*Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ/SYKSY 2014*

Vauvatoiveinen, toivottavasti teille piikityksistä löytyy apu raskautumiseen ja siihen, että raskaus kestäisi seuraavalla kerralla loppuun saakka :) kovasti tsemppiä yritykseen ja pidän peukkuja, että saisitte plussauutisia pian :) :hug:
 
Vauvatoiveinen :hug: Mikä on vointi muutoin? Meillä meneekin sitten taas kierrot melkein samaan tahtiin niin voitais vaikka yksissä tuumin plussata ensi kuussa?

Täällä ei kamalan vahvasti mene. Lokakuussa kun oli se kemiallinen raskaus ja taas tässä kuussa toinen heti perään. Nyt oli jo kuukautiset myöhässäkin 3 päivää mutta raskaustestit näytti vaan haaleeta positiivista. Ja sieltähän se vuoto sitten alkoikin eilen...
Suunnattoman iloinen olen ensinäkin että ovuloin ja munasolu on hedelmöittynyt ja yrittänyt tarratakin, mutta mikä on kun ei ankkuroidu kunnolla kiinni!? Onkohan mun kohtu ikuisiksi ajoiksi kaikkensa jo antanut eikä enää suostu mitään kasvattamaan...

No mutta, ajatukset siintää jo seuraavassa ovulaatiossa, tikuttaa meinasin tässäkin kierrossa vaikka se sitten tarkoittaakin sitä että ajatukset pyörii sitten vain siinä ja sen tasavahvan viivaston metsästämisessä. Mutta eipä tässä toisaalta muutakaan tekemistä ole... Kun sais tän vuodon pakettiin, valuttaa ihan kunnolla taas kipujen kera! Viimeksi tätä kesti viikon.

sarasofia 27 / kkm 3/14, km 7/14, kem 10/2014 ja 11/2014

Mites toi lista, sitä ei taida kukaan päivittää? Mä voisin tehdä kokonaan uuden ketjun, ehkä vähän tylsemmän näköisen tosin? :D
 
Kiitos Jento ja Sarasofia! Täällä mennään tunnelmasta toiseen. Välillä tulee sellainen toivon pilkahdus ja sitten taas tuntuu, että ei tästä mitään tule. Edellisen keskenmenon jälkeen ei ole tainnut olla kiinnittymisen yritystäkään. Ovulaatiotestiin saan plussan, mutta en tiedä irtoaako vai jääkö kiinni... Polilla lohduttavat, että ei ne aina ole tähdet kohdillaan. Mutta mitäs jos nyt plussaan niillä piikeillä ja sitten menee taas kesken? Entäs jos menee terveys näiden hormoonien kanssa taiteillessa...

Nyt todellakin plussataan kaikki yhdessä! On meidän vuoro. Sinullakin on sarasofia jo pitkä lista noita keskenmenoja. Toivotaan, ettei tule yhtään enää. Samaa toivon kaikille meille.

Listaa taidettiin jossain vaiheessa päivittää, mutta hiljaista on nyt ollut.
 
Juuh, kivut mukana. Kunnon supistuskipua. Mä ehkä kestän tän jotenkin paremmin kun nyt tuli näin alussa, tänää siis viikkoja vasta 4+5 kasassa, ja ehkä vielä jaksetaan yrittää kertaalleen, mut kolmas peräkkäinen keskenmeno on kyl sit merkki että ei enää. Nyt vaan kun tulee hyvin itestään kaikki ulos niin hyvä, jotta päästään uuteen yritykseen.
 
Myrtti voi ei :( :hug: Olen tosi pahoillani. Toivon koko sydämestäni että kolmas kerta toden sanoisi kohdallasi! :hug:

Mäkin olen jotenkin onnistunut asennoitumaan näihin mun kemiallisiin että onneksi meni jo niin alussa, onneksi kohtu tyhjentyy itsekseen, onneksi saan vielä kuukauden aikaa sulatella ajatusta uudesta raskaudesta. Mutta silti sitä toista lasta haluaa niin niin paljon ettei sanat edes riitä! Todella ristiriitaista. Ja tuokin ajatus vauvatoiveinen, että mitäs sitten vaikka plussais ja sitten jos sekin viedään pois? Pakko, ihan vaan pakko ajatella asia kerrallaan, ensin sen (vahva) viiva testitikkuun, sitten vasta aletaan murehtimaan ekoista viikoista selviämistä ja tulevia ultria ja testejä. Huoh, nekin sitten vielä asia erikseen ja yks murheenkryyni. Mutta ehkä niistäkin järjissään selviää yksi kerrallaan.

Välillä miettii positiivisesti että tottakai se ens kerralla onnistuu ja saadaan vauva syliin saakka. Ei kenelläkään voi olla niin huonoa tuuria. Ja välillä negatiiviset ajatukset valtaa mielen: Miksi onnistuisi? Miksi just seuraava raskaus ois se kestävä ja jonka lopputuloksena olisi terve ja elävä vauva kun ei se ole ollut aikaisempinakaan kertoina. Miksi edes yrittää?

Elokuulle laskettu aika ois hieno juttu! Hullua ajatella että kun vuosi sitten yritys alkoi niin laskettu aika ois ollu juurikin 8.elokuuta. Ja edelleen ollaan tässä pisteessä. Niin niin väärin!!

Ommmmmmmmmm... positiivista ajattelua kehiin.... olen kasvanut montakymmentä metriä ihmisenä tän vuoden aikana!! =)
 
Tein nyt uuden ketjun jota rupean päivittämään. On pelkistetty versio kun rupes päätä kivistämään kun yritin bongailla tuoreita tietoja, muokkailen mukavammaksi myöhemmin. :D Tiputin kaikki kiertopäivät pois niin päivittäminen helpottuu. Mutta esim. yrityskierrot vois lisätä nimensä perään? Taustajoukkoakaan ei enää ole, vaan päivitetään uudestaan jos on tarvis. :)

Jos on virheitä tai tiputin mukana olevan pois niin hihkaise niin lisätään takaisin listaan :)

Lämpimästi tervetuloa!!

KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT TALVI 2014


http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2425778-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvi-2014-a/#post30430517
 

Yhteistyössä