KESÄ 2010 hoidot

Heissan taas pitkästä aikaa!

Ja suuren suuret halit kaikille, olen käynyt lukemassa teidän juttuja, ja kyllä on taas oikein kunnolla kuraa tullut yhden jos toisenkin niskaan! :( uskon ja toivon että tämä meidän ketju ei todellakaan ole kirottu, vaan jokaiselle meistä se onni vielä osuu kohdalle, tavalla tai toisella!

Mun kohdalle voi päivittää:

Susu75-----------lahjasolut--------- neuvonta joulukuu / hoito tammikuu 2011

Me olemme nyt näillä näkymin lähdössä lahden toiselle puolelle lahjasoluhoitoon. Ensimmäinen lääkärikäynti on jo varattu, ja katsotaan sitten että miten edetään. Hui, vähän jo jännittää, mutta olemme asiaa kovasti punninneet, ja Virossa on 2 asiaa mitkä on parempia kuin Suomessa:
hinta ja luovuttajan anonyymiys (onkohan toi edes sana? =) ). IVF hoitoa ollaan kuitenkin ajateltu, katsotaan mitä se lääkäri sitten sanoo.

Einalle tsemppiä kovasti piinailuun, ja Miimiille odotteluun!

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille! :wave:
 
Ihanaa kuulla sinusta Susu ja kiva että pääsette jo näinkin nopeasti jatkamaan "projektia".. Toivotaan että montaa kertaa ei tarvitsisi teidän käydä siellä lahden toisella puolella ;) Tsemppiä paljon matkaan!
 
Moikka pienen tauon jälkeen taas :)

Eilen alkoi menkat ja keretään IVF:ää toteuttamaan joulukuun aikana! Vähänkö on taas toiveet korkealla. Ihan hyvä oli pieni taukoilu kaiken pettymyksen jälkeen näin jälkikäteen aateltuna. Huomenna alotan Clomit, sunnuntaina Menopurin ja 2.12 ois UÄ.
 
Susu, onpa tosiaan ihana kuulla susta! Ja hienoa, että suunnitelmat on alkanu selkiytymään ja pääsette jo pian etenemään. Hali!

Lakka, samoin teillä! Pitäkää vaan toiveet korkeella, koska ihan oikeesti todennäköistä on, että joku hoitokerta (ja se voi olla just tämä) tulee onnistumaan. :heart:

Miten Wilma jaksat? Olipa tosiaan omituinen lyhyt vuoto.. Entä Shayna, oot mielessä!
 
Mä mietin tosi paljon meidän Shaynaa..mitä sulle kuuluu ja miten voit? Hirveesti voimia:hug:

Entä Wilma,mites sä jakselet?

Lakka,ihanaa et pääsette taas tositoiiin,nyt pidetään taas peukut taivaissa:)

Entäpä Eina,mites piinailut etenee?

Ja Susu,ihanaa tosiaan et pääsette näin pian jatkamaan yritystä ja eiköhän tässä nyt hyvin käy:)

Eina,on kyl tosi outoa ettei meidän polilla enää tota 0-ultraa ole...tai onhan siel,mut siis jo ennen koko hoidon alkua.Mut kai ne tietää mitä tekee:headwall:

Taas on ollut jotenkin niin tyhjä olo...tää elämä on yhtä vuoristorataa vaikkei edes hoidot ole tällähetkellä missään vaiheessa:| Eilen olin niin loistotuulella,tuntu et koko maailma hymyilee ja ihana päästä laittamaan Joulua ja sit tänään ei kiinnosta mikään,tekis mieli vaan mennä peiton alle ja jäädä sinne:( mut tätähän tää on,mut miks tähän ei koskaan totu?

No joo,tälläsilla fiiliksillä TAAS täällä,pitäis jaksaa lähtee päivittämään lasten ensiapu taidot ajantasalle...tai on ne,mut kertailemaan kuitenkin|O

Mukavaa viikon jatkoa kaikille ihanaiset kanssa sisaret:heart:
 
Kyllä se alkaa jo elämä voittaa ton nega pettymyksen jälkeen. Pakko se on alkaa miettiä joulua ja sit seuraavaa hoitoa. Itse mietiskelin et helmikuussa olis varmaan seuraava yritys mut tänään tuli kirje että: olemme laittaneet teidät jonoon ja hoitoviikko olisi vko 11. En ole tajunnut että sitä joutuu aina takas jonon hännille jos tulee nega. Tää on kyl tosi hidasta touhua julkisella. Mulla oli 10 kuukautta sitten eka käynti ja tähän mennessä ehditty tekeen 1 inssi ja nyt 1. icsi. Jos tollon maaliskuussa onnistuis niin saattais tulla just sopivasti jouluvauva, olishan se maailman ihanin joululahja. Onkohan tässä ketjussa enään ketään muita tollon maaliskuussa piinailemassa.
Tsemppiä kaikille tasapuolisesti! En ehdi nyt enempää kirjoitteleen.

Muoks. Eilen illalla alkoi sit normaali vuoto.
 
Viimeksi muokattu:
Päivittelin Elli sulle tietoja.. Ja tosi kiva ko tulit kertoileen kuulumisia! Tsemppiä kovasti jo nyt ensi viikkoa varten!

wilmalle vielä kerran suuret pahoittelut :( Harmi ettei teilläkään jääny mitään pakkaseen! Ja tuo on niin inhottavaa että joutuu sitte taas jonottaan seuraavaa hoitoa vaikka ja kuinka kauan. Pitkää pinnaa tässä hommassa tosiaankin kaivataan!

barbapörrö: Täällä on ollut myöskin ilmassa tuota -välillä huvittaa ja välillä ei voisi vähempää kiinnostaa-

Ihanaa että lakkakin pääsee taas tositoimiin!

On: Täällä menossa pp7.. alamasussa polttelee, rintoja aristaa ja turvotusta löytyy vaikka muille jakaa ----> kiitos tod.näköisesti vain ja ainoastaan lugejen! Vertailupohjaa ei aiemmista ole joten vaikea sanoa mistään yhtään mitään!

Voi olla että viikonloppuna jo testailen. En ainakaan testaa tuolloin virallisena päivänä 1.12... mulla on sillon koko päivä töitä. Tunnin käväsen vain välillä päivällä kotona töistä päästyä ja illaksi menen uudestaan.

Ja toisekseen mä olin se sellainen testaaja joka haluaa tippua pikkuhiljaa :) Jos esim. sunnuntaina testaa pp10 ja tulee nega, niin sitä on tultu jo puoleen väliin! Vielä on mahikset plussaan, mutta on varautunut jo siihen että negaksi jää!
 
Meidän ketju se meinaa jo kadota tuolta etusivulta:O

Mitä teille kuuluu? Shaynan jaksaminen on edelleen paljon mielessä,voi kun jaksaisit purkaa vaikka tänne meille sun pahaa oloa:'( Me tääl niin mielellään sua yritettäs tsempata ja nostaa takaisin jaloilleen!!!

Einalla onkin sit jänskät paikat viikonloppuna,jos testailla meinaat.Plussapuhureita :heart:
puhaltelen:heart:

Miimii on sit ens viikol tosipaikan edessä,kivaa:)

Lakka ja Elli myös jo tositoimissa,jes!!!

Wilma,mä olen ainakin täällä sillon ja varmaan pitkään sen jälkeenkin ( :headwall: ) sen verran tiedän tulevasta,et tammikuun alussa eka käynti polilla,tää siis jotain sitä uutta systeemiä ja sillon ultra ja suunnitelmat -> lyhyt kaava ja primolut + menopur...mikähän toi primolut ees on:p

Paitsi et nyt meinas ihan unohtua...mähän loistin aamulla,kun naantalin aurinko,kun ovistestissä hymyili kiva naama=) elikkä mehän tehdäänkin näin kuuden vuoden yrittämisen kunniaksi se luomu ihme..siis semmosta suunnitelmissa meidän vknloppuun:LOL:

Mukavaa viikonloppua kaikille teille ja kertokaahan välillä kuulumisia!
Tänään taas tälläinen parempi päivä,huomisesta ei kukaan tiedä,mut täytyy nauttia näistä harvoista mukavista hetkistä ja tonttuilla paljon peiton alla:xmas:
 
heipparallaa taas tauon jälkeen täältäkin!!
Huomasin myös et tää ketju on kohta katoova luonnonvara joten tytsyt eiköhän koiteta pitää tää hengissä, olipa tilanne kullakin nyt sitten what ever
Kivaa kun täällä käynyt kuitenkin vanhojakin "naamoja"
Susu:kivaa kuulla että teillä hommat etenee noinkin hurjaa vauhtia ja onnittelut päätösestä, joka ei varmaan oo ollut helppo.Itse mietin sitä myös yhtenä vaihtoehtona ja ois ollut varmaan meidänkin tie sitten joskus jos ei tulosta ois tullut/ luovutetut siittiöt.Täällähän pääsee aika monet sitte tammikuulla piinaileen porukalla!!?
Lakka:sulla myös h-hetket lähestyy, ens viikolla onkin jo joulukuu ja pääsette toimiin jee!!
Elli: kivaa kuulla sustakin pitkästä aikaa, ja ens viikolla jo, wautsi wau.Onnea hurjasti:)
Wilma:eek:npa kyllä hidasta touhua tuo kunnallisen puoli, meinaatteko silti jatkaa siellä vai ootteko miettiny yksityiselle siirtymistä jos ei ala tuottaa tulosta?( toivottavasti ei kuitenkaan tarttee)
Eina:hehhee oon yhtä kärsimätön kun mäkin, testit kuumottaa kaapissa ja hidas pudotus on aina parempi kuin kova isku kauheen odotuksen jälkeen.Jokainen testi aina lievittää osaltaan sitä kärsimystä jos sellanen on odotettavissa.Nyt kuitenkin toivotaan sikana että sulla pärähtää plussa ruutuun , ei oo meinaan aikoihin kukaan täällä saanut joukkohalausta osakseen!! nyt on sun vuoro:heart:
Barba:Oon sun lailla miettiny tota Shaynaa ja kirjotinkin kommenttia hänen omalle kotisivulleen.Ei taideta tyttöä enään täällä nähdä/ kuulla.pahoin niin pelkään.Harmi kun näinkin kannustava joukko ois kuitenkin ollut tukemassa!!!!!!
Hei ja Barba: teille tulossa sitten oikeen kunnon romantic weekend:hug:eihän sitä koskaan tiedä kuinka käy..et ois ensimmäinen joka hoitojen välissä plussais ihan luomusti!!
Miimii:ens viikollako sulla sitte se sun h-hetki? mitäs oot puuhaillu kun ei oo mimmistä kuulunu?Mites olotila?

on:kävin eilen ottaan influennsa/sikapiikin ja ny sitte tietty viluttaa ja kolottaa kuten aina sen jälkeen.Kaksi viikko np-ultraan ja tuntuu että päivät matelee niin hitaasti.Aamu alkaa oksentamisella ja iltasin sitte kaatuukin jo sänkyyn ysin pintaan.No ei saa valittaa,toisaalta oonkin hieman masokisti kun oikeen nautin oireista heh, koko rahan eestä:rolleyes:
 
Despe, nauti vaan niin mäkin nauttisin! :p Mitäs täällä, kiitos kysymästä, ihan ok. Laastareita ja pillereitä.. ihmeen nopsaan kulunut tää viikko ja positiivisella fiilarilla noin yleensä ottaen. Sitten maanantaina onkin jo ultra ja saa TOIVOTTAVASTI tietää siirtopäivän, joka TOIVOTTAVASTI olis ensi viikolla! Ja onneksi mies jää lomalle 2 vkoksi (joka tosin on lomautus ja ollaan aikas kusessa taloudellisesti).. Mut ihanaa on saada se kotiin niin pitkäksi aikaa.

Toivottavasti shayna kuitenkin palaa tänne, uusien hoitojen merkeissä. Ihmismielellä on joku kieroutunut, ihmeellinen taipumus parantua rankoistakin haavoista ja alkaa odottaa uutta, parempaa.. ja jaksaa taas ruveta toivomaan. Aikansa se ottaa kuitenkin, ja se aika on yhtä helvettiä.
 
Mä vaan nyt odottelen niitä menkkoja edelleen. Alamahaa vihloo ja selkää särki toissa iltana = menkkaoireita. Mut järjellä ajatellen jos viiko sit oli vielä hcg lievästi koholla ja jotain ylimääräistä hyytymää tms. kohdussa niin ei kai menkat vielä ole alkamassa. Et toivottavasti ei nyt oo sit tulehduksen oireita. Suurella tod.näköisyydellä senkin tietty vielä kaupanpäällisenä saan. Kuten desperate olet myös maininnut, niin KOKO RAHAN EDESTÄ! Mulla vaan hiukka toisesta näkökulmasta :(

Ja oon rehellisesti sanoen vaan nyt niin kateellinen teille muille joilla hoidot rullaa eteenpäin. Ja toisaalta onnellinen teidän puolesta ja teille parasta tulosta toivoen.
 
Barbapörrö, aivan huippuasenne ;) Näin ei pitäis ees sanoa, mutta joskus kieltämättä tuntuu, että nää hoidot on sellasta arpapeliä, että yhtä lailla melkeinpä uskoo näihin luomuihmeisiin. Eihän se ihan näin mee, mutta kuten meiän ketju on osoittanu, mitä tahansa voi sattua niin hyvässä kuin pahassa.
Mutta kuinkahan nopeesti siitä pääsee yli, että on pitkän aikaa "tonttuillut peiton alla" aika suorituskeskeisesti.. Mä ainakin huomaan, että ei tää kolme kuukautta ainakaan oo vielä oikein vapauttanu mieltä siitä, että sais ihan vaan rennosti ja ilomielin tonttuilla.

Viime yönä valvoskellessa mietin teitä. Eina oli nyt erityisesti mielessä, ja tiiätkö mä jo mielessäni kuvittelin, että sähän kuule päräytät tän ketjun ekan kaksosuutisen :) Järkeilin mielessäni, että jos se teiän "ongelma" on hedelmöittymisessä, niin voihan olla, että kiinnittyminen sujuu kuin tanssi. Oothan ennenkin ollut raskaana.

Mäkin toivon hartaasti, että vielä nähtäisiin Shayna täällä, sisuuntuneena ja uutta voimaa täynnä.

Evita, jaksamista!

Miimii, TOIVOTTAVASTI me kaikki päästään piinailemaan sun piinapäiviä!!
 
Heippa tytöt!
Kiitos kaikesta tuesta :heart: En ole kauheasti jaksanut vastailla, mutta kaikki on ollut korvaamatonta ja olen aivan valtavan kiitollinen, että olette olemassa!
Meillä menee kaikki niin päin helvettiä kuin mahdollista. Luulin jo, että raskaus meni kesken ja hcg oli laskussa. Sitten se lähti uudestaa nousuun ja tänään sitten todettiin raskaus kohdunulkoiseksi. On sellainen olo, että viedään tuhkatkin pesästä. Oon nyt itkeny kaksi viikkoa ja en jaksa enää edes sitä tehdä. Enkä jaksa enää murehtia mitä tapahtuu kun kaikki kuitenkin menee aina pahimman mahdollisen mukaan.
Huomenna olisi tarkoitus mennä saamaan metotreksaattipiikki. Mutta siis mun tuurilla verikokeissa on jotain häikkää eikä sitä voida antaa. Tai se annetaan ja se ei toimi. Ei ole yhtään uskoa jäljellä että mikään asia järjestyisi.
Niin ja olin aivan unohtaa... sokerikuorrutuksena tälle kaikelle metotreksaatista napsahtaa 3kk yrityskielto. Että silleen. Ei voi sanoa kuin että helvetin hyvin menee. Me mennään ojasta allikkoon ja mä oonkin aina miettiny että mihin sieltä allikosta joutuu, niin kohtapa taitaa sekin selvitä.
Evita Siis todella... koko rahan edestä paskaa niskaan meille molemmille. Elämä on vaan niin hienoo...
 
Viimeksi muokattu:
Shayna: Voi kurjuus!!! Toi on todella voimia vievää, kun pitkän aikaa arvaillaan, et mikä syynä. Sit vielä joutuu taukoa pitämään :( Kovasti jaksamista sinne!!!!

Evitalle myös pitkää pinnaa ja jaksamista!

Mulla huomenna vikat clomit nassuun ja illalla alotan Menopurit. Kyllähän noita se 60 ampullaa ottaa tuolla hyllyssä :O Voi luoja - järkyttävä määrä! Mut ei auta kun taistellen sotaan vai miten se nyt meni.... Viime hoitokierrossa oli sama homma, joten kovasti masun turvotusta luvassa - kreit!: /
 
Shayna pahoittelut tilanteestanne :'(

Sera2010 Aattelin tänne sulle kirjotella. Onnea, aivan valtava määrä sulla noita alkioita pakkasessa! :O Siinä riittää siirrettävää piiiiitkäksi aikaa, on se kumma jos noista ei joku tarraa mukaan. :D Oletko yksityisellä vai julkisella hoidoissa? Siinäkin mielessä tosi ideaali tilanne, että jos hyvin tarraavat kiinni niin mahdollisuus yrittää tehä niin paljon lapsia kuin toiveissa, kun eikö siirtoja tehä niin kauan kuin alkioita on siiirrettäväksi? Onko viellä tietoa millon on PAS? Jospa mulla ois kanssa yhtä hyvä tuuri ja sais tosi paljon kypsiä munasoluja ja jos hedelmöittysivätki vielä, jos ja jos ja jos... näissä hoidoissa ei kyllä mikään oo varmaan, sen oon vuosien varrella oppinu :headwall:

ON Mulla tuli nyt kyllä viimesen päälle pitkän kaavan IVF. Aluksi sumuttelin suprecuria 17 pv ja nyt olen puregonia pistäny jo 12 pv. Huomenna taas seurantaultraan (jo neljäs). Perjantaina näky 40 x 11-14 mm rakkulaa ja lisäksi pienempiä joku määrä. Kovasti lääkärit (oli joku erikoislääkärikin, mukana ihmetttelemässä) varottelivat hyperin isosta riskistä ja kertovat kaikki maholliset vaarat ja toimenpiteet mitä joudutaan tekemään jos se tulee. Ihan alko pelottamann, mutta ei tässä muutakaan voi kun jatkaa vaan. Tuntuu niin kuin pelais upporikasta ja rutiköyhää. En tiedäjos se hyperi tulee niin alkavatko enää tekemään edes hoitoja noitten rakkuloitten ison määrän vuoksi.... En edes halua miettiä vielä niin pitkälle, päivä kerrallaan on nyt kylllä menty.

lakka83 tsemppiä hoitoihin! täällä ei kyllä hirveesti oo mahaa turvotellu tai ollu muitakaan oireita vaikka niin paljon noita rakkuloita, aavistuksen verran vaan jomottaa mutta ei pahasti.

desperate HURJASTI ONNEA PLUSSASTA!! ja todellakin nauti koko rahan edestä :D voi kun itekki joskus vielä pääsis yökkäileen yms ;)
 
Shaynalle vielä iso halaus:hug:,olet ollut mielessä tosi paljon ja olen niin pahoillani teidän puolesta,ettet uskokkaan.Eilen ihan kyyneleet silmissä mietin sua ja sitä miten julmaa elämä voi olla:'( Toivottavasti kaikki vielä kääntyy hyväksi,vaikkei nyt sitä elämä olekkaan,eikä varmasti ihan lähiaikoina,mutta joskus kuitenkin.VOIMIA!!!

Mitäs Einan piinailuun kuuluu? Joko testi on tehty:p

Elli ja Sera saa sit tehdä omat jalkapallojoukkueet,kun niin paljon alkioita odottelee kohtuun pääsyä=)

Joo-o,piiiiiinapäivät alkakoon:rolleyes: Heh heh,mut pitää jostain sitä huumoria repiä,kun tää touhu on niin pirun raskasta muuten. Ja mulle kyl käy tää luomuilu paljon paremmin,aina saa toivoa ja kuvitella kaikki oireet ja haaveilla vauvantuoksusta,mut silti ei sit putoa korkeelta:rolleyes:
Tosin eipä paljon tuloksia tää luomuilu oo tuonu,mut eipä kyllä hoidotkaan.Mut mukavaa puuhaa tää on ja nimenomaan näin kierron puolivälissä.Sit se ei enää niin paljo kiinnostakkaan,aivan kuten Miimiikin kirjoitteli:LOL:

Mut mukavaa tosi kylmää pakkas sunnuntaita kaikille ja hirveesti jaksuja ihan jokaiselle!!!
 
Pitkästä aikaa...

Mä aloin taas itkemään, kun luin Shaynan kirjoituksia. Tää on niin PASKAA ja EPÄREILUA tämä elämä! MIKSI KAIKKI KAUNIS JA HYVÄ AINA TAPAHTUU MUILLE? Mä en osaa sanoa sulle muuta kuin että sulla on kaikki oikeus maata sängyssä, rypeä, itkeä ja antaa muiden kantaa sua. Ja jos sulla on elämässä jotain sellaista, jota kohti voit elää, ja josta voit tehdä keinotekoisesti elämäsi tärkeän asian, niin tee se! Kyllä, kaikki mikä mulle ei ole avioliitto tai lapsi, on "tekosyitä onneen", mutta niiden tekosyiden voimalla jaksaa eteenpäin. ...sekavasti selitetty, mutta uskon, että ymmärrätte...

Kiitos kaikille kaikista sanoista ja mun muistamisesta! En ole jaksanut teille kirjoitella, mutta silloin tällöin olen käynyt täällä lukemassa. Samoin NAMPULA jos käyt täällä lukemassa, niin olen saanut sun kaikki viestit ja lukenut ne ja sua paljon ajatellut, mutta mun on ollut pakko keskittyä tiedät-kyllä-mihin-tärkeään-tapahtumaan-elämässäni jaksaakseni taivaltaa tässä paskassa eteenpäin.

Mun on ollut pakko itseä suojellakseni eristää itseäni myös täältä. Sillä kuten aikaisemminkin vissiin sanoin, se teoreettinenkin toive lapsesta vietiin multa pois. Olin jotenkin sulkenut koko lapsettomuuden tuskan pois elämästäni moneksi viikoksi. Viime viikolla sain kuitenkin kuulla erään hyvään ystäväni yllätysraskaudesta. Mun kaaso aikanaan alkoi alkuvuodesta seurustella, muuttivat kesällä yhteen ja samalla alkoi raskaus. Ja nyt ollaan siis jossain raskausvkon 22 tienoilla. Mä jaksoin pitää itseni koossa sen ajan, kun olin hänen luonaan. Ja kun lähdin pois, repesin samantien. Ainoa ihminen jolle saatoin siinä tilassa soittaa oli mun ex-mieheni. Puhuttiin 1,5h puhelimessa ja mä vaan itkin ja itkin. Se tunne, kun sama ihminen, joka on ainoa joka ymmärtää, on se sama "jota et saa rakastaa" ja joka on satuttanut sua pahimmalla mahdollisella tavalla... Se tunne on jotain niin järkyttävää. En nukkunut minuuttiakaan seuraavana yönä, enkä mennyt töihin alkuviikosta. Läheisten ihmisten raskausuutiset (joita viimeisen 2 vuoden aikana on tullut paljon) saa joka kerta aikaan sen itkun ja pahan olon. Nyt siihen kuitenkin yhdistyi myös jotain paljon suurempaa surua ja tuskaa... Mä olin vissiin siihen asti vaan käsitellyt luopumista aviomiehestä ja rakkaudesta. Ja tuon uutisen kautta jouduin käsittelemään myös luopumista lapsettomuushoidosta ja unelmista.

Ja nyt mä siis istun entisen kotini sohvalla ja pakkaan tavaroitani laatikoihin ja ihmettelen kenen elämä tämä oikein on.
 
Shayna:hienoa, että kaikista vaikeuksista ja paskasta huolimatta halusit tulla tänne meidän pariin takaisin ja annat meidän ees yrittää tukea sua.Ei sitä pysty ees tajuumaan mitä käyt läpi ja kaiken kukkurax toi yritystauko on ihan p...stä,ihan kuin ei muutenkin ois vaikeeta ni joutuu viel venaan et sais ee yrittää hommien jatkuvan.Toivotaan nyt kuitenkin, että piikki tehoo ja saatte tuon karmean tilanteen päätökseen.(edes fyysisessä mielessä)Voimia ja iso hali sinne sulle!!
Gabi:ihanaa kuulla susta pitkästä aikaa, oot ollu niin usein mielessä ja ihan kauheeta oli lukee mitä joudut käymään läpi.Pakko vain uskoa, että jossain on oltava jotain parempaa sua varten ja että vielä jonain päivänä voit taas hymyillä ja nauttia elämästä.Nyt sua jostain syystä vaan koetellaan ihan hirveesti.:'( Voimia myös sinulle!!!
gabi ja shayna:teitä saattaa pänniä et ylipäätään kommentoin teidän tilanteita tässä omassa tilanteessani mutta toivon että uskotte mun vilpittömästi toivovan teille parempia aikoja ja ootte oikeesti usein mun mielessä.mulla aina ollut vähän liikaakin sellai tapa,että otan ns ressiä muiden asioista ja reagoin kauheen henk.koht kaikkeen ikävään niin nyt on ihan sama homma.haluun silti olla täällä teijän tukena kävi miten kävi!!
Eina:jokos testasit?
Elli:hui kauheeta sulla se on tosissaan kunnon joukkue myös odotettavissa kohta pakkasessa:)vettä sitten vaan naamariin ja lepoa!!!
Miimii: toi on kyllä uskomatonta ettet saa itte vaikuttaa tohon alkioiden määrään.toisaalta luulis sulla olevan valtaa vaatia ettei sitä toista ainakaan heitettäs roskiin.Meillä sain ainakin tahtoni lävitse( oon aikamoinen lekurin kauhu jästipääni johdosta)sullakin ikää kuitenkin niin luulis että suostuvat kahden siirtoon( siis nuoriahan me viel ollaan mut tiiät mitä tarkotan)vai vetooko lekuri tohon sun suolihommaan.koita vielä puhua lekurille ja vaatia jos vaan itse oot valmis mahdollisiin kaksosiin, koska ne on sun alkioita ja sun kroppas viimekädessä:attn:
kaikille zemppiä ja halauksia tasapuolisesti:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Moikka kaikille! Pitkästä aikaa ehtii oikeen kirjottelemaankin... lukemassa oon kyllä käynyt joka päivä teijän kuulumisia, ja oottelen kans niitä EINAN kuulumisia?? :)

Ihana kuulla Gabistakin pitkästä aikaa, vaikka itku kyllä pääsi, kun luin sun tekstin! :'( Että tää elämä voi olla epäreilua!! Tän lapsettomuuden pitäs olla kyl ihan riittävän raskasta yksinäänkin, ei tähän mitään muita vastoinkäymisiä todellakaan kaipais enää yhtään kyllä!! Ja mä en osaa edes kuvitella, miten pahalta susta voi tuntua nyt, ei löydy sanoja, millä lohduttais... :hug: Saako olla utelias ja kysyä, mistä teidän ero oikein johtui? Kun sä aina kirjotit miehestäs niin kivasti... anteeksi uteliaisuuteni, ei oo tietenkää pakko vastata. Voimia oikein kovasti! :heart:

Shaynalle myös kovasti voimia! :heart: Myöskään sulle en osaa sanoa mitään, mikä auttais, eihän tohon voi auttaa muu kuin aika... Ja tosi paska toi kolmen kuukauden odottelu taas hoitoihin! Sen tunteen minäkin tiedän, ku vaan odottaa ja odottaa, et jotain tapahtuis!! : / Vaikka hyvähän se tavallaan on, että kroppa saa nyt hetken levätä. Mut se oli hienoa lukea sun tekstistä kuitenkin, että odotat, että pääsisit uuteen hoitoon, eli olet päättänyt jatkaa! Hyvä, mä oon ihan varma, että vielä jonain päivänä meillä kaikilla ne pienet on sylissä, tavalla tai toisella... :heart:

Elli: Kiitos, onhan niitä alkioita nyt siellä pakkasessa sitten :) Pääsis vaan joskus siirtoon... :whistle: Julkisella olen hoidoissa, ja kyllä mä niin olen ymmärtänyt, että siirtoja tehdään niin kauan kun pakkasessa on tavaraa, ja se kai on kaikki sitä samaa ensimmäistä ivf- hoitoa. Eli jos tosi huonosti kävis eikä yksikään noista mukaan tarrais, ni sitte ois vielä kaks ivf- hoitoa julkisella. No, toivottavasti nii ei käy, mä tuun hulluks, jos joudun viel kauan oottaan!!! :kieh: Välillä mä olen niin kateellinen näillekkin täällä, jotka ovat yksityisellä ja hommat etenee NOPEESTI!! Ja pas: ista ei tietoa vielä milloin, todennäköisesti tammikuussa. Mulla on joulukuun 7. päivä hoidon suunnittelu, ja aion kyllä ruinata, jos tekisivät jo tähän kiertoon sen siirron... mutta mun tuurilla, tuskin! :(
Ja hurja määrä sullakin folleja tulossa, nyt sitten vaan juot ihan tolkuttomia määriä, etkä liiku kovin rajusti! Todennäkösesti sullekkaan ei siis tuoresiirtoo tehä, jos nyt jo varottelevat hyperistä... no, oon ihan varma, että ainaki saat sinäki hyvän saaliin pakkaseen! :) Eli jalkapallojoukkuetta vaan sitten sielläkin tekemään, voidaan sitte kymmenen vuoden päästä järkätä matsi "Ellin huurunenut vs. Seran pakkasukot" :LOL:
Tuuhan sitte heti tänään kertomaan ultrakuulumisia, jookos? :) Tää on kans jotenkin jännää, että meillä myös näin samanlaiset tilanteet... hirvee määrä folleja pukkaa ja hyperin riskiä, ja mulla kans tosiaan epäilys, että röörit olis tukossa... oikeestaa mä melkee toivon että olis, sitten ei toivottavasti kiinnittymisessä ongelmaa olis ainakaa, se kai se pahin ongelma vois olla, tai hankalin hoitaa? Missäpäin sä muuten hoidoissa oot? Sähän olit julkisella myös? Tsemppiä nyt kovasti!!

Miimii: Tuota kun ihmettelit kovin, että eivät siirrä kahta... oliko se niin, että vaihdoit yksityiseltä julkiselle? Jos, niin sitten luulen, että syy löytyy siitä. Musta tuntuu, että yksityisellä kuuntelevat paljon enemmän asiakasta, julkisella tehdään "niinkuin on ennenkin tehty" !! Eli esimerkiks mun on varmaan ihan turha edes pyytää kahden alkion siirtoa. Alustavasti siitä yhdelle hoitajalle jo ennen punktiota ( kun vielä luulin tuoresiirtoon pääseväni! ) puhuin, että jos oikeen huonoja alkioita ovat, niin kai sitten voi laittaa kaks, jos sit ees jompikumpi tarrais... se katto vähän kumman näkösenä ja sanoi vaan, että sitä pitää miettiä sitten, ja kysyi vähän ihmeissään, että mäkö oisin valmis siihen? No, kyllähän mä oisin, mut en tosiaan usko, että mulle annetaan edes ainakaan ekalla kertaa sellasta vaihtoehtoa, kyllä ne nii kovasti kaksosraskauden riskeistä jaksaa toitottaa... ja kun mä olen vielä niin "nuori", hmph, pah! : / Ehkä tää eka on vielä ihan hyvä mennä yhden alkion siirrolla, mut jos ei tärppää, ni kyllä mä sitte aion pyytää seuraavaks kahden siirtoa, kyl se niin kurjalle tuntuu, jos se alkio roskiin menee!! :( Koskas sulla siirto nyt sitte on? Tsemppiä kovasti! :heart:

Lakalle toivottelen parempaa onnea tähän hoitoon! :hug:

Ja barballe toivotaan sitä luomuplussaa hoitoja odotellessa!! :)

Mitäs Tikrulle muuten kuuluu?

Ja Wilma: Mä olen ihan vakuuttunut siitä, et mä olen täällä viimeisenä yksinäni höpöttämässä!! :headwall: Että ei huolta, et sä tänne yksin jää. Niin raastavan hidasta toi julkisen touhu!!

Omaa napaa tulikin jo tossa aikas paljon samalla, mut sen verran vielä, et täällä menossa kp 3 ja mieli oli viikonlopun aika maassa... kummallinen juttu, vaikka nyt ei ollut edes teoreettista mahdollisuutta raskauteen, ni aina ne menkat itkettää :( Ja toisaalta olin iloinen, et menkat ainakin tuli ajallaan ton punktion jälkeen, ettei tullu mitää ihmeellisiä kierron pitenemisiä. No, nyt jo parempi olo, ahdistaa vaan NIIIIN paljon tää odottelu, et pää hajoo!!

Huh, tulipa tekstiä taas kerrakseen, koittakaahan jaksaa lukea! :D

Jaksuja ja haleja kaikille vielä tasapuolisesti piinailuihin ja muihin vaiheisiin, myös teille onnellisille Despe ja Kielo! :heart:
 
Hei vaan kaikille!

Nyt kun Gabi minut "paljasti" (hyvässä mielessä! :D ), niin tunnustetaan, että olen täällä vieraillut lukemassa teidän kuulumisianne. Kaikki alkoi Gabin kuulumisten lukemisesta ja nyt sitten olen uppoutunut niin syvälle teihin, että pitää aina käydä kurkkimassa muidenkin kuulumisia. :)

Taustaa siis sen verran, että itselläni on 2,5 vuotias tyttö, joka sai alkuna IVF-hoidolla siis 3 vuotta sitten, pitkän yrityksen ja tuskailun jälkeen. Joten ehkä siksi on tuntunut niin tutulta ja turvalliselta lukea juttujanne.

Anteeksi siis kuokkimiseni pinossanne ja kiitos Gabille! Arvasin että olet viestit saanut, mutta tiedä että nyt on aika keskittyä muuhun! :)


Kovasti voimia ja tsemppiä kaikille tämän pinon jäsenille!

Nampula
 

Yhteistyössä