KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KESÄLLÄ

Onnea plussasta Katjahei :flower:

Itselleni ei kuulu oikeastaan mitään uutta...odottelen vain jännityksellä alkaako ensi viikon ke tai torstaina menkat.

Mulla on siitä asti, kun ovistesti näytti plussaa, ollut tosi kipeenä alavatsa. Olli 4-5 päivää putkeen tosi kipeenä ja pissalla sai ravata koko ajan! Sitten se meni ohi. Tänään ei ole ollut mitään noista oireista. En tiiä, alkaisko sitten menkat jo vähän aikaisemmin.

Nyt jos ei tärppää tästä kierrosta, niin en tiedä jatketaanko me yritystä..voi olla että ei...ehkä me vielä seuraava kierto yritetään ja sit saa olla. Jotenkin ei vain jaksa tätä.. ja onhan meillä toi koiravauva nyt jota pitää paapoa :D joo, ei se lasta korvaa. olis se kiva jos vielä kolmas pikkuinen meille tulisi..

Ei kait se auta, kun lähteä pyykkiä laittaan kuivumaan..
 
Heippa! Uusi äippä ilmoittautuisi porukkaan!!

Tunnistinkin tuttuja nikkejä, jotka olivat samassa odotusketjussa... Mulla on 2 lasta ja kolmas haaveissa, viimeisin raskaus alkoi toukokuussa ja 6.7 sain keskenmenon (eka km elämässäni). Nyt on surut surtu ja elämä jatkuu taas, mulla kävi sinänsä "tuuri" että km-vuoto kesti vain 8 päivää, km oli spontaani ja sairaalan kontrollissa annettiin viime viikolla lupa yrittää heti uutta raskautta. Yritys on siis alkanut ja kovasti toivoisin pian tärppiä ja ensi kevääksi/kesäksi nyyttiä kainaloon.

Tää on jotenkin jännää, kun nyt ei pysty ollenkaan laskemaan, milloin olis ovulaatiohetki ja jos sattuis tärpään niin ettei tulis menkkoja ollenkaan... Mä en aio ovista tikuttaa, tärppää jos tärppää...
 
TIISTAI 20.7




HAAVEISSA ESIKOINEN



Minttu81..................KM 09/09, 03/10....................KP 2/26
NoBlood...................KM 06/10...............................KP 2/25-28
viirukissa..................KM, TM 07/09........................KP 7/27
Liinus.......................KM 02/07,09/09,01&04/10....KP 8/28-29
Sanmar82................KM 05/10...............................KP 14/27-30
durasel.....................KM 03/10..............................KP 16/28
rikupi........................KM 2/09, 5/09, 10/09............KP /28
Ninnatar...................KM 05/09
Emilii85.....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10




HAAVEISSA TOINEN




jiinas....................KM4/10.......................................KP 5/27-32
liinukka83............KM 06/10.....................................KP 10/28-30
Nallekarkki...........KM 06/10.....................................KP 22/
Cappuccino..........KM 02/10.....................................KP 24/26
Imoen..................KM 10/09, 01/10..........................KP 25/26-30
Catalia.................ES 01/10......................................KP /31-35
tilda69.................KM 03/10......................................KP 58/
Kengumamma......KM 03/04, 11/09..........................KP /29-40
memmu123..........KM 4/09
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
shenda81............KM 03/10
miimii10..............KM 04/10




HAAVEISSA KOLMAS



Harhaanjohtaja...KM 10/01,12/08,02/09,07/10........KP 6/21-26
Unicco...................KM 07/07, 03/09..........................KP 6/35-50
ElliLei...................KM 05/10.......................................KP 13/29
Muutosta.............KM 03/10.......................................KP 15/28
Oltermanni...........KM 04/10......................................KP 21/28-30
Koralli73...............KM 04/10 ja 5/10..........................KP 23/25-28
syyslaulu..............TM 09/00,TM 12/08,KM 12/09.......KP 27/26-29
Rhiannon.............KU 12/09
viivi ja vagner......KM 12/09
Riinu....................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10
nepula.................KM 07/10




HAAVEISSA NELJÄS



Minnäi.................KM 10/06, 04/10.........................KP 4/28-31
kitikat3................TM 07/02, KM 12/08, 06/09.........KP 19/31



HAAVEISSA VIIDES






HAAVEISSA KUUDES


Taaperotx5 ...........KM 04/10...................................KP 24/32




TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Orion, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, Champion, Danjuska, jenkkivaimo, miiak


:heart: :heart:


2009


Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws



[/quote]




 
Katjahei onnea valtavasti :flower:

Toivottavasti kaikki päivitykset menivät kohdilleen B)

Nepula tervetuloa joukkoon, ikävä että tänne jouduit. Jos haluat kiertopäivät näkymään ilmoita nyt olet tuolla listassa kolmatta kuumeilevissa.

Ja miiak toivon parasta toivottavasti saat hyviä uutisia!
 
Tänään dpo 9 ja haamu tuli herkkään testiin. En oikein tiedä mitä ajatella kun pelottaa niin paljon ja toisaalta taas tuo on maailman ihanin uutinen... :/ Menkkoja ei siis ole ollut keskeytyksen jälkeen ja muutenkin keskeytys ei mennyt ihan niinkuin piti, tai siis että piti käydä 2,5 vko myöhemmi tyhjentämässä kohtua.
 
Heipsan! Onnea plussanneille ja haamuilijoille! Paljon tsemppiä ja onnea matkaan :)

Täällä alkaa olla kohta tärppipäivät käsillä..Se ilo tästä lyhyestä kierrosta on ettei kauheen pitkään tarvii asioita odotella :DToisaalta sillon kun ei tärppää niin tuntuu että aina on menkat alkamassa tai loppumassa :LOL:

Aurinkoista viikkoa kaikille :heart:
 
Täällä kans haamu CB-testissä(plus pregenteissä+viljatestissä parina päivänä ), mut oli niin haamujen esiäiti, ettei tuosta vielä tullut innostuttua. Lisäksi tänään voipi olla jo dpo 12, eli pitäs olla jo tummempi viiva. Tosin pieni mahdollisuus on, että olisikin vasta dpo 10, lämpöjen nousun perusteella, joten kattoo nyt vielä pari päivää ja testaa sitten. Luulen, että kiinnittymisyritykseksi jää taas kerran.. :/
 
Täällä perheessä lapsi on kuumeessa, yli 39 astetta on kuumetta. Ja just itellä rupeaa olemaan tärppi päivät käsillä ja peittoa pitäs heiluttaa mutta taitaa nyt jäädä välistä tämä kierto sitten ihan suosiolla. Mutta tärkeintä on kuitenki huolehtia tuosta pienestä sairastajasta ja yritellä sitä tärppiä sitten seuraavassa kierrossa. Yllätys tärppi tosin on ihan tervetullut. :D

Tsemppiä ja tarrasukkia kaikkille haamun saaneille!! :heart:
 
UNICCO No hitsi laittakaa mut nyt takas listoille :) Eli km oli 4/2010 ja kolmatta kuumeillaan.
Tää mun ja miehen suhaaminen nyt on johtanut siihen ettei ehkäsyä ole käytössä tästä päivästä eteen päin ja mies hoisi yövuoron jälkeen velvollisuutensa makkarissa hienosti.. ;)
Eli nyt kai kp 15/28. Toi on siis karkee arvio siitä päivästä kun on alkanut hiukan tuhrua tulla eli kp:t voi olla pienemmätkin ja toivon ettei ole vielä liian myöhäistä. Mulla kyl ovis saattanut olla vast 16/28. Rinnat on tosi kipeet aiankin äsken mulla ei ollut kostumisen kans ongelmia eli veikkaan et vois olla vielä ovis päällä tms..

KATJAHEILLE onnittelut :flower:
 
Onnea Katjahei plussasta ja Nallekarkille & Korallille haamuista! Toivotaan, että haamut vahvishtuu plussiksi! Ja yritä Nallekarkki vaan luottaa siihen, että tuskin kroppa raskautuisi, jos ei olisi siihen valmis :hug:

Champion tervetuloa taas mukaan kuumeilemaan =) Plussatuulia :whistle:

ON: tuntuu siltä, että luonto on ihan totaalisesti mun raskautumista vastaan!! Hyvä asia on se, että menkat vihdoin ja viimein loppui kestettyään melkein päivälleen 2 viikkoa (aarghh!) mutta kivasti vuoto oli päällä koko 4 päivän mökkireissun ja alkuviikon ruotsinristeilyn, eli juurikin sillon kun ois ollu loistavaa aikaa pupuilulle :headwall: Lisäksi oon ihan varma, että ovis meni jo silloin kun vuoto oli vielä päällä, koska yhtenä pävänä tuntui ovismaisia nippauksia ja nyt on niin sahara päällä tuola alakerrassa, että ei tod oo minkäänlaisia tuntemuksia, että ovis ois lähelläkään :/ Nyt sitte ootellaan seuraavaa kiertoa, ottaa päähän ihan törkysti |O Tuntuu, että seuraavaan ovikseen on ihan hullun pitkä aika. Ja jos yhden toiveen saa lähettää, niin pliis haluan, että seuraavat menkat ois normi 5 päivää, ettei taas tarvi hukata ovista!
 
TORSTAI 22.7




HAAVEISSA ESIKOINEN



Minttu81..................KM 09/09, 03/10....................KP 4/26
NoBlood...................KM 06/10...............................KP 4/25-28
viirukissa..................KM, TM 07/09........................KP 9/27
Liinus.......................KM 02/07,09/09,01&04/10....KP 10/28-29
Sanmar82................KM 05/10...............................KP 16/27-30
durasel.....................KM 03/10..............................KP 18/28
rikupi........................KM 2/09, 5/09, 10/09............KP /28
Ninnatar...................KM 05/09
Emilii85.....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10




HAAVEISSA TOINEN




jiinas....................KM4/10.......................................KP 7/27-32
liinukka83............KM 06/10.....................................KP 12/28-30
Nallekarkki...........KM 06/10.....................................KP 24/
Cappuccino..........KM 02/10.....................................KP 26/26
Imoen..................KM 10/09, 01/10..........................KP 27/26-30
Catalia.................ES 01/10......................................KP /31-35
Kengumamma......KM 03/04, 11/09..........................KP /29-40
tilda69.................KM 03/10
memmu123..........KM 4/09
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
shenda81............KM 03/10
miimii10..............KM 04/10




HAAVEISSA KOLMAS



Harhaanjohtaja...KM 10/01,12/08,02/09,07/10........KP 8/21-26
Unicco...................KM 07/07, 03/09..........................KP 8/35-50
ElliLei...................KM 05/10.......................................KP 15/29
Champion............KM 04/10.......................................KP 15/28
Muutosta.............KM 03/10.......................................KP 17/28
Oltermanni...........KM 04/10......................................KP 23/28-30
Koralli73...............KM 04/10 ja 5/10..........................KP 25/25-28
syyslaulu..............TM 09/00,TM 12/08,KM 12/09.......KP 29/26-29
Rhiannon.............KU 12/09
viivi ja vagner......KM 12/09
Riinu....................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10
nepula.................KM 07/10




HAAVEISSA NELJÄS



Minnäi.................KM 10/06, 04/10.........................KP 6/28-31
kitikat3................TM 07/02, KM 12/08, 06/09.........KP 21/31



HAAVEISSA VIIDES






HAAVEISSA KUUDES


Taaperotx5 ...........KM 04/10...................................KP 1/26




TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Orion, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, Champion, Danjuska, jenkkivaimo, miiak


:heart: :heart:


2009


Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws



[/quote]






 
Nallekarkki ja Koralli jätin vielä teidät listoille, jkertokaa kun haluat plussanneisiin :) Ja kovasti onnea matkaan!

Champion
pääsi takaisin listalle, tervetuloa!

Taaperox5 onnea uuteen kiertoon!

Täällä ei mitään uutta tai no päätin, että jos kolmosta ei ole siunaantunut siinä vaiheessa kun täytän 35 niin saa mun puolesta jäädä homma sitten tähän. No joo olen hieman ajoissa kas kun sinne on aikaa vielä vajaat kolme vuotta :D Mutta kun ei tää meidän onnella oikein tunnu homma toimivan. Ainahan sanotaan, että ihmisen täytyy asettaa itselleen rajat :whistle:

:wave: Unicco
 
Moikka!

Ihanaa kun on taas perjantai ja vkl on vapaa! Töissä on niin hiljaista kun kaikki lomailee. Itse palailin lomilta maanantaina ja jossakin vaiheessa pidän vielä 2 päivää viikonlopun lisäksi, joten vielä pieni, hyvin pieni irtiotto tulossa :)

Omaan napaan ei kuulu kummia. Ovulaatiojomotukset oli taas aikamoiset ja muut oireet siihen päälle + ovisplussa, joten 100 varma olen et ovulaatio tapahtui! Yhden kerran päästiin tallettamaan simoja päivää ennen plussaa ja katsotaan riittikö se?! Nyt siis kp 18/28

Mukavaa viikonloppua kaikille ja onnea plussanneille!
 
täällä on vissiin eilen ollut ovis, ainakin lämmöt on tänään korkeemmat kuin eilen. Ostin eilen ovistestejä, niissä oli selkeet viivat mutta ei plussaa..Oliskohan sit eilen aamulla tai toissapäivänä näkyny se plussa. Ovisoireita ei kylläkään pahemmin ollut, joten katellaan tuliko vai jääkö kakonaan tulematta :/ tyhmää kun ei osaa olla miettimättä näitä :snotty:

Pahoittelut Nallekarkki ja Koralli73 :hug: paremmalla onnella seuraavaan kiertoon!
 
Nallekarkki ja Koralli73 surullista että kävi näin, pahoittelut :hug:

Champion huomasin että me mennään samoissa, kiva kun on jännäyskaveri =)

Unicco mullon ollu vähän sama fiilis että 35 on se viiminen vuosi ehkä kun haluan enää yrittää, paitsi että mulla alkaa oleen kiire, ei ole ko vuosi aikaa. Mutta saapa nähdä kun tuo ikä menee ohi ja vauvaa ei kuulukkaan niin voin perua puheeni..

Harmittaa tavattomasti tämän kierron yritys, ei mennyt kyllä aivan nappiin. Mies on ollut niin väsynyt etten ole viitsinyt painostaa hommiin, en kertonut edes milloin olis ollu se oikea päivä, josko sitä tiesinkään..ainoa oikeaan osoitteeseen mennyt siemennys oli kp12 toivotaan nyt että se riittäis. Vähän on kyllä semmonen tunne että hukkaan meni.

Onneksi tulee vielä ensi kuukausi ja sitä seuraava jne.. ei tähän maailma kaadu.

Onnea kaikille yritykseen ja minä ja muut jännäilijät, hermot kuriin ( joo helppo homma)
 
Testi nega kp26/26 :/ Menkkoja oon odotellut koko aamun ja kohta varmaan alkavat. Voihan murmur kun tää raskautuminen on sitten hankalaa... Tän kierron oon napsinut mammavitamiinejakin ja sit tikutin oviksen mutta eipä auttanut. Nyt on sit uuden asunnon tyhjä huone maalattu vaaleanvihreällä helmiäisellä yksi seinä ja muut valkoisella. Oisin niin halunnut laittaa sinne jo vauvanhuoneen tapetteja kun löysin aivan ihania Disneyn tapettikirjasta ja sit ois samantien tuo ammattilainen laittanut ne seinään. Mutta ei ihan viittinyt, jos se ois tuonut huonoa onnea :whistle:

 
Tyhmiä ehkä kyselen mutta... :D Kun siis oviksen aikaan tulee sitä ihanaista ovis limaa :D niin tarkoittaako se sitä että ovis on kohta ovella vai että ovis on jo menny vai että ovis jo just sillon? :LOL: Oikeesti naurattaa itteeki tää mun höpötys... :headwall: Mutta eilen illalla siis bongasin itelläni alkaneen tän ovisliman, ja mietin nyt et onko myöhästä tänään heiluttaa peittoo? Mahassa hiukan sama tunne kun ennen menkkoja...
 
Ellilei yhdessä sit voidaan panikoida menkkojen tuloa :)

).( on yritetty heiluttaa kovasti peittoja mut jotenkin en kyl usko et ollaan ajoissa tässä kierrossa. Hitsi kun olis paria päivää aiemmin saanut tänkin asian sovittua. Kun en ole ihan varma mistä päivästä ne menkat lasketaan, eli voimakkaista oireista vai itse vuodosta koska mulla voi olle kp:t jopa 18/28 tai tosiaan alimmillaan 15/28 ja ärsyttää kun ei ole ihan varma.. Kauheasti limaa tuli eilenkin pupuilun yhteydessä ja mieskin kysyi et kummalta tuli enemmän vuotoo :LOL: Noh mut onpahan silti jotain jännitystä elämään. Hirmuisen kipeet tosiaan noi rinnat on ja etenkin nännit ja on limaista vuotoa eli eikös oviksen jälkeen aika lailla heti lopu toi limanen vuoto? Mää oon ihan pihalla kun en ole koskaan juurikaan seuraillut näitä juttuja :ashamed: Ainut mistä olen ennen tuntenut voiksen on tosi kova toispuoleinen mahakipu mut nyt sitä ei ole tullut. On ollut vaan kramppi toissa päivänä mahassa ja jos se liittyi ovikseen niin sit ei myöhästytty :)
 

Yhteistyössä