Kesäkuun kullanmurut 2015

Moi, täällä ollaan ihan alussa. Ma näytti testi plussaa ja nyt on 4+1 viikkoja vasta. Epäileväinen olen enkä oikein uskalla uskoa kaiken menevän hyvin. Taustalla 2 keskenmenoa, kemiallinen ja viimeisimpänä onnistunut raskaus. Päivät varhaisultraa odotellessa tuntuu niin pitkiltä.

Ai niin, la pitäis olla kai 10.6.
 
Hei.. Olen ihan uusi tällä sivulla. Tein eilen raskaustestin, kun menkkakipuja ollut jo pidemmän aikaa eikä niitä ole vaan näkynyt ja pieniä raskaus oireita ollut muutekin. :) Ja tulos oli eilen aamulla positiivinen, haalea viiva, mutta kuitenkin selvästi näkyvissä. Tänään tein myös ja hiukan tummempana :) Eli raskaana ollaan ja niin odotettu raskaus :) Eka lapsi minulle ja miehelle joten jännittynein tuntein mennään eteenpäin ja toivotaan että kaikki menis hyvin, olis sitten ens vuoden kesäkuussa pieni nyytti meillä. Innolla odottaen mitä raskaus tuo tullessaan.
 
marjaana86
Hei kaikki!

Minä plussasin 10.10. ja laskettu aika on 15.6. Tämä on minun ja mieheni ensimmäinen lapsi ja olen samalla ihan super onnellinen mutta myös jännittynyt. Pelottaa, että meneekö kaikki hyvin. Tunteet ovat hyvin pinnassa ja pillahdan itkuun syystä jos toisestakin.
 

Yhteistyössä