Kesäkuussa kaventuvat

Lupaukseni mukaan laitan pystyyn kesäkuun ketjun.

Mulla on edessä ensiviikolla taas henkilökohtainen rääkkitunti. Eli PT:n kanssa treffit salilla. Ja voin vaan kuvitella palautteen, kun pitää vaakaan kiivetä :ashamed: Ei naurata ...

Mutta uutta ohjelmaa odotan taas toisaalta innolla ja toisaalta kauhulla :D

Mukana ovat:
Mä :saint:

Osallistujat:

Almandiini

Mun alkupaino oli 83 kg helmikuun alussa, huhtikuun alussa 76 kg. Toukokuun alussa 72 kg.
31.5. 69,5 kg


astrolabe

Pituutta 158 cm. Paino nyt 62 kg (mulla ei oo digitaalivaakaa, nää ei oo yhtä tarkkoja mittoja kuin muilla). Lähtöpaino elokuu 2011 liki 100 kg. Laihdutusmetodeina vlcd ja hiilareiden kaihtaminen sekä runsas liikunta. Tavoitepaino 46 kg.

bbb

Pituutta on 158 (!) cm ja painoa reilu 62kg. Tavoite olisi päästä n.55 kg. Lapsia kolme, kaikki poikia Kuopus 10 kk ja raskauskiloja yhä reippaasti jäljellä..

BeiBei

168 cm, paino tällä hetkellä n. 70kg -tavoitepaino 60kg

Bikini

Pituutta on 173 cm ja paino normaalin ylärajoissa. Voin huomenna käydä aamulla vaa'alla. Tarkoituksena vähentää herkkuja, lisätä liikuntaa ja syödä normiruokaa lautasmallin mukaan. Eli ei poppakonsteja tai ihmediettejä
1.5 vaa'an lukema alkaa kuutosella
1.6 67 kg
1.7 65kg

Chef

2011 heinäkuussa 85 kg,
2012 tammikuussa 74,9 kg,
2012 helmikuussa 69,5 kg,
2012 maaliskuussa 67,4 kg
2012 huhtikuussa 64 kg
2012 toukokuun lopussa toivottavastit 62 kg.
Pituus 163,5 cm, painoa pudotan yksinkertaisesti syömällä vähemmän.

Criminal Mind

172cm ja 114,5kg. Ikä 29v (kesällä 30 ) ja 2 lasta (4 ja 5 vuotiaat).
Lähtöpaino 1.2.2012 119,9kg
Tavoite olla joskus alle 80 kg, jos kesään mennessä ois alle 100kg
Huhtikuussa alle 110!

Cool mama

Viimeset kilot junnaa vaan. Tavoitteena noin 5 kilon pudotus tänä vuonna. Viime vuonna karisi kiloja yli 20

Ihan omalla systeemillä tässä painoa tiputtelen. Olen vähentänyt ruokailukertojen määrää ja täytyy sanoa että se sopii minulle. Entisen 5-6 pientä ateriaa-rytmin sijaan 3 isoa ateriaa ja yksi täyttävä välipala telee sen ettei ruokaa tarvi miettiä 24/7.

Dee

paino 64kg ja pituus 168 cm. Tavoitteena olisi päästä jonnekin 55-60 kilon tienoille.

Dior

26v.
Pituus 162cm
Lähtöpaino 72,7kg (laihdutus alkanut tammikuun 2012 alusta)
Paino nyt 63,4kg (pudotusta siis 9,3kg)

Empuuu

158cm, 25v., yksi lapsi
Lähtöpaino 1.5.11. 75,0kg
Tavoitepaino 1.5.12 52,5kg
Tavoitteeseen matkaa 1.2.12 -4,7kg
Perinteisin keinoin laihdutan, eli vähemmän ruokaa ja enemmän liikuntaa

Tavoite helmikuulle -1,7kg

Fiona

Eka tavoite saada paino alle 80kg:n.

Gloria

158cm, paino 62.5 kg - tavoite n.55kg

Halikatti

39v. äiti joka on 163,5cm pitkä ja tammikuun alun lähtöpaino 63kg. Tavoitepaino 55kg paikkeilla ja tyylinä karppaus (taitaapi vielä olla ala-, koska hiilarit alle 100g päivä).

hippo

29v, kahden alle 3v lapsen äiti
Tavoite päästä 85:stä 70 kiloon (karpaten)
Mittaa 170
Päässyt jo alle 75-kiloisten sarjaan.

IhanaValo

Pituus 167cm ja painoa 1.4. 82kg.
Lopullinen tavoite ois alle 70kg mut kuhan nyt ensin pääsis sen 80 kilon alle..,6 kg


jenkkamuori
Aloituspaino 58kg
Tavoite pudottaa 4-5kg

k-aramelli

Lähtöpaino 73kg (176cm)
Tavoitepaino 1. 69kg
Tavoitepaino 2. 64kg

Kaunishäntäinen Orava

Lähtöpaino 68.9 kg ja tavoitepaino 64. Pituutta on 163 senttiä.


Kvantti

Mulla olisi sellainen 13 kilon projekti. Pituus 170cm ja paino 73,7 kg.

1. välitavoite 68 kg pääsiäiseen mennessä
2. välitavoite 63 kg toukokuun puoleen väliin mennessä
Lopullinen paino 60 kg kesäkuun aikana.

lasiana

mulla ikää kohta 40v
painoa 103.8kg
pituutta 160cm

Lex

27 v, lähtöpaino 65,5 kg.
Nyt 63.1 kg.
Tavoite ennen kesää 60 kg

LisaMarie

Pituus 162 cm, paino 79 kg. Tavoite päästä alle 70 kiloon.

läskerökö

Joskus aikanaan Läskin sulattajat-ketjussa laihduttelin likeemmäs 25 kiloa ja niistä tuli 15 takas (1,5 vuodessa eli ei hetkessä kuitenkaan ) ja nyt noista on tiputettu 5. Vielä tarttis vähintään 10 tiputtaa, mieluiten 14 eli tavoitepainona on 62 kg. Tänä aamuna näytti vaaka 76,4...

Maira

175cm, 84,6 kg - tavoite 78kg

Mama

Ikä: 27 v
Pituus: 162cm
Lähtöpaino: 96,6kg
Paino nyt: 92,8kg
Kk pudotus: 4,4kg
Tavoite: <60kg ennen 3-kymppisiä

Mamilu

Alotuspaino oli 120kg ja viikko sitten se oli 110.6kg pituutta löytyy 177cm.

Mä olen ikäni taistellut ylipainon kanssa ja nyt riittää, tavoite olis nyt alkuun toi 80kg ja siittä sitte alaspäin. Ja mulla on tavoitteena että kun oon 30 painan viimestään ton 80kg (ikää on nyt kesällä 27).

Marya

Aloitin pudotuksen tammikuun 18. päivä.
Pituus 176,5cm ja lähtöpaino oli 83,6kg.

Nyt 4,5 viikon jälkeen paino olisi 74,9 ja tavoitteeseen olis matkaa vielä sen 4,9kg. Sitten täytyis keskittyä painon hallintaan ja terveellisiin
elämäntapoihin...

MiMeira

Pituutta 160 painoa 65,7 kg.
61,5 kg tähtäimessä ennen töihin paluuta (elokuu). Välitavoite 64 toukokuussa lomareissulle.
Kait se noita syömisiä tarkkailemalla lähteen, liikunnalla myös. Että tehostamista.

Mimmi

170cm ja 69kg. Ikä 23v ja 2 lasta.
Lähtöpaino 16.1.2012 70kg
Tavoite 1. 65kg ja 2. 60kg.
Ekaan tavoitteeseen pudotettavaa 4kg ja tokaan 9kg.
Keinot on perinteiset, eli tavisruokaa, kunnolla kasviksia ja hedelmiä. Kaloreita lasken ja yritän pitää ne alle 1500kcal/pv. Liikuntana joka pv 30-60min hikijumppa.

Moore

pituutta 177 ja painoa hurjat 103,5!
Ikää 25 ja lapsia kaksi ihanaa tyttöä ikää 1 ja 2v

Muumiomamma

Pituus 167 cm
Lähtöpaino (27.6.2011) 86 kg
Paino nyt 76.9 kg
Tavoite näin aluksi -7 kg eli 70 kiloon näin aluksi tavoittelen.

Nannaliina76

36v
kuusi lasta
160cm
Lähtöpaino 70,5kg > 68,5kg
Vyötärö 93cm > 91cm

Nannu30

Olen siis 31v , 164cm pitkä ja painoa 75 kg. Tavoitteena ois saada kesäksi 10kg pois.

NiinkuinEnnen
Elikkäs kaksi lasta.
Pituutta 161cm
Lähtöpaino 63,5kg
Nyt 59kg

Neljän äiti

36-vuotias, neljä lasta, pituus 164cm lähtöpaino 85kg.
Laihdutan tekemällä pitkiä kävelylenkkejä lapsi rattaissa mukana (ennen syömistä), sekä syömällä normiruokaa, mutta vähemmän/harvemmin.
Tavoite laihtua kg viikossa ainakin töihin menoon asti, eli toukokuuhun.

Olen pitänyt itseäni melkein aina ylipainoisena, vaikka olinkin ennen lapsia ihan normaalipainoinen..
Olin vihdoin tyytyväinen painooni laihdutettuani kolmen lapsen jälkeen 56kiloiseksi (n 4v sitten).
Sitten tapasin nykyisen mieheni (joka reilusti ylipainoinen) tulin raskaaksi ja lapsen syntymän jälkeen lihoin takaisin nuo mitä pudotin kolmen jälkeen...

Parsekki

28 v
Aloituspaino 95 kg (kesä 2010)
Paino nyt 63,5 kg
Tavoite 55-59 kg

Pentti

Mulla olis tavoitteena tiputtaa 3-5kg kesään mennessä, paino oli tänä aamuna 62.4kg ja kunhan alle 60kg pääsisi niin olisin tyytyväinen. Pituutta vajaa 170cm ja muutama lisäkilo hiipinyt vuoden aikana. 58kg on mun mielestä hyvä paino mulle, harrastan säännöllisesti liikuntaa niin en ihan kepiksikään halua, pikkuisen pitää lihaksia olla..

Poignant

Pituus 167cm ja paino 115,5kg, vyötärö 137cm(navan kohdalta) perse 131cm. Tän hetke tavoite on miinus 20kg, pudotettu 11,5 kg.

SheLovesMeNot

165 cm, 81.5 kg, tavoite -10 kg

SPHE

ikä 35
lapsia 4
pituus 160
Paino 1.2.2012 72.2 kg
Tavoite 60 kg vuoden lopussa
Laihdutus vain syömällä vähemmän.

Target

-10kg kuukaudessa täällä tavoitteena.

teajohanna

69 kg, 163 cm, 49 v. Tavoite 56 kg, eli -13 kg.

teisu

28 v.
3-v. poika
Pituus n. 171 cm
paino 117 kg suurinpiirtein
tavoite 75 kg sitten joskus, toivottavasti ennen ku täytän 30 v. 04/13..

Tönt

Pudotettavaa 20 kg, toukokuun tavoite -2,5 kg

ummelwalad

Ikä 28
Kaksi lasta, 1v 7 kk ja 4 kk vanhat.
Lähtöpaino 121,3
Pituus 178 cm

Tavoite syksyyn mennessä alle 100 kg.

Vankkis

Pituus 168 cm
Aloituspaino 85 kg

Vatsaus

5 lasta
vyötärö nyt tammikuussa 67 cm (viime lokakuussa 78 cm)
tavoite 62 cm (kesällä)
välitavoite 65 cm
menetelminä kohtuullisuus ja Callanetics

Virvaliekki

29-vuotias, minulla on kaksi lasta 2v4kk ja 1v3kk. Olen 156cm pitkä ja 68,6kg oli puntarissa tänä aamuna. En halua ainakaan lihota yhtään, ja mieluummin pitkällä tähtäimellä sinne normaalipainon puolelle matkaisin. Nyt bmi28.

Viva

27v
pituus 172cm
lähtöpaino 90,1kg (elokuu 2011)
paino nyt 78,1kg

Weebo

Ikä: 21v
Lapsia: 1
Pituus: 164 cm
Lähtöpaino: 78,8
Paino nyt: 65 kg
Tavoite: 55 kg


öttiäinen

Pituus 176 cm
Paino 70 kg
Tavoite 58 kg

Toukokuun ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2134395-toukokuussa-tiukentuvat/

Huhtikuun Ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2119096-huhtikuussa-hikoilevat/

Maaliskuun ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussa...sa-ministyvat/

Helmikuun ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussa...a-hoikentuvat/

Tammikuun ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussa...a-tiukentuvat/


Kävin kaivamassa toukokuun ketjusta nuo ja korjatkaa/huokatkaa niin korjataan jos on korjattavaa :D

Ihanan paljon meitä kaventujia on kasassa :D
 
Viimeksi muokattu:
Jaa niin joo... Se Ronton paino on sitten noussut.. Vaakan perk*** näytää 61,8kg.
Mutta jospa sitä läskiä olis kuitenkin lähtenyt ja toi paino olis noussu lihasmassan kasvusta *elättelee sellasta toivetta*

Koska noi farkkucaprit kerta menee jalkaan kerran :rolleyes: Ne, mitkä ei menny edes ostettaessa jalkaan :LOL:
 
Toukokuu meni muuton tuoksinnassa, mutta vaaka onneksi näyttää samoja lukemia 64,5-64,1 se keikkuu. Nyt ois sitten kaks kuukautta aikaa ja miinus kolme kiloa.... Mitenhän käy?

Pyöräilykelejä odotellessa.
 
Bikini
Kiitos Rontolle uudesta pinosta!

Viikko taas takana, ja pelkäsin että ihan plörinäksi menee... aamulla kävin vaa'alla, ja paino nyt 68,2 kg eli 100 g lähtenyt viikossa. Eli onneksi ei tullut lisää. Alavatsaa turvottaa taas kivasti, Nyt tämän "väliviikon" jälkeen taas tsemppi päälle, ja paino uuteen laskuun!

Illalla juoksemaan, huomenna heti aamusta salille :)
Töissä taas pöydät notkuu kakkuja, pikkuleipiä ym. joita ihmisillä on jäänyt viikonlopun juhlista. Mutta EN aio sortua!
 
"MaMa"
MaMa ilmoittautuu mukaan! Kiitos Rontto uudesta pinosta. :D

Minä meinasin jo luovuttaa kokonaan, viime viikko meni pelkästään herkutellessa! Ja meinasin masentua ja jatkaa samaa rataa koko kesän. Mutta sain kuin sainkin itseäni niskasta kiinni ja tavoitteet kirkkaasti mieleen. Nyt pusketaan vaikka perse edellä puuhun niin kuin Gösta aikoinaan lauleli. :D

(Paino niin pahasti plussalla, etten edes painanut mieleeni tarkkaa lukemaa aamulta, joten ilmoitan sen sitten kuin nytkähdetään taas uusiin lukemiin alaspäin)
 
"MaMa"
Plääh :$
Paino 61kg viikonlopun mässäämisen jäljiltä.
Eilen olin lenkillä ja jumpassa, jospa se tästä taas. Masentavaa kun paino nousi taas yli kuudenkympin.

T: LÄSKI!!!
Ymmärrän sun tunteet, mutta haluan kannustaa silti, että ole onnellinen, että se paino alkaa 6:lla eikä 9:llä niin kuin mulla. :p Itselläni tavoite on saada paino sinne <60kg, joten kovasti on matkaa vielä. Vuosia oon tehnyt töitä ja silti olen vielä painon kanssa ihan alkutaipaleella. Turhauttaa välistä, mutta ei auta jäädä tuleen makamaan. Uusi tsemppi vain päälle ja kohti sitä unelmakroppaa. :)

Itse aloitin eilen tämän superdieetin alusta, jotta voin viedä sen lipsumatta läpi. Ja kyllä kannatti, aivot pääsi hommaan taas mukaan, kun vanhoja lipsumisia ei lasketakaan epäonnistumisiksi. Annoin ikään kuin uuden mahdollisuuden itselleni. Sama aihe oli myös eilen alkaneessa Suurimmassa pudottajassa, uudet mahdollisuudet. Ainakin aloitusjakso oli hyvin tunnepitoinen, suosittelen kaikille seurattavaksi, tulee joka arki-ilta klo 18. Hyvää tsemppiä saa siitä, kun seuraa toisten paljon paljon isompaa urakkaa. Jos hekin pystyvät siihen, niin kyllä mekin pystymme! :D

Ja se uusi aloitus kannatti, vaaka näytti heti tänään 2kg vähemmän kuin eilen. :D Eli mässäyksestä johtuneet turvotukset ovat taas tiessään ja tästä on hyvä jatkaa. :) Tsemppiä kaikille! :flower:
 
"tiukkis"
Liityn mukaan, koska painon pudotuksen tarvetta ja toiveita olis. Elämä on tosin sillä mallilla, että pahemmin en lenkille enkä muihinkaan juttuihin pääse mutta syöminenhän se lihottaa. Raskauskilot veks. Paino viimeksi vaakalla käydessä 65,4kg, pituus 158cm.
 
Rontto huhuu:wave: Päivitätkö osallistujalistan ekalle sivulle?

Tänään punttista taas vuorossa. Tilanne sama ollut pitkään, jumi päällä mutta kyllä se tästä lähtee taas. Ainakin syömiset on onneksi taas ruodussa:D
 
Bikini
Lenkille pitäisi tänään mennä, mutta vatsa on aika kipeä ja turvonnut... onneksi syömiset on pysynyt kurissa, joten ei painon pitäisi noustakaan. Jos yritän mennä vaikka reippaalle kävelylenkille, sekin olisi parempi kuin ei mitään :)
 
IhanaValo
Ääh, tänään tuli postissa kolmet housut joista yhet sain sullottua jalkaan ettei puristanu ja tursunnu ihan hirvesti :( Vaa'alla en oo nyt uskaltanu käydä moneen päivään taas..
 
Hei, olen Chef, olen läskipallo.

Olen selkärangaton sohvallamakaaja ja armoton herkkuaddikti :kieh:

Mutta kuten olen niin monasti uhannut, niin kyllä täältä vielä noustaan. Hitaasti, mutta ihan varmasti.

Menetettyjä kiloja on tullut takaisin enemmän kuin yksi tai kaksi (helvetti, jo peräti viisi!), mutta mä meinaan nyt tuudittautua siihen, että osa on nesteitä ja ne poistuu muutamassa viikossa.

Olen dietannut maanantaista lähtien ja vaakaan piirtyi tänään pienempi lukema kuin mitä maanantaina. Eli suunta on oikea. Ja itseasiassa aika kiva fiilis tuli, kun näki että se paino tosiaan lähtee laskuun. Ja kunhan motivaation sai kohdilleen, ei tämä diettaaminen ole sitten niin pätkääkään vaikeaa.

Salillakin jo piipahdin, vaan nyt on TAAS flunssa päällä. Mutta viikonloppuna menen salille vaikka kuinka olisi vielä räkää pää täynnä. Ja jatkossa taas säännöllistä liikuntaa mulle, kiitos.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Rontto
"MaMa"
Mukavaa saada sinut CHEF takaisin pinoon. :D Kovasti tsemppiä, jos minä pystyn, niin pystyt sinäkin! :)

Mua alkaa pikku hiljaa vaivata allergiaoireet aina vaan enemmän ja enemmän. Tekee olosta tosi vaikeen ja väsyneen, kun joutuu pillereitä popsiin taas kaksin käsin. Mutta sinnillä menen ainakin ruokavalion osalta. Otan treenit mukaan, kun olo antaa sen verran periksi, että henki kulkee kunnolla.
 
[QUOTE="MaMa";26419110]Mukavaa saada sinut CHEF takaisin pinoon. :D Kovasti tsemppiä, jos minä pystyn, niin pystyt sinäkin! :)

Mua alkaa pikku hiljaa vaivata allergiaoireet aina vaan enemmän ja enemmän. Tekee olosta tosi vaikeen ja väsyneen, kun joutuu pillereitä popsiin taas kaksin käsin. Mutta sinnillä menen ainakin ruokavalion osalta. Otan treenit mukaan, kun olo antaa sen verran periksi, että henki kulkee kunnolla.[/QUOTE]

Jep, me pystytään yhdessä :)
 
Ihanaa Chef että olet motivoitunut taas mukaan :) Mullakin meinasi motivaatio lopahtaa, meni 3 viikkoa ihan läskiksi syömisten osalta.

Aamupaino junnaa edelleen 69,5 ja kyllä niin potuttaa, kun hame jota olin ajatellut tytön konfirmaatioon, on tiukka kuin makkarankuori - ainakin tuolta lantion leveimmästä kohdasta. Mutta enhän voi syyttää tästä ketään muuta kuin itseäni, mitäs löysäilin|O Jospa löytäisi alle jonkin läskejä kokoon pusertavan, muokkaavan alusmekon:D Mulla olis musta sellainen, mutta valkoinen pitäis löytää tähän juhlaan, ettei näy juhlapaidan alta rumasti mustaa aluskorsettia...

Tsemppejä kaikille!
 

Yhteistyössä