Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

Bettinah: Voi höh! Olisin niin toivonu sitä plussaa sulle! Tiedän tuon tunteen kun ei tärppää, ja miten muka muilla tärppää niin helposti saati vahingossa. Sitä ei vaan voi älytä. Ja kuinka helppoo se on ulkopuolisten sanoa että elä ressaa, lopettakaa yrittäminen niin tärppää. Vähän vähemmän kun osaiski oottaa sitä plussaa ja seurata oireita jne mutta kun minkäs sitä siinä vauvakuumeessa voi. Tsemppiä ja tärppionnea seuraavaan kertoon!
 
Paljon parempi mieli on jo kun olette vastailleet mulle. Arvostan todella paljon, kiitos. :love:

Oloa ei kyllä helpottanut kun anoppi sanoi haluavansa lisää lapsenlapsia.. Nii no... Niin minäkin mutta ei ole niin helppoa. En sinänsä asiasta suutu, mutta se vähän satuttaa kuitenkin. Mutta ei auta, pää pystyyn ja kohti uusia pettymyksiä :D jo ei pettymyksiä! Uusia oireita jotka toivon mukaan tarkoittavat vain sitä plussaa. Mulla ei tosiaan oo vieläkään mitään vuotoa, niukkaa ruskeaa tuli muttei sitäkään eikä kipuja, mutta toisaalta, ne aina alkaakin vasta täsmällisesti kierron mukaan. Tänään siis 30/30. Huomenna taas kp1. Vaikkei vielä ole menkkoja niin en kyllä usko mihinkään ihmeeseen enää. Turvottaa vieläkin ja kuvottaa mutta ne on sitten vaan menkoista johtuvaa. Kyllä se testi olis plussaa antanut jos olisi tärppi käynyt.

Joten tänään haen ainakin kaksi levyä suklaata ja syön ne yhdeltä istumalta!!

Mä jään piinaamaan teidän muiden puolesta :love: tehkäähän plussat :love:
 
Bettinah, oli kiva lukea että siun mieli on jo parempi. Oot ollut ajatuksissa ja oon ollu surullinen siun puolesta.

Ite en tosiaan uskalla ajatella mitään oireita. Kaikki kuitenkin tässä vaiheessa näkyvät voi olla tällaisella omaa kehoa tuntemattomalla sekä raskausoireita että myös ihan normaaleja kuukautiskiertoon liittyviä juttuja. Viime kierron jälkeen tullut romahdus oli ihan hirveä, sitä en halua enää. En myöskään sitä pelon määrää, joka liioista oireiden seuraamisesta ainakin miulle tulee.
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Piinamiina, juurikin toi pettymys on kamalaa. Pitäisi vaan mennä ajan kanssa eikä elättää toiveita. Kuitenkin ilmeisesti keskenmenon jälkeen oireita tulee enemmän ja ne vaan huijaa kehoa. Vauvakuume niin kova että kroppa uskoo siihen joka kerta kunnes ne menkat kuitenkin alkaa. :/
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Piinamiina, juurikin toi pettymys on kamalaa. Pitäisi vaan mennä ajan kanssa eikä elättää toiveita. Kuitenkin ilmeisesti keskenmenon jälkeen oireita tulee enemmän ja ne vaan huijaa kehoa. Vauvakuume niin kova että kroppa uskoo siihen joka kerta kunnes ne menkat kuitenkin alkaa. :/
Ihmisen mieli on kyllä jännä. Kun jotain oikeasti toivoo, niin sitten siihen alkaa itsekin uskoa. Siksi mää en uskalla toivoa nyt yhtään mitään. Alitajuntaisesti kyllä teen töitä, sillä tää luteaalivaihe tulee uniin ja välillä havahdun hereilläollessa siihen, että mietin oireita.

Mää en pysty huijaamaan itteeni, seuraan siis oireita, vaikka en haluis sitä myöntää.

Bettinah en halua vääntää veistä haavassa, mutta mulla kävi sillain, että vuoto alkoi silloin, kun menkat piti alkaa. Se loppui kuin seinään kahden päivän päästä. Oli siis tuhrua, mitä mulla on aina pari ekaa päivää. Siitä kahden päivän päästä tein plussan.

Mutta niin me vaan mennä kohti uusia tuulia. Jotkut kuukaudesta toiseen, jotkut vuodesta toiseen. Koitetaan naiset jaksaa :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Bettinah
Tulikin mieleen katsoa tätä meidän yrityksen aikajanaa...

Fertility Friend kertoo, että tämä nyt alkanut on 11. kierto jonka olen sinne merkannut. Aloitin kiertojen merkkaamisen siitä kierrosta kun aloitettiin yritys. Näistä 11 kierrosta kolme on plussakiertoja ja suurin osa ei sitten ole edes yrityskiertoja, vaan taukokiertoja tutkimusten vuoksi.

Jos nyt tästä kierrosta plussaisin, niin laskettu aika osuisi tosi lähelle ensimmäistä laskettua aikaani. En yhtään pistäisi pahakseni, jos se meidän helmivauva tulisikin jälkitoimituksena vuotta myöhemmin...

Mun munasarjoja muuten nippaa jo nyt, ja molemmin puolin, vaikka ovikseen pitäisi olla vielä vähintään viikko. Onkohan hyvä vai huono merkki? Viime kierrossahan oli superoireeton ovis.
 
No voi nyt s*****a.. anteeksi!! Voi Bettinah.. :unsure: äh.. typerää...

Täällä alkanut menkka jomotukset.. en vaan jaksa uskoa että ne oikeesti alkais näin pian keskenmenon jälkeen.. kuhan jotain kiukuttelee ja muistuttaa kaikesta.. :mad:
 
Voi Bettinah, *halauksia*, ei tämä helppoo oo, mutta miten kroppa tekeekään oikein pilaa meidän naisten kustannuksella. Koitetaan jaksaa eteenpäin! (y)

omanapa, on niin hurjat oireet siitepölystä ettei oo tehny mieli mitään peittojen heiluttelua, vaikka ovis tais mennä ohi muutenkin työreissun aikana. eihän se auta kuin kesäkuuta kohti porskuttaa :)

Ihanaa loppuviikkoa kaikille, palaan ensi viikolla, toivottavasti pirteämpänä kuvioihin jos tuo luonto ois jo mukavampi minullekin :cautious:
 
Kyllä minä vakaasti uskon että me kaikki ennen pitkää saadaan ne vauvat. Joillain saattaa mennä tutkimuksin ja hoidoin ja joillain saattaa mennä luomusti mutta ottaa aikansa, mutta eiköhän me loppujen lopuksi raskauduta ja päästään jopa sen vaavin kanssa kotiinkin! Näin olen päättänyt. :D

Mulla se ärsyttävä raskaana oleva työkaveri oli taas kovassa äänessä omasta raskaudestaan tänään. On kuulemma ihanaa tuntea niitä hipaisuja. Joo, tiedän. :mad:

Näkyykö teillä muuten YouTubessa ennen videoita se clearbluen mainos? Vähän se on rasittava. Sen naisen "pregnaaaant!" kiljaisu kiristää, kuten myös se että se heiluttaa sitä testiä ihmisten nenän edessä ja kertoo heti kaikille että on plussannut. Siinä sitten fiilistellään yhdessä koko perheen ja kavereiden kanssa ja varmasti raskaus menee juuri niin kuin pitää. Just joo... (Huomaako että jollakulla on känkkäränkkäpäivä? :LOL:)
 
Voi Bettinah,mulla niin inhottaa sun puolesta!! Tiiän niin ton tunteen ja varmaan jokainen meistä tietää...äh. Itellä ainaki masentaa aina menkkojen alkaessa (luonnollisesti) mutta elämä voittaa taas pikku hiljaa kun uus Ovis lähestyy.. Tsemppiä <3

Ja tsemppiä ihan jokaiselle! Kevät/kesä on kuulemma otollista aikaa raskautumiselle kun mielikin on paljon positiivisempi! :love: ja mää uskon tähän täysin! Plussapuhuria!
 
Voi Bettinah,mulla niin inhottaa sun puolesta!! Tiiän niin ton tunteen ja varmaan jokainen meistä tietää...äh. Itellä ainaki masentaa aina menkkojen alkaessa (luonnollisesti) mutta elämä voittaa taas pikku hiljaa kun uus Ovis lähestyy.. Tsemppiä <3

Ja tsemppiä ihan jokaiselle! Kevät/kesä on kuulemma otollista aikaa raskautumiselle kun mielikin on paljon positiivisempi! :love: ja mää uskon tähän täysin! Plussapuhuria!
 
Olette ihania kun jaksatte tsempata. Kiitos paljon kaikille, ja plussatuulia :love:

Vauveli vanhalle, no valehtelisin jos väittäisin etten oo miettinyt silti edelleen mahdollisuutta että olisin raskaana. Mutta tavallaan en uskalla antaa niille toiveille mitään sijaa enää. Huomenna ne menkat alkaa. Jos ei ala niin meen kyllä verikokeeseen. Onhan se outoa muuten.

Kukas tekee seuraavan plussan? :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Olette ihania kun jaksatte tsempata. Kiitos paljon kaikille, ja plussatuulia :love:

Vauveli vanhalle, no valehtelisin jos väittäisin etten oo miettinyt silti edelleen mahdollisuutta että olisin raskaana. Mutta tavallaan en uskalla antaa niille toiveille mitään sijaa enää. Huomenna ne menkat alkaa. Jos ei ala niin meen kyllä verikokeeseen. Onhan se outoa muuten.

Kukas tekee seuraavan plussan? :love:
Ei tässä uskalla enää ketään veikata, vaikka kovasti toivoisin että koko ketjun väki plussais kesän aikana viimeistään.

Miulla on ollut tänään jännä reaktio. Miulla on ollut aina hyvä, tasainen iho. Nyt kuitenkin leuka ja varsinkin otsa on ihan rypyläinen näppylöistä. Jännityksellä odotan huomisen päivän tilannetta.
 
Bettinah, :( Kävin eilen pikaisesti lukemassa viestit täällä, ja tuli paha mieli puolestasi. Sä olet ollut niin ihanan positiivinen, että se olis kyllä pitänyt palkita positiivisella testillä. Älä koskaan hukkaa tota kykyä positiiviseen ajatteluun, se on hieno (ja vähän kadehdittavakin) piirre ihmisessä :)

Mää odottelen kuumeisesti ovista, oireita on ollut jo pari päivää vaikka aikataulun mukaan odotusaikaa ois vielä melkein viikon verran. Vähän jännitti tehdä tiistaina testiä, ois ollu aika houkutteleminen saada mies puuhiin lätkämatsin parista :D Sai kuitenkin katsoa pelin rauhassa. Nyt pelkään että osuis ovisplussa perjantaille, kun mun olis piiitkästä aikaa tarkoitus lähteä vähän viihteelle. Mut tarvittaessa sit ajoissa kotiin, ja voishan sitä tietysti tänään jo viritellä ensimmäisiä yrityksiä, jos se ovis tosiaan yllättääkin vähän aiemmin tässä kierrossa.
 
Tuo on kyllä hauska juttu tuo sänkyhommien suunnittelu. Sitä menis helposti aika mekaaniseksi hommaksi, mutta kuten joku aiemmin jo totesi, että kummasti sitä aina innostuu kun on alkuun päässyt. :ROFLMAO: Mulla viime kierrossa ovisplussa oli muistaakseni muuttopäivän aattona eikä todellakaan jaksettu muuton yhteydessä puuhailla, mutta onneksi ne veijarit pysyy messissä parikin päivää niin ajoissa aloitettu panelointi saattaa hyvinkin toimia. :cool:
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Heh, meillä on kyllä kokemusta tuosta ajoituksen kanssa painimisesta jo esikoisen kohdalta. Asuttiin nimittäin viikot eri paikkakunnilla, ja tottakai ovis tuppas osumaan aina mahdollisimman huonosti keskiviikolle/torstaille.. Yritystä rupes olemaan takana jo puolisen vuotta, kun sitten ykskaks yllättäen ovis iski pari päivää oletettua aiemmin sunnuntai-iltapäivänä Ikeassa - oli sen verran selkeät kivut ettei suurta erehtymisen vaaraa ollut. Sanoin sitten miehelle, et nyt äkkiä kotiin, mää ovuloin (varmaan ainoa kerta ikinä, kun ei tullut tehtyä hirveitä heräteostoksia Ikeassa..). Kotiin päästyä miestä rupes jotenkin vissiin jännittämään tms, eikä hommista tullut mitään. Mä sitten tietysti murjottamaan, että et nyt piru voi olla tosissas, kun kerrankin ajotus on kohdallaan, tiedä missä kuussa seuraavan kerran. Parin tunnin mykkäkoulun jälkeen se raukka sitten onnistui kokoamaan itsensä, saatiin puuhastelut hoidettua. Lienee turha mainita, että ei tosiaankaan ollut mitään romantiikan ilotulitusta se kerta - mutta johti kuin johtikin raskauteen! Jälkeenpäin on naureskeltu, että ehkä sellaseen parisuhteeseen ei kannata lasta tehdäkään, joka ei kestä satunnaisesti vähän väkisin väännettyä makuuhuonetoimintaa..
 
Aloitin muuten tässä kierrossa tosi vahvan vitamiinikuurin. Kahlasin läpi hirveän määrän kirjallisuutta sen suhteen, mitä vitamiinejä yleensä on liian vähän keskenmenojen yhteydessä (ja annostukset ja riskit kahlattu läpi samaan syssyyn) ja nyt on sitten oikein hevoskuuri meneillään :cautious:

Oon kyllä ollut pirteämpi. Tosin se voi johtua ihan keväästäkin :D
 
Repesin tuolle panelointi-termille :D:D

Joo pakko on vaan tallettelut hoitaa ajallaan, ei siinä paljon romantiikkaa mukana ole. Mutta tosiaan, kyllä se siitä kunhan vauhtiin pääsee!

Bettinahille iso rutistus, en ymmärrä miksi teille ei plussaa tule :unsure: Ei tässä mitään viisasta nyt pysty sanomaan, pakko vaan uskoa että teidänkin vuoro tulee kyllä.

Täällä kp13 ja roimasti oli tummunut ovistesti eilisestä, ei kylläkään plussa vielä. Pakko varmaan testata tänään vielä illallakin. Mulla myös lauantaina tiedossa viihteelle lähteminen pitkästä aikaa, mutta se onkin jo aikautaulutettu talletuksiin sopivaksi ;) Yhtään en jaksa nyt stressata alkoholin vaikutuksesta ovulointiin tai hedelmöittymiseen, on niitä vauvoja ennenkin pikkupieruissa tullut :ROFLMAO:

Pakko sanoa vielä että tänään pääseekin näköjään tekstiilipesurilla riehumaan, on sen verran tiukka lapsosen pissinhaju tässä sohvassa :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Täälläkin myös tää vauvateko on välillä ihan työtä, vaikka ei yhtään huvittais niin silti sitä pakottaa itsensä siihen moodiin ja eikun hommiin. Onneksi pikaset on aina kivoja vaikka alku oiskin himotonta :ROFLMAO:

Täällä myös mies jännittää aika paljonkin jos hehkutan että nyt on ovis ja pakko hypätä hommiin, päätinkin että en kerro jos näin on. En ainakaan niin selkeesti että tulee toiselle suorituspaineita :rolleyes:
 
Olipa täällä taas lukemista! :D Miehän lupasin, etten oireitani seuraile. Eipä niissä hirveesti mitään seurattavaa ole, kun ei niitä oikein mitään olekaan. Yöllä mietin kuitenkin työjuttuja ja pyörin sängyssä hereillä. Yhtäkkiä tuli sellainen maku tai tunn suuhun, et ihan kuin pyörittelisi isoa nepparia suussa. Ja se tuntuu taas. Onkohan tää nyt sitä metallinmakua? Ku melkein tuntuu miten nepparin reunat raapii hampaita kitalaen puolelta. :censored: Hyvin hämmentävä tunne-makuelämys, kun se ei kuitenkaan oo niin vahva että sen ihan varsinaisesti maistais.

En kuitenkaan lähtis tälläkään liputtamaan, koska keho voi vauvakuumeissaan keksiä mitä tahansa oireita. Sehän nähtiin miunkin kohalla viimeeks viime kierrossa.
 
Ai mitkä hormonit? Oon jäänyt pois harrastusporukasta tän lapsenteon ajaksi. Tänään oli postilaatikossa harrastusporukalta kukkakortti, jossa he toivottivat hyvää kesää ja että oon heidän mielessä. En päässyt tien yli takaisin omaan pihaan kun itkin jo ääneen, eikä tästä tule loppua. Asia ei siis ole surullinen, mutta miusta tuo ele on vain niin kaunis. Niin kaunis että pitää itkeä naama nurinpäin ja nenä räkää valuen.
 
Jottei kukaan nyt rupee innostumaan ni täytyy palautella takaisin todellisuuteen. Todennäköisesti tää on kuitenkin negakierto. Stressi aiheuttanee mielenliikutusta.
Mehän sovittiin että tää olis plussakierto... voi kun se oliskin niin helppoa... täällä ei mitään oireita. Tai mun pään sisällä on vaikka mitä, vaikka en seuraa oireita, mutta oon jo vaikka mitä huomannut. Hyvin vahva epäilys on, että ei tärpännyt tällä kertaa :(
 
Uusi kierto, uudet kujeet! Tänään siis menkat alkoivat ja tänään on kp1. Ihan ok fiilis ollut ja aion tehdä sen plussan tässä kierrossa!! Oletan että positiivisella ajattelulla ja joka toinen päivä iloittelulla se vielä tulee! Eli kun menkat ohi. Vaikka kellon tarkasti joka toinen päivä me kylvätään! Kyllä tää vielä iloksi ja onneksi muuttuu. Mulle olis unelma olla raskaana kesällä, niin että kesällä siis olis iso vatsa mut toisaalta kyllä se talvikin on kivaa. :) oikeastaan koska vaan mulle sopii. :D kuha vaan olis raskaana!

Kuka testailee seuraavaksi?

KevätTähti, mikä heppakuuri sulla on?
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle

Yhteistyössä