Keskenmenon jälkeen kuumeilevat keväällä

Mango: Tunnustaudun kanssa höyrypää kerhoon.. Siitä hetkestä kun keskenmenosta toipuminen alkoi, ei ole voinut muuta miettiäkään. Ja sama meininki jatkuu nyt tärpin käytyä. Pari päivää oli onnellinen ja rauhallinen olo, nyt taas ihan höyrypäänä mielessä vaavit ja kaikki mahdollisuudet mitä tässä vielä voi käydä.
Kannatan Katien ideaa. Laitoin kanssa tupareissa viinapulloon vettä ja sen verran vähän sitä, etten voinut siitä muille drinksuja sekoitella et riittää itselle ;) Ei täälläkään mitkään lääkekuuriselittelyt kyllä olisi uponnut. Jotkut kyllä epäili silti kun ei tupakkakaan maistunut. Sanoin että olen ollut jo kuukauden polttamatta ja ainakin toisenkin vielä pidän taukoa, jos sitten onnistuisi lopettaa kokonaan.

Vienna: Meillä peittoja heilutellaan välillä päivittäin ja välillä on pitkiäkin taukoja. Tuntuu miehellä halut vaihtelevat. Ehkä joka kolmas päivä voisi olla sellainen keskimääräinen. Oviksen jälkeen olin ihan paskana kun ei oikein miehelle petipuuhat maistuneet. Päivät hyödynnettiin vaan 2pv ennen ovisplussaa, siinä se. Onneksi se riitti!!
 
Sisätautilääkäri reissulta kotiuduttu ja sehän oli sitä mieltä, että minä en käy "täysillä" :LOL: Siispä thyroksin lääkityksen määräsi nyt kokeeksi ja kuukauden kuluttua kontrolliverikokeet, et miten vaikuttaa. TOIVOTTAVASTI nyt nämä kaikki kilpparin vajaatoiminnan oireet HELPOTTAS!!! Rasittaa tosissaan tämä hiustenlähtö ja väsymys.
 
Cappucino, minäkään en aikanasi vielä täällä ollut. Oma heinäkuinen odotus päättyi jouluna. Mutta ihana kuulla, että sinulla menee tämä raskaus hyvin. Onnellista loppuodotusta!

Tässä just mietiskelen toimintasuunnitelmaa tälle kierrolle. Pitäiskö kerta kaikkisesti mennä koko kierto jtp-taktiikalla? Vai toimittaisko aina sillon ku siltä tuntuu? Miten muut tekee?
 
Heips tytöt! Tämä palaa listoille. Henkinen tauko pidetty vauvan yrityksestä ja päätettiin kokeilla nyt uudelleen kun edellisestä keskenmenosta on 6-7kk. Ei voi ainakaan sanoa ettei kroppa olisi ehtinyt toipua. Vikan pillerin otin eilen toissa päivänä mutta käytetään kondomeita nyt 1 kierto koska mulla on aina viikko pillereiden aikana tiputteluvuotoo ja menkat jää tulematta eli odotellaan yhdet kunnon menkat ja jos kierto täsmää niin vauvahommiin päästään huhtikuun etelän matkan jälkeen :) Kiertopäivistä ei siis mitään hajua mut laitetaan ylös ne sit kun tulee ne kunnon menkat.

Mä otan siis riskin et se laparoskopia menee sivu suun mut jos keskenmeno taas yllättää niin jään sit kiltisti odottamaan kutsua siihen laparoskopiaan ja katsellaan sit vasta kolmatta lasta sen jälkeen ja olishan se sit kolmas keskenmenokin. Mut katsotaan oliko kaksi aiempaa vaan huonoa säkää kun kolmas kerta toden sanoo :)

Kolmosta siis kuumeiltiin meillä!
 
Ei sit heti tullu Katie ja Leeniliini itelle mieleen, et aina voi vähän huijaa :D

Tillu: Toivottavasti nyt rupeat käymään "täysillä" d:)

Sinderella: Meillä on vähän siltä väliltä. Kierron puolivälissä olis ajatus sit tihentää, jos ei luonnostaan tule peitonheilutushaluja ;) Ja mä tikutan oviksen ja tietty ovisplussan jälkeen täytyy ehdottomasti heilutella :D

kultakimpale: Mä en ikävä kyllä näe pystyviivaa. Eikö tuo ole se clearblue-testi, missä piäis tulla plussa testi-ikkunaan? Mulla on nyt km-vuodosta laskettuna kp24, mä olen myös super väsynyt ja valkovuotoa on paljon, niin paljon, et eilen oli pakko tehdä ovistesti, nega oli. Mut toivotaan, että nämä oireita raskaudesta, joka ei vielä testissä näy ;)
 
Huomenta kaikille :flower:

Ja se ois viikon verran piinausta jälellä :) Sitte vois testailla, menkkojen pitäis alkaa vissiin 13 pvä.
Ja tuntemuksia löytyy tai sitten niitä kuvittelee :LOL:
Alamahaa vihloo, nipistelee melkein koko ajan ja väliin tulee niitä repimiskipuja. Aivan kauhea väsymys on myös iskeny.
No nyt ei muuta ku ootellaan ja toivotaan :)
Lomareissu tiedossa mahdollisesti maanantaina ni ei ehi miettii noita " oireita " nii paljon.
Hyvät viikonloput kaikille.
Ja kovasti plussatuulia tälle kuulle kaikille :heart:
 
Ihanaa että kaikki on oikein hienosti pienellä prinsessalla,Cappuccino :flower: Kyllä tekstisi antaa uskoa! :)

Minnuska Onnea kamalasti!! Ihanaa!!


Huoh! Ihme touhua tää meidän projekti. Ekahan meidän piti päästä IVF:ään vkolla 19. Lääkäri soitteli eilen,että ollaanko valmiita vai mitä tehdään. Luin miestä rivien välistä ja ehdotin lääkärille,josko voitaisiin ne kaksi viimeista clomi-kuuria katella. Mies ei oikeen ole innokas tekemällä tekemään lasta,johon tarvitaan maljoja,ruiskuja,kipulääkkeitä jne.
Ne kaksi clomeilla alkanutta raskautta toi jotenkin toivoa,että ehkäpä menkin voidaan kuitenkin onnistua ja lääkäri oli samaa mieltä. Lupasi sitten,että kun alan popsia taas clomeja,varaan ultraan ajan ja saan sitten jonkun tuki-piikin ja lisäksi irrotuspiikin että munis varpilla irtoo. Lupasi myös keltarauhashormonin tueksi,jos raskaus alkaa.
Ja kun tuota keltarauhashormonia olin vailla jo viimeksi alkaneen raskauden aikaan,mutta ei.
Muutenkin olen ihan tyytyvänien siihen että voidaan clomeilla vielä kokeilla,koska IVF ei takaa kiinnittymistä sen kummemmin kuin luomukaan tms. Ihmettelin todella,kun sitä tarjotiin hoidoksi,koska varsinaista vikaa ei ole,joka selkeesti pakottaa hoidoksi IVF:n.
Paitsi ovuloin vain juuri ja juuri itse,siksi nuo clomit. IVF on syksyllä jos tarvitaan sitä.

Nyt taas todella ootan että täti pyyhältää pian paikalle!! Pääsee sit tositoimiin taas! :)

Mango Pidä vaan kemut. Mäkin voin pitää ensi kuussa,täytän kylläkin 27v... Pidetään yhteiskemut! :D Isänikin täyttää 47 samana päivänä kuin minä.

Mulle voi päivttää kp 18/22-28
 
Viimeksi muokattu:
Mä olen yllättynyt kuinka voimakkaasti tämä raskauden toivominen ja odottaminen on imaissut mut mukaansa. Mä syynään kroppaani jatkuvalla syötöllä ja laskeskelen milloin LA olisi jos nyt tulisin raskaaksi. Netistä selaile poppaskonsteja ja artikkeleita hedelmällisyydestä. Millä te saatte vauva-ajatukset pysymään kurissa? Vai olenko ainut "höyrypää" :D
Heh, et todellakaan ole ainoa höyrypää :D Täälä on ainakin yksi höyrypää lisää! Mietin tässä just yks päivä, että mulla pyörii vauvat ja raskautumisajatukset päässä melkein 24/7... ja tässä pitäis muka ottaa rauhallisesti ja olla stressaamatta, jos lääkärin ohjetta noudattaisin. Kysynpähän vaan, että miten se on mahollista?? Miten vois olla yhden kierron ajattelematta koko asiaa, miettimättä oviksen ajankohtaa tai olla kattomatta nettilaskurista "tämän kierron" mukaista LA:ta ;) Ei mitenkään!!

viena tervetuloa mukaan kuumeilemaan :wave: Ja tosi kiva saada vähän vanhoja tuttuja taas mukaan, eli tervetuloa Champion takaisin :wave:

Kiva kuulla myös Vaavimasun kuulumisia. Just yks päivä mietin, että susta ei oo aikoihin kuulunu ;)

Cappucino ihana kuulla sieltä hyviä uutisia :heart: Tuntuu, että vastahan säkin plussasit, mutta tässä sen taas näkee kuinka nopeasti aika menee, kun oot jo noin ihanan pitkällä! Antaa tosissaan toivoa, että sullakin kolmen km:n jälkeen näyttää käyvän onnellisesti. Toivottavasti sama hyvä onni osuisi omallekin kohdalle seuraavassa plussassa :) Onnellista loppuodotusta sinne :heart:

Mango86 lupaavia oireita sulla edelleen! Hurjasti plussatuulia sinne, että pääsisit feikkaamaan juhlissasi hyvästä syystä :whistle:

kultakimpale ihan kun jotain haliua tuossa pystyviivan kohdalla näkyisi. Mutta ihan vain varoituksen sanana, en luottais noihin Clearbluen viivoihin yhtään, jos ne ei ole ns. kunnollisia, tasapaksuja vaakaviivan kanssa ja selvästi sinisiä. Noista on niin paljon kirjoitettu tälälä Kaksplussan keskusteluissakin, että antaa mitä ihmeellisimpiä toiveita herättäviä viivoja ja lopulta on tullu kuitenkin täti. Myös itse saanut noilla viivoja, vaikka muut testit negaa. Eli mars ostamaan jotain muita testejä! Toivottavasti niihin pärähtää komea plussa :whistle: Ainakin oireet lupaavia!

Tillu mitkä sun kilpirauhasarvot oli nyt kun sait ton lääkityksen? Tosi hyvä, että sait lääkityksen! Koska voihan olla, että km:n syy onkin ollut just kilpirauhasessa ja sen toimimattomuudessa. itsekin oon sitä välillä epäilly, koska oireita vajiksen suuntaan löytyy. Mutta arvot olleet aina hyvän sisällä. Mutta esim. TSH arvosta muistaakseni sanotaan, että ois hyvä olla 1:n pintaan raskautta suunnittelevilla. Mulla se on joskus ollut jopa yli 4, viimeksi oli jotain yli 2:n. Ja silti lääkärien mukaan hyvät arvot :confused:

Sinderella mietin ihan samaa, että mitä tän kierronsuhteen pitäisi tehdä. Että antaisko vaan mennä tjottailu -taktiikalla, joka toinen päivä -taktiikalla vai oviksen metsästys -taktiikalla...Toisaalta tiedän, että en malttais kuitenkaan olla bongaamatta ovista, vaikka kuinka ajattelisin ottaa "rennosti". Eli suunnitelma on varmaankin vähintään joka toinen päivä ennen ovista -taktiikka, mikäli se vaan musta on kiinni ja mies ei rupea taas pihtaus päälle ;)

Tänään vika työpäivä ennen lomaa!! Eli ens viikko miehen kanssa yhteistä (pupuilu) aikaa koko viikko :p tarkoitus lähteä viikoksi pohjoseen päin laskemaan. Viime keväänä elämäni eka plussa oli Levin tuliainen, joten toiveet katossa sen puolesta, että tältäkin hiihtolomalta olisi samanlaisia tuliaisia luvassa ;)

Plussatuulia ihan kaikille teille ihanaisille :whistle:
 
Mango86 kemut vaan pystyyn! :) voihan olla että sulla on tuplastikin aihetta juhlaan silloin ;)

Tein aamulla negan herkällä testillä. kp kai 25 ja dpo n.12. Eli se siitä. Kyllä se olis jo herkällä näkyny... :( En oikein tiedä mitä sitten tästä eteenpäin. Oon aina ajatellu etten halua et lapsi syntyy joulukuussa, kun olis sit aina se nuorin ja joutuu odottaa vuoden kauemmin kaikkea (mopoa/autoa tms) kun kaverinsa. Oonko ihan hirvee ihminen? :ashamed: Kaveri on jouluviikolla syntyny ja sano et ei *ittumaisempaa ajankohtaa synttäreille vois olla, "tässä kätevästi sulle samalla joulu- ja synttärilahja, oi kaveriporukkasi nuorin!" :kieh:
Ja jotenkin muutenkin fiilikset nyt et laitetaan tää homma jäihin, odottelen josko pääsis opiskelee (ja mähän pääsen! :D ) ja katotaan sitä kolmatta lasta sit parin vuoden päästä.
Voi tietty olla et mieli on muuttunu kun seuraava ovis lähenee, mut nyt on tällaset fiilikset. : /
 
Sanmar:Mä kävin tämmöisellä yksityisellä lääkärillä kun Pertti Kuusela. Tosi mukava ja osaava lääkäri oli. Mun kilppariarvot on nyt tsh 2,2 ja t4v 11,85 Katsoi aiheelliseksi aloittaa ton tyroksiinin kun on noita keskenmenoja taustalla ja toi t4v on alakanttiin ja tsh taas viime kesästä noussut. Sanoi että vaikka arvot on viitteiden sisällä niin vajista voi kuitenkin olla. Ja mulla kun on niitä oireitakin niin paljon. Kuukauden kuluttua suunnilleen kontrollikokeet ja uusi aika lekurille.
Mulle sanoi tuo lääkäri, et reilusti alle kahden pitäisi olla ainakin mun tapauksessa ton tsh:n kun raskaus alkaa. Justiin noiden km takia. Nytpä alkaakin olla sitten lääkityksiä sauraavaa raskautta varten-TOIVOTTAVASTI nyt sitten auttavat saamaan sen parhaan lopputuloksen...
Oot näköjään tänne meille päin tulossa lomailemaan. :)
 
Taustalta tulin huikkaamaan plussauutisia. Eli plussasin tammikuussa ja ultrassa tuli käytyä tällä viikolla. Kaikki oli mallillaan ainakin toistaiseksi. Toivottavasti tämä pieni pysyy hengissä loppuun saakka...

Plussapuhureita teille puhaltelen PUUH :whistle:

Dino + pikku-papu rv 10
 
Niin omaan napaan nyt että :ashamed:

Jouduin tiistaina uudestaan Meilahteen ja sille tielle jäin. Päivystyksen kautta osastolle ja tänään pääsin kotiin. Tänään vahvistui eilisen epäily eli minulla on sydämessä reikä joka todennäköisesti päästänyt tammikuun tulpan eteenpäin tuoden mulle aivoinfarktin.
Olo on helpottunut että jokin järkevä syy löytyi, toisaalta taas pelokas.
Lisätutkimukset jatkuu lähinnä sydänpuolella nyt että onko leikkaus edessä vai mitä.
Kuulemma km saattaa liittyä tähän sydän/verenkierto juttuun vahvasti joten omalla tavallaan sain ainakin syyn sille.
Toisaalta valoa toi tieto ettei mulle ole mitään estettä kuulemma suunnitella vauvaa/useempiakin tulevaisuudessa, pitää vaan suunnitella äippäpolilla etukäteen lääkkeiden takia.
Matkallekin voidaan kuulemma hyvin mielin lähteä toukokuussa joten sain mä jotain ilon aihettakin reissulta.
Fakta vaan on ettemme voi yrittää joulutonttua meille :( vaan joudumme odottamaan lisätutkimukia ja tuleeko leikkausta jne. Eli kesällä vasta voi ajankohtaiseksi tulla vauvahaaveet.
Toisaalta se ei tunnukaan niin pahalta kuin ajattelin, isoin pakkomielle vauvasta mennyt koska MUN terveys on nyt etusijalla!!!

Anteeksi etten jaksa nyt lukea teidän kuulumisia. Onnea jos joku saanut hyviä uutisia.
Täällä ei edelleen menkoista tietoakaan, olkoon poissa vaan kun ei vauvaa kuitenkaan voi yrittää..
taidan taustailla tässä kevään, lupaan välillä tulla moikkaamaan.
Olette suuri tuki olleet :hug::heart:
 
Neljäskö voimia sinulle <3

Tänään illalla jomottanut munasarjoihin.. ja yhden kerran vihlassut vasemmalle puolelle alamahaa..
Huono olo on.. mutta voi olla että olen tulossa kipeeks.. voiko ees olla huono olo oireena jos ei oo viel plussaa tullut..
Ajattelin tehdä ma testin.. ja sit vasta viikon päästä seuraavan.. jos ei menkat ala..
 
neljäskö kovasti siulle ihanaa kevään odotusta!

Hyvä, että syy aivoinfargtille selvisi, nyt vain keräät voimia ja sitten keväällä/kesällä se plussa jo tuleehin!!:heart:


:heart:mur-mur
 
Viimeksi muokattu:
Neljäskö Jaksamista sinulle :hug: Aika kuluu niin äkkiä ja kohta onkin jo kesä :heart: Toivottavasti hoitotapa selviää mahdollisimman kivuttomasti!

ON: Tänään tyttöjen kanssa rimpsalle. Varmuuden vuoksi testattu nega herkällä testillä :(, mut voipi hyvillä mielin ottaa lasillisen viiniä tai pari ;)
 
Ai niin, Bianca mä oon miettiny ihan samaa joulukuun vauvasta. Mun masterplan on seuraava: Koska menkat ei oo alkanu ja r-testi negaa, alkaa menkat varmaan kohtapuoleen (kierto epäsäännöllinen niin voi mennä yli viikko). Seuraavista menkoista laskettuna la menis joulukuun loppupuolelle. Mun suvussa kaikki on synnyttäny "myöhässä", myös minä vko42, joten uus vauva vois syntyä tammikuun alussa, muahhahhaaaa:LOL::LOL:
 
Bianca oon aina ennen ajatellu ihan samaa, että en haluis jouluvauvaa, koska se ois just kaikessa ikäluokkansa viimeisin. Mutta jotenkin tässä keskenmenojen myötä ja vauvan yrityksen pitkittyessä kaikki tollaset on karsiutunu. Ennen ajattelin myös, että ois kiva saada ensin poika ja sitten tyttö. Enää ei kummallakaan ole mitään väliä: olisin maailman onnellisin jos saisin ensi joulukuussa nyytin, oli se sitten tyttö tai poika tai vaikka tyttökolmoset ;) Tosin ei tää alkuvuodestakaan syntyminen oo ollu kivaa enää sen jälkeen, kun täytti 18v, nyt oon kaikille loppuvuodesta syntyneille kateellinen, kun niillä on melkein vuosi enemmän "armonaikaa" vanhenemiseen :LOL: Mutta ymmärrän sua Bianca siis ihan hyvin, kun sulla kuitenkin on ennestään lapsia. Ajattelisin itsekin varmaan vielä samanlailla, jos mulla olisi jo lapsi tai useampia.

Tillu kun kerroit tosta lääkäristä, niin ehdin jo ajatella, että sen luonahan voisi itsekin käydä juttelemassa. Mutta sitten pääsin sun viestin loppuun, niin tajusin että taitais tulla aika pitkä lääkärimatka täältä etelästä :D Eli ei taida ihan täälä pääkaupunkiseudulla ottaa vastaan tuo lääkäri?

neljäskö hyvä tosiaan, että infarktin syy selvisi. Toivottavasti reikä saadaan helposti korjattua :hug: Usko, pois aika menee uskomattoman nopeasti ja kohta onkin jo kesä ja pääsette uudestaan yrittämään! Itsekin joulukuussa ajattelin, että huhtikuun tutkimuksiin on ikuisuus aikaa, mutta yllättävän nopeasti kuukaudet on kuitenkin menneet, kun huhtikuu on jo ihan nurkan takana.

Mango harmi että testi oli negaa. Hauskaa bileiltaa kuitenkin siitä huolimatta =)
 
Viimeksi muokattu:
Pikaisesti vain piipahdan täällä.

Kaksi viivaa tänä aamuna tikussa, kp28. Eikä ollut edes haamu, vaan haalea, mutta selkeä viiva kontrolliviivan lisäksi. Vasta kolmannet menkat synnytyksen jälkeen, joten kierto sekaisin ja ovulaatiosta en ole lainkaan varma enkä siis sikäli raskausviikoistakaan. Ajattelin testata alkuviikosta uudelleen, jos menkat ei ala.
 
Sanmar: Juu toi lääkäri ottaa vastaan Kainuun ja Oulun alueella. Mä netissä selasin noita kilpprikeskusteluja ja sieltä bongasin ton lääkärin. Jos sulla oireita on ja toi tsh on ollu 4, niin kyllähän se vajaatoiminnalta vaikuttaa. Mulle sanoi se lääkäri, et ei kannata tällaisista asioista yleislääkäriltä kysyä, vaan suoraan ottaa yhteys sisätautilääkäriin. Mulle täällä terveyskeskuksessa suunnilleen naurettiin, kun oli nuo kilppariarvot, et ei voi mitkään oireet tosta kilpparista johtua.
 
Kyl ehdottomasti kannattaa etsiä sisätautilääkäri tai endokrinologi kenen juttusille noist kilppari asioist menee :) Itse sain viime vuoden tammikuussa lääkityksen kun menin endolle, sitä ennen melkein 1,5v juossu tk lääkäreillä ja jopa oma kaupungin yksityisillä sisätautilääkäreillä.... Arvot oli tossa ajassa nousseet TSH 1,2 -08 syksy, TSH 3,7 -10 alkutalvi ja T4V oli lasken arvosta 12 arvoon 8. Oireita oli jo tuolloin 08 vaikka arvot oli vielä hyvät :) Nyt olo ihan toisenlainen... Arvot TSH alle 0 ja T4V 17 :) Ainut vaan että nyt sitä pikkukakkosta ei kuulu ja keskenmenojakin sit tullut :(
 
LAUANTAI 5.3.2011


HAAVEISSA ESIKOINEN



Tillu79.....................KM 01/09, 08/09, 01/10.........KP 5/26-30
Sanmar82................KM 05/10, 09/10, 12/10.........KP 6/28-29
Tipetsu....................KM 08/10, 10/10..................KP 19/22-28
viena.......................KM 11/10............................KP 23/29-31
Katie85....................KM 11/10............................KP 53/
Kiitäjä......................KM 06/09, 12/09
ginger-lemon-honey..KM 09/10
NoBlood...................KM 06/10
Dark91.....................KM 02/07, 07/10, 10/10
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10
toiveissa11...............KM 08/10
Lily86.......................KM 12/10



HAAVEISSA TOINEN



Mariel85..............KM 12/09, 08/10.........................KP 13/?
Imoen..................KM 10/09, 01/10........................KP 21/26-32
kultakimpale2......KM 03/09, 12/10.........................KP 23/
Kengumamma.....KM 03/04, 11/09, 11/10...............KP 26/33
Yale....................KM............................................KP 28/28
Nippinappi............KM 01/08, 03/10, 12/10.............KP 48/28-30
Talvenhaave2......KM 11/08,02/09,08/10,11/10
Linnea82.............KM 12/08
tilda69.................KM 03/10
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
miimii10..............KM 04/10
Mamulis..............KM 07/10
Mango86.............KM 02/11
Astre..................KM 10/10, 02/11



HAAVEISSA KOLMAS



Bianca..............KM 01/11......................................KP 26/27-32
Ruttuinen Rusina KM 07/10
Riinu.................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10
tuoli..................KM 10/10
anooj...............KM 12/10
Champion.........KM



HAAVEISSA NELJÄS



Vaavimasu..........KM 8/10......................................KP 20/
Barbamama35.....KM 08/10....................................KP 46/23-28
Minnäi................KM 10/06, 04/10, 10/10
Viulu..................KM 06/10, 11/10


HAAVEISSA VIIDES



äitix4.......................KM 9/00, 12/10........................KP 19/27
miss bamse..............KM 11/10................................KP 19/28
mamakone...............KM 06/10................................KP 33/27-28


HAAVEISSA KUUDES


Sinderella..............TM 05/04, KM 05/07, KKM 12/10..KP 6/30
Taaperotx5 ...........KM 04/10, 09/10





TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, jenkkivaimo, jiinas, Oltermanni, Liinus, viirukissa, An-nie, durasel, Danjuska, neljäskö



:heart: PLUSSANNEET :heart:

2010

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia, nepula, rikupi, kiia81, Minsku82

Lokakuu: Harhaanjohtaja, Sanmoc

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73

Joulukuu: Minttu81, Orkidea88, Huikkis, Sandemar, innoM, tömpsis, Maximilian

2011

Tammikuu: elmiju, äiti88, kitikat3, Omppu09, Dino80

Helmikuu: Muutosta, Neiti-81, koiksa-79, shenda81, Carriina, Miina84, Leeniliini, Minnuska89



[/QUOTE]
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä