyy niin uniinkin tulevan tää touhu :) mut helmpommin sanottu kuin tehty!


*muoks* Ihanaa kuulla miimii että ilman kortisonia menee nyt! Jippijaijee :)
 
Viimeksi muokattu:
Nimimerkki..........Hoito..........Aikat aulu


Miimii-75----------1.IVF - 2.PAS----------vko 47/48

lakka83----------2.IVF---------12/2010 tai 01/2011

Sera2010--------1.IVF - 1.PAS ------------ 01/2011

evita--------------3.ICSI--------------01 tai 02/2011

barbapörrö13----2.IVF/ICSIn PAS----------------


mitä kuuluu?

Baby20xx---------kotipuuhat

Susu75-----------3.ICSIn PAS

Elli82--------------1.IVF



*** PIINAILIJAT ***


wilma32---------1.IVF/ICSI-------testipvä 22.11-------

Eina-----------------1.IVF-------testipäivä 1.12--------2.alkiota


:heart::heart::heart: PLUSSANNEET :heart::heart::heart:


kielovanamo-------2.IUI--------------- + testattu 3.9.2010
Pieni tiikeri----------IVF--------------- + testattu 14.9.2010
Eintel--------------1.IVF-------------- + testattu 6.10.2010
desperate------1.IVF/ICSIn 4.PAS----- + testattu 19.10.2010



Shayna kertoo sitten kun haluaa takaisin listalle.. :hug:
 
Viimeksi muokattu:
Shayna: mä komppaan myöskin kahta edellistä eli sun on pakko yrittää pitää pää kasassa ees jotenkin ja tiedän et tää kuulostaa karulta mutta pidä ees 1 ja ainoo ajatus mielessä eli se et SÄ TUUT KUITENKIN RASKAAX!!! ja se jos jokin on lupaus tulevasta.Ajattele jos oisit ikuisesti vaan tehnyt negatestejä niin ei välttämättä ois mitään takeita siitä et ees onnistut tulemaa raskaax.Tiiän ettei tää lohduta yhtään tällä hetkellä mutta älä luovuta vaan ajattele että ihan varmasti joskus se alkio kiinnittyy oikeeseen paikkaan koska sulla on mahdollisuus siihen.Tää hetki oli nyt julmaa pilaa taas elämältä mutta vielä joskus jaksat hymyillä.sun on pakko uskoa parempaan huomiseen.Multa pääs itku kun luin sun kirjotuksen,ja toivon niin paljon et pääset ylös jälleen:hug:
Wilma: tuu jo kertoon...!!!
 
Mitä sitä ees osaa kirjottaa, haluis vaan ottaa teiät kainaloon, rutistaa ja keinuttaa, itkeä yhdessä..

Wilma, oon niin pahoillani!! :hug:

Shayna (ja samat sanat kaikille muillekin, jotka koette, että omat voimat on aivan lopussa), tällä hetkellä oot sirpaleina, mutta sut kootaan vielä entistä kauniimmaks, entistä vahvemmaks. Mä haluaisin kannustaa, että älkää luovuttako, usko omiin voimiin, vaikka ne tällä hetkellä on poissa. Sekin on vahvuutta, että pystyt ja uskallat surra ajallaan. Toinen kätkee sisäänsä ja ne purkautuu ulos vasta pikkuhiljaa. Muista myös, että kiire ei ole mihinkään. Jos tuntuu paremmalta nyt keskittyä välillä johonkin muuhun, niin tulee taas aika, jolloin jaksatte tätä rumbaa, jos sitä silloin vielä haluatte. Ja muista myös, että jos päätätte nyt heti jatkaa, niin tämä taistelu ei oo ikuista. Siitä mihin se päättyy, ei oo takeita, mutta sen tiedän, että jonain päivänä kaikkien kokemusten jälkeen huomaat olevasi onnellinen. Mistä kaikesta se onni koostuu, sitä kukaan ei tiiä. Se onni on just sulle tehty, sun näköinen. Mun tulee mieleen se vanha laulu "olen särkynyt saviruukku". En muista sanoja kokonaan, mutta kertosäkeessä taidetaan sanoa: " Tahdon kertoa särkyneelle, ei siruja heitetä pois. Kallista vanha savikin mestarin kädessä ois."

Eina, ymmärrän hyvin, että haluaa tehdä suunnitelmia eteenpäin! Mulle oli tunnetasolla ihan merkittävä käännekohta, kun nyt kesällä miehen kanssa "mentiin asioiden edelle" ja päätettiin, että katsotaan hoitoja kesään 2011 asti, ja jos siihen mennessä ei oo tulosta tullut, mietitään vakavasti vaihtoehtoina myös adoptiota ja sijaisvanhemmuutta. Kun tää suunnitelma oli tehty, mun oli huomattavasti helpompi olla. Ikäänkuin ei jätetty asioita yhden kortin varaan.

Miimii, nyt vuorostaan sitten sulle toivon, että kaikki menee hyvin pas:n, reseptien saannin ym. suhteen!!
 
Shayna: :hug: Myöskin edellisiä peesaten, älä luovuta vielä!! Sä tiedät nyt, että ainakin voit tulla raskaaks! Paljon voimia, ja toivottavasti jaksat vielä yrittää uudestaan :heart: Eikös teillä oo pakkasessakin kavereita, niin ei tarvi koko rumbaa alusta alottaa kuitenkaan? Joo, mä tiedän, ettei tässä tilanteessa mikään lohduta, mutta... :heart:

Wilma: :hug: Ei vuoto oo kuitenkaa alkanu vielä? Vaaditaanko teillä veritesti? Toivotaan viel, et muuttuis plussaks.

Kiva kuulla Miimiistä, olikin jo ikävä! :heart: Onnea pas: iin ja uskon, että sitkeet sissit, pikku huurunenut, selviivät sulatuksesta! :)

Kielovanamo kirjotti Shaynalle niin ihanasti, että meinas itku päästä täälläkin... ihanaa, kun jaksat täällä meidän kanssa hengata vielä! :heart:

Einuli, rauhotu vähän :) Joo joo, mä tiedän, et ei oo nii helppoo, mut tällä hetkellä sä et pysty tekee enää mitää, nyt vaan pidät ittes kiireisenä ;) Ja joo, kiitos päivityksestä, mä en vaa tiedä, miten toi nyt sit kuuluis olla, kun mennäänkin suoraan pas:iin :D Mutta samapa tuo, kun nyt vaan pääsis siihen pas:iin joskus!! Siis tottakai mä oon onnellinen siitä, että huuruneniä on paljon, mut tuntuu niin turhauttavalta, ku ovat siel pakkasessa ja aika tuntuu matelevan!

Jaksuja kaikille! :heart:
 
Voi itkujen itku,mitä täällä on taas tapahtunut:'( Miten tää kaikki voikaan olla näin vaikeeta!!!

Wilmalle suuri halaus negasta ja hurjasti voimia:hug:

Ja Shayna,voi ei!!!!!Ei tähän varmasti ole mitään lohdutuksen sanoja,tämä on ihan kamalaa:'(
Lähetän kuitenkin roppakaupalla voimia ja kaikkea mahdollista ja toivon,että aurinko taas paistaa teidänkin elämään jossain vaiheessa.Olet rakas:hug:

" Anna surun tulla,kun on surun aika.
Suru hiljentää,suru syventää.
Anna itkun tulla,kun se haluaa."

Miimiille tsemppiä ultraan! Ja kaikille muillekin jaksamisia:heart:
 
Wilma :hug:

On: Ei oo limakalvo kasvanut, ei tehdä kahden alkion siirtoa, ei kirjoiteta reseptejä etukäteen.. Että näin. Viikon päästä vasta ultrataan uudestaan, siihen asti sain laastareiden lisäksi Zumenonit. Mitään tietoa mistään siirrosta. Kyllä oli pettymys koko reissu, ja paskat fiilikset.
 
Viimeksi muokattu:
Ompa tosiaan kurjia uutisia kaikilla tällä hetkellä! :( Nyt kaivattais jo välillä jotain hyviäkin uutisia!

Miimii: :hug: Tiedän niin ton tunteen, kun lääkärireissu on ihan turha, ja tiedossa on lisää odottelua! :/ Toivottavasti nyt pääset kuitenki tän vuoden puolella vielä siirtoon! Voiko tota limakalvoa kasvattaa sitten millä lääkkeellä? Mä kans ajattelin kysyä jos jotain lääkkeitä lähiaikoina tarviin, mitkä on kalliimpia, et jos vois jo tän vuoden puolella hakea, mut ilmeisesti ei... toivottavasti en sit tarvii.

Millos Barbapörröllä seuraavaks jotain tapahtuu?
 
Voihan p***a.voimia Miimii ja peukut pystyyn et viikon päästä limis jo ok ja pääset siirtoon!!!

Kylläpä tosiaan kaivattais jo niitäkin hyviä uutisia vaihteeksi:O

Sera,usko tai älä mut mä en tiedä millon taas alkaa tapahtumaan,siis ajat on vaan hoitsujen/lääkäreiden tiedossa:D
Sanoin sillon joku aika sit joitajalle puhelimessa,etten halua tietää millon ois suunniteltu uusi hoito,mut sen verran ne valaisi,et tammikuun menkat jo soittelen ja lyhyellä kaavalla taas mennään ja reseptit pitäs tulla varmaankin jo tällä viikolla.Aattelin et on helpompi,kun en vielä tiedä muuta:LOL:
Meillä polilla sanoivat,etteivät enää tee 0-ultraa!!!Siis mitä ihmettä??? Eiks siinä just katota,et kaikki ok pistämistä varten? En ymmärrä...tuntuu et koko hoitohan voi sit mennä pieleen jo tossa vaiheessa,vai oonko ihan väärässä?

Ja Eina,mulle voi siis päivittää 3.IVF/ICSI,mut ajankohta on vielä arvoitus :p

Mut nyt takas työnpariin,mukavaa alkanutta viikkoa ja niiiiitä hyviä uutisia sit odotellaan,jookos?
 
Kylläpäs on taas kaikilta niin negatiivisia uutisia että harmittaa, eikö jo ois aika alkaa tälläkin palstalla onnen tulla niin sanotusti taloon!!!!
Miimii:eek:otteko kokeillu muita lääkkeitä aiemmin tohon limiksen kasvatukseen?on se ny piru jos ei ala tapahtumaan, ja niin turhauttavaa varmaan turhaan popsia nappeja ja sumutella ja piikittää mitä milloinkin jos ei vastetta saada!!(sulla siis laastarit mutta you know mitä tarkotan)toivotaan et zumet ees jeesaa.koita jaksaa:heart:
Shayna:eek:otko saanu mitään uusia hcg arvoja ja mikä tilanne ylipäätänsä sulla? oot ollu paljon mielessä!!!!
Barba: hienoa et lähdette taistoon taas:hug:
Eina:kärsivällisyyttä ja pitkää pinnaa piinistelyyn, stay :cool:
 
No pitipäs se taas miimiillekkin tulla huonoja uutisia :( Onkohan meän ketju jotenkin kirottu?! Toivotaan että se limis nyt kuitenkin lähtisi kasvamaan!

barbapörrö: No onpas vaan kummalllista ettei ole 0-ultraa?!? Luulisi että se nyt on hiukan "pakollinen" ei aki noita pistoksia ole mitään jarkeä alottaa jos sumut ei oo tehonnu... tai mistäs minä mitään tiedän :D

Mites shayna? :heart:

ON: pp4 ja eipä mitään kummempaa.. tässä ne päivät menee etiäpäin! Toiveet ei ole korkealla, mutta tiedän että on mahdollisuus. Ihan mukava olo piinistellä näin, kun ei leiju taivaissa! On se niin hemmetin rankkaa tipahtaa alas sieltä sitten..
 
Nimimerkki..........Hoito.........................Aikataulu


Miimii-75----------1.IVF - 2.PAS----------vko 47/48

Elli82--------------1.IVF-------------------vko 48

Susu75----------lahjasolut-----neuvonta 12/2010-hoito 01/2011

lakka83----------2.IVF---------12/2010 tai 01/2011

Sera2010--------1.IVF - 1.PAS ------------ 01/2011

evita--------------3.ICSI--------------01 tai 02/2011

barbapörrö13----3.IVF/ICSI

wilma32----------------




*** PIINAILIJAT ***


Eina-----------------1.IVF-------testipäivä 1.12--------2.alkiota



:heart::heart::heart: PLUSSANNEET :heart::heart::heart:


kielovanamo-------2.IUI--------------- + testattu 3.9.2010
Pieni tiikeri----------IVF--------------- + testattu 14.9.2010
Eintel--------------1.IVF-------------- + testattu 6.10.2010
desperate------1.IVF/ICSIn 4.PAS----- + testattu 19.10.2010
 
Viimeksi muokattu:
Voi Miimii.. :hug: Mut aattele, et tilanne vois olla sekin, että ette ois ennen joulua enää päässy ollenkaan eteenpäin, niinku jossain vaiheessa pelättiin. Lippu korkeella sen suhteen, että limis kasvaa, rahat löytyy lääkkeisiin ja ennen kaikkea, että PAS on nyt se taikasana, jota teiän perhe tarvii, jolloin ette ees tartteis niitä lääkerahoja ens vuonna!

Shayna, tuuthan kertomaan, miten jaksat tai vaikket jaksais ollenkaan. Oot meiän kaikkien ajatuksissa!

Te ootte kaikki äärettömän urheita!! :heart:
 
Kiitos ihanat! Juu, kyllähän asiat paljon huonommin vois olla, ei pitäis määkiä. Ja lukeehan mulla listassakin vko47/48 että ei tässä mitään radikaalia pitäis olla tapahtunut. Pettymys oli vaan niin kova, kun muuta odotti. Mut joo, mulla oli viime PAS:ssa pelkkä Zumenon limakalvon kasvatukseen, ja ekan ultran jälkeen annostusta nostettiin. Silti limis siirrossa vain n. 7mm. Nyt sitten oon 13pv käyttänyt Estradot-laastareita ja nyt tosiaan tänään jopa alle 6mm oli limis. Otettiin rinnalle nyt siihen sitten Zumenon. Katotaan miten käy. Hassua miten eri näkökanta kahdella saman alan lääkärillä voi olla muuten, ton kahden alkion siirron suhteen.. Vai riippuuko se missä ne on töissä? Yksityisen lääkäri suostui 2 alkion siirtoon mut tää julkisen lääkäri lähes tyrmäsi koko ajatuksen. Tottahan on tietysti että mun aiempi sektio ja komplikaatiot ja muut leikkaukset varmasti vaikuttavat päätökseen, ja itsekin toki pelkäisin kuollakseni monikkoraskauden riskejä, mutta mitä se toinen lääkäri sitten oikein ajatteli?? Erikoista.

Shaynan kuulumisia odotellen ja voimia toivottaen! Ja teille kaikille muille myös. Gabiakin tänään ajattelin, kun tajusin taas miten hyvä suhde meillä kuitenkin mieheni kanssa on, ja miten hyvä puoliso se on.
 

Yhteistyössä