**KESÄMASSUT 2009 marraskuussa**(kesäkuussa puhkeaa!)

Alkuperäinen kirjoittaja sankofa:
Alkuperäinen kirjoittaja cranyo:
Sankofa, mua kyllä alkoi vaan naurattaa että sun pomo on kyllä helvetin idiootti! :D Ja sanoitkohan sitä mut en ainakaan muista ja veikkaan et kyseinen henkilö on mies.
Aika paljon kyllä mahtaa olla pokkaa puhua abortista jonkun työpaikan yhteydessä!
Väärin meni.Se on nainen :D mut miettinyt et onkoha sil itellään ees omia lapsia.Sen jutut nimittäin on välillä niin ihmeellisii.Silloin ku ne palkkas mut tonne ni se kysy multa et onks mun lapset sairastellut paljon.Siis oikeesti jos lapsi tulee kipeeks ni sit se tulee..ei jessus mikä ihminen.Kyllä mä ymmärrän et niitä harmittaa mut noi jutut meni must iha yli ymmärryksen.Noh on täällä jo rauhallisempi mieli.Kiitos kaikille lohdutuksesta :hug: Eiköhän tää tästä.Nyt nukkumaan..öitä :wave:

sankofa & bongos 11+3
Sankofa, kyllä on nainen naiselle susi! Pahoitteluni ja myötätuntoni sulle kun noin paskan pomon oot saanu.

Mulla on aivan samanlainen esimies. Ja nainen myös. Esikoisen raskausuutiseeni hän reagoi samaan tapaan. Ei onnitteluja, väitti, että työaikana ei saisi käydä neuvolassa / lääkärissä jne. Esikoisen jälkeen palattuani takaisin töihin alkoi viikottainen kysely "no joko sä toista odotat????", mihin ei tullut loppua ennen ku mulla paloi pinna ja sanoin, että kyllä h*lvetti informoin sitte asiasta ennen ku äitiyslomalle jään. Hieman kiristi hermoja, kun vielä tuo kakkosen odotus ei ihan sormia napsauttamalla alkanutkaan vaan raskauden alkamista saatiin odottaa reilusti yli puoli vuotta. Esimieskin tämän tiesi, ja arvatkaapa mikä oli kommentti, kun sitten kerroin olevani raskaana (rv 6 kerroin, eli hyvissä ajoin voisi sanoa). No tuo ämmä sanoi, että "aijaa, no onneks olkoon sitten kai?!" Siis wtf??? :eek:
Ja kun sitten äitiysloman alkuun oli kolme viikkoa aikaa ja sijaiseni oli ensimmäistä päivää töissä, oli esimieheni sitten keksinyt hyvän läpän heittää tälle tuuraajalleni, kun sanoi (minun läsnäollessani), että "no XXX se hankkiutuukin aina sillon raskaaksi, kun sitä alkaa riittävästi nämä hommat v*tuttamaan!" ja leveä hymy naamalla, niiku olis hyväki juttu ollu. Ja tolla naisella on itsellään lapsia sekä myös keskenmenoja takana, joten luulisi tietävän, ettei lapsia tehdä tosta noin vaan töiden alkaessa ottamaan päähän.

Nyt tästä raskaudesta en aio kertoa tuolle ämmälle mitään. Hän onneksi häipyy talosta vuoden loppuun mennessä, joten sinne saakka pystyn varmaan salailemaan. Itse siirryn samalla hänen tehtäviinsä ja itseasiassa nämä kolmannen lapsen raskaussuunnitelmat ovat hyvin sekä tämän poisjäävän että tulevan esimieheni tiedossa, mutten silti halua, että tuo niistä asioista saa sen enempää tietää.

Se täytyy kyllä omalta kohdaltani sanoa, että vaikka työskentelen alalla, jossa osaava ja ammattitaitoinen henkilöstö on kortilla, niin silti en ikinä näyttäisi raskaudestaan ilmoittavalle alaiselleni millään tavalla "pettymystäni", että hän on jäämässä pois tai yrittäisi syyllistää tai painostaa yhtään mihinkään. Ei tulisi mieleenikään!!! Elämä on kuitenkin ihan muita asioita kuin työtä varten saatu ja perheenlisäys on luonnollisin asia mitä voi olla. Yhdenkään asiansa osaavan esimiehen ei pidä edes vihjaista alaiselleen, että se on jotenki väärin tulla raskaaksi saati sitten, että alkaa abortista puhumaan tai vihjailemaan, että raskaaksi on hankkiuduttu vain "laiskuuttaan, kun ei jaksa tai halua töitä tehdä". Kaiken maailman idioottipomoja niitä maailmassa riittääki... :kieh:

Jeps, tää aihe on tosiaan hyvin lähellä sydäntäni, kuten huomaatte. Oon ihan liian monta vuotta saanu kärsiä tuon esimieheni "hyvästä läpän heitosta" koskien perhettäni jne, joten lasken jo päiviä ensi vuoden alkuun...

vanttu rv 12+5
 
Ei tullut lottopottia meille tälläkään kertaa :snotty:
Pahoittelut muutamille ikävistä esimiehistä, ei heillä ole näköjään minkäännäköistä empatiakykyä :hug:
Toivottavasti Sisulla oli pikkujouluissa kivaa :D

Nyt pitää käydä maate,lähdetään aamulla hesaan sukuloimaan :wave:
Ainiin,mies kertoi tänään äidilleen,että olen raskaana. :whistle:
Voi anoppi rukkaa,tasi tulla kurat pöksyihin hänellä :LOL: Anteeksi suorasanaisuuteni,mutten voi sietää häntä :snotty:

Bad virgin ja hippu 14+0 :heart:
 
Sunnuntait kaikille! Mä oon vähän "rauhallisemmissa" tunnelmissa nyt verrattuna tuohon mun aiempaan esimies-purkaukseen.. :whistle:

Uusia oltiin taas saatu joukkoon mukaan, tervetuloa minunki puolestani!

Onko muut kolmatta, neljättä jne odottavat huomanneet, että jotkut suhtautuvat jotenki negatiivisesti tai oudosti vauvauutiseen?

Mä olen jotenki pettyny mm. äitini reaktioon, kun hänelle kerrottiin tästä tulevasta vauvasta. Hän on ollut kyllä tietoinen, että kolmas lapsi meille on toivottu, mutta silti reaktio oli jotenki laimea. Siis eihän kaikkien tarvitse riemusta kiljua, kun meidän raskaudesta on kerrottu, mutta kun muistan vielä miten hän on reagoinu edellisiin, niin oli jotenki outoa, että nyt tuo meni suunnilleen sanattomaksi. Samoin reagoi kuopuksemme kummikin. Jotenki tulee vaan itselle tyhmä olo. Että onko se jotenki väärin, että odottaa kolmatta ja että haluaa vielä yhden lapsen? Monet tuntuu ajattelevan, että kaksi on sopiva lukumäärä (heille), niin vissiin sitten toiset ajattelee, että kaksi on sopiva lukumäärä kaikille. Ja kun meillä nyt jo on sekä tyttö että poika, niin mites me nyt kolmatta vielä halutaan (näin muuten sanoi tuo esimieheni, josta aiemmin avauduin..). Ehkä nää raskaushormonit tekee myös sitä, että sitä ottaa toisten sanomiset ja reaktiot vähän turhankin mustavalkoisina.

Mammahousutoottaa vielä kaapissa. Mutta oman koon housut ei kyllä enää mee kiinni. Onneks viime raskausajoilta on kertyny muutamat housuparit varastoon, mitkä on kokoa tai kahta ylisuuret, niitä oon nyt käytelly..
Lääkäri sanoi tossa keskiviikkona neuvolakäynnillä, että mulla olisi kohtu jotenki selvästi nyt "pullahtanut" ja kyllä mä ton tosta itsekin tunnen. Mammahousuihin on edellisillä kerroilla siirtyny joskus rv 18-20 tienoilla, toivottavasti nytteki pääsen sinne saakka tavallisten housujen kanssa.

G:istukan paikka? Missäs teillä on istukka? Tuntuuko jo liikkeitä paljon? Ja onko kelläään aiemmissa raskauksissa ollut istukka kohdunsuun päällä aluksi ja siirtynyt siitä sitten ylemmäs?
Mulla on oma lehmä ojassa ja siksi vähän kokemuksia kaipaan. Nyt nimittäin ultrassa selvisi, että istukka on osittain kohdunsuun päällä. Kätilö puhui jotain, että se todennäköisesti siitä siirtyy ylemmäs ja säännöllinen synnytys on vielä ihan mahdollinen, mutta kyllä mua silti hirvittää, että mitä jos se tohon päälle jääkin.

Joulujutut on vielä suunnitteluasteella. Edes ulos ei olla vielä saatu valoja laitettua, vaikka ne mun mielestä sopis tähän synkkään ja pimeään aikaan loistavasti. Ehkä ensi viikolla sitten joulukuun kunniaksi laitetaan vähän valoja ja kynttilöitä sisälle ja ulos. Ja joulukortit kanssa on ensi viikon ohjelmassa.

).) Vähän on vielä etovaa oloa iltaisin tai raskaan aterian jälkeen, mutta pahin on jo onneks ohi. Väsymyskin on suht siedettävää. Merkittävin oire taitaa olla hidastunut aineenvaihdunta, mikä mua on vaivannu alusta asti. Suorastaan raivostuttavaa, kun tuntuu, että sitä on ihan tukossa. Liikunta onneks vähän auttaa, jos vaan joskus jaksais jotain tehdä..

Tuliki mieleen vielä yksi G: mitä liikuntaa harrastat nyt raskausaikana? Ja jos joku harrastaa juoksemista, niin kuinka pitkälle sitä uskallat harrastaa?

Jes, jättäisinkö nyt sitten tilaa muillekin...? :ashamed:

vanttu rv 12+6
 
en halua kenenkään iloa pilata. Joku ehkä muistaa kun kirjoitin tilanteestani, ettei mies halua vauvaamme. No, olen raskain mielin edennyt asiassa ja käynyt lääkärissä, torstaille on naistentautien polille aika. Ei taida olla paljon vaihtoehtoja minulla tässä:(
Anteeksi, ei vaaan ole ketään kellee tätä kertoa ja mies ei osaa tukea asiassa, painostanut vaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miutumautu:
en halua kenenkään iloa pilata. Joku ehkä muistaa kun kirjoitin tilanteestani, ettei mies halua vauvaamme. No, olen raskain mielin edennyt asiassa ja käynyt lääkärissä, torstaille on naistentautien polille aika. Ei taida olla paljon vaihtoehtoja minulla tässä:(
Anteeksi, ei vaaan ole ketään kellee tätä kertoa ja mies ei osaa tukea asiassa, painostanut vaan.
Voi ei :/ Voimia paljon sinne,päädyt sitten mihin ratkaisuun tahansa,tee niinkuin sun sydän sanoo :hug:
 
Tervetuloa uudet :wave:

Miutumautu :hug:

Olin eilisillan/viime yön kuskina, huh mitä touhua.. Olin vasta neljän aikaan kotona |O
On ne nuo humalaiset "ihania".. :whistle: Pieni myötähäpeä iski hetkittäin tuolla ihmisten ilmoilla.. Unet jäi viime yönä aika lyhkäsiks, väsyttää.. Tänään aikanen asento :D

MiNiMaM ja masuasukki 13+1
 
Alkuperäinen kirjoittaja vanttu80:
Alkuperäinen kirjoittaja sankofa:
Alkuperäinen kirjoittaja cranyo:
Sankofa, mua kyllä alkoi vaan naurattaa että sun pomo on kyllä helvetin idiootti! :D Ja sanoitkohan sitä mut en ainakaan muista ja veikkaan et kyseinen henkilö on mies.
Aika paljon kyllä mahtaa olla pokkaa puhua abortista jonkun työpaikan yhteydessä!
Väärin meni.Se on nainen :D mut miettinyt et onkoha sil itellään ees omia lapsia.Sen jutut nimittäin on välillä niin ihmeellisii.Silloin ku ne palkkas mut tonne ni se kysy multa et onks mun lapset sairastellut paljon.Siis oikeesti jos lapsi tulee kipeeks ni sit se tulee..ei jessus mikä ihminen.Kyllä mä ymmärrän et niitä harmittaa mut noi jutut meni must iha yli ymmärryksen.Noh on täällä jo rauhallisempi mieli.Kiitos kaikille lohdutuksesta :hug: Eiköhän tää tästä.Nyt nukkumaan..öitä :wave:

sankofa & bongos 11+3
Sankofa, kyllä on nainen naiselle susi! Pahoitteluni ja myötätuntoni sulle kun noin paskan pomon oot saanu.

Mulla on aivan samanlainen esimies. Ja nainen myös. Esikoisen raskausuutiseeni hän reagoi samaan tapaan. Ei onnitteluja, väitti, että työaikana ei saisi käydä neuvolassa / lääkärissä jne. Esikoisen jälkeen palattuani takaisin töihin alkoi viikottainen kysely "no joko sä toista odotat????", mihin ei tullut loppua ennen ku mulla paloi pinna ja sanoin, että kyllä h*lvetti informoin sitte asiasta ennen ku äitiyslomalle jään. Hieman kiristi hermoja, kun vielä tuo kakkosen odotus ei ihan sormia napsauttamalla alkanutkaan vaan raskauden alkamista saatiin odottaa reilusti yli puoli vuotta. Esimieskin tämän tiesi, ja arvatkaapa mikä oli kommentti, kun sitten kerroin olevani raskaana (rv 6 kerroin, eli hyvissä ajoin voisi sanoa). No tuo ämmä sanoi, että "aijaa, no onneks olkoon sitten kai?!" Siis wtf??? :eek:
Ja kun sitten äitiysloman alkuun oli kolme viikkoa aikaa ja sijaiseni oli ensimmäistä päivää töissä, oli esimieheni sitten keksinyt hyvän läpän heittää tälle tuuraajalleni, kun sanoi (minun läsnäollessani), että "no XXX se hankkiutuukin aina sillon raskaaksi, kun sitä alkaa riittävästi nämä hommat v*tuttamaan!" ja leveä hymy naamalla, niiku olis hyväki juttu ollu. Ja tolla naisella on itsellään lapsia sekä myös keskenmenoja takana, joten luulisi tietävän, ettei lapsia tehdä tosta noin vaan töiden alkaessa ottamaan päähän.

Nyt tästä raskaudesta en aio kertoa tuolle ämmälle mitään. Hän onneksi häipyy talosta vuoden loppuun mennessä, joten sinne saakka pystyn varmaan salailemaan. Itse siirryn samalla hänen tehtäviinsä ja itseasiassa nämä kolmannen lapsen raskaussuunnitelmat ovat hyvin sekä tämän poisjäävän että tulevan esimieheni tiedossa, mutten silti halua, että tuo niistä asioista saa sen enempää tietää.

Se täytyy kyllä omalta kohdaltani sanoa, että vaikka työskentelen alalla, jossa osaava ja ammattitaitoinen henkilöstö on kortilla, niin silti en ikinä näyttäisi raskaudestaan ilmoittavalle alaiselleni millään tavalla "pettymystäni", että hän on jäämässä pois tai yrittäisi syyllistää tai painostaa yhtään mihinkään. Ei tulisi mieleenikään!!! Elämä on kuitenkin ihan muita asioita kuin työtä varten saatu ja perheenlisäys on luonnollisin asia mitä voi olla. Yhdenkään asiansa osaavan esimiehen ei pidä edes vihjaista alaiselleen, että se on jotenki väärin tulla raskaaksi saati sitten, että alkaa abortista puhumaan tai vihjailemaan, että raskaaksi on hankkiuduttu vain "laiskuuttaan, kun ei jaksa tai halua töitä tehdä". Kaiken maailman idioottipomoja niitä maailmassa riittääki... :kieh:

Jeps, tää aihe on tosiaan hyvin lähellä sydäntäni, kuten huomaatte. Oon ihan liian monta vuotta saanu kärsiä tuon esimieheni "hyvästä läpän heitosta" koskien perhettäni jne, joten lasken jo päiviä ensi vuoden alkuun...

vanttu rv 12+5
Juu ihan pelottaa mennnä huomenna töihin et mitä paskaa saa taas niskaani.. :/ Mun pomo rupes siitäkin narisemaan kun mun tytöillä on kasvatuskeskustelu päiväkodis mihin on mentävä ja mun yhdellä tytöllä puheterapia kerran viikos aina aamuisin ni siihenkin et onko sinne pakko mentävä.Siis mun tyttärellä todella paha puheenviivästymä ja puheen ymmärtämisen vaikeutta eli todellakin noi käynnit on erittäin tärkeitä.Eli siihenkään saanut minkäänlaista ymmärrystä

Kävin eilen vähän ostoksilla..löytyhän ne farkut sitten mut miten noi vaatteet on niin sika kalliita :/ tai siltä musta ainakin tuntuu.. :whistle:

Leivottiin tänään pipareita lapsien kaa.Nyt tuoksuu ihanat joulupiparit kotona..mä olen niin hulluna jouluun :heart:
Jaksaisi millään odottaa torstaihin :( Haluaa nähdä vauvan jo :D

joku kyseli että onko ihmiset reagoinut oudosti raskausuutiseen.Täällä kyllä on.Moni kaveri olleet järkyttyneitä ja sanoivat että säälii minua.Olen niin nuori ja odotan neljättä lasta..et ihan kamalaa heidän mielestä..joopajoo :/
No olkoot mitä mieltä vaan..ei paljoa kiinnosta :/

Edelleen on pahoinvointia ja väsymystä :| mut muuten kaikki ok :)

sankofa & bongos 11+5 :heart:
 
Hyvää sunnuntai-iltaa!

Täällä on syöty oiekin ravintolassa tänään ja jopa mulle maistui! Juhlittiin omia huomisia ja siskon perjantaisia synttäreitä. Mulle saa siis listalle päivitää iäksi 27 v ja sen LA voi laitta 30.6. Sillä nyt mennään neuvolan mukaan.

Perjantai oli kyllä tähän mennessä huonoin päivä pahoinvoinnin suhteen. Makasin sohvalla ja itkeä tihrustin, kun oli niin huono olo. Nukkumisesta ei tahtonut tulla yölläkään mitään huonon olon vuoksi. Onneksi nyt on taas palattu normaaliin kuvotukseen taas.

Joulukynttelikkö piti kaivaa keittiön ikkunalle, kun on niin pimeää ja ulkon vaan sataa vettä. Edes vähän valoa pimeyden kesklle.

Nyt saunaan, että kerkeää ennen Idolssia.

Barbapörrö ja Pätkis 9+5 :heart:
 
Sunnuntaiehtoota!

Onpas ollut ihanan rauhallista ja hiljaista kun tyttö oli mummilla ja vaarilla yökylässä.
Kerrankin olisi voinut valvoa / nukkua pidempään niin meitsi nukahti illalla puoli kymmeneltä ja aamulla virkeänä puoli kahdeksan.
Vähän uskallettiin "turhuuden markkinoillekkin" tänään. Ja kyllä ihmisillä on ilmeisesti paljon ylimääräistä aikaa ja rahaa, sen verran runsaasti oli väkeä ostoksilla... ;)
Lumet on kaikki sulaneet ja nyt on tylsä, pimeä ja märkä näkymä pihalla... Tulisi taas lunta. Se piristi niin mukavasti. Oli ihan joulumielellä.
KAttelin kaupassa potkukelkkaa, olisihan sellasella muksun kanssa kiva ajella niinkuin omassa lapsuudessa. Mutta, lienee ainoastaan pyöräkelkka tulla kysymykseen.. :D
No jouluverhot ja -liinat ynnä koristeet laittelin tänään. Huomennahan on joulukuu! =)


Vanttu80
Ei negatiivisia kommentteja, mutta olen huomannut jo nyt vaikka vasta toista odotan ettei ihmiset jaksa olla niin kiinnostuneita raskaudesta ja voinnistani kun ekalla kerralla. Toki kaikki ei ole itsellekkään niin ihmeellistä että tulee puhuttua vähän muustakin..

Istukan paikkaa kyselin np-ultrassa niin sanoi vaan että alhaallahan se on niinkuin kaikilla tässä vaiheessa...
Ekassa raskaudessa mulla oli istukka rakenneultrassa vk:lla 21 kokonaan kohdunsuun päällä. Siksi tehtiin rv:lla 29 kontrolliultra ja kohdun kasvun myötä istukka olikin sitten siirtynyt pois kohdunsuulta.

Nyt pitääkin valmistautua Idolssia katsomaan. Ja kai se pitää BB finaaliakin vilkaista, vaikka lopetinkin sen seuraamisen jo yli kuukausi sitten.


Hyviä vointeja äidit ja tyttäret/poikaset!!!

=)


Terkuin Anni ja vaaveli 13+0 :heart: :heart: :heart: :heart:
 
HelloShitty
täällähän me! :wave:
en päässy kirjautumaan aikasemmin ja päivällä käytiin appiukolla ja anopilla kahvilla. kaikki ok...pientä pahaa oloa ja pahempi väsy kuin ikinä mutta kun kerrankin tulee ohjelmaa niin ei voi mennä nukkumaan. |O

vloppu taas ohi. v*tuttaa! |O
no..joululoma lähestyy..lasten siis. :D

HS ja nelonen rv 13+4..eikä vieläkään tunnu liikkeitä. :|
 
Huh, vihdoin on muutettu. Tavarat ihan levällään vieläkin, mut pikkuhiljaa hyvä tulee. Oli pakko nyt istahtaa ja avata kone, kun alkoi vähän nipistelemään alavatsaa. Josko pieni jo protestoi että nyt mamman pitää alkaa lepäilee. Kaks päivää touhunnut tässä taas ihan aamust iltaan.

Ainoo huonopuoli tässä maalla asumisessa nyt tuntuu olevan tuo TV. Täällä näkyy vain ylen kanavat ja tänään tulee Idols ja BB-finaali!!! Siis ei voi olla mahdollista että tämmöisenä päivä en voi nähdä kolmosta tai subia. Passitin miehen hakeman kaveriltaan erillisen antennin, josko sillä saatais kanavat näkyviin ;)

Mut siis hengissä on selvitty tästäkin viikonlopusta tai huomennahan sen lopullisen väsymyksen näkee... Koirat haukkuu ulkona ja tarviiis varmaan käyttää niitä lenkillä ja sit kyl rentoudun. Mukavaa sunnutai-iltaa muillekin!! :)

Lissuli ja mustikka 13+jotain
 
Moi!
Täällä tapahtuu päivän aikana niin paljon ettei perässä pysy. Moni on joulujuttuja ostelllut/laitellut. Niin täälläkin, tai osteltu ei ole, mutta jouluverhoja ja valoja laitettu. Ihanan näköistä =) Pojalle ostettiin talvitakki, paras minkä hän halus maksoi onneksi vähiten =) joskus on tuuriakin.
En muisti mikä niki, mutta kirjoitti että päätynee aborttiin kun mies ei lasta sitten haluakaan. Ihan uskomattomien päätösten edessä olet, toivottavasti olet jonkun kanssa saanut asian purkaa, muuten se voi vaivata sinua lopun elämäsi. Tee sydämellä ja järjellä päätös. :hug:
Äippävaatteita täälläkin on kotioloissa päällä, työmatkat teen tavallisilla vaikka vähän puristaa, töissä kun on sellaiset vaatteet ettei purista. Iltapäivisin tosiaan saa painia että saa napin kiinni, hih. No tänne joulukuulle halusin ainakin asian säästellä ja nyt se onnistui, katsotaan sitten koska kerron/kysytään. Pe on pikkujoulut, mutta kun en muutenkaan juo, niin se ei ole ongelma. Ke on neuvolalääkäri, kiva nähdä mitä se on mieltä. Noista suppareista pitää ainakin jutella (ne kun mulla on jo alkanut) Onko muilla jo harjoitussuppareita?
Niin, kommenteista kun odottaa perheeseen tulokasta ja entisiäkin on jo muutama. No viime raskaudesta joku jo kysyi että: kuinka mones lapsi tää nyt on, ja sävy oli jotenkin negatiivinen. Samoin meillä kun oli jo tyttö ja poika joku oli vähän yllättänyt että miksi sitten lisää. No mä olen aika temperamenttinen joten ihan kaikki ei varmaan sano suoraan, vaikka jotain ajatteleekin =) Eli tästä ei tiedä kun muutama ja ne jo tiesi että haaveissa oli neljäs. Iloisia oli isovanhemmat erityisesti, tietävät että jaksetaan kyllä ja ollaan hyvin perhekeskeisiä miehen kanssa.
Itse asiassa miehen yksi ystävä oli jotenkin sanonut, kun heillä on vaan yksi lapsi, niin jotenkin ettei se hänen vaimonsa ole silleen "lapsirakas" kun minä. Se tuntui ihan hyvältä kuulla, että muidenkin mielstä osaa pitää hyvää huolta ipanoista.
Sen mäkin olen huomannut että isoin kohu tulee aina siitä ekasta lapsesta, jälkimmäiset ei enää niin heilauta muita, no ehkä ihan isovanhempia muttei muita. Niinhän se pitääkin olla, eihän muidenkaan lemmikit, lapset, lomamatkat ole sinällään niin mielettämän isoja juttuja kun niille joita se koskee. Itse koitan olla höpöttämättä lapsista koko ajan, kun tiedän ettei erityisesti lapsettomia kaikki ne jutut kiinnosta. Toki heistä juttelen, mutta vähän kuulijan mukaan =)
Huh, kylläpäs taas tulee juttua, mutta onneksi joku muukin tänään innostui vetämään pitkän viestin, mahtaiskohan jossain vaiheessa tulla oikein koko sivun vuodatus =))
Liikunnasta oli puhetta, mä vaan pyöräilen pari km päivä, jos keli ok ja sitten vähän kävelen (enemmän menisi jos täällä olis katuvalot...) ja sitten uimisesta pidän, mulla on itseasiassa 60 uimakertaa käytettävä toukokuun loppuun, (kun ostin pöhkönä sellaisen umpeutuvan korin) eli sen mukaan pitäis pari kertaa viikossa vähintää uida. Koitan edes kerran viikossa päästä ilman tuota 2v niin sais oikein uituakin itse.
Juu, nyt on muiden vuoro. VÄhän pitäis siistiä kotia, kun joulutavaroita on nyt pitkin ja poikin.

Kukas sanoikaan että viikonloppu ohi voi p... niin vähän sama täällä, mutta onneksi pian on sitten jo ke ja sitten onkin jo ylihuomenna pe...

kekkeri 14 tasan/14+4---eli viikoilla 15 virallisesti, jes jes - ja tosiaan täälläkään ei liikkeitä tunnu vielä, ehkä parin viikon sisällä.
 
Ehtoota vaan..jotain nyt piti kirjoittaa vaik ei oikein ole mitään kirjoitettavaa edes.
Täällä sängyssä makoilen ja kattelen bb:tä ja luen teitin juttui, nukahdin hetkeks viiden jälkeen ja heräsin ihan heti. No vaikutti sen verran et taas valvotaan..pakko kysyy neuvolalääkäriltä ti et onko oikeesti mitään nukahtamislääkkeitä joita sais ottaa sillointällöin. Tää unettomuus vaikuttaa jo hermoihin niin et raivoon puolet jokaisesta päiväst suunnillee..ja lisäks unettomuus on vaikuttanu mun perussairauteen ja tää päivä on oireillu koko ajan. :(
Että ei niin kiva päivä, mutta päivä kumminkin. Ja nyt tekee mieli lihistä kun Johan bb:s söi äsken lihistä kermavaahdolla (?).. :p

Koittakaa jaksaa työviikko!

edit. cranyo ja tuutikki 13 + 2,3 tai neljä
 
Nyt on bb.t ja idolsit katsottu,BB oli suoraansanottuna pettymys :snotty:
Pitäisi käydä huilaamaan koska neuvola on aamulla klo 10 :heart:
Mä olen ehkä alkanut pikku kuplintaa tuntemaan jo masussa,ei ole pelkästään suolikaasuja :LOL:
Pikkuhiljaa jos ne siitä voimistuvat :heart:

bad virgin ja hippu 14+0
 

Yhteistyössä