Kesäkuun kullanmurut marraskuussa :)

Inkaliljalle pahoittelut:(. Tsemppiä uuteen yritykseen!:love:.

Onko muilla doppleria käytössä, jos on niin oletteko saaneet sydänäänet kuulumaan ja mitkä viikot menossa?.
Mulla on nyt 11+1 ja eilen olin ekaa kertaa kuulevinani lyhyen aikaa<3.

Minä ja mini 11+1
 
tässä on vielä toinenkin mysteeri kun kävin au-ultras 13.11 silloin olin mittauksen mukaan 6+3 ja sitten sain kontrolli ultran ja se näyttikin jo 9+0!munkin laskun mukaan mun pitäisi olla pidemmällä mutta näin se lääkäri sano..
mä saan lähetteen nt ultraan ja se kahtotaan ihan äippäpolilla jossa onkin sitten vimpan päälle laitteet joten eiköhän se sielä sitten selviä(n)
pohdinpas sitäkin että jos toi toinen ultra piti paikkansa ni mites ihmeessä mä olen voinut sitten plussata niin aikasten???tää on kyl mysteeri..mieluinen mutta mysteeri:p
onkos teillä muilla ultrat pitänyt paikkansa?
tunnustan etten ole vieläkään kerennyt lukemaan koko ketjua joten kysynkin onko tämä ensimmäinen/toinen/kolmas raskaus jne.
mullahan(niinkuin esittelyssä mainitsinkin)tämä on toinen raskaus ja suurin asia mikä tällä hetkellä päässä pyörii(ja tämä on ihan hassua koska laskettuunaikaan on vielä paaaljon aikaa)on tuleva synnytys!
mun eka tuli suunnitellulla sektiolla rv39+0 perätilan vuoksi toivuin siitä tosihyvin ja mitään pelkoa asiasta ei jäänyt se mitä pohdin onkin että mites tämä toinen sitten?voinko synnyttää alateitse?kuinka paljon keisarileikkaus siihen synnytykseen vaikuttaa?ja sitten se suurin asia..mullakun ei ole mitään hajua miltä supistukset tuntuu tai lapsivesienmenot limatulpat yms..:oops:jännittää jo nyt:D
 
Ompas viikonloppu mennyt nopeaan. Nyt vasta kerkeää istumaan koneelle edes hetkeksi.
Tosiaan viikolla kävin neuvolassa ekaa kertaa ja tänään on rv 10+0. Kaikki oli aikas rutiinia ja meni aika nopsaan. Lopuksi neuvolatäti ehdotti vielä, että voidaan kokeilla saadaanko sydänäänet kuulumaan. Ja saatiinhan ne. Itkuhan siinä tuli, kun tajusi ihan oikeasti, että joku siellä on kotona.
Maanantaina sitten labraan antamaan verta, tylsää.
Ja frost84, usko vaan, ne supistukset kyllä tunnistaa. :LOL: Mietin nimittäin itse ihan samaa ja sitten kun ne alkoi ja synnytys käynnistyi, niin ei ollut epäilystäkään. Heräsin yöllä niihin. Mulla alkoi tunteena selässä, joka sitten levisi vatsaan ja hetken päästä helpotti. Aluksi oli sellaista kiristystä, lopussa jotain ihan muuta. Kalvot puhkaistiin sairaalassa, joten vesien menosta ei tietoakaan ja se ällö limatulppakin irtosi paria viikkoa ennen ja pikkuhiljaa. :ROFLMAO: Ja sitten kun kaikki synnytykset ja raskaudet on erilaisia.
 
pinniP:niinhän mä vähän arvelinkin että kyllä mä sen sitten tiedän kun sen aika on:rolleyes:jotenkin vaan miettii nyt asioita ihan erilailla kun esikoisen kohalla..ehkä ei ole niin naiivi asioitten suhteen..mutta sitä luulis että nytten ei kuulostele omaa kroppaansa kun on jo kerran raskaana ollut..mutta ehei..nyt sitä kun "tietää"asioista ni nyt sitä vasta kuulosteleekin:p
tässä toinen mieltä askartava kysymys..mulla pistelee tohon ihan alas..miten sen nyt sanoisi..tohon missä on pipariloota on niin onko se sitä liitoskipua vai mitä?:D
en muista ekasta raskaudesta tämmöstä mutta siitäkin on kohta neljä vuotta..tosin mun muisti on kuin kananlento,hyvä mutta lyhyt:ROFLMAO:
 

Yhteistyössä