Kesäkuussa kaventuvat

Paino nousee.. : / Se ottaa vähän enemmän itsetunnon päälle mitä olin varautunut, mutta tää on kai väistämätön painonnousu. Alan nyt ottaa tavaksi tehdä tunnin (tai enemmän) muutamana päivänä viikossa kuntopiirintapaista jumppaa ihan sen mukaan miten olo sallii. Eilen jumppailin yhteensä varmaan puolitoista tuntia ja olo on nyt sen mukainen.. vaan jospa tuolla saisin lihaksia edes vähän kuntoon ja ryhdin paranemaan.
Harmittaa vähän kun en saa kiloklubin sivuja toimimaan jostain syystä.

Tsemppiä nyt teille muille kuitenkin! Minä taustailen täällä. :)

Ai niin! Ostin tänään uudet sortsit Seppälästä ja huomasin, että koko 40 oli aika väljä. Otin vaan sovittamatta kun aattelin, että ne ois kuitenkin joko just sopivat tai vähän liian tiukat... mutta oisin mahtunut varmaan kolmekaseihinkin! :O :O :O
 
Bikini
Minä taas ostin tänään housut kokoa 36!! Harmittelin jo myyjälle, kun ei ollut kokoa 38 (ostan aina kokoa 38 tai 40) ja myyjä katseli minua ja käski sovittaa 36 koon housuja, ja ne olivatkin ihan sopivat :) ostin vielä nätin puseron niiden kanssa, ja uudet bikinit!! Nyt vaan tuntuu että rinnat ei pienene yhtään, kun yleensä niistä lähtee ekana. Koko on muuttunut 80D:stä 75D:hen, ja uudet bikinit oli oikeastaan kokoa 75DD... huh! Olenkin sitten isotissinen, pitkähiuksenen blondi...

Joku kyseli mittojani, en ole pitkään aikaan mitannut mutta illalla voisin mitata kunhan pääsen kotiin. Itse huomasin eilen lenkin jälkeen että jalat näyttävät ja tuntuvat kiinteämmiltä :) Ja mies sanoi takapuoleni kiinteytyneen :D Onneksi treenaaminen muokkaa vartaloa, kun painokin tippuu niin hitaasti.
 
Minä taas ostin tänään housut kokoa 36!! Harmittelin jo myyjälle, kun ei ollut kokoa 38 (ostan aina kokoa 38 tai 40) ja myyjä katseli minua ja käski sovittaa 36 koon housuja, ja ne olivatkin ihan sopivat :) ostin vielä nätin puseron niiden kanssa, ja uudet bikinit!! Nyt vaan tuntuu että rinnat ei pienene yhtään, kun yleensä niistä lähtee ekana. Koko on muuttunut 80D:stä 75D:hen, ja uudet bikinit oli oikeastaan kokoa 75DD... huh! Olenkin sitten isotissinen, pitkähiuksenen blondi....
Vau! Mahtava juttu! :)

Mun tissit on ihan kamalassa kunnossa ja oon alkanut harkita ihan oikeasti silareita jossain elämänvaiheessa.. :snotty: Jojoilu sen on tehnyt, ei voi mitään. :|

Tuntuipa hyvältä tehdä tänään vanhaa tuttua jumppaa viime kesältä ja syksyltä, en vaan ymmärrä miten oon silloin saanut itteni niin piippuun sillä? Nyt se oli paljon iisimpää. :snotty:
 
"Martsa"
Viikossa pudonnu 200g, paino oli tasan 80kg. Alimillaan kävi viime viikolla 79,6kg, mutta sunnuntain herkuttelu nosti painoa. Pitänee jättää pois nuo ylilyönnit ainaki siks aikaa ku saa painon edes lähelle 70kg. Onneks juhannus ei pidä sisällään mitään epäterveellistä, vaan lihaa ja kasviksia :)

Voi että tuo hivelee itsetuntoa, ku mies kehuu :). Sitä odotellessa!
 
Bikini
[QUOTE="hanna";26494260]Bikini paljonko sinulla on ry vy ja ly?[/QUOTE]

ry 94 cm
vy 74 cm
ly 95 cm

En ole varmaan ikinä mitannut, tulipahan sekin tehtyä :D

pituutta 173 cm ja paino maanantaina 67,5 kg (vatsassa ja vyötäröllä vielä ylimääräistä)
 
Vau, upeita housukokoja, mittoja ja isot tissit :p Ahhaa :D Oikeesti hienoa Bikini :)

Söin eilen illalla salmiakkia (liikaa), paino aamulla 60.9kg. Aamupalaksi hedelmiä ja kahvia.

Pidin eilisen välipäivää liikunnasta, kun mun sisko oli kylässä. Tänään olisi tarkoitus mennä salille. Pää on vielä täynnä räkää, mutta jospa se päivänmittaan helpottais. Ihme flunssa ollut jo yli viikon, rupee tympimään. Yskin yöt, se on ärsyttävää!!
 
"teajohanna"
ry 94 cm
vy 74 cm
ly 95 cm

En ole varmaan ikinä mitannut, tulipahan sekin tehtyä :D

pituutta 173 cm ja paino maanantaina 67,5 kg (vatsassa ja vyötäröllä vielä ylimääräistä)
Olet upean pitkä ja hienoissa mitoissa. Et todella tarvitse mitään painon pudotusta, mutta jos omasta mielestäsi jotain tarvitset, on se ehkä painon siirtymistä paikasta toiseen.

Eli jumppaa ja jumppaa.

Tsemppiä. Ja, btw, nauti siitä ihanuudesta mitä sulla on. Koska se ei missään tapauksessa ole ikuista...
 
"teajohanna"
Ja, kiloja 66,5. Senttejä persuksissa 102 edelleen, vyötärössä se sama 75.

Koon 40 housut ovan yksinkertaisesti liian isoja. Et silleen.

Ja tsempit ihan joka ikiselle pienentyjälle, oli missä kohtaa pienentymistä sitten olikaan...
 
Bikini
[QUOTE="teajohanna";26516123]Olet upean pitkä ja hienoissa mitoissa. Et todella tarvitse mitään painon pudotusta, mutta jos omasta mielestäsi jotain tarvitset, on se ehkä painon siirtymistä paikasta toiseen.

Eli jumppaa ja jumppaa.

Tsemppiä. Ja, btw, nauti siitä ihanuudesta mitä sulla on. Koska se ei missään tapauksessa ole ikuista...[/QUOTE]

Kiitos :) Loppusuorallahan minä tämän painon kanssa olenkin, tosiaan vatsassa vielä ylimääräistä. Lähtöpainossa (74,6 kg) ei tosiaan ollut hyvä olla, siksi päätin keventää. 65 kg on aina ollut ihannepainoni, vaikka ennen lapsia painoinkin 60 kg.

Minäkin lähetän vielä tsempit kaikikke keventyjille! Muistakaa juoda lämpimällä ilmalla paljon, ja nauttikaa kesällä hedelmistä ja muista kevyistä herkuista :)

HYVÄÄ JUHANNUSTA KAIKILLE! :)
 
"ViVa"
minulla oli vähän hidas alku,mutta tämä viikko mennyt hyvin. paino aamulla 79,6kg eli (ensimmäiseen) tavoitteeseen 4,6kg matkaa.. ja juhliin reilu 4vkoa,saas nähdä ehdinkö :p

Tsempit kaikille ja hyvät juhannukset!
 
Bikini
Viikko on taas vierähtänyt ja punnituspäivä oli tänään. Paino nyt 66,9 kg eli viikossa -600 g :) uskomatonta että paino on pudonnut jo 11 viikkoa putkeen, välillä vähemmän ja välillä enemmän. Tämä on minulle hieno saavutus, sillä itsekuri on yleensä nolla... Nyt söin viikonloppuna VÄHÄN herkkuja, ja huomasin että pienikin määrä makeaa riittää.
Lisäksi olen käynyt lenkillä ja tehnyt jumpat tunnollisesti. Vyötäröstä taas sentti kadonnut, ja reiden ympäryksestä samoin. Lisäksi tänään jalassa on farkut, jotka ei ole mahtunut päälle piiiitkään aikaan :) todella hieno fiilis!
 
Miä pistin tänään pussit taas esille, siis Nutrilettit. NYT pakko tsempata!!! Istuin eilen illalla suihkun jälkeen sängyllä ja katoin sitä vararengasta... voi jeesus. Paino aamulla 112,5 ja vy 99 :ashamed: Mä olen LIHAVA. OBEESI. YÄK.

Tuunaan nutrausta niin että aamulla ja illalla syön puuron, turvaan hiilarisaantia ettei tuu ketoosi (ei suositeltava diabeetikolle) Jäähän päivän kalorit pieneksi siltikin, 2 x puuro ja 3 x nutrilett.
 
Tönt
en laihdu tällä hetkellä yhtään. jojoilen vaan. että taitaa motivaatio olla pikkasen hukassa. on niin jännää että painoin vuos sitten enemmän kuin nyt mutta sillon olin laihduttanut 20kg niin oli tyytyväisempi kuin nyt. :snotty: uimapuku pysynyt tän kesän kaapissa. :kieh: jostain olisi nyt syytä repiä kiinnostusta. ajattelin vetäistä hyvät tsempit ja jättää turhat herkut ja lihottavat ruuat elokuun saakka syömättä. ukon 30v juhlat tiedossa ja olisi tosi mukavaa olla pienempi. huOh....
 
Tönt
Miä pistin tänään pussit taas esille, siis Nutrilettit. NYT pakko tsempata!!! Istuin eilen illalla suihkun jälkeen sängyllä ja katoin sitä vararengasta... voi jeesus. Paino aamulla 112,5 ja vy 99 :ashamed: Mä olen LIHAVA. OBEESI. YÄK.

Tuunaan nutrausta niin että aamulla ja illalla syön puuron, turvaan hiilarisaantia ettei tuu ketoosi (ei suositeltava diabeetikolle) Jäähän päivän kalorit pieneksi siltikin, 2 x puuro ja 3 x nutrilett.
mietin vähän samaa että pitäiskö puoliks nutrata vaikka vannoin viimeks ettei enää ikinä. mulle toimi hyvin aamupala ja lounas nutrata ja päivällinen ruokaisa salaatti. hmm..kehityskelpoinen idea. :D tsemppiä sinne!!! kyllä se siitä! b:)d
 
  • Tykkää
Reactions: Criminal Mind
Huomenta!

Nyt on reissut reissattu, jussit juhlittu ja paluu arkeen on koettanut.

Sain tuossa painoa ja laskuun, mutta mä otaksun sen nousseen takaisin. En halua käydä vaa-alla :D

Tänään siirryin taas terveellisiin elämäntapoihin, eli liikunta ja safkat pistetään taas ruotuun :)
 
Tönt
Mmmm, salaatti... sai jotain muutakin kuin nestemäistä ;)

VINKKEJÄ!!!
oon ihan hulluna rukolaan. :p tuli viime vuonna syötyy niin paljon salaattia että oon vieläkin ihan kypsä perus salaatteihin missä on tomaatti, kurkku ja salaatti. :x kyllä mä syön niitä mutta ei tuu koskaan himoa. raejuustoa ja pähkinää laitan usein kanasalaattiin. ja paprikaa. siemeniäkin voi laittaa, tuo lisää sitä jotain..juustosalaatitkin ovat hyviä, esim. halloumi. ja mä kyllä käytän salaattikastikkeitakin. ei sitä laita kuitenkaan niin paljon että sillä menisi homma plörinäks. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Vankkis
Lapset läks isälleen. Naapurit grillaa ja sisään tulee huumaava tuoksu. Kaksi syytä repsahtaa. Mun niin tekis mieli antautua kunnon itsesäälimässytykselle. Taidan lähteä kaupunkiin, insuliini ostoksille :LOL:

Päivä menny muuten ihan ok nutreilla :) Tää vaan kun muksut lähtee niin iskee tylsyys ja ikävä.
 
Oli tosiaan tytön rippijuhlat, joiden jälkeenkin piti mättää niitä herkkuja mitä jäi juhlista yli. Sitten tulikin juhannus ja lomareissu sukulaisille, useamman päivän uudet perunat ja salaatit ja grilliruuat ja äidin tekemät toscapiirakat, kakut ja pannupullat. Arvatkaa vaan että söinkö?:ashamed: En ole käynyt vaa'alla - huomenna aamulla yritän uskaltaa seisoa varpaillani siinä ja kurkistaa lukemaa sormien lomasta:D
 
Bikini
Syöttekö muuten laihdutuskuurin aikana vitamiineja tai muita lisäravinteita? Itse olen syönyt multitabsin päivässä, vaikka yritänkin syödä terveellisesti. Joskus saatan ottaa myös kalaöljykapselin.

Toivottavasti tänään olisi illalla aurinkoinen sää, ajattelin mennä pidemmälle lenkille. Teen yleensä ennen lenkkiä vatsa- ja selkälihaksia, mutta tuloksia ei näe aikanaan päälle päin. Kai se on tyhjää parempi...

Nyt juhannuksen jälkeen kaikille taas tsemppi päälle, jooko? :D
 
Juhannuksesta selvitty :) Tän aamun paino oli 78.7kg. Vaaka näyttää, että paino on alas jonkin verran tullut, mut miten musta tuntuu et tuo vatsamakkara ahdistaa vaan entistä enemmän?!? Onko sitä tän rempan myötä kiinnittänyt vain enempi huomiota ulkonäköön ja ahdistaa kun kaikki ei tapahdu heti...
Päätin vielä vähän ulkonäköön "satsata" ja kävin ottamassa ripset :) Nyt kelpaa räpsytellä :D
 

Yhteistyössä